Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 17-04-05, 18:11   #16
HAL

Stage 4
 
HAL's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 229
Member of:
[X-Team Racing Club]
Default

si eu sunt si mai curios cat al va mai tzine motorul!!el neavand nici o modificare interna majora aici ma refer la alte pistoane, camasi etc..(din cate stiu eu) care sa reziste la noile eforturi care le presupune un sistem nos???
__________________
all good things come to those who wait....at the start line!!!!

www.pbv2.ro
HAL is offline   Reply With Quote
Old 17-04-05, 21:07   #17
hg

Stage 3
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 144
Default

In articol zice ca se poate pune pe orice masina, si pe diesel?!
hg is offline   Reply With Quote
Old 19-04-05, 12:50   #18
HAL

Stage 4
 
HAL's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 229
Member of:
[X-Team Racing Club]
Default

vad ca nu raspunde nimeni si discutzia s-a mutat pe alt topic.........
HAL is offline   Reply With Quote
Old 19-04-05, 17:14   #19
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

Pe masina lui Zemente e cam maximul posibil ca sa nu afecteze grav motorul. la un 1.6 de 110cp shot de 35 e bine, mai ales avand in vedere ca e un motor solid si aproape nou. Singura chestie e ca trebuie folosit rar (curse legale) si corect. O mica greseala insa.....

Si eu sunt tare curios de preturi, cat e sistemul si apoi umplerea buteliei. Sistemele de 35 n-ar trebui sa fie exagerat de scumpe.
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 19-04-05, 17:18   #20
radu_lkv
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 515
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Mitsubishi]
Default

am intrebat eu de preturi la un sistem \"wet\" pentru mine(motor 2,0l 16 V turbo -c20let-) si este de 1200 euro cu montaj si TVA - cam maricel, dar ...
__________________
ex LKV, now EVO IX Redefines My Cornering
radu_lkv is offline   Reply With Quote
Old 19-04-05, 17:35   #21
ffocus

Stage 5
 
ffocus's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 841
Default

dap...cam mult...cu 2300 pot lua supercharger de la jackson racing
ffocus is offline   Reply With Quote
Old 19-04-05, 19:04   #22
VladSion

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 14
Default stage 1, 2, 3, diesel

Orlando spnea ceva de stage1, 2 ... Asta inseamna ca ai doua nozzle si poti controla ca la o anumita apasare a pedalei sa intre in functie una, la capatul cursei sa intre a doua. Asta foloseste la dozarea puterii tinand cont de aderenta disponibila. De exemplu in a doua un singur injector, a treia si a patra ambele.

Avand UNICHIP instalat pe masina se poate face Progressive Nitrous Control, adica un singur injector(single stage) care va injecta secvential proportional cu pozitia pedalei. cu alta cuvinte la 80% apasare incepe sa injecteze N2O + extra benzina, la 90% din apasare avem 1/2 din capacitatea sistemului, la 100% apasare avem 100% din timp solenoizii deschisi. Astfel putem doja mult mai exact puterea motorului functie de aderenta, dar toate astea sant fineturi pe care piata noastra o sa mai aiba nevoie de timp ca sa le necesite.

Pentru diesel se folosesc sisteme dry, adica injectam doar N2O. Trebuie instalat si UNICHIP acesta putand sa comande injectarea de extra motorina care sa arda in prezenta aportului de oxigen adus de Nitro. UNICHIP si Dry Sistem vor face cu tot cu tuning pe la 1300 euro.

Pe motoarele turbo, benzina sau diesel, nitro compenseaza si turbo lag. Daca de exemplu montezi o turbina ff mare care intra la 5500 de ture, folosesti nitro ca sa accelerezi turbina si ca sa ai putere in zona \"atmo\".
VladSion is offline   Reply With Quote
Old 19-04-05, 22:31   #23
NosBoy

Stage 2
 
NosBoy's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 53
Default

Fratilor acum pe bune, distruge nu distruge motorul asta e, tot ce conteaza e ca in sfarsit a aparut asa ceva la noi , eu zic ca e un mare pas ptr tuningul din romania si cine stie poate ca peste cativa ani vom vedea si noi masini de 700-800 de cai facute la noi :P
NosBoy is offline   Reply With Quote
Old 19-04-05, 23:01   #24
orlando

Stage 5
 
orlando's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,595
Member of:
[Hyundai]
Default

multzumesc VladSion sincer kiar nu stiam faza cu dozaju cu astea...dar zetemte si-a instalat sistem de 35 de secunde???la asa un sistem nu trebuie sa iti modifici si motorul???ma refer la injectoare pistoane etc. rezista asa motorul???si sincer fatza de ce pretzuri de vehiculau kiar nu e mult 1300 de euro eu auzisem ceva de genu 8000-10000 deci ori facea cineva nishto si nu cred am vaz asta intr-un anuntz undeva pe net...nu pot sa zic ca nu e nici scump da avand in vedere ca uni dau 1300 de euro doar pe jante...sa speram ca iese ceva de acu in colo la curse... si daca paote sa ne zica si noua zetemte cam cat i-a dat asa cu noul sistem daca a inaugurat sistemu...daca nu la prima cursa...care o sa fie la mare...bafta baietzi
orlando is offline   Reply With Quote
Old 20-04-05, 22:14   #25
B 68 VLD

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
Default

Quote:
dar zetemte si-a instalat sistem de 35 de secunde???la asa un sistem nu trebuie sa iti modifici si motorul???
Ai inteles gresit man! Zetemte si-a pus sistem de nitro de 2 min! Este incredibil! De-asta costa 1200 de euro un sistem. Tu realizezi ca Zetemte daca tine apasat butonul de nitro la maxim, adica 2 min, el poate sa prinda pe autostrada Soarelui(daca este liber) aproape 300km/h! Incredibil!

Quote:
si sincer fatza de ce pretzuri de vehiculau kiar nu e mult 1300 de euro eu auzisem ceva de genu 8000-10000
Cel mai performant sistem de nos poate sa ajunga pana la 250.000 lire sterline fara TVA.

Quote:
si daca paote sa ne zica si noua zetemte cam cat i-a dat asa cu noul sistem
Cu vechiul sistem i-a dat 247km/h (l-a dat la TV daca te-ai uitat la stiri) iar cu cel nou, scrie in talon ca viteza maxima este de 297km/h!
B 68 VLD is offline   Reply With Quote
Old 21-04-05, 03:44   #26
ducu

Vicepresedinte Insomnia Racing

Stage 4
 
ducu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 230
Member of:
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Quote:
Quote:
dar zetemte si-a instalat sistem de 35 de secunde???la asa un sistem nu trebuie sa iti modifici si motorul???


Ai inteles gresit man! Zetemte si-a pus sistem de nitro de 2 min! Este incredibil! De-asta costa 1200 de euro un sistem. Tu realizezi ca Zetemte daca tine apasat butonul de nitro la maxim, adica 2 min, el poate sa prinda pe autostrada Soarelui(daca este liber) aproape 300km/h! Incredibil!

Quote:
si sincer fatza de ce pretzuri de vehiculau kiar nu e mult 1300 de euro eu auzisem ceva de genu 8000-10000


Cel mai performant sistem de nos poate sa ajunga pana la 250.000 lire sterline fara TVA.

Quote:
si daca paote sa ne zica si noua zetemte cam cat i-a dat asa cu noul sistem


Cu vechiul sistem i-a dat 247km/h (l-a dat la TV daca te-ai uitat la stiri) iar cu cel nou, scrie in talon ca viteza maxima este de 297km/h!
??????????
NIMIC DIN CE SCRIE AICI NU E ADEVARAT!
PRESUPUN CA B 68 VLD FACE MISHTO DE VOI ....ALTFEL NU INTZELEG!!!
DETALIILE LE VETZI PRIMI DE LA ZETEMTE CIND SE VA INTOARCE (5 zile)....VA ROG PINA ATUNCI SA NU MAI FACETZI SPECULATZII AIUREA...
__________________
== EVO IX ==
=INSOMNIAC=
ducu is offline   Reply With Quote
Old 21-04-05, 10:58   #27
Yoshimura

Stock
 
Yoshimura's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 8
Default

precizati in articol; ca e vb de un sistem dry port, sa nu creada lumea ca toate sistemele se injecteaza prin conduca de aer. Si din cate siu eu NOS-ul nu ofera crestere a vitezei adica dc masina aee 220 sau cat are nu poate sa fua cu 300! Principiul lui de functionare este o descarcare de oxien in amera de ardere si o racire in acelas timp, principiu asemanator cu al turbinei (asemanator!!!!!!). deci creste puterea si nu viteza!
Yoshimura is offline   Reply With Quote
Old 21-04-05, 13:02   #28
d_tosa

Stage 2
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 40
Default

Bah cum nu se mareste si viteza daca motoru se tureaza mai repede?
d_tosa is offline   Reply With Quote
Old 21-04-05, 13:09   #29
Ciro_zel

Stage 5
 
Ciro_zel's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 515
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"d_tosa\"
Bah cum nu se mareste si viteza daca motoru se tureaza mai repede?
Nu se mareste ( decat putin din cate stiu eu ) pt ca in cutie ai aceleasi pinioane si aceleasi rapoare de transmisie
Ciro_zel is offline   Reply With Quote
Old 21-04-05, 17:55   #30
zetemte

Presedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
zetemte's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Masina merge foarte bine. Cei care spun ca trebuie schimba pistone etc la un sistem NX pe care am eu, habar nu au despre nitro. Sunt plecat din Romania acum, dar in timp o sa sacriu mai multe despre ce am in masina i o sa filmez.

Eu sunt foarte fercit, mai ales cand depasesc pe masini care ma faceau inainte
__________________
www.insomniaracing.org

Portocala Mecanica
zetemte is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -