Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 28-02-11, 00:52   #46
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

Quote:
Originally Posted by Stiff View Post
Prietene .... Din pacate ... din raspunsul pe care mi l-ai dat ... imi face impresia ca .... Sudura ta ( jos palaria pt. ea ) nu se aseamana deloc cu CARACTERUL tau ..... !!! Cu asta eu unul am sa inchiei ... pt. ca Topic-ul asta nu cred ca este pt. discuti de genul asta ... din cite am observat eu ..desi este prima data cind intru pe acest topic ... !!! Mi-am dat seama de nivelul tau ... nivelul meu este acesta ...... DEOCAMDATA .....!!!!
Nu te supara da ce ai aratat tu aici e cacat frumos...

Adica sudura e in negativa, e sudat fara adaos de material si in pincte...arata frumos, da mod normla nu tine nimic...poate la ce o folositi e ok, dar nu e executat correct.

Sudura facuta de @beck e cum trebue, cu adao de material, cu miscari mici de max 1mm.

oricum nu aia conteaza cum arata sudura...ci cat de rezistenta e, de asta favorizez o sudura continua dacat una care arata frumos...dar dedesupt nu arata nimic.
__________________
De vanzare : Volan RALLY OMP

De vanzare : Frana de mana hidraulica Wilwood


On FaceBook
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 28-02-11, 00:54   #47
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

hai sa lasam caracterul meu , nu eu am trantit un anunt comercial intr-o discutie....

desi ultimele poze puse arata ceva mai bine decat primele(probabil pt ca sunt sudate fara adaos) nu ar trece de inspectia vizuala, binenteles pentru o evacuare/admisie auto pot trece ca acceptabile.
__________________
INOXWORKS

480 hp/t
beck is offline   Reply With Quote
Old 28-02-11, 00:54   #48
Stiff

Stage 3
 
Stiff's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 89
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Stiff , esti primul care isi face reclama asa cum ar trebui sa arate intr-un post de la bazar.
Aici nu e sectiunea bazar.
Vrei sa ne ajuti in vreun fel prin cunostintele tale, esti binevenit si iti suntem recunoscatori dinainte cei care nu prea stim cu sudura si metalele.
Pentru cautat clienti se poate folosi pm-ul sau sectiunea de anunturi.
Multumesc!
Ok ... !!! Ai perfecta dreptate !!! Daca ai observat ... eu am raspuns la primul tau post daca nu ma insel ... pt. ca am inteles eu ... din ce ai spus tu acolo ... ca tu CAUTAI ... asa ceva ...!!! Greseala mea a fost poate ca nu am asteptat sa citesc Topicul pana la sfarsit ...!!! Legat de ajutor ... cu cea mai mare placere ... desi vad ca sunt baieti care se pricep F bine ...!!!
Stiff is offline   Reply With Quote
Old 28-02-11, 13:03   #49
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,328
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

Stiff ,te rog sa nu cumva sa mai jignesti pe cineva (de data asta nu te penalizez, pentru ca e prima oara cand observ din partea ta atitudinea respectiva) ,mai ales in masura in care activitatea ta aici nu prea a luat in seama nici un fel de regulament (pun pariu ca n-ai avut curiozitatea de a-l citi,in ciuda faptului ca este OBLIGATIA ta)
Anuntul tau cu suduri te rog sa-l pui pe Bursa Serviciilor Auto ,pentru acolo ii este locul. Prestezi un serviciu si NU vinzi Obiecte ! Ai avut SASE topicuri deschise aiurea (ti l-am mai lasat doar pe cel de la jante) ! Am observat ca ai un obicei din a dubla/tripla/etc cate un topic de vanzari...te rog sa renunti la modul asta de a proceda. Iar rubrica Talcioc este destinata obiectelor ce NU se pot INCADRA in alta subsectiune ! Nu postam si/si/si...ca deh..putem face asta,nu?

PS: Da Hexer, n-am tinut seama ca teava are...2 pereti ......insa oricum voi ramane la cat mai mic ca si diametru...pentru moment. Legat de a/r, deocamdata nu am testat vreo harta asa de perfecta incat sa fie marea mea problema cum trage intre 6000-7200rpm... exact acolo unde sunt solicitarile maxime, eu cred ca nu e un dezastru daca e un pic limitata,pana am sa gasesc si solutia ideala ca si electronica. Oricum,daca voi considera necesar, am sa cumpar carcasa de 0.86...e vreo 100$ s-h...deci np. Pana atunci,tot ce am vazut grafice dyno cu 0.63 pe ~2000cmc, aratau frumos si sus... tind sa cred ca se plafoneaza abia un pic Dupa 7000rpm, nu dupa 6000...asta din ceea ce am vazut
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 01-03-11, 00:34   #50
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

Ha si facem o harta cu care simti ce e intre 6 si 7000

Referitor la evacuare...incerca asta si vezi daca merge...in cel mai rau caz mai faci una.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 18-04-11, 00:11   #51
crystip84

Stage 5
 
crystip84's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 333
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
La Radu ma refeream
O sa studiez problema cu vizualizatul tevilor si poate gasim o solutie la indemana mereu, macar la astea sa ma pricep si eu.
Ai dreptate cu geometria variabila pe aplicatii de putere mare, astia ziceau ca le monteaza pe Miate si chiar pe wankel.
Exista echivalent Garett GT40 cu vnt ca si tirul trebuie sa mearga cu ceva nu???
Ai idee daca la sudura cu TIG e mai curat interiorul decat la cea cu MIG?


Salut,

SUdura tig lasa la fel urme pe interior daca nu se face cu perna de argon (se astupa teava la un capat si la celalalt si se baga gaz )

Am avut okazia sa vad niste sudori meseriasi in Franta, care faceau teava de inox la o fabrica de produse cosmetice.

Asa mi-a sudat si mie un nene in Buzau care lucreaza la fabrica de bere si se vede lis pe interior, nu mai e nevoie de bixax, poate doar de o sablare ...

Ce am obsevat, ca toate firmele care au nevoie de instalatii de inox, fac si o spalare cu acid.. nu mai tin minte cum se numeste procedura..

Last edited by crystip84; 18-04-11 at 00:24.
crystip84 is offline   Reply With Quote
Old 06-08-11, 00:06   #52
szoke_sz

Stage 5
 
szoke_sz's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 1,771
Member of:
[VW]
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

arta sudurii Tig. felicitari, unele suduri au iesit chiar super.
szoke_sz is offline   Reply With Quote
Old 12-01-12, 01:33   #53
haplea

Stage 5
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 356
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

desepre admisiile de DIESEL stie careva ceva????
haplea is offline   Reply With Quote
Old 12-01-12, 07:45   #54
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

8v sau 16v?

Pe afara am vazut ca toti folosesc plenumuri generoase la ambele inainte de runnere.
La 16v conteaza diferenta de lungime intre cele 2 trasee catre fiecare cilindru. Aceasta diferenta ajuta la crearea unui vortex care omogenizeaza mai bine amestecul la intrarea in cilindru si ajuta la o ardere mai buna a lui.
Pe motoarele cu 8v am vazut ca au folosit admisii de 1.9sdi , admisii de 2,5 la care au taiat si au astupat un port si ceva admisie de volvo am mai vazut montata.. In functie de spatiu.
Oricum toti cauta runnere mai lungi decat cele stock si un plenum generos inaintea acestora, am vazut chiar si modele custom cu plenum cu 2 camere.
Oricum daca nu optimizezi serios chiulasa vei afea un flow mic al acesteia si oricat vei aranja admisia tot va trebui sa bagi presiuni mari pentru cai seriosi.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 13-01-12, 07:37   #55
lada
Banned

Stage 2
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 45
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

Galeriile de la aspirate sunt calculate mai bine pentru ca altfel devin restrictoare.
Forma lor accelereaza gazul catre intrarea din chiulasa.
Conform formulelor fizice presiunea depinde de diametru, idem si debitul.
Lungimea mare a traseelor de admisie individuale catre chiulasa are rolul de a creea o curgere laminara a gazului asigurand umplere buna si constanta.
Exaust-ul manifold or headears se calculeaza diferit de admisie.
In vederea obtinerii rezultatului scontat etapele pot fi acestea:
- proiectare
- testare virtuala
- testare de banc(simulare debite de aer)
- testare pe motor
Inca nu s-a descoperit o evacuare minune fiecare mtor cerandu-si tributul.
lada is offline   Reply With Quote
Old 31-07-14, 14:16   #56
wolverine

Stage 5
 
wolverine's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,204
Member of:
[BMW]
Default Re: Discutii/informatii despre Galerii de evacuare custom pentru turbo: Ce si Cum

Im spune si mie cineva ce influente negative are aceasta galerie asupra turbinei?
Turbina fiind twinscrool.
-boost intarziat (ex turbina face pres peste 5500 rpm)?
-boost restrictiv?
-etc
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1025759_682386351799360_1435244312_o.jpg
Views:	130
Size:	482.7 KB
ID:	3013850  
wolverine is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -