Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 31-10-03, 01:14   #31
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default .

da stiu , cu dsc pus pierzi la demaraj..

shocul turbo, (cred ca la asta te refereai) este super senzatie .. cu toate ca de multe ori este doar o impresie...

cind ma gandesc la o masina nu ma mai gandesc numai la performante..
daca ar fi sa am buget nelimitat mi-as lua un Rolls Royce Silver ,cu un sofer de 60 de ani care sa nu depaseasca 40km/h in oras ..

mai bine ma culc ca aberez..
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 06-11-03, 19:19   #32
mihutz_b

Stage 5
 
mihutz_b's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,283
Default Passat 1.8T 20V 150Hp

Salutare, vad ca vorbiti de motorul pe care il forjez si eu.
Am si eu o intrebare: masina are 100.000 Km reali (e pe firam de noua) si eu o alerg de vreo 30.000 in 2 ani. Treaba e ca la o saptamana dupa ce m-am suit pe ea, m-am dus intr-o seara cu un amic de vreo 80 Kg si i-am dat pe chei (pe dreapta, unde se tin cursele) aproape 200 Km (sigur peste 195) si m-am oprit pana in intersectia de la targ fara probleme (am folosit doar a 3-a la frana de motor). Un an mai tarziu (dupa 20.000 de km) m-am dus din nou cu prietena mea (55Kg) si am repetat figura, numai ca am prins numai 180. M-am mai tras cu o Calibra 150hp a unui prieten si ma facea constant si cu 1, si a 2-a si a 3-a (mai mult nu i-am dat ca aveam deja 150 ). E posibil sa se uzeze motorul in halul asta?

Bafta, tre' sa plec.
__________________
Poze facute cu tel. mobil: http://www.price.ro/forum/showthread.php?t=13063
mihutz_b is offline   Reply With Quote
Old 07-11-03, 08:55   #33
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default :)

totul este posibil

ai ceas de presiune la turbo?
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 07-11-03, 10:40   #34
mihutz_b

Stage 5
 
mihutz_b's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,283
Default passat 1,8T 20V turbo

N-am ceas de presiune la turbo, de fapt n-am nimic in plus fata de cum a fost cumparata de la Midocar. Nici n-am bani sa bag in ea, eram doar curios. N-am mai avut timp sa va spun, m-am mai \"tras\" cu un prieten cu Clio Symbol 1,4 de curand si pana cand ii dau a 3-a statea langa mine. Da-o incolo de masina ca are parca 75 Hp, adica Supernova sau Solenza m-ar face 1-a si a 2-a?!?!?!
Ma repet, sunt doar curios. Mi-a zis cineva ca ar fi de le \"debit-metru\", ca nu-i vine benzina suficienta, cam asa ceva...........
mihutz_b is offline   Reply With Quote
Old 07-11-03, 23:14   #35
fuscobal

Stage 5
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
Default

Ce motor zici tu ca ai?
fuscobal is offline   Reply With Quote
Old 07-11-03, 23:20   #36
fuscobal

Stage 5
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
Default

A,gata,am vazut : Passat 1.8T.Ai la fel ca mine.Pai daca tu mergi de la egal cu un clio inseamna ca e grav.De la 0 la 100 ar trebui sa scoti aproape jumate fata de clio.Eu inainte de cip am masurat 8.4 sec iar clio stiu ca are vreo 14-15!O calibra d-aia de 150 cai am facut zob la plecarea de la semafor.Am ajuns pana pe la 140 doar(aveam masini in fata) iar ala era la vreo 40-50m in spate!O asa de mare diferenta ar trebui sa simti totusi la pedala de acceleratie.E vorba totusi de o diferenta ca de la simplu la dublu!
Masoara si tu reprizele : 80-120 cu treptele 3,4 si 5 si dupa aia pune rezultatele aici sa comparam!
fuscobal is offline   Reply With Quote
Old 08-11-03, 12:22   #37
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default -

este clar ca masina are probleme.

scrie service pe ea nu recomand porsche romania , am auzit povesti de groaza despre ei.

daca masina are aer ,benzina si scanteie inseamna ca nu are compresie

si cum ziceam mai sus.. nu poti sa te astepti si la anduranta si putere de la un motor asa de mic
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 10-11-03, 16:22   #38
mihutz_b

Stage 5
 
mihutz_b's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,283
Default passat 1,8t 20v calat

E clar ca masina are nevoie de service. De Porsche nu stiu nimic, dar de Midocar am simtit si eu pe pielea mea ca sunt magari.
O sa incerc sa-i masor reprizele daca n-o vinde seful meu pana atunci (sper sa scap de ea totusi). Imi pare rau ca n-am avut-o de noua sa vad cum fuge cu adevarat. Cu o Calibra de 115 hp cutie scurta fara modificari am mers si mi-a rupt capul! Aviz amatorilor de masuratori: am venit de pe Barbu Vacarescu si la Dinamo (la IGP) am facut stanga pe Stefan Cel Mare si am oprit la al doilea semafor (cel de la metrou). De acolo i-am dat forja spre Obor si pana la semaforul de la Panipat aveam 180. Am mai fost cu cineva cu un Passat intermediar VR6 (cred ca 176 hp) break si el avea 200 in acelasi loc, dar pana pe la 130-140 Calibra ii statea in fata. Cu a 3-a incepea sa se apropie si cu a 4-a ne depasea.
Bafta!
mihutz_b is offline   Reply With Quote
Old 27-11-03, 21:35   #39
Amytal

Stage 5
 
Amytal's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 457
Default

Ar fi util un Dyno cazu asta... Testul Pt Putere zice ce poate masina si se diagnosticheaza mult mai usor o eventuala defectiune..
Amytal is offline   Reply With Quote
Old 03-12-03, 01:40   #40
Insanity

Stage 5
 
Insanity's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 428
Member of:
[Anonymous Motorsport ]
Default

Quote:
Originally Posted by \"Amytal\"
Ar fi util un Dyno cazu asta... Testul Pt Putere zice ce poate masina si se diagnosticheaza mult mai usor o eventuala defectiune..
Daca nu sunt prea indiscret ... De unde ie tu un Dyno in Romania ? Sau mai bine zis unde exista un Dyno in Romania ???
Insanity is offline   Reply With Quote
Old 03-12-03, 22:16   #41
Amytal

Stage 5
 
Amytal's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 457
Default

[quote=\"Insanity\"]
Quote:
Originally Posted by \"Amytal\"
Ar fi util un Dyno cazu asta... Testul Pt Putere zice ce poate masina si se diagnosticheaza mult mai usor o eventuala defectiune..

Daca nu sunt prea indiscret ... De unde ie tu un Dyno in Romania ? Sau mai bine zis unde exista un Dyno in Romania ???
Nici o problema. Dupa cum observi eu am folosit un timp prezumtiv. Ar fi util ca si cum nu avem da simtim lipsa. Oricum sper ca problema asta se va remedia in future!
__________________
Everything worth doing is not easy.
Meritam sa cunoastem ceea ce ne dorim cu infinita ardoare....
Amytal is offline   Reply With Quote
Old 06-12-03, 20:11   #42
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

Mai o fi evoluat motoarele f mult dar inca se mai poate face shi la noi modificari fizice la motoare pt ai mari puterea shi cuplu.Pe vremuri uni batrani de acuma erau piloti de raliuri shi preparatori de motoare shi nu aveau la dispozitie thnica de acuma,faceau totul \"dupa ureche\"cu creionul shi cheia.Apropo ati auzit vreodata de chiuloase de rally pregatite manual cu biaxul?shi de alte modificari facute pe o masa de fier la vreo coperativa?
Daca nu ascultati shi pe alti mai batrani care au facut asa ceva shi inca nu sunt senili ca mai este mult de invatat.
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 07-12-03, 22:46   #43
TNos

Stage 5
 
TNos's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 936
Default

LAU-TM:Ca ce chestie toate astea?Astea le stim si noi,ca totul a inceput cu un cap tare,o hartie,un creion,multa pasiune si cunostinte!Si scuza-ma,dar \"dupa ureche\" nu s-a facut si nu se va face niciodata,totul se face calculat si cu multa atentie si rabdare,daca vrei sa iasa ceva,daca nu,si \"ureche\" n-ai,vai de masina aia!
__________________
PAREREA MEA \\\"PROPRIE SI PERSONALA\\\"
TNos is offline   Reply With Quote
Old 26-11-04, 22:07   #44
fuscobal

Stage 5
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
Default

Revin cu ceva date si intrebari referitoare la turbo'n'shit pe 1.8T. Upgradeu-rile pentru mine(motor AGU cu turbina K03 si injectoare de 240cc/min) ar fi in ordine crescatoare K04, T28R, T28RS, T3/T4E. In ultimul caz se ating la limita 450CP, operatiune executata deja pe un Audi A4 1.8T din generatia veche. Surpriza placuta pentru mine ar fi ca am dat de o sursa de turbine incredibil de ieftina. In conditiile in care un k03 sau 04 m-ar costa de m-ar rupe la Porsche Romania, un T28R (duce pana la 310 cai) poate fi luat cu numai 775 $ !!!. Injectoarele care mi-au fost recomandate ar fi cele de 380 sau 440cc ( 80$ bucata), posibil si o pompa de benzina, evacuare mai groasa si alte cateva. Ideea principala e ca stiu oameni cu 280-300 CP pe Octavia RS ( forumul briskoda din UK) care nu au avut nici o problema cu masina. Ei mi-au spus ca motorul 1.8T tine 300 cai fara probleme fara a schimba piesele interne ale motorului, doar din turbo, injectoare si alte maruntisuri.
Sursa pentru turbo, injectoare, intercoolere... foarte ieftine(daca are cine sa le aduca din state) este : www.atpturbo.com
Intrebarea mea ar fi : oare as putea gasi un k04 si niste injectoare de la un TT de 225 cai, S# sau Cupra R pe la dezmembrari, pe care sa le iau la un pret de nimic si cu care sa merg pana pe la 260-270CP ( cu maparea refacuta normal) ? Stie cineva vreo sursa ?
fuscobal is offline   Reply With Quote
Old 28-11-04, 18:30   #45
zetemte

Presedinte Insomnia Racing

Stage 5
 
zetemte's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 1,332
Member of:
[Moderators]
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

www.dimsport.ro

Ei pot se fac asta pentru tine. Acum o saptaman au schimbat turbo la Cupra 4 TDI.
zetemte is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -