Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
21-04-05, 20:00
|
#31
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
alternative la nos
intradevar asta era urmatorul pas logic in dezvoltarea tuningului romanesc.dar exista o alternativa mai accesibila-combustibilul de aviatie(cel original nu facatura)amesteci 8,8 parti benzina fara pb cu 1,2 parti de kerosen si nu mai ai nevoie de flame thrower.adevarul e ca iti busesti serios motorul daca nu faci amestecul corect.personal am incercat un amestec mai slabpe un mot de sierra de 2000--no coment-ma busit cu curu in porbagaj in secunda 1 cind i-am dat blana.
cam atit am avut de spus.
__________________
FORD CAPRI powered by COSWORTH(200HP)
ensured by BROWNING in curind supercharged!
|
|
|
22-04-05, 00:47
|
#32
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"zetemte\"
Masina merge foarte bine. Cei care spun ca trebuie schimba pistone etc la un sistem NX pe care am eu, habar nu au despre nitro. Sunt plecat din Romania acum, dar in timp o sa sacriu mai multe despre ce am in masina i o sa filmez.
Eu sunt foarte fercit, mai ales cand depasesc pe masini care ma faceau inainte
|
Acum cred ca o sa poti bate Dacia din Craiova, la o liniutza.
|
|
|
22-04-05, 00:56
|
#33
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
De cate ori sa va explic...
Cherosenul nu are proprietatile benzinei. Este folosit la motoarele cu reactie. Este un gaz lampant foarte purificat. In amestec cu benzina, rezulta un combustibil cu cifra octanica mai mica decat a benzinei. Masina o sa fie o petarda, de abia o sa demareze, si motorul va merge ca dracu.
Poate te referi la benzina care se folosea la motoarele cu aprindere cu scanteie, cele in stea. Alea merg cu BENZINA, nu cu cherosen.
Alta chestie. La motoarele cu raportul de comprimare mic, poti sa folosesti si benzina Trei Brazi, nu are nici un efect.
Doar la motoarele cu raport mare de comprimare se simte cresterea de putere datorata benzinei.
Se fac alte chestii pentru a marii cifra octanica, si a impiedica detonatiile,la un motor super comprimat.
|
|
|
22-04-05, 07:37
|
#34
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
sgm-ule, pentru completare: pe avion , motoare cu aprindere prin scanteie, nu sunt numai cele in stea, s-au pus si in linie, 18cil, si in v, faimoasele rollsuri merlin..etc...si alea mergeau cu BENZINA, vorba lu' Grigoras, Dumnezeu sa-l ierte, pentru toti care nu stiu ca unele avioane merg cu kerosen si altele cu benzina
__________________
BMW for ever
Ford for fun
Pejo for citymode
|
|
|
22-04-05, 19:04
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 302
Member of: [AfterDark Racing]
|
poate ca e offtopic dar sgm are dreptate Antonov-2 are motorul in stea si merge cu BENZINA nu kerosen .... motor in linie 4 cil are si Zlin 726/526/142 si ele merg cu benzina ... Iar IAR-46 S cu motor boxer tot cu benzina ....
|
|
|
22-04-05, 20:51
|
#36
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
my bad!sorry!combustibilul provenea de la un an 24 biplan
|
|
|
24-04-05, 19:08
|
#37
|
Presedinte Insomnia Racing
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of: [Moderators] [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"B-34-SGM\"
Quote:
Originally Posted by \"zetemte\"
Masina merge foarte bine. Cei care spun ca trebuie schimba pistone etc la un sistem NX pe care am eu, habar nu au despre nitro. Sunt plecat din Romania acum, dar in timp o sa sacriu mai multe despre ce am in masina i o sa filmez.
Eu sunt foarte fercit, mai ales cand depasesc pe masini care ma faceau inainte
|
Acum cred ca o sa poti bate Dacia din Craiova, la o liniutza.
|
Sper
Pe masina mea e instalat system NX EFI stage 1. E wet, adica in admisie se pune benzina si N20. Acuma jeturi pe care am in nozzle imi dau circa 35 CP (si 50 Nm ), dar numai cand pressiuna in butelia e OK (pressiuna depinde la temperature afara). Sper ca pe 1 Mai va fii cald
Il folosesc numai la viteza a 3 si a 4, cam 10 sec, nu mai mult.
Inca n-am avut timp sa ma dau cu masini sa vad care este exact differenta
E funny cand dai cu cineva ... pana la 100 km/h ma depaseste, e sigur ca a castigat si dupa ... SURPRIZA
Urmezea teste cu G-tech, filme si Dyno sheets. In curand o sa pun ceasuri de la Greedy (sper), Unichip si alte chiesti
Stay up to date
|
|
|
25-04-05, 17:46
|
#38
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Orice motor poate tine un sistem de NOS cu nosszle pana in 100 de cai fara alte modificari, eventual un regulator de benzina, o alta pompa, ceva, dar nimic schimbat in motor. Evident, scade fiabilitatea, dar asta e normal. Dar la cei 35 de cai in plus ai lui Zetemte, nu e nici un pericol pt motor, este o uzura chiar mai slaba decat la adaugarea unui turbo cred eu.
La ce unghi este butelia din portbagaj ???? Pare cam culcata. Pt a avea presiunea optima trebuie sa fie la 35-40 de grade parca.
Vrem filme cu masina in actiune !!!!!
|
|
|
25-04-05, 18:14
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
|
Quote:
Vrem filme cu masina in actiune !!!!!
|
Bine zis!
|
|
|
25-04-05, 21:22
|
#40
|
Presedinte Insomnia Racing
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of: [Moderators] [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
O sa filmez ceva acesta saptamana ... Va promit.
Hondarul zice foarte bine!
Quote:
La ce unghi este butelia din portbagaj ???? Pare cam culcata
|
Pls transalte in english I don't understand
Quote:
Pt a avea presiunea optima trebuie sa fie la 35-40 de grade parca.
|
Sau un bottle heater Dar vine vara Eu sper ca pe 1 Mai va fii soare ca sa incalzeste butelia putin
|
|
|
25-04-05, 22:10
|
#41
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of: [Super Moderators] [Moderators]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"zetemte\"
Quote:
La ce unghi este butelia din portbagaj ???? Pare cam culcata
|
Pls transalte in english I don't understand
|
What's the angle of the NX bottle ? She seems to be horizontal. For optimum pressure, she must be at 35-40* (that's what Hondarul wrote in romanian).
PS: my english sucks; I hope u'll understand what I wrote
__________________
DelSol D13Z6
|
|
|
25-04-05, 22:15
|
#42
|
Presedinte Insomnia Racing
Stage 5
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of: [Moderators] [Insomnia] [PARTICIPANT CURSE]
|
Mersi Gabi Your english is very good!
Deci butelia e pusa cum trebuie, cu piese de la NX. Nu stiu exact the angel.
|
|
|
26-04-05, 08:45
|
#43
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
|
|
|
26-04-05, 21:49
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"DASCALUGABRIEL\"
my bad!sorry!combustibilul provenea de la un an 24 biplan
|
Poate vrei sa spui An- 2 biplan, fiindca An-24 e monoplan si are 2 motoare...
An-2 SKh (versiunea agricola) - motor cu cilindri in stea Shvetsov ASh-62
An-24 - 2 motoare turbopropulsoare
~Nautilus
|
|
|
18-05-05, 12:21
|
#45
|
Stock
Join Date: May 2005
Posts: 4
|
Referitor la problemele cu NOS-ul ale lui Zetemte:cica deja s-ar fi prezentat la service cu niste \"clipoceli de beculetze la bord\"...Sa fi tinut prea mult apasat butonul???Sunt oare probleme la motor in urma echiparii masinii?Sau sunt doar simple zvonuri...\"Pace la rideri!\"
|
|
|
|
|