Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 22-10-03, 00:44   #1
fuscobal

Stage 5
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
Default Upgrade turbo

Ce variante de upgrade pentru turbina unui 1.8T 150CP(motor al grupului VW) stiti,unde si la ce bani?
fuscobal is offline   Reply With Quote
Old 22-10-03, 01:26   #2
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

kit turbo TD04 (nu are nimic de-aface cu td de la turbo diesel) care din cate stiu se poate lua direct de la VW dar nu stiu daca asta si in Ro....sunt convins insa ca l-au putea aduce din germania.........cat despre pret....habar n-am....
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 22-10-03, 02:46   #3
fuscobal

Stage 5
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
Default

Daca sa spunem ca cu cipul pus,masina are intre 190 si 200 CP si vreo 260Nm ce aport de putere si cuplu ar aduce acea turbina TD04?
fuscobal is offline   Reply With Quote
Old 22-10-03, 07:43   #4
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

Quote:
Originally Posted by \"fuscobal\"
Daca sa spunem ca cu cipul pus,masina are intre 190 si 200 CP si vreo 260Nm ce aport de putere si cuplu ar aduce acea turbina TD04?
n-as putea sa-ti spun exact.....cred ca mai bine intai instalezi kitul si apoi chipul .......ce pot sa spun e ca pe un Golf IV 1.8T(deci ala de 180 hp) kitul turbo a adus pe la vreo 250 whp(nu stiu daca asta cu tot cu un chip sau fara, cred ca cu totul)....deci vreo 280-290 hp la crank......, deci pe a ta, as [presupune ca ar fii pe la 250-260 la crank......

acest kit TD04 este un fel de Stage 1 la turbo pt 1.8T dar dealerii VW cred ca numai asta vand, pt ceva mai tare, tre sa apelezi la firme de tuning specializate
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 23-10-03, 00:53   #5
fuscobal

Stage 5
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
Default

Nici vorba de 250-260 cu k04.Mai degraba 220(si cu cip).Tocmai am gasit o discutie pe un forum englez unde un tip care avea Octavia RS(180 Cp) si care si-a pus doar un turbo k04(fara cip) a simtit o foarte slaba diferenta.Dupa ce s-a documentat si-a dat seama ca acest k04 renteaza doar pe o Octavia 1.8T de 150 de cai,pe RS diferenta fiind prea mica pentru a-si justifica banii,mai exact vreo 1700 Euro.Am gasit in schimb altceva foarte interesant.Se pare ca exista o turbina T-28 Garett pentru motorul 1.8T care impreuna cu cip,alt intercooler,filtru aer...poate duce puterea pana la 360 cai.Pretul kitului complet ar fi cam 4000 Euro ceea ce nu mi se pare exagerat pentru o trecere de la 150 la 360 cai.Daca te duci la Porsche Romania si dai 4000(sau mai mult) de euro peste 1.8T iti iei Rs-ul,adica o masina cu doar 30 cai mai puternica si minore modificari la suspensie,frane sau estetica.Cred ca mai bine renteaza 1.8T + T-28 garett & co decat RS
fuscobal is offline   Reply With Quote
Old 23-10-03, 06:33   #6
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

da pai 220whp e posibil(deci pe a 250 la crank) de la 150 stock
da mai ce sa zic, eu zic din ce au facut cei de aici pe Golfuri 1.8T(ca nu exista Octavia) si vorbesc cu dynotest nu asa presupuneri......

sigur ca un Garret T-28 este un turbo mai mare nu stiu daca e pt 360 hp, dar cu siguranta iti da mult mai mult ca TD04.......dar sunt si alte implicatii, mai ales in Ro....tre sa ai cine sa ti-l instaleze, cine sa ti-l tuneze(mai mult tuningul e problema) pt ca deja trecut de 300 cai cu o masina FWD nu mai e chiar asa usor, trebue stiut de tunat in asa fel incat sa poti pune puterea pe sosea(sper vca intelegi ce spun)......deci asa kitul probabil ca nu duce mai mult de 4000 euro darmai ai dupa cheltuieli suplimentare.......si chiar daca banii ii ai, nu stiu cine in Ro iti poate asigura un service si tuning de calitate la un asa setup turbo...
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 24-10-03, 00:52   #7
fuscobal

Stage 5
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
Default

Cunosc implicatiile,stai linistit.Oricum si sa am banii nu m-as risca la montaj in Ro ci as merge in Franta sau Germania undeva!
fuscobal is offline   Reply With Quote
Old 25-10-03, 01:42   #8
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default ..

da sa terminat domne cu voi.. in romania nu poti sa faci nimic frate dupa parerea voastra... mai bine va aptineti dreacu ca sunteti penali...

ce dracu e asa greu sa reglezi o turbina???? vorbiti de chestii despre care nu aveti habar ... sunt destule locuri unde puteti pune turbo in romania destui baieti care chiar stiu ce fac

si aberati cu 360 de cai dintr-o turbina chip si filtru de aer pe un motor de 1.8

daca cativa dintre voi sunt plecati pe afara si au vazut cum se lucreaza pe acolo nu inseamna ca au ei idee despre ce se intimpla/at la noi., nu mai credeti tot ce auziti si cautati pe net , ESTE BANAL SA REGLEZI O TURBINA, mai greu e sa reglezi amestecul.
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 25-10-03, 17:37   #9
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: ..

Quote:
Originally Posted by \"un prost\"
da sa terminat domne cu voi.. in romania nu poti sa faci nimic frate dupa parerea voastra... mai bine va aptineti dreacu ca sunteti penali...

ce dracu e asa greu sa reglezi o turbina???? vorbiti de chestii despre care nu aveti habar ... sunt destule locuri unde puteti pune turbo in romania destui baieti care chiar stiu ce fac

si aberati cu 360 de cai dintr-o turbina chip si filtru de aer pe un motor de 1.8

daca cativa dintre voi sunt plecati pe afara si au vazut cum se lucreaza pe acolo nu inseamna ca au ei idee despre ce se intimpla/at la noi., nu mai credeti tot ce auziti si cautati pe net , ESTE BANAL SA REGLEZI O TURBINA, mai greu e sa reglezi amestecul.
ok, daca zici tu
lol
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 25-10-03, 18:38   #10
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default

hahahaha)
Bai baietilor mai usor cu vorbele astea urate(un prost)...
Unde ai dreptate ai insa:
Un Turbo sa il montezi nu iti trebuie nici macar un mecanic daca ai Kit-ul pt. masina respectiva,insa singurul lucru pe care il ai este aerul in surplus si lipsa de benzina(alte injectoare,posibil alta pompa etc),amestecul sa il ai bun este cea mai grea problema cum a spus \"un prost\"....poate chiar asa de prost nu cum spune)
Dar si eu cred cum a spus pimp lex ca in Romania este greu sa gasesti o firma unde sa faca asa ceva.Chip tuning nu este altceva decat programarea amestecului de aer si benzina,la care tuneri scot citiva cai in plus......
Sa schimbi insa turbina si sa o iei de la zero este cu totul altceva,eu unul nu cunosc nici o firma din Romania care a facut asa ceva.....
daca gresesc corectati-ma.....
Nu am auzit de vreun programator de motoare.......apropo chestia asta trebuie facuta ca sa iasa 95% bine pe un Dyno si dupa cate stiu tuneri din tara nu au asa ceva.(inca nu dar in viitorul apropiat sunt sigur ca vor avea).
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 25-10-03, 18:44   #11
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default

Inca ceva....eu mi-am reparat masina la Zeno si sunt foarte multumit de cum se lucreaza in Romania.......
Nici in germania nu mi-a gasit problema asa de repede si reparatie fara bani....asa ceva nu gasesti afara...Nu cred ca a spus cineva ca in afara sunt mecanici mai buni.Insa un lucru trebuie spus,au aparatura necesara si experienta in tuning.In Romania suntem inca la inceput.
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 26-10-03, 01:21   #12
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default Re: ..

Quote:
Originally Posted by \"un prost\"
ESTE BANAL SA REGLEZI O TURBINA, mai greu e sa reglezi amestecul.
ma citez singur. cred ca daca ai citi mai atent ai intelege despre ce vorbesc.

vrei sa scriu pe litere amestecul aer benzina?

la zeno se repara gratis ??? trebe sa le fac o vizita
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 26-10-03, 02:19   #13
fuscobal

Stage 5
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
Default

Mai nea 'un prost',noi ne punem intrebari civilizat aici in incercarea de a mai lamuri cate ceva iar matale tipi de mai sa ne spargi timpanele?
1) 300 de cai la 1.8T este putere care a fost masurata in Franta pe o masina preparata de Oettinger.Sunt convins ca 360 nu e o aberatie ci cel mult o problema de fiabilitate a motorului.(eu nu am zis ca e vorba doar de turbina,cip si filtru!!!>este un kit,dar pe langa mai e si evacuare,ax cu came...)
2) Eu nu am spus ca in Romania nu exista baieti priceputi ci doar ca eu nu m-as risca.Poate ca eu o sa dau peste cei nepriceputi!Nu se poate totusi compara ca procent numarul priceputilor din Romania cu cei din tarile vestice.Eu am vorbit la persoana I,m-am referit la masina mea , nu la a ta asa ca nu inteleg de ce te enervezi tu in halul asta.Este optiunea mea si nu te influenteaza cu nimic pe tine.
3) Si daca luam baietii cei mai priceputi din Romania,o lucrare nu o sa iasa la nivelul calitativ si de performante din Germania de exemplu.Daca tie ti se pare totul asa 'simplu' sa reglezi pe ici pe colo cate ceva,trimite si tu un C.V. la Amg,Brabus,Oettinger,Abt...,precizeaza acolo ca tu esti mai bun decat inginerii lor si sunt convins ca vei fi angajat pe loc!
4) Dupa ce iti trece supararea si te mai calmezi putin,poate dai si tu niste solutii/costuri la intrebarea mea(poate fi Zeno executantul sau oricine crezi tu ca se pricepe numai sa-mi descrii solutia de upgrade detaliat >cat mai multa putere/cuplu si cat mai mici pierderi de fiabilitate)
fuscobal is offline   Reply With Quote
Old 26-10-03, 12:56   #14
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default

Quote:
Originally Posted by \"DZ1\"
hahahaha)
Bai baietilor mai usor cu vorbele astea urate(un prost)...
Unde ai dreptate ai insa:
Un Turbo sa il montezi nu iti trebuie nici macar un mecanic daca ai Kit-ul pt. masina respectiva,insa singurul lucru pe care il ai este aerul in surplus si lipsa de benzina(alte injectoare,posibil alta pompa etc),amestecul sa il ai bun este cea mai grea problema cum a spus \"un prost\"....poate chiar asa de prost nu cum spune)
Dar si eu cred cum a spus pimp lex ca in Romania este greu sa gasesti o firma unde sa faca asa ceva.Chip tuning nu este altceva decat programarea amestecului de aer si benzina,la care tuneri scot citiva cai in plus......
Sa schimbi insa turbina si sa o iei de la zero este cu totul altceva,eu unul nu cunosc nici o firma din Romania care a facut asa ceva.....
daca gresesc corectati-ma.....
Nu am auzit de vreun programator de motoare.......apropo chestia asta trebuie facuta ca sa iasa 95% bine pe un Dyno si dupa cate stiu tuneri din tara nu au asa ceva.(inca nu dar in viitorul apropiat sunt sigur ca vor avea).
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 26-10-03, 13:12   #15
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default

Am vrut sa ma citez si am facut o varza)
Vroiam sa ii raspund lui \"un prost \"defapt....
Daca citea totul ce am scris vedea ca i-am dat dreptate in privinta \"amestecului\".Insa nu are dreptate cum crede el.(
Zeno nu lucreaza pe gratis ,insa cine il cunoaste pe Florin stie ca este un maniac si ca face totul din placere si nu din dragul de a se imbogatii...
Mie nu mi-a luat nici un ban si cred ca tie ti-ar lua si banii de paine daca te duci cu tonul asta si figurile astea......
Asta este un Forum unde fiecare isi spune parerea...mai buna sau mai rea.
Asta nu inseamna ca daca nu ne comvine ce a spus cutarica sau cutarica trebuie sa ne aratam \"muschi\".
Daca ai o solutie buna te ascultam cu totii daca nu atunci lasa-i pe cei care vor sa vorbeasca...
Apropo inca ceva....tot tu spuneai ca iti iei informatile de pe google)
Daca nu ma insel acolo sunt 99% informatii despre masini, din vest, nu sunt firme Romanesti de tuning acolo....si chiar si firmele romanesti cumpara totul din vest.
DZ1 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -