Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
24-04-04, 04:58
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 573
|
Da, cica la motor de 115 cai are SHOT DE 75 Cica i-a dat o singura data (nu la cursa de pe aeroport) si acum ii e frica sa nu sara motorul in aer...sau cel putin AR TREBUI sa-i fie frica
__________________
...spuse el...si mai lua o gura de fan...
|
|
|
24-04-04, 11:09
|
#32
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 602
|
motorul ala cred ca are mai mult de 115 cp cu toate ca si mie mi-a zis tot asa ca are 115 cp dar l-am vazut ce poate... si poate
|
|
|
24-04-04, 18:40
|
#33
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,661
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
|
|
|
24-04-04, 19:29
|
#34
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 602
|
da de ala
|
|
|
15-12-04, 12:34
|
#35
|
AfterDark Racing Member
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 381
Member of: [AfterDark Racing]
|
Stati un pic oameni buni... Totushi de unde se poate sa facem rost de kit NOS ? gol cum o fi....
|
|
|
29-12-04, 21:49
|
#36
|
Stock
Join Date: Dec 2004
Posts: 1
|
|
|
|
23-02-05, 07:54
|
#37
|
Stock
Join Date: Feb 2004
Posts: 6
|
IN UNGARIA este legal si se poate cumpara si cu plata in rate ca un televizor
,de altfel NO2 nu este exploziv si nici nu arde,singur, alte info www.nitrosystem.hu . putem folosi nitrometan 10 -12 % amestecat in benzina ,este folosit de aeromodelisti pt cresterea puterii, am gasit pe un site 1galon la 50 dolari, la noi unde se gaseste nu stiu , dar anuntatima si pe mine
|
|
|
27-03-05, 19:56
|
#38
|
Stock
Join Date: Mar 2005
Posts: 2
|
NOS
Sistemul e simplu!
Cautati pe google \"nos kit\" si vedeti ce zice un baiat englez care l-a dezvoltat de 15 ani! Este primul site gasit! Se poate folosi o butelie de extinctor, o valva, un contact si un regulator... Cel mai simplu se instaleaza pe masini cu injectie.
|
|
|
04-04-05, 08:43
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,349
|
auziti fratilor sa o lasam moarta doar stim ce mai intrebam ai voie cu instalatie montata pe masina da cu butelia goala daca nu te baga ca ai materiale inflamabile
|
|
|
04-04-05, 08:58
|
#40
|
Stock
Join Date: Mar 2005
Posts: 2
|
NOS
Problema e ca nu e inflamabil! Eventual explozibil fiind sub presiune!!!
Si de incarcat se poate la orice spital...se foloseste ca anestezic usor - verificat!
|
|
|
03-05-05, 11:09
|
#41
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 329
|
aci in oradea este un ursulet cu NX, daca nu ma insel sunt poze cu motoru,buteliile si masina in topicu Crazy tuning show 4
|
|
|
03-05-05, 12:24
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
|
Quote:
Originally Posted by \"moldy007\"
IN UNGARIA este legal si se poate cumpara si cu plata in rate ca un televizor
,de altfel NO2 nu este exploziv si nici nu arde,singur, alte info www.nitrosystem.hu . putem folosi nitrometan 10 -12 % amestecat in benzina ,este folosit de aeromodelisti pt cresterea puterii, am gasit pe un site 1galon la 50 dolari, la noi unde se gaseste nu stiu , dar anuntatima si pe mine
|
Sa nu fim gogomani - nitrometan(CH 3NO 2) e cu totul altceva fatza de \"nitrous oxide\"( protoxid de azot sau N 2O). Primul e un combustibil in sine, cel de-al doilea e o substanta ce imbunatateste arderea combustibilului, furnizand mai mult oxigen.
http://auto.howstuffworks.com/question642.htm
http://auto.howstuffworks.com/question259.htm
BTW: N 2O nu e inflamabil, dar poate fi exploziv(ca orice gaz comprimat in butelie) si poate amplifica orice incendiu, prin descompunerea sa la temperatura rezultand oxigen.
~Nautilus
|
|
|
07-08-05, 14:39
|
#43
|
Stock
Join Date: Aug 2005
Posts: 6
|
Ca sa va lamuriti
Oxidul de azot (N2O) este un gaz neinflamabil si nu creste cifra octanica a benzinei dupa cum am auzit pe alocuri. Acela este nitrometanul, si cu totul alta poveste. Pentru a fi utilizat in motoare, se stocheaza sub forma lichida intr-o butelie la 1000 PSI. Cand este eliberat, trece in stare gazoasa, temperatura ii scade brusc si densitatea ii creste. La temperatura de 300 C (in camera de ardere), oxidul se desface in azot si oxigen, crescand astfel puterea exploziei. Azotul care este eliberat are si el un rol in amortizarea presiunii crescute asupra pistoanelor, ducand la o intarziere care da timp amestecului mai bogat sa arda in intregime.
Sistemele de injectie (exista cateva subtipuri,eu explic la modul general) sunt compuse din butelie, tevaraie, cateva electrovalve (zise si solenoizi) si marele buton. Apasarea pe buton duce la punerea in functiune a solenoizilor de gaz si de benzina - unul da drumul gazului, celalalt creste fluxul de benzina si way to go ... pot fi si mai multi solenoizi, in functie de motor si sistem.
I s-a dus vestea de mare pericol pentru motor din cauza inconstientei celor care au tinut neaparat sa puna un sistem NOS ieftin. Daca sistemul este bine pus la punct si prevazut cu toate sigurantele, nu este nici o problema. Probleme pot aparea la intreruperea fluxului de benzina, caz in care amestecul devine prea bogat in oxigen si are loc o explozie, doua, trei FOARTE puternice, ce duce de obicei la unu-doua-trei pistoane/biele/bloc motor etc inutilizabil... Solutia este instalarea unui senzor care decupleaza solenoidul de gaz cand se opreste fluxul de benzina. O alta problema este ca nu se poate injecta oxid in motor sub 3000 de ture, din acelasi motiv (nu e suficienta benzina). Solutia: \"window switch\", un senzor ce nu permite pornirea sistemului sub 3000 de ture. De fapt, multi nu au buton la mana, ci un WOT switch (wide open throttle), adica un contact ce porneste sistemul cand acceleratia a fost tinuta la podea un nr de secunde. Uzura motorului nu ar trebui sa fie o problema daca se foloseste gaz in reprize de maxim 15 secunde. Majoritatea motoarelor sunt concepute sa functioneze la o putere mult mai mica decat suporta si oricum, in 99% din timp merg sub puterea maxima.
|
|
|
26-08-05, 13:01
|
#44
|
Stage 2
Join Date: Aug 2005
Posts: 26
|
deci pana la urma mai bine iti montezi un sistem NOS decat un turbo pe o masina care normal este aspirata?? oare pe un logan mere asa ceva??
|
|
|
26-08-05, 13:09
|
#45
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"baubau99\"
deci pana la urma mai bine iti montezi un sistem NOS decat un turbo pe o masina care normal este aspirata?? oare pe un logan mere asa ceva??
|
turbo il ai tot timpul functional nosul poti sa-l folosesti continuu mai putin de un minut (vreo 10 sec) si apoi tre sa lasi motorul sa-si \"revina\"
turbo iti creste consumul de benzina doar pe plaja de turatii unde creeaza presiune, nosul costa 300.000 lei litrul
parerea mea e ca \"NOS\" ar trebui isa fie ultima modificare adusa unei masini, dupa ce pui turbo cat de mare poti, pistoane forjate, injectoare mari ,si nu mai stiu eu ce alte nebunii, adica dupa ce ai facut tot posibilul sa scoti cei mai bun din motor si nu mai ai ce sa-i faci ii trantesti si un \"NOS\" si gata (vinzi masina si te apuci de alta )
|
|
|
|
|