Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 21-04-05, 20:00   #31
DASCALUGABRIEL
Ford Driver

Stage 5
 
DASCALUGABRIEL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of:
[Midnight Racers]
[FORD]
Default alternative la nos

intradevar asta era urmatorul pas logic in dezvoltarea tuningului romanesc.dar exista o alternativa mai accesibila-combustibilul de aviatie(cel original nu facatura)amesteci 8,8 parti benzina fara pb cu 1,2 parti de kerosen si nu mai ai nevoie de flame thrower.adevarul e ca iti busesti serios motorul daca nu faci amestecul corect.personal am incercat un amestec mai slabpe un mot de sierra de 2000--no coment-ma busit cu curu in porbagaj in secunda 1 cind i-am dat blana.
cam atit am avut de spus.
__________________
FORD CAPRI powered by COSWORTH(200HP)
ensured by BROWNING in curind supercharged!
DASCALUGABRIEL is offline   Reply With Quote
Old 22-04-05, 00:47   #32
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"zetemte\"
Masina merge foarte bine. Cei care spun ca trebuie schimba pistone etc la un sistem NX pe care am eu, habar nu au despre nitro. Sunt plecat din Romania acum, dar in timp o sa sacriu mai multe despre ce am in masina i o sa filmez.

Eu sunt foarte fercit, mai ales cand depasesc pe masini care ma faceau inainte
Acum cred ca o sa poti bate Dacia din Craiova, la o liniutza.
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 22-04-05, 00:56   #33
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default

De cate ori sa va explic...
Cherosenul nu are proprietatile benzinei. Este folosit la motoarele cu reactie. Este un gaz lampant foarte purificat. In amestec cu benzina, rezulta un combustibil cu cifra octanica mai mica decat a benzinei. Masina o sa fie o petarda, de abia o sa demareze, si motorul va merge ca dracu.

Poate te referi la benzina care se folosea la motoarele cu aprindere cu scanteie, cele in stea. Alea merg cu BENZINA, nu cu cherosen.

Alta chestie. La motoarele cu raportul de comprimare mic, poti sa folosesti si benzina Trei Brazi, nu are nici un efect.

Doar la motoarele cu raport mare de comprimare se simte cresterea de putere datorata benzinei.

Se fac alte chestii pentru a marii cifra octanica, si a impiedica detonatiile,la un motor super comprimat.
__________________

www.rustans.ro
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 22-04-05, 07:37   #34
Bytzu
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bytzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

sgm-ule, pentru completare: pe avion , motoare cu aprindere prin scanteie, nu sunt numai cele in stea, s-au pus si in linie, 18cil, si in v, faimoasele rollsuri merlin..etc...si alea mergeau cu BENZINA, vorba lu' Grigoras, Dumnezeu sa-l ierte, pentru toti care nu stiu ca unele avioane merg cu kerosen si altele cu benzina
__________________
BMW for ever
Ford for fun
Pejo for citymode
Bytzu is offline   Reply With Quote
Old 22-04-05, 19:04   #35
RaveBoy

Stage 5
 
RaveBoy's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 302
Member of:
[AfterDark Racing]
Default

poate ca e offtopic dar sgm are dreptate Antonov-2 are motorul in stea si merge cu BENZINA nu kerosen .... motor in linie 4 cil are si Zlin 726/526/142 si ele merg cu benzina ... Iar IAR-46 S cu motor boxer tot cu benzina ....
RaveBoy is offline   Reply With Quote
Old 22-04-05, 20:51   #36
DASCALUGABRIEL
Ford Driver

Stage 5
 
DASCALUGABRIEL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of:
[Midnight Racers]
[FORD]
Default

my bad!sorry!combustibilul provenea de la un an 24 biplan
DASCALUGABRIEL is offline   Reply With Quote
Old 24-04-05, 19:08   #37
zetemte

Presedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
zetemte's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"B-34-SGM\"
Quote:
Originally Posted by \"zetemte\"
Masina merge foarte bine. Cei care spun ca trebuie schimba pistone etc la un sistem NX pe care am eu, habar nu au despre nitro. Sunt plecat din Romania acum, dar in timp o sa sacriu mai multe despre ce am in masina i o sa filmez.

Eu sunt foarte fercit, mai ales cand depasesc pe masini care ma faceau inainte
Acum cred ca o sa poti bate Dacia din Craiova, la o liniutza.
Sper

Pe masina mea e instalat system NX EFI stage 1. E wet, adica in admisie se pune benzina si N20. Acuma jeturi pe care am in nozzle imi dau circa 35 CP (si 50 Nm ), dar numai cand pressiuna in butelia e OK (pressiuna depinde la temperature afara). Sper ca pe 1 Mai va fii cald

Il folosesc numai la viteza a 3 si a 4, cam 10 sec, nu mai mult.

Inca n-am avut timp sa ma dau cu masini sa vad care este exact differenta

E funny cand dai cu cineva ... pana la 100 km/h ma depaseste, e sigur ca a castigat si dupa ... SURPRIZA

Urmezea teste cu G-tech, filme si Dyno sheets. In curand o sa pun ceasuri de la Greedy (sper), Unichip si alte chiesti

Stay up to date
__________________
www.insomniaracing.org

Portocala Mecanica
zetemte is offline   Reply With Quote
Old 25-04-05, 17:46   #38
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Orice motor poate tine un sistem de NOS cu nosszle pana in 100 de cai fara alte modificari, eventual un regulator de benzina, o alta pompa, ceva, dar nimic schimbat in motor. Evident, scade fiabilitatea, dar asta e normal. Dar la cei 35 de cai in plus ai lui Zetemte, nu e nici un pericol pt motor, este o uzura chiar mai slaba decat la adaugarea unui turbo cred eu.

La ce unghi este butelia din portbagaj ???? Pare cam culcata. Pt a avea presiunea optima trebuie sa fie la 35-40 de grade parca.

Vrem filme cu masina in actiune !!!!!
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 25-04-05, 18:14   #39
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default

Quote:
Vrem filme cu masina in actiune !!!!!
Bine zis!
B 68 VLD is offline   Reply With Quote
Old 25-04-05, 21:22   #40
zetemte

Presedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
zetemte's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

O sa filmez ceva acesta saptamana ... Va promit.

Hondarul zice foarte bine!

Quote:
La ce unghi este butelia din portbagaj ???? Pare cam culcata
Pls transalte in english I don't understand

Quote:
Pt a avea presiunea optima trebuie sa fie la 35-40 de grade parca.
Sau un bottle heater Dar vine vara Eu sper ca pe 1 Mai va fii soare ca sa incalzeste butelia putin
zetemte is offline   Reply With Quote
Old 25-04-05, 22:10   #41
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"zetemte\"
Quote:
La ce unghi este butelia din portbagaj ???? Pare cam culcata
Pls transalte in english I don't understand
What's the angle of the NX bottle ? She seems to be horizontal. For optimum pressure, she must be at 35-40* (that's what Hondarul wrote in romanian).

PS: my english sucks; I hope u'll understand what I wrote
__________________
DelSol D13Z6
Gabi is offline   Reply With Quote
Old 25-04-05, 22:15   #42
zetemte

Presedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
zetemte's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Mersi Gabi Your english is very good!

Deci butelia e pusa cum trebuie, cu piese de la NX. Nu stiu exact the angel.
zetemte is offline   Reply With Quote
Old 26-04-05, 08:45   #43
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

http://www.superstreetonline.com/howto/22000/

Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 26-04-05, 21:49   #44
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"DASCALUGABRIEL\"
my bad!sorry!combustibilul provenea de la un an 24 biplan
Poate vrei sa spui An-2 biplan, fiindca An-24 e monoplan si are 2 motoare...



An-2 SKh (versiunea agricola) - motor cu cilindri in stea Shvetsov ASh-62



An-24 - 2 motoare turbopropulsoare

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 18-05-05, 12:21   #45
funkyg

Stock
 
Join Date: May 2005
Posts: 4
Default

Referitor la problemele cu NOS-ul ale lui Zetemte:cica deja s-ar fi prezentat la service cu niste \"clipoceli de beculetze la bord\"...Sa fi tinut prea mult apasat butonul???Sunt oare probleme la motor in urma echiparii masinii?Sau sunt doar simple zvonuri...\"Pace la rideri!\"
funkyg is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -