Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 18-01-11, 13:11   #16
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

E o idee buna,insa ar trebui ca sgmentele sa fie taiate absolut perfect,altfel sigur va "rasari" nisip printre segmente inainte sa incepi sudura...mai ales ca nisipul respectiv va trebui sa fie foarte fin ca sa aiba efectul dorit.
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 18-01-11, 13:13   #17
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

Exista posibilitatea unei minifreze tip Dremel.
Am vazut Proxxon in Hornbach la pretul de 250Ron.Si Proxxon e ok la calitate.Are un cordon flexibil intre motor si mandrina propriuzisa de aproximativ 1m la care se pot atasa diferite capete (freze,pietre de polizor) si nu este mai gros de 20mm la capatul de care avem nevoie.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 18-01-11, 13:23   #18
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

Ei oameni buni nu asa se fac...e mult mia usor si nu trebue chinuit dupa cu nimic...dar mai astept pana la D-day....(feb 1) si fac poze cum fac eu galeria incat nu patrunde nimic in interior la sudura, chiar iese la fel de unifom ca dinafara, parca ar fi fost sudat si din dinauntru...
__________________
De vanzare : Volan RALLY OMP

De vanzare : Frana de mana hidraulica Wilwood


On FaceBook
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 18-01-11, 15:07   #19
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

...aha,deci trebuie sa aman lucrarea pana la 1 feb.....las'ca oricum n-aveam bani indeajuns.....fac altele intre timp
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 18-01-11, 18:43   #20
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

cum v-a spus si hexer mai devreme , interiorul TREBUIE protejat cu o perna de argon si nu mai aveti probleme cu carbonizarea.

Lascarica si Bluey daca vreti va pot ajuta cu informatii pe privat, am mai ajutat alte persoane pe forumuri dar in final beneficiaza toti hotii si "meseriasii" de cunostintele mele care m-au costat multi bani, timp si nervi.
__________________
INOXWORKS

480 hp/t
beck is offline   Reply With Quote
Old 19-01-11, 01:24   #21
bodel

Stage 4
 
bodel's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 175
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

Cea mai buna solutie este cu perna de argon sau biaxarea pe interior dupa sudarea fiecarei portiuni dar este mult mai dificil si costisitor ca timp. Cam asa arata pe interior daca se foloseste perna de argon, materialul este inox 304L
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMGP3574.jpg
Views:	344
Size:	1.27 MB
ID:	1829173  
bodel is offline   Reply With Quote
Old 19-01-11, 08:08   #22
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Thumbs up Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

e foarte ok radacina din poza pusa de bodel
beck is offline   Reply With Quote
Old 18-02-11, 01:48   #23
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

Am luat un motor pentru organe(aspirat),ce vine echipat de fabrica cu galeria din imagine. Credeti ca merita sa incerc o solutie de compromis (buget) ,in sensul modificarii ei dupa necesitatile mele, mai exact taiat complet acel colector (chiar cu 5mm mai sus de limita lui superioara), construit un colector adecvat si adaugata trecerea spre WG, adaugarea flansei T3.
Galeria are flansa de 12mm otel. Traseele par a fi inox, 38mm ext. cu 36.5 interior.
Multumesc pentru sfaturile ce vor veni.

PS: Am nevoie de viteza cat mai mare a gazelor,pentru a antrena cat mai de jos o turbina de 68mm pe carcasa cu a/r 0.63.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_2466.jpg
Views:	190
Size:	605.9 KB
ID:	1879460   Click image for larger version

Name:	IMG_2470.jpg
Views:	177
Size:	598.7 KB
ID:	1879461   Click image for larger version

Name:	IMG_2471.jpg
Views:	199
Size:	666.6 KB
ID:	1879462  

lascarica is offline   Reply With Quote
Old 19-02-11, 14:49   #24
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

Eu as ramane la galeria de turbo de fabrica la care as face o flansa intermediara ca sa poti lega wastegate-ul extern si sa fixezi turbina apoi pe galerie,asta daca iti permite locul in compartimentul motor sa cobori turbina cu vreo 60mm.As opta pt galeria asta in ideea in care acea galerie a fost conceputa totusi de fabrica pt a fi folosita la motor turbo,pe cand cealalta a fost proiectata pt motor aspirat....asta este parerea mea cel putin

Uite,la asa ceva ma refer
http://cgi.ebay.co.uk/Turbo-Adapter-...99117499749993
__________________
VECTRA A TURBO 4X4 C20LET POWER
DACIA 1310 TURBO INJECTION CONVERTED

DVR'S GARAGE- https://www.facebook.com/profile.php?id=100009200577468
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 19-02-11, 17:22   #25
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

Am cautat o scurta perioada si adaptor d-ala ,insa aveam nevoie de t25-t3 si nu se fabrica (nu exista pe ebay). Apoi am realizat ca este si total inutil.Ar trebui sa tai din bloc numai vreoo...100mm...
Astept si alte pareri...am vazut ca multi (atp, active,etc) merg pe fonta ce nu are nici un fel de design sofisticat (total inegale,aparent sigurele obiective urmarite de proiectant,fiind dimensiunile reduse, pozitionarea convenabila a turbinei si functionarea ideala a wastegate-ului), insa eu as vrea sa verific o teorie a mea cu aceasta galerie de inox...si nu in ultimul rand... cateodata singura galerie ce ti-o permiti,este aia ...gratis...
Cunosc si punctul de vedere al unor ..specialisti care au nestramutabila parere ca daca o galerie tubulara nu o iei gata facuta de nush'ce brand renumit(sau custom) si nu costa 1000euro ,e numa' buna de gunoi...iar daca bielele(H) nu sunt pauter, "e riscant" sa mergi cu peste 1.5bar ... ...Adevarul e ca snobismul este in mare trend ... norocul meu ca n-am bani nici sa traversez strada ,ca poate as fi fost tentat si eu de alinierea la trend
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 19-02-11, 17:37   #26
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

Am inteles cum sta treaba la tine,de aceea am si zis ca daca iti permite sa cobori 60mm....tu trebuie sa tai 100mm din bloc....nasol moment.Daca nu e secret,poti sa fi putin mai explicit referitor la teoria cu galeria de inox?Sunt curios la ce anume te referi sau te gandesti...
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 19-02-11, 18:17   #27
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

Bre din cate stiu s-a constatat ca o galerie perfect neteda la interior n-ar fi la fel de buna ca una cu "asperitati" ...
Eu unul as alege galeria de inox,dar ca sa accelerezi gazele sa intre turbina mai de jos nu stiu ce sa zic,poti reduce diametrul tevii dupa ce se unesc toti serpalaii,dar doar cat iti permite suprafata gaurii la flansa t3 ca mai mult nu are rost....sau iti faci o hibrida cu geometrie variabila da' nu stiu cum o faci sa reziste la temperatura
__________________
Julaikos customs

Turbos make torque and torque makes fun!
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 19-02-11, 20:27   #28
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

Da, am aflat si asta cu asperitatile de ceva timp...ultima smecherie cica ar fi sablarea, asa cum spuneam mai devreme. Insa pe galeria de fonta nu pot suda nimic,in plus gura de iesire a t25-ului este ..sensibil mai mica decat cea a flansei T3...Asadar,sugrumand doar diametru colectorului, eu cred ca as creea turbulente nedorite in gura turbinei...micsorand (mai exact mergand pe astea deja mici) diametrele fiecarui traseu, nu se va mai itampla fenomenul de care spuneam,sau nu in atat de mare masura. O sa pun aici poza dupa ce termin lucrarea. In fapt nici n-am sa o fac personal,decat ca si proiect.
Treaba cu geometria variabila...un vtg care sa fie capabil de ~65lbs/min ,costa exorbitant de mult..cel mai mare vtg disponibil la pret accesibil oarecum s-h, este cel de pe 997 biturbo,care insa nu pompeaza nici in cele mai erotice vise ale sale ,aer pentru 6-700cai .
PS: nu rezista la temperatura doar cele de diesel...nu despre masina mea diesel e vorba aici.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 19-02-11, 20:57   #29
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

Stiu ca nu despre dizelar e vorba aici,dar daca faci partea de geometrie variabila din material care sa reziste te-ai scos :P
nu stiu daca sugrumarea tevilor te ajuta,creste viteza prin ele dar cand ajung gazele in colector o sa se destinda putin si nu stiu daca e de dorit...
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 27-02-11, 14:14   #30
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

Galeria de aspirat nu merge, multi au incercat dar sa crapat, sunt prea subtire peretii la ea si nu merita sa chinuesti cu ea.
Foloseste flansa ca ala e ok, si sa faci restul din coturi si tevi de 42.4 x 2 si daca o faci cum trebue nu mai ai problema...


Iar petnru turbina de 68mm trebue minim un A/R de .8x altfle o sa inneaca in ture....
Hexer is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -