Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 09-02-05, 23:33   #16
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

pai trebuie schimbata

in primul rand te hotarasti ce turbina vrei, o cumperi...

si o sa vezi ca turbina are o \"gaura\" care se monteaza/prinde pe galeria de evacuare

e tie o sa-ti trebuiasca o galerie care sa permita montarea turbinei pe ea si sa fie in asa fel conceputa incat sa aibe loc tubina ,
de obicei asteas e fac pe comanda
dar trebuie facute cu grija si cu simtul raspunderii, petru ca se ajunge la temperaturi de 700-800'C (sper sa nu exagerez), si trebuie sa poata sa sustina si greutatea turbinei (fara sa se crape)

uite aicea niste poze
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...category=33632
200SX is offline   Reply With Quote
Old 10-02-05, 08:32   #17
MMihai

Stage 5
 
MMihai's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,796
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[FullSpeed Racing]
Default

M-am interesat si eu in privinta asta si am constatat ca:
La motoarele aspirate cum e in cazul lui [cash]SexY camera de ardere este prea mica pentru ce vrei tu acolo si nu iti face fata :
1. O sa se rupa cmasile ca nu au cum sa reziste.
2. Chiar daca reusesti sa o faci sa mearga fara probleme, avnad camera de ardere relativ mica nu iti face fata surplusului dat de turbo si se ineaca instantanu.
3. Sunt sigur ca pe parcursulul montarii o sa intampini si alte probleme sau dupa montare vei avea efecte secundare nedorite
MMihai is offline   Reply With Quote
Old 10-02-05, 12:14   #18
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Nu mai speriati omul ca nu este chiar asa de neagra oaia.Tu ai dreptate cu camera de aredere ca este mica si asta este primul lucru care i l-am spus si lui.Dar la presiuni relativ scazute de 0,5 bari rezista si nu se va intampla nimic.Si este foarte simplu sa rezolvi aceasta problema.
1 se pun 2 garnituri de chiulasa,una peste cealalta sau 2 se cumpara o garnitura de metal speciala pt decomprimat motorul si se amplica impreuna cu garnitura de chiulasa.
Faza cu 2 garnituri rezisa si nu se ard fapt inceract de noi(eu si un prieten)pe o calibra 2000 16v sfi.Vroia sa monteze si el turbina dar a gasit motorul cu totul si a abandonat ideea.
Si nu se sparg camasile asta este ultimul lucru care se sparge ci in primul rand se sparg segmentii,bielele si pistanele.Camasile mai greu.
Se poate pune turbo si va merge.Ce nu stiu eu exact daca le presiune de 0,5 ii va face fatza injectia si nu va trebuii sa puna chip ca sa ii mai dea benzina
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 10-02-05, 12:23   #19
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

nu zicea ca e pe carburatie?

exista motoare de 1,6 turbo, asa ca si eu zic ca se poate
e mai buna si mai fiabila metoda cu \"garnitura\" metalica
200SX is offline   Reply With Quote
Old 14-02-05, 12:11   #20
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Pai nu stiu 200 sx.Nu a zis ca e opel tigra parca ??? Cred ca e injectie.Daca la asta te refreai
Da este mai fiabila dar mai scumpa
Acum depinde de si ce bani este dispus omul sa investeasca nu ?
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 14-02-05, 12:47   #21
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

dap ramasesem blocat pe primul post cel cu HONDA care era pe carburatie (greseala mea)
200SX is offline   Reply With Quote
Old 16-02-05, 10:25   #22
tristan

Presedinte RACING SYNDICATE

Stage 5
 
tristan's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,358
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Racing Syndicate]
[VW]
Default

am o intrebare.... cum se calculeaza raportul de compresie?
tristan is offline   Reply With Quote
Old 16-02-05, 10:47   #23
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"tristan\"
am o intrebare.... cum se calculeaza raportul de compresie?
https://www.4tuning.ro/forum/viewtopi...r=asc&start=15

vezi ultimul post al lui TNos
200SX is offline   Reply With Quote
Old 20-03-05, 12:17   #24
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Si inca un lucru foarte important pt. fiabilitatea turbinei.Daca se monteaza o turbina pe un motor aspirat,fie ea de diesel sau de benzina trebuie neaparat montat un pop off(blow off valve),o supapa care se monteaza pe circuitul de admisie, inainte de a intra in motor,care in momentul cand se i-a piciorul din gaz sa dea aerul afara de pe tubulatura ca altfel aerul se loveste de clapeta de acceleratie si se intoarce in turbina si iese prin filtrul de aer.Dar acest lucru forteaza in elicea turbinii si face joc la segment si la ax si va uza turbina destul de repede.Nasol ca tre sa mai investim si in asa ceva.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 11-01-06, 19:33   #25
Puya^WRX
PARTICIPANT CURSE


Stage 5
 
Puya^WRX's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 369
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Tuning International]
[Kamikaze Racing Team]
[FORD]
Default

E buna smecheria asta blow off valve, protejeaza turbina si iti da un sunet mijto, cine stie un site romanesc unde se gaseste???
Puya^WRX is offline   Reply With Quote
Old 13-01-06, 07:58   #26
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

e departe de a fi o treaba usoara instalarea unei turbine pe un motor aspirat.....
-in primul rand trebuie aleasa turbina, o turbina mare nu te ajuta decat aproape de turatie maxima
-in al doilea rand, cum mai zicea cineva, trebuie construita galeria de evacuare
-montat carb compatibil(daca e pe carburator)
-schimbate injectoare, regulator pres, calculator, sonde(pt injectie)
-montat radiator de ulei
-montat restrictor de ulei pt turbina
-modificat/inlocuit aprinderea
-schimbat ax cu came
... si multe altele
__________________
samurai 4x4
yknot is offline   Reply With Quote
Old 13-01-06, 09:40   #27
Puya^WRX
PARTICIPANT CURSE


Stage 5
 
Puya^WRX's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 369
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Tuning International]
[Kamikaze Racing Team]
[FORD]
Default

Motorul meu este 1.8 T 20v, deci turbo il am, ma intereseaza un blow off valve si cum il montez......?
Puya^WRX is offline   Reply With Quote
Old 13-01-06, 21:25   #28
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Puya^WRX\"
Motorul meu este 1.8 T 20v, deci turbo il am, ma intereseaza un blow off valve si cum il montez......?
Daca ai 1.8T 20V ai si Dump Valve (valva de recirculare a aerului). Blow-Off Valve care sa functioneze pe 1.8T se gaseste la Pit Stop Tuning, cam la 130-140 EUR

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 15-01-06, 11:39   #29
Puya^WRX
PARTICIPANT CURSE


Stage 5
 
Puya^WRX's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 369
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Tuning International]
[Kamikaze Racing Team]
[FORD]
Default

Am intreat pe pitstoptuning.ro....da n-am gasit blow off valve, daca tu ai gasit da si mie link'u sa intru.
Puya^WRX is offline   Reply With Quote
Old 11-02-06, 21:28   #30
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default

Nu e pe site. Am vazut modelele de Dump-Valve si Blow-Off Valve la ei in magazin, du-te pe acolo si intreaba-i

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -