Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
11-07-05, 18:28
|
#16
|
Presedinte Insomnia Racing
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of: [Moderators] [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
Eu nu as pune asa ceva pe masina ...
|
|
|
22-07-05, 12:04
|
#17
|
Stock
Join Date: Jul 2005
Posts: 9
|
...mai nu este chiar asa ...ia intrati voi putin pe www.electricsupercharger.com si vedeti ca aveti acolo niste filmuletze ca sa va dati seama asa putin de puterea pe care o produce un asemenea motor electric ...eu zic ca acel motor este in stare sa debiteze volumul de aer de care are nevoie un motor de pana la 2500 cmc sa zicem si pana pe la 7000 rpm ....nu zic ca produce o presiune in camera de ardere dar macar prin faptul ca pistonul nu mai este nevoit sa traga el aer (pentru ca acest \"ventilator\" ai aduce singur aerul) si tot este o crestere de putere pentru motorul respectic ...care nu mai este chiar aspirat.
Poate nu ma exprim eu cum trebuie ...doar intrati si cititi pe acolo, eu m-am convins
Bafta.
|
|
|
22-07-05, 12:17
|
#18
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 515
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Mitsubishi]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Cata_lin\"
...mai nu este chiar asa ...ia intrati voi putin pe www.electricsupercharger.com si vedeti ca aveti acolo niste filmuletze ca sa va dati seama asa putin de puterea pe care o produce un asemenea motor electric ...eu zic ca acel motor este in stare sa debiteze volumul de aer de care are nevoie un motor de pana la 2500 cmc sa zicem si pana pe la 7000 rpm ....nu zic ca produce o presiune in camera de ardere dar macar prin faptul ca pistonul nu mai este nevoit sa traga el aer (pentru ca acest \"ventilator\" ai aduce singur aerul) si tot este o crestere de putere pentru motorul respectic ...care nu mai este chiar aspirat.
Poate nu ma exprim eu cum trebuie ...doar intrati si cititi pe acolo, eu m-am convins
Bafta.
|
salut! am citit la tine in semnatura ca urmeaza sa-ti pui injectie de apa pe masina cred ca este o gluma,nu? daca nu, tu stii ce face injectia de h2o?tine loc de intercooler, iar tu pe masina nu ai asa ceva. daca pui injectie de apa(apa/metanol)pe motorul tau acesta se va opri instant. injectia de h2o poate fi folosita numai in camerele de ardere de la motoarele turbo care functioneaza la temperaturi f mari, cu mult mai mari decat cele din motoarele aspirate si are rolul de a raci amestecul
__________________
ex LKV, now EVO IX Redefines My Cornering
|
|
|
22-07-05, 13:12
|
#19
|
Stock
Join Date: Jul 2005
Posts: 9
|
...injectia h2o poate fi folosita si pe masinile aspirate ...eu pun aceasta injectie pentru ca vreau sa-mi prepar eu combustibilul cu care merg si trebuie intr-un fel sa previn detonatiile din motor
|
|
|
23-07-05, 05:44
|
#20
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 515
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Mitsubishi]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Cata_lin\"
...injectia h2o poate fi folosita si pe masinile aspirate ...eu pun aceasta injectie pentru ca vreau sa-mi prepar eu combustibilul cu care merg si trebuie intr-un fel sa previn detonatiile din motor
|
si vrei sa faci asta pe un amarat de motoras de 1,5 l 8 v (cu cheitza)
|
|
|
23-07-05, 08:31
|
#21
|
Stock
Join Date: Jul 2005
Posts: 9
|
1. fiecare face ce-si permite pe ce ARE !!!!
2. daca sunt motoare de 1.4 la 150 cp eu dc sa nu incerc sa scot ce pot dintr-un 1.5 ?
|
|
|
23-07-05, 08:33
|
#22
|
Stock
Join Date: Jul 2005
Posts: 9
|
....da tu ce masina ai ? ...asa din curiozitate
|
|
|
23-07-05, 09:07
|
#23
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Injectia cu apa nu mareste puterea motorului. Doar incearca sa o tina constanta atunci cand motorul se incalzeste. Toata lumea a observat ca atunci cand motorul e rece e mai puternic. O data cu cresterea temperaturii, densitatea oxigenului din aer scade,componetele motorului se dilata, frecarea este mai mare, puterea motorului scade un pic. Lucru destul de sesizabil, daca iti cunosti bine masina.
La motoare aspirate nu se prea justifica sistemul. Estea prea mare bataia de cap comparativ cu rezultatele obtinute. La turbo e altceva.
|
|
|
23-07-05, 09:12
|
#24
|
Stock
Join Date: Jul 2005
Posts: 9
|
...ma repet NU URMARESC O CRESTERE DE PUTERE SI NICI MACAR MENTINEREA ACESTEIA .....EU VREAU DOAR SA PREVIN DETONATIILE (iar daca reusesc asta pot sa cresc puterea motorului prin alte metode => ca h2o injection ajuta indirect la cresterea puterii motorului )
:P
|
|
|
23-07-05, 11:27
|
#25
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 515
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Mitsubishi]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Cata_lin\"
....da tu ce masina ai ? ...asa din curiozitate
|
asa din curiozitate: opel calibra, motor c20let cu 1,1 bar in overboost si 0,8 bari normal, pop off bailey motorsport cu furtun de legatura samco, intercooler montat in bara din fatza, mult mai mare, de iveco, evacuare directa, borla de 63 mm cap coada, pompa benzina de bmw 635,
cutie f28 getrag in 6 trepte.
cred ca systemul audio nu te intereseaza, dar pt orice eventualiatate este hertz+audison(in caz ca ai auzit)+alpine.
din pacate, masina intra azi la vopsit ca un prost cu o duba nu a stiut sa se asigure.
https://www.4tuning.ro/forum/viewtopi...=8886&start=30
p.s. daca ai vre-un dubiu, poti intreba pe toti care au fost la craiova la legale
p.p.s. daca te intrebi de ce am doar 4 prezoane pe roata, asta se datoreaza faptului ca masina nu a fost initial turbo, iar, din pacate, eu am tractiune doar fatza
|
|
|
23-07-05, 12:52
|
#26
|
Stock
Join Date: Jul 2005
Posts: 9
|
...bravo, sa-ti traiasca ...intr-un viitor apropiat am sa adaptez si eu o turbina
...dar hai ca suntem mult off topic
Bafta
|
|
|
24-07-05, 17:34
|
#27
|
Stage 3
Join Date: Apr 2004
Posts: 98
Member of: [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
Am gasit un articol in Turbo High Tech & Performance, una din cele mai bune reviste de specialitate, despre un compresor electric ce poate asigura o supra-presiune de 12psi=0.816 bar
http://turbomagazine.com/tech/0406tur_knight/
__________________
Audi S3 @ 331CP & 412Nm
INSOMNIA RACING
|
|
|
24-07-05, 20:15
|
#28
|
Stage 2
Join Date: Jul 2005
Posts: 47
|
foarte interesant ...dar sti ce nu am intzeles eu ? pe unde naiba trage chestia aia aer si pe unde il baga in motor ? ...pentru ca din poza reiese ca filtrul de aer este imbinat cu tot cu galeria de admisie iar ambele intra in superchargerul ala
|
|
|
09-08-05, 00:21
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 757
Member of: [Competitor CNCA]
|
ma baieti am citit s i eu p site urile p care le a ti dat, si am ajuns la concluzia k NU MERITA . Supercharger ele electrice ,astea mai d firma ,nu uscatoarele ale d par d p ebay ,nu dau mai mult d 6-10hp (slab zic eu),pai mai multi ponei obtin dak imi schimb injectoarele si e mult mai ieftin si mai sigur decat titirezul ala aerian ,fie asta e parerea mea ciao
__________________
ps: Cumpar vinyl-uri audiofile in stare buna, fara zgarieturi, rog seriozitate !
gen muzical cautat : manele
|
|
|
09-08-05, 01:01
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,665
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [A.C.S. Speedline Motorsport] [Nissan]
|
apropo
Apropo orice consumator electric sau mecaninc auxiliar motorului oricarui automobil,motociclete,avion,vapor........etc-->ESTE AUTOMAT UN MARE CONSUMATOR DE CAI PUTERE
Asa ca ganditiva bine ce va puneti pe masina ca sa va mearga mai bine cand de fapt va merge mai prost!!!!!!!!!!!!!111
SFAT:-->MAI BINE ATI INCERCA SA SCOATETI DIFERITI CONSUMATORI DE PUTERE:-AER CONDITIONAT
-SERVO-DIRECTIE
-PROIECTOARE.....................etc.
__________________
Daca Nissan Motorsport e ''NISMO'' ....atunci Honda Motorsport e ''HOMO'' ???
|
|
|
|
|