Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
14-06-06, 00:21
|
#31
|
Stage 4
Join Date: Apr 2006
Posts: 194
|
Re: turbo de pe dizel pe benzinar
pe un motor de 800 cm3 de matiz se poate monta turbo?????
ca tare as vrea!!!!!! eu ma gandeam sa iau de la dezmembrari un turbo de la un opet de 1.3 cdti sau de la un motor si mai mic si sa aiba turbo
|
|
|
07-01-08, 23:51
|
#32
|
Stage 3
Join Date: Aug 2006
Posts: 154
|
CITITI Maximum Boost DE CORKY BELL!!!!!!!!!!
Incercati sa gasiti pe odc sau strong-dc cartea asta si va asigur ca daca o cititi si o veti intelege ....veti afla ca se poate monta turbina pe orice fel de motor atata timp cat stii ce ai de facut.
Daca un sistem turbo este facut cum trebuie durata de viata a motorului va scade cu 10%.
De ce se poate strica un motr turbo.
1.La presiunea maxima nu se tine cont de raportul benzina/aer care trebuie sa ramana constant
2.Nu este montat un intercooler suficent de mare pentru a raci aerul comprimat.
3.Turatii prea ridicate ...dupa 5000 tr pe min incepe sa creasca uzura motorului indiferent ca este supraalimentat sau nu.
In carte sunt specificate mai multe metode simple chiar banale prin care se poate controla presiunea turbinei in timp ce folosesti masina.
|
|
|
08-01-08, 04:24
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: turbo de pe dizel pe benzinar
problema cea mai mare a ca turbinele de diesel funtioneaza la o temperatura mai mare decat cele pe benzina, deci nu tin mult la un motor pe benzina...
in rest intervin alte probleme, amestecul sa fie corect si aprinderea sa fie cand trebue, deci un stand alone ems.
dupa asta vine problema ca la un motor nedesfacut supraalimentarea maxima este undeva la per total la0.4-0.5 bar.
daca nu vrei neaparat mai bine alege o masina ceva mai convenabil, scapi mai ieftin.
|
|
|
08-01-08, 23:35
|
#34
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: turbo de pe dizel pe benzinar
Quote:
Originally Posted by Hexer
problema cea mai mare a ca turbinele de diesel funtioneaza la o temperatura mai mare decat cele pe benzina, deci nu tin mult la un motor pe benzina...
.
|
Este tocmai invers....temperatura gazelor din evacuare este mai mare la benzinar decat la diesel si in consecinta prin montarea unui turbo de diesel pe benzinar se vor topi paletii turbinei.
__________________
|
|
|
08-01-08, 23:51
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: turbo de pe dizel pe benzinar
Quote:
Originally Posted by GTA
Este tocmai invers....temperatura gazelor din evacuare este mai mare la benzinar decat la diesel si in consecinta prin montarea unui turbo de diesel pe benzinar se vor topi paletii turbinei.
|
Asa e...my bad...era dimineata 4 ....
|
|
|
10-01-08, 22:29
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
|
Re: turbo de pe dizel pe benzinar
|
|
|
10-01-08, 22:44
|
#37
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: turbo de pe dizel pe benzinar
Quote:
Originally Posted by giany_TM
|
e vb de materialele din care sunt facute din cate stiu
http://www.turbobygarrett.com/turbob...R_707160_7.htm
Turbine housing is cast from high-nickel "Ni-Resist" material for extreme applications
Turbine wheel is cast from "Inconel" material for extreme applications
http://www.turbobygarrett.com/turbob...4_454082_2.htm
nici macar nu are racire cu apa
oare de ce turbinele cu geometrie variabila nu sunt aroape deloc folosite pe motoarele pe benzina?
|
|
|
11-01-08, 01:14
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: turbo de pe dizel pe benzinar
Quote:
Originally Posted by giany_TM
|
Chear din asta am avut azi examen, daca vrei pot sa scriu zeci de pagini despre materiale si cum sunt facute respectivele.
Cele cu geometrue variabile nu se poate ca au tolerente mici la lopata, le la temperatura mare nu mai exista, deci lopatele ard la un log anume, raman blocati.
|
|
|
11-01-08, 02:55
|
#39
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: turbo de pe dizel pe benzinar
Quote:
Originally Posted by Hexer
Chear din asta am avut azi examen, daca vrei pot sa scriu zeci de pagini despre materiale si cum sunt facute respectivele.
Cele cu geometrue variabile nu se poate ca au tolerente mici la lopata, le la temperatura mare nu mai exista, deci lopatele ard la un log anume, raman blocati.
|
http://www.porsche.com/usa/models/91...ndetail/drive/
si dai click pe
Variable Turbine Geometry (VTG)
asta e exceptia care confirma regula
apoi:
http://www.turbos.bwauto.com/products/vtg.aspx
As a result of these higher demands, the exhaust temperatures and pressure conditions in the exhaust system increases. BorgWarner Turbo Systems currently offers turbochargers with variable turbine geometries for exhaust temperatures up to 850°C. In the ***ure there will be turbochargers with VTGs for diesel engines with exhaust temperatures up to 900°C. Refinement of the VTG technology for use at even higher exhaust temperatures will expand the possible range of applications to include gasoline engines.
Toata treaba cu VTG e exemplul extrem ca sa intelegi de ce turbinele facute pt motoare diesel nu sunt fiabile pe motoarele care merg pe benzina, nimeni nu pune problema ca nu merge pusa de pe diesel pe benzina ci tota lumea pune problema la modul odata pusa cat va rezista inainte sa se strice .
PS: am incercat sa gasesc pretul la o turbina VTG pt benzina n-am gasit imediat si nu am prea mult timp, dara r fi fost interesant d evazut cat e o turbina de diselar si una pt benzina la aceleasi specificatii
Last edited by 200SX; 11-01-08 at 03:14.
|
|
|
11-01-08, 03:14
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: turbo de pe dizel pe benzinar
Asa e, eu mai stiu ca in '86 lancia a inceput cercetari tot pe acest teren, pentur maisna lor de relly, dar gorup B era suspendat, si nu era cazul.
Turboul de pe porsche costa foarte mult, sper ca nu gresesc dar lopatele (sau ce ar fi ei) sunt ori facute ori invelite de ceramie, sau un fel de ceramie mia bine zis.
O sa treaca cateva ani pana ce va fi "comun" pe masini de strada asta, si mai multi ani pana ce va fi la masini de competitie...
|
|
|
28-01-08, 15:53
|
#41
|
Stage 1
Join Date: Oct 2007
Posts: 10
|
Re: turbo de pe dizel pe benzinar
pe o alfa 33 1.5 ar merge pus un turbo?am sistemul turbo de la o alfa 33 Td si ma gandeam sa-l montez pe asta pe benzina.ce parere aveti?
|
|
|
28-01-08, 22:28
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: turbo de pe dizel pe benzinar
Quote:
Originally Posted by virusss
pe o alfa 33 1.5 ar merge pus un turbo?am sistemul turbo de la o alfa 33 Td si ma gandeam sa-l montez pe asta pe benzina.ce parere aveti?
|
Este un topis in rublica asta despre turbine si monatarea lor, destul de lung, citeste si daca mai ai intrebari posteaza dupa...
|
|
|
19-02-08, 13:39
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [CSR] [Opel] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: turbo de pe dizel pe benzinar
Eu am 2 turbine cu geometrie variabila de fiat 1.3 jtd si vreau sa le pun pe un motor V6 de 2L.
Dupa ce le pun o sa va spun si cat rezista.
|
|
|
21-02-08, 00:36
|
#44
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: turbo de pe dizel pe benzinar
Quote:
Originally Posted by Xdriver
Eu am 2 turbine cu geometrie variabila de fiat 1.3 jtd si vreau sa le pun pe un motor V6 de 2L.
Dupa ce le pun o sa va spun si cat rezista.
|
am o mare rugaminte la tine sa deschizi un nou topic cu acest proiect si sa pui acolo daca vrei poze si informatii despre cum ai facut tota treba, pt ca indiferent de rezultat este un proiect interesant
|
|
|
21-02-08, 08:09
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [CSR] [Opel] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: turbo de pe dizel pe benzinar
Este deja un topic deschis pe sectiunea Cluburi- Cluj Street Racing, la "Rebirth of a car".
Acolo este prezentata masina de cand m-am apucat de lucru la ea acum 3 ani si pana in prezent.
Momentan este la vopsit si dc totul merge bine o sa o vedeti la 4Tuning Days.
Din pacate nu o sa am timp sa montez pana atunci turbinele si sa ii fac si interiorul, dar....o sa mai fie si alte show-uri
Am o problema majora la demaror si coroana, dar azi scot motorul si sper sa reusesc sa rezolv problema. Am cumparat un demaror si o volanta (care acum este usurata ) care au fost pe acelasi motor, deci....sper sa fie totul ok.......dc nu....inseamna ca trebuie sa bag flexul in carcasa ambreiajului
Am usurat volanta pt ca sa urce mai repede in ture pana dispare lag-ul, dar aceasta nu cred ca o sa fiie prea mare pt ca turbinele sunt mici si pe langa asta, ma ajuta si cutia de diesel.
|
|
|
|
|