Stiff ,te rog sa nu cumva sa mai jignesti pe cineva (de data asta nu te penalizez, pentru ca e prima oara cand observ din partea ta atitudinea respectiva) ,mai ales in masura in care activitatea ta aici nu prea a luat in seama nici un fel de regulament (pun pariu ca n-ai avut curiozitatea de a-l citi,in ciuda faptului ca este OBLIGATIA ta)
Anuntul tau cu suduri te rog sa-l pui pe Bursa Serviciilor Auto ,pentru acolo ii este locul. Prestezi un serviciu si NU vinzi Obiecte ! Ai avut SASE topicuri deschise aiurea (ti l-am mai lasat doar pe cel de la jante) ! Am observat ca ai un obicei din a dubla/tripla/etc cate un topic de vanzari...te rog sa renunti la modul asta de a proceda. Iar rubrica Talcioc este destinata obiectelor ce NU se pot INCADRA in alta subsectiune ! Nu postam si/si/si...ca deh..putem face asta,nu?
PS: Da Hexer, n-am tinut seama ca teava are...2 pereti ...
...insa oricum voi ramane la cat mai mic ca si diametru...pentru moment. Legat de a/r, deocamdata nu am testat vreo harta asa de perfecta incat sa fie marea mea problema cum trage intre 6000-7200rpm... exact acolo unde sunt solicitarile maxime, eu cred ca nu e un dezastru daca e un pic limitata,pana am sa gasesc si solutia ideala ca si electronica
. Oricum,daca voi considera necesar, am sa cumpar carcasa de 0.86...e vreo 100$ s-h...deci np
. Pana atunci,tot ce am vazut grafice dyno cu 0.63 pe ~2000cmc, aratau frumos si sus... tind sa cred ca se plafoneaza abia un pic Dupa 7000rpm, nu dupa 6000...asta din ceea ce am vazut