Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 26-12-11, 20:42   #121
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: NOS ilegal in Romania ???

Eu inclin spre http://www.nitrousexpress.com/ .
Trebuie sa ai mare grija pentru N2O cand utilizezi acest tip de ultrasupraalimentare e necesara o setare speciala altfel apare scris: "game over" .
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 29-05-12, 17:45   #122
Acnd666

Stock
 
Acnd666's Avatar
 
Join Date: May 2012
Posts: 2
Default Re: :D

Quote:
Originally Posted by Turbo110 View Post
Daca ai actele la el si tot ce trebuie la vama nu o sa ai nici o prbl.
Acte insemnand ce? Certifacat ADR.. iar ala costa cat 10 butelii :P

NOS e firma ce produce sistemele si chestii de genul, N2O e gazul.
Acnd666 is offline   Reply With Quote
Old 16-02-14, 13:30   #123
Hobie

Stage 2
 
Hobie's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 30
Member of:
[DACIA]
Default Re: Ca sa va lamuriti

Quote:
Originally Posted by Pr0ZaK View Post
Oxidul de azot (N2O) este un gaz neinflamabil si nu creste cifra octanica a benzinei dupa cum am auzit pe alocuri. Acela este nitrometanul, si cu totul alta poveste. Pentru a fi utilizat in motoare, se stocheaza sub forma lichida intr-o butelie la 1000 PSI. Cand este eliberat, trece in stare gazoasa, temperatura ii scade brusc si densitatea ii creste. La temperatura de 300 C (in camera de ardere), oxidul se desface in azot si oxigen, crescand astfel puterea exploziei. Azotul care este eliberat are si el un rol in amortizarea presiunii crescute asupra pistoanelor, ducand la o intarziere care da timp amestecului mai bogat sa arda in intregime.
Sistemele de injectie (exista cateva subtipuri,eu explic la modul general) sunt compuse din butelie, tevaraie, cateva electrovalve (zise si solenoizi) si marele buton. Apasarea pe buton duce la punerea in functiune a solenoizilor de gaz si de benzina - unul da drumul gazului, celalalt creste fluxul de benzina si way to go ... pot fi si mai multi solenoizi, in functie de motor si sistem.

I s-a dus vestea de mare pericol pentru motor din cauza inconstientei celor care au tinut neaparat sa puna un sistem NOS ieftin. Daca sistemul este bine pus la punct si prevazut cu toate sigurantele, nu este nici o problema. Probleme pot aparea la intreruperea fluxului de benzina, caz in care amestecul devine prea bogat in oxigen si are loc o explozie, doua, trei FOARTE puternice, ce duce de obicei la unu-doua-trei pistoane/biele/bloc motor etc inutilizabil... Solutia este instalarea unui senzor care decupleaza solenoidul de gaz cand se opreste fluxul de benzina. O alta problema este ca nu se poate injecta oxid in motor sub 3000 de ture, din acelasi motiv (nu e suficienta benzina). Solutia: \"window switch\", un senzor ce nu permite pornirea sistemului sub 3000 de ture. De fapt, multi nu au buton la mana, ci un WOT switch (wide open throttle), adica un contact ce porneste sistemul cand acceleratia a fost tinuta la podea un nr de secunde. Uzura motorului nu ar trebui sa fie o problema daca se foloseste gaz in reprize de maxim 15 secunde. Majoritatea motoarelor sunt concepute sa functioneze la o putere mult mai mica decat suporta si oricum, in 99% din timp merg sub puterea maxima.
N2O se foloseste, nu nitrometan. Nu arde, dar se descompune la temperaturi foarte mari(cam 300 de gr. C), furnizand mai mult oxigen si permitand o combustie mai buna. Masinile care folosesc nitrometan, functioneaza doar cu nitrometan, cum ar fi dragsterele. Americanii mai folosesc la curse ilegale, masini care merg doar cu nitrometan, in loc de benzina, dar cu motoare modificate sa reziste. Oxidul de azot, permite doar arderea unei cantitati mai mari de combustibili, in acelasi interval de timp. De aici vine puterea in plus, care, in niciun caz, va oferi un plus de viteza, ci doar putere de accelerare.

Apropo, N.O.S., nu inseamna oxid de azot. E numele companiei Nitrous Oxide Systems, care produce aceste sisteme. NX e alta companie, care produce acelasi tip de sisteme.
Hobie is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -