Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 05-12-05, 17:58   #61
fuscobal

Stage 5
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
Default

Din cate stiu eu K04 nu poate sa treaca de 300CP orice i-ai face. Pentru mai mult trebuie T28R sau RS !
fuscobal is offline   Reply With Quote
Old 05-12-05, 19:48   #62
omuliber

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
Default

Trece fara probleme, dar e vb de un K04 upgrade, poate suporta chiar pana la 450CP.
Am pe stoc un K04 (care echipeaza o masina DTM), in situatia asta...
omuliber is offline   Reply With Quote
Old 05-12-05, 21:26   #63
fuscobal

Stage 5
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
Default

Foarte ciudat. Cat am avut 1.8T-ul am corespondat destul de mult cu cei de pe forumurile Vortex care au 3-400CP pe masini. Oamenii spuneau foarte clar ca K04 este limitat si nu merita folosit ca si upgrade pentru K03s deoarece cresterea de putere este foarte mica. Cele mai bune kituri complete turbo pentru 1.8T sunt APR si ATP :

http://www.atpturbo.com/Merchant2/me...ory_Code=VVWTK

http://www.goapr.com/VW/products/index.html

Din cate se vede, nici unul dintre ei nu foloseste Borg-Warner K04 !

Si ca dovada a ceea ce am zis, primul link gasit pe google > http://pro-imports.chainreactionweb....roducts_id/486

Kitul complet da 280CP !
__________________
Mk5 GTI | K04 turbo | S3 injectors | Custom 3" decat exhaust | Evoms CAI | AP Racing pro 5000 front + S3 rear brakes + Pagid RS29/Carbotech XP8 pads | THS FMIC | S3 camshafts | Autotech HPFP | Je pistons + IE rods | BSH 27mm RSB + H&R 28mm FSB| BSH pendulum engine mount | BSH PCV | Forge short shift | Bilstein PSS10 coilovers | Peloquin LSD | Sachs SRE clutch | 235/40/ZR18 R888 on Team Dynamics 18x8" | Stage 3 Revo
fuscobal is offline   Reply With Quote
Old 06-12-05, 08:53   #65
omuliber

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
Default

Opel Astra Bertone Z20LET (2.0 Turbo), foloseste o turbina K04, care poate urca pana la 260CP, fara modificari la turbina. E adevarat ca nu e o turbina usor de modificat, chiar e mult mai greu decat K16, K24, etc... de aceea cei care fac kit-urile aleg modele mai usor de modificat.
Poti vedea ca pe site-ul http://www.vmax.de/html/z20let.html - EVO260
duce motorul Z20LET echipat cu K04(standard), in 260CP.

Audi S3 vine echipat cu o turbina K04(standard) 210/225 CP si poate ajunge la 265CP ...

Un upgrade schimba radical lucrurile...

Nu vreau sa intram in polemici, iti pot oferi ~ orice turbina doresti, k04 upgrade e doar una dintre ele.
omuliber is offline   Reply With Quote
Old 16-12-05, 21:18   #66
iulyan

Stage 2
 
iulyan's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 34
Default

Salut, fuscobal as dori sa te intreb chiar dak sunt offtopic cu ce sa incep sa tunez octavia mea 1,8 T (admisie, chip, evacuare) avand in vedere k este inca in garantzie si dak merita momentan, si unde as putea sa fac un chip tuning si la ce pretz, multzam
iulyan is offline   Reply With Quote
Old 16-12-05, 23:54   #67
sevi

Stage 4
 
sevi's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 185
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"omuliber\"
Trece fara probleme, dar e vb de un K04 upgrade, poate suporta chiar pana la 450CP.
Am pe stoc un K04 (care echipeaza o masina DTM), in situatia asta...
De obicei tu ai totul pe stok, cu `restul` cum ramane? Amestec, etc?
sevi is offline   Reply With Quote
Old 16-12-05, 23:58   #68
sevi

Stage 4
 
sevi's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 185
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"omuliber\"
Opel Astra Bertone Z20LET (2.0 Turbo), foloseste o turbina K04, care poate urca pana la 260CP, fara modificari la turbina. E adevarat ca nu e o turbina usor de modificat, chiar e mult mai greu decat K16, K24, etc... de aceea cei care fac kit-urile aleg modele mai usor de modificat.
Poti vedea ca pe site-ul http://www.vmax.de/html/z20let.html - EVO260
duce motorul Z20LET echipat cu K04(standard), in 260CP.

Audi S3 vine echipat cu o turbina K04(standard) 210/225 CP si poate ajunge la 265CP ...

Un upgrade schimba radical lucrurile...

Nu vreau sa intram in polemici, iti pot oferi ~ orice turbina doresti, k04 upgrade e doar una dintre ele.
Prieteni, se poate face tuning dar numai unde sunt si oameni care studiaza grafice si alea -alea, nu stiu multi pe la noi care sa fac o integrala pt un grafic de cuplu sau putere. Cei care stiu stau in banca lor... Pe la raliuri de obicei.
__________________
Sevi
sevi is offline   Reply With Quote
Old 17-12-05, 14:07   #69
omuliber

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"sevi\"
Quote:
Originally Posted by \"omuliber\"
Trece fara probleme, dar e vb de un K04 upgrade, poate suporta chiar pana la 450CP.
Am pe stoc un K04 (care echipeaza o masina DTM), in situatia asta...
De obicei tu ai totul pe stok, cu `restul` cum ramane? Amestec, etc?
Pentru asta sunt profestionisti... sau \"profesionisti\", fiecare isi alege echipa care sa-i prepare masina... EU, pentru a face un lucru BINE, ma ocup DOAR de turbine, e deja destul de mult dat fiind faptul ca sunt ~30.000 de tipuri de turbine si pt. subansamble fa tu calculul.
omuliber is offline   Reply With Quote
Old 17-12-05, 14:34   #70
omuliber

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 340
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"sevi\"
Quote:
Originally Posted by \"omuliber\"
Opel Astra Bertone Z20LET (2.0 Turbo), foloseste o turbina K04, care poate urca pana la 260CP, fara modificari la turbina. E adevarat ca nu e o turbina usor de modificat, chiar e mult mai greu decat K16, K24, etc... de aceea cei care fac kit-urile aleg modele mai usor de modificat.
Poti vedea ca pe site-ul http://www.vmax.de/html/z20let.html - EVO260
duce motorul Z20LET echipat cu K04(standard), in 260CP.

Audi S3 vine echipat cu o turbina K04(standard) 210/225 CP si poate ajunge la 265CP ...

Un upgrade schimba radical lucrurile...

Nu vreau sa intram in polemici, iti pot oferi ~ orice turbina doresti, k04 upgrade e doar una dintre ele.
Prieteni, se poate face tuning dar numai unde sunt si oameni care studiaza grafice si alea -alea, nu stiu multi pe la noi care sa fac o integrala pt un grafic de cuplu sau putere. Cei care stiu stau in banca lor... Pe la raliuri de obicei.
Desigur, nu numai turbina conteaza, sunt multi factori care aduc cresterea de putere si stabilitatea configuratiei.
omuliber is offline   Reply With Quote
Old 30-03-10, 21:57   #71
razvano87

Stock
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 9
Default TURBO K04-015 1.8T AEB FARA CHIP

Va salut. As vrea sa ma ajutati si pe mine cu o informatie daca aveti idee. Recent am cumparat un K04 pe PASSAT 1.8T 150CP . CREDETI CA e totusi o diferenta chiar daca nu am inca chiptuning la motor ? Vreau sa ii fac chip dar vroiam sa stiu daca o las asa deocamdata se simte ceva sau tot atat aer ii da debitmetrul. astept un rasp va multumeesc cu stima
razvano87 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -