Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 07-01-05, 02:05   #1
88RED
Nissan Driver

Stage 5
 
88RED's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 619
Member of:
[Nissan]
Default turbo de pe dizel pe benzinar

ajutor
88RED is offline   Reply With Quote
Old 07-01-05, 02:11   #2
88RED
Nissan Driver

Stage 5
 
88RED's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 619
Member of:
[Nissan]
Default

mah am unn motor de 1,6l shi vreau sa ii pun turbo mam gandit sa il iau de pe un dizel finca mar costa mai ieftin ca las lua de la un secand sau de la fir vechi
tot ce vreau sa stiu eu e ca daca merge asa ceva shi de la ce mashina miar trebui
apropo motorul e pe carburator dublu
__________________
Nissan Silvia FJ20DE-150CP
nissan 200sx s13 sr20det-200+ -proiect in curs
www.girex.ro
www.2fast2real.com
http://www.bhpracing.go.ro/
BHP- https://forum.4tuning.ro/173-cluburi/...-bistrita.html
88RED is offline   Reply With Quote
Old 07-01-05, 07:57   #3
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

din cate am inteles merge montat s iturbo de pe diesel doar ca strici mult mai repede motorul, dar asta e din auzite, asa ca mai asteapta si alte pareri
200SX is offline   Reply With Quote
Old 16-01-05, 00:25   #4
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Sa te lamuresc.Un prieten si-a pus pe Dacie turbo.In primul rand si cel mai principal iti trebuie CARBURATORUL de Turbo.Nu merge pe un carburator de motor aspirat.Cauta un carburator de motor turbo Ex.renault 5 gt turbo,fiat uno turbo,si care or mai fii turbo pe carburator.El a gasit la cineva crab de renault 5 gt turbo,chiulasa si evacuarea dar nu avea turbina ca o gripase respectivul.Si am fost la dezmembrari si am luat tot GARETT T2 ce avea reanultul model dar acest GARETT T2 pe care l-am luat noi era de la un motor peugeot diesel.
Teoretic turbina de diesel este la fel ca cea de benzina numai ca cea de benzina e racita si cu apa nu numai cu ulei.
Deci in concluzie-carburator(solex 32 dis modelul de la renault 5),tubina de diesel orice model ca pe tine nu te intereseaza sa se potrivesca pe galerie,ii faci o flansa de prindere,intercooler,tubulatura de furtune rezistente la caldura si un circuit de ulei pt. turbina.
Nu stiu ce masina ai tu.Eu am un oltcit si imi voi pune si eu 2 turbine in aceasta vara.Sa vedem ce iese
Nu se duce motorul mai repede cum zicea 200 sx nu are nici o legatura cu faptul ca daca iti pui turbina de diesel sau de benzina.uzura va fii aceeasi.
MARE ATENTIE cu reglarea presiunii la turbina.Motorul tau este un motor aspirat deci cu un raport de compresie relativ mare pt. turbo.Sa nu depasesti 0.6 0.7 bari ca risti sa spargi segmentii,pistoanele,sa rupi biele etc.Trebuie decomprimat motorul pt. a rezista la presiune mai mare
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 16-01-05, 15:09   #5
88RED
Nissan Driver

Stage 5
 
88RED's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 619
Member of:
[Nissan]
Default

MAH EU AM O HONDA QUINTET CU MOTOR DE 1,6L PE BENZINA DIN 1982
ACUMA LUCRU LA EA AM MAI VB CU CEVA LUME SHI MI SA SPUS SA II PUN TURBO PE EVACUARE DAR AM INTELES CA NU FACE CEA CE FACE AIA DE PE ADMISIE
MAH EU IN PRIMAVARA O SA O FACA SHI ATUNCI O SA INCERC MAI MULTE CHESTI
88RED is offline   Reply With Quote
Old 16-01-05, 15:26   #6
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"88RED\"
ACUMA LUCRU LA EA AM MAI VB CU CEVA LUME SHI MI SA SPUS SA II PUN TURBO PE EVACUARE DAR AM INTELES CA NU FACE CEA CE FACE AIA DE PE ADMISIE
MAH EU IN PRIMAVARA O SA O FACA SHI ATUNCI O SA INCERC MAI MULTE CHESTI
pai turbina e actionata de presiunea din evacuare ca sa creeze presiune in admisie, deci are legatura directa cu amandoua

sa ma exprim mai clar de ce ziceam ca se strica mai repede (sper sa nu zic prostii)

turbinele standard de diesel baga in mod normal mai multa presiune decat turbinele standard de pe benzina,

apoi turbinele de pe diesel cred ca sunt concepute sa dea randament pe alte turatii decat cele de pe benzina

nu stiu care e diferenta de presiune (fortza) a gazelor din evacuare la diesel si la benzina

parerea mea este ca e mai bine daca ai motor pe benzina sa iei o turbina de pe un motor pe benzina,

daca ar fi fost fiablia montarea acelorasi modele de turbine si la benzina si la diesel cred ca se gandeau la asta si fabricantii de masini

cum ziceam asteapta s itu poate posteaza cineva care iti poate prezenta bine diferentele .

PS: de mers merge, dar eu tot ma indoiesc in privintza fiabilitatii unei astfel de combinatii
200SX is offline   Reply With Quote
Old 17-01-05, 15:41   #7
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

88 RED sa te lamuresc:
Turbo suflana este formata de fapt din 2 turbine:
una partea care este montata pe toba si care contine o elice actionata de gazele de evacuare
a doua este un melc cu o alta elice care trage aer de afara si il baga fortat in motor,adica in carburator.
deci elicea de la evacuare este unita printr-ul ax cu elicea de pe partea de admisie si antrenata de aceasta(axul are 2 lagare sau 2 rulmenti la turbinele mai noi unde este ungerea cu ulei).
Turbo compresorul este format tot din 2 parti dar in loc sa fie montat pe toba este montat ca un alternator si invartit de o curea.Cealalta parte cu admisia este cam la fel cu cea de la turbosuflanta.
IN CONCLUZIE TREBUIE SA VEZI CU OCHII TAI TURBINELE SI SA ITI EXPLICE CINEVA CUM FUNCTIONEAZA SI CUM SE MONTEAZA.
Si mie mi-a luat ceva timp pana sa inteleg
200 SX ai dreptate cu forta gazelor ca este mai puternica la diesel si e normal sa fie asa deoarece raportulde compresie este mult mai mare decat la benzina aproape dublu.
Pe Dacie tubina intra la 2.500 rpm si mai jos de 0,5 bari nu se poate regla.a mers si cu 1,1 bari.
Ai tija de regalare a presiunii de la bypass.
Eu sunt de perfect acord cu tine sa puna o turbina de benzia dar nu sunt asa de dese la dezmembrari ca cele de benzina si mai scumpe.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 17-01-05, 21:41   #8
ebh

Stage 3
 
ebh's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 140
Default

ceea ce numesti tu turbo compresor este de fapt doar compresor (supercharger)... turbosuflanta ta e turbo compresor...


(din cate am inteles io din ce zici tu acolo)
ebh is offline   Reply With Quote
Old 17-01-05, 21:55   #9
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

cand te referi la turbo te referi la tot ansamblu (omul explica partile componente ale ansamblului)
cand zici motor nu te referi la blocul motor te referi la tot motorul cu pistoane ...
200SX is offline   Reply With Quote
Old 20-01-05, 21:28   #10
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Eu incercam sa ii explic ce este una si ce este celalta daca ii mai ziceam si de turbocharger il bagam de tot in ceata.e greu de explicat in scis mai ales ca el nu stie nimic de turbo.Si mie mi-a trebuit ceva timp sa invat.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 08-02-05, 11:34   #11
[cash]SexY

Stage 4
 
[cash]SexY's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 289
Member of:
[FullSpeed Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

eu am o tigra 1.4 16v ... la mine as putea sa pun turbina? daca da cam cat miar dat in plus. sa zicem ca am gasit o turbina de passat 1.9tdi ... as putea sa o pun la mine ?

daca nu...astept vreo idee sau solutie.
__________________
==> www.devicearea.com <==


Presedinte FullSpeed Racing Club
[cash]SexY is offline   Reply With Quote
Old 09-02-05, 16:27   #12
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Da se poate.Depinde de presiune si puterea.Motorul tau este aspirat si este camcomprimat pt. turbo si nu rezista la presiune mare adica pe la 0,5 0,6 bari.Cam cu vreu 30-40% crestere de putere.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 09-02-05, 22:14   #13
[cash]SexY

Stage 4
 
[cash]SexY's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 289
Member of:
[FullSpeed Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

aham...si ce ar trebui eu sa modific ca sa imi pot pune turbina ? ...mai explicit
[cash]SexY is offline   Reply With Quote
Old 09-02-05, 22:34   #14
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"[cash
SexY\"]aham...si ce ar trebui eu sa modific ca sa imi pot pune turbina ? ...mai explicit
in primul rand galeria de evacuare, ca sa ai pe ce pune turbina
200SX is offline   Reply With Quote
Old 09-02-05, 22:55   #15
[cash]SexY

Stage 4
 
[cash]SexY's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 289
Member of:
[FullSpeed Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"200SX\"
Quote:
Originally Posted by \"[cash
SexY\"]...mai explicit
in primul rand galeria de evacuare, ca sa ai pe ce pune turbina

ce trebuie facuta la galerie? ...fiti mai expliciti va rog... ca sa pot intelege si eu ceva...
[cash]SexY is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -