Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
05-08-11, 21:03
|
#106
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 719
|
Re: NOS ilegal in Romania ???
Quote:
Originally Posted by dejidaniel
BH 04 ARO am inteles ca are asa ceva pe ursuletul lui cu motor de M5 ))
|
la el e pusa doar pt "aspect vizual butelia" !!
|
|
|
09-08-11, 12:01
|
#107
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 668
|
Re: NOS ilegal in Romania ???
Da, dar cand o vad politisti, la un control obisnuit... Poate's mai rasariti politisti la acel control... Si unu poate i pica fisa, ce e scula din portbagaj.
__________________
P E U G E O T 206 R C
|
|
|
20-12-11, 20:46
|
#108
|
Stock
Join Date: Dec 2011
Posts: 1
|
Re: NOS ilegal in Romania ???
Din cate stiu eu gazul din buteliile de NOS este azot...un unchi mi-a explicat ca nu acele buteli in sine sporesc puterea motorului...este un sistem intreg care pompeaza fortat mult mai multa benzina fapt care duce la mega-incalzirea motorului...motorul se incinge atat de tare incat trebuie stropit cu azot,care ingheata aproape tot instantaneu,probabil daca ar exploda o butelie or ai muri inghetat or masina ar fi distrusa,dar acest lucru nu s-a mai intamplat pana acum.Probabil politisti au motivele lor pentru a interzice NOS.Un alt lucru ar fi ca acest sistem nu sporeste puterea masini cu 50-60-70 de CP pt tot restul vieti masini,acesta sporeste pe loc cu pana la 150 de CP,pt cele mai performante sisteme,si acest lucru uzeaza foarte mult motoru...
Dar cel mai important lucru in Romania e ca nu ai unde sa folosesti pe drumurile noastre astfel de sisteme
|
|
|
21-12-11, 23:12
|
#109
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: NOS ilegal in Romania ???
Quote:
Originally Posted by NeedSpeeder
Din cate stiu eu gazul din buteliile de NOS este azot...un unchi mi-a explicat ca nu acele buteli in sine sporesc puterea motorului...este un sistem intreg care pompeaza fortat mult mai multa benzina fapt care duce la mega-incalzirea motorului...motorul se incinge atat de tare incat trebuie stropit cu azot,care ingheata aproape tot instantaneu,probabil daca ar exploda o butelie or ai muri inghetat or masina ar fi distrusa,dar acest lucru nu s-a mai intamplat pana acum.Probabil politisti au motivele lor pentru a interzice NOS.Un alt lucru ar fi ca acest sistem nu sporeste puterea masini cu 50-60-70 de CP pt tot restul vieti masini,acesta sporeste pe loc cu pana la 150 de CP,pt cele mai performante sisteme,si acest lucru uzeaza foarte mult motoru...
Dar cel mai important lucru in Romania e ca nu ai unde sa folosesti pe drumurile noastre astfel de sisteme
|
Daca taceai ... de fapt nos-ul ala la 300 de grade se descompune in oxigen si azot. Avand mai mult oxigen poti baga si mai multa benzina de aici puterea, nu incalzire, racire sau ce zici tu acolo. Ala de care vorbesti tu acolo e azot lichid, ce se gaseste in butelie este gaz si e alta mancare de peste.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
|
|
|
22-12-11, 06:50
|
#110
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: NOS ilegal in Romania ???
Oxigenul intretine arderea , azotul raceste capul pistonului sa nu se topeasca.
Fiecare cu rolul lui.
|
|
|
22-12-11, 07:59
|
#111
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: NOS ilegal in Romania ???
Iar jetul care se baga in admisie prin vaporizare scade foarte mult temperatura amestecului care intra in motor ,fapt ce micsoreaza distanta intre moleculele de amestec rezultand un amestec mai concentrat in acelasi volum de admisie
|
|
|
22-12-11, 08:40
|
#112
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: NOS ilegal in Romania ???
Fiecare cu rolul lui, dar aici era vorba de ce anume mareste puterea nos-ul.
|
|
|
22-12-11, 08:59
|
#113
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: NOS ilegal in Romania ???
pai simpla racire a amestecului face posibila introducerea a unei cantitati mai mare de amestec,de aici e o crestere de putere
|
|
|
25-12-11, 22:57
|
#114
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: NOS ilegal in Romania ???
Quote:
Originally Posted by bluey
Oxigenul intretine arderea , azotul raceste capul pistonului sa nu se topeasca.
Fiecare cu rolul lui.
|
Oare chiar asa sa fie?
N2O este un gaz legal in Romania.
In plus N2O nu este considerat exploziv.
|
|
|
25-12-11, 23:09
|
#115
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: NOS ilegal in Romania ???
Pentru racirea amestecului poti folosi si apa chioara
|
|
|
25-12-11, 23:43
|
#116
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: NOS ilegal in Romania ???
Pana la o limita fiindca apa arde focul pe cand amestecul sa zicem 50/50 apa si metanol tot face foc pe langa temperatura scazuta la vaporizare
|
|
|
25-12-11, 23:48
|
#117
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: NOS ilegal in Romania ???
Pai da. Dar injectia w/m e legat in mare parte de racit amestecul si castigul de putere rezultat din asta.
NOS-ul are alte avantaje si permite castiguri mai mari dezavantajul fiind ca trebuie sa ii dai si ce sa arda (combustibil).Lucru care trebuie gandit bine la benzinare unde afr-ul e foarte important.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
26-12-11, 00:06
|
#118
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: NOS ilegal in Romania ???
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Oare chiar asa sa fie?
N2O este un gaz legal in Romania.
In plus N2O nu este considerat exploziv.
|
N2O in sine nu este exploziv,in schimb combinat cu alte substante devine extrem de inflamabil.
Apa are acelasi rol ca si n2o,absoarbe caldura prin procesul chimic de descompunere iar moleculele de oxigen rezultate intretin arderea...diferenta intre H2O si N2O este ca totul se intampla la o scala diferita in favoarea N2O.Si aici discutia poate deveni extrem de academica si complicata pentru majoritatea dintre noi.
__________________
Last edited by GTA; 26-12-11 at 00:11.
|
|
|
26-12-11, 06:33
|
#119
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: NOS ilegal in Romania ???
N2O nu este inflamabil, iar in contact cu aerul nu acreeaza reactie periculoasa.
Amestecum dintre N20 si un combustibil este periculos dar este greu de obtinut un astfel de pericol in spatiu deschis, deoarece se amesteca cu aerul imediat, nu ramane concentrat intr-o anumita zona.
N2O in ardere nu absoarbe in mod natural caldura dar iesind de sub presiune el este la o temeratura de minus 40 de grade Celsius astfel are si efect de racire.
Apa functioneaza altfel datorita evaporarii ei preia caldura latenta si permite utilizarea unui amestec mai sarac si sau cresterea avansului datorita ridicarii limitei de detonatie.
In general utilizarea de apa scade puterea motorului dar datorita faptului ca se poate creste avansul reusim sa ridicam puterea.
Apa nu este un combustibil si nici nu intretine arderea, chiar este o mica problema cu ea cand se injecteaza ocupa locul combustibilului care intra in cilindru la benzina stricand putin umplerea.
In 95% din cazurile de injectie de apa montata pe diverse masini venite la noi pe dyno puterea scadea la utilizarea apei, dupa un reglaj corect reveneau la normal. Debitul de apa si pulverizarea apei sunt f importante.
N20 este bine sa-l folositi umed adica impreuna cu benzina cu injector mixt. In functie de presiunea in rampa se stabilesc duzele de N2o si de benzina astfel incat sa nu periclitati amestecul. 100% trebuie verificat AFR-ul, EGT-ul si detonatile.
Am folosit N2O si doresc sa folosesc si in continuare si niciodata nu am avut probleme de la asta.
|
|
|
26-12-11, 18:29
|
#120
|
Subaru Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 2,823
Member of: [SUBARU]
|
Re: NOS ilegal in Romania ???
ma bucur sebastian ca explici totul de a fir a par despre n2o. cineva tot de pe acest forum i-mi spunea ca n2o pt motorul ej20 e the end. dupa explicatiile tale voi folosii wet zex cu ce-a mai mare incredere
__________________
|
|
|
|
|