Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
09-02-05, 23:33
|
#16
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
pai trebuie schimbata
in primul rand te hotarasti ce turbina vrei, o cumperi...
si o sa vezi ca turbina are o \"gaura\" care se monteaza/prinde pe galeria de evacuare
e tie o sa-ti trebuiasca o galerie care sa permita montarea turbinei pe ea si sa fie in asa fel conceputa incat sa aibe loc tubina ,
de obicei asteas e fac pe comanda
dar trebuie facute cu grija si cu simtul raspunderii, petru ca se ajunge la temperaturi de 700-800'C (sper sa nu exagerez), si trebuie sa poata sa sustina si greutatea turbinei (fara sa se crape)
uite aicea niste poze
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...category=33632
|
|
|
10-02-05, 08:32
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,796
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [FullSpeed Racing]
|
M-am interesat si eu in privinta asta si am constatat ca:
La motoarele aspirate cum e in cazul lui [cash]SexY camera de ardere este prea mica pentru ce vrei tu acolo si nu iti face fata :
1. O sa se rupa cmasile ca nu au cum sa reziste.
2. Chiar daca reusesti sa o faci sa mearga fara probleme, avnad camera de ardere relativ mica nu iti face fata surplusului dat de turbo si se ineaca instantanu.
3. Sunt sigur ca pe parcursulul montarii o sa intampini si alte probleme sau dupa montare vei avea efecte secundare nedorite
|
|
|
10-02-05, 12:14
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
|
Nu mai speriati omul ca nu este chiar asa de neagra oaia.Tu ai dreptate cu camera de aredere ca este mica si asta este primul lucru care i l-am spus si lui.Dar la presiuni relativ scazute de 0,5 bari rezista si nu se va intampla nimic.Si este foarte simplu sa rezolvi aceasta problema.
1 se pun 2 garnituri de chiulasa,una peste cealalta sau 2 se cumpara o garnitura de metal speciala pt decomprimat motorul si se amplica impreuna cu garnitura de chiulasa.
Faza cu 2 garnituri rezisa si nu se ard fapt inceract de noi(eu si un prieten)pe o calibra 2000 16v sfi.Vroia sa monteze si el turbina dar a gasit motorul cu totul si a abandonat ideea.
Si nu se sparg camasile asta este ultimul lucru care se sparge ci in primul rand se sparg segmentii,bielele si pistanele.Camasile mai greu.
Se poate pune turbo si va merge.Ce nu stiu eu exact daca le presiune de 0,5 ii va face fatza injectia si nu va trebuii sa puna chip ca sa ii mai dea benzina
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !
|
|
|
10-02-05, 12:23
|
#19
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
nu zicea ca e pe carburatie?
exista motoare de 1,6 turbo, asa ca si eu zic ca se poate
e mai buna si mai fiabila metoda cu \"garnitura\" metalica
|
|
|
14-02-05, 12:11
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
|
|
|
|
14-02-05, 12:47
|
#21
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
dap ramasesem blocat pe primul post cel cu HONDA care era pe carburatie (greseala mea)
|
|
|
16-02-05, 10:25
|
#22
|
Presedinte RACING SYNDICATE
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,358
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Racing Syndicate] [VW]
|
am o intrebare.... cum se calculeaza raportul de compresie?
|
|
|
16-02-05, 10:47
|
#23
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"tristan\"
am o intrebare.... cum se calculeaza raportul de compresie?
|
https://www.4tuning.ro/forum/viewtopi...r=asc&start=15
vezi ultimul post al lui TNos
|
|
|
20-03-05, 12:17
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
|
Si inca un lucru foarte important pt. fiabilitatea turbinei.Daca se monteaza o turbina pe un motor aspirat,fie ea de diesel sau de benzina trebuie neaparat montat un pop off(blow off valve),o supapa care se monteaza pe circuitul de admisie, inainte de a intra in motor,care in momentul cand se i-a piciorul din gaz sa dea aerul afara de pe tubulatura ca altfel aerul se loveste de clapeta de acceleratie si se intoarce in turbina si iese prin filtrul de aer.Dar acest lucru forteaza in elicea turbinii si face joc la segment si la ax si va uza turbina destul de repede.Nasol ca tre sa mai investim si in asa ceva.
|
|
|
11-01-06, 19:33
|
#25
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 369
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International] [Kamikaze Racing Team] [FORD]
|
E buna smecheria asta blow off valve, protejeaza turbina si iti da un sunet mijto, cine stie un site romanesc unde se gaseste???
|
|
|
13-01-06, 07:58
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
e departe de a fi o treaba usoara instalarea unei turbine pe un motor aspirat.....
-in primul rand trebuie aleasa turbina, o turbina mare nu te ajuta decat aproape de turatie maxima
-in al doilea rand, cum mai zicea cineva, trebuie construita galeria de evacuare
-montat carb compatibil(daca e pe carburator)
-schimbate injectoare, regulator pres, calculator, sonde(pt injectie)
-montat radiator de ulei
-montat restrictor de ulei pt turbina
-modificat/inlocuit aprinderea
-schimbat ax cu came
... si multe altele
__________________
samurai 4x4
|
|
|
13-01-06, 09:40
|
#27
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 369
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International] [Kamikaze Racing Team] [FORD]
|
Motorul meu este 1.8 T 20v, deci turbo il am, ma intereseaza un blow off valve si cum il montez......?
|
|
|
13-01-06, 21:25
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Puya^WRX\"
Motorul meu este 1.8 T 20v, deci turbo il am, ma intereseaza un blow off valve si cum il montez......?
|
Daca ai 1.8T 20V ai si Dump Valve (valva de recirculare a aerului). Blow-Off Valve care sa functioneze pe 1.8T se gaseste la Pit Stop Tuning, cam la 130-140 EUR
~Nautilus
|
|
|
15-01-06, 11:39
|
#29
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 369
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Tuning International] [Kamikaze Racing Team] [FORD]
|
Am intreat pe pitstoptuning.ro....da n-am gasit blow off valve, daca tu ai gasit da si mie link'u sa intru.
|
|
|
11-02-06, 21:28
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Nu e pe site. Am vazut modelele de Dump-Valve si Blow-Off Valve la ei in magazin, du-te pe acolo si intreaba-i
~Nautilus
|
|
|
|
|