Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Sisteme turbo si NOS

Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS

Reply
 
Thread Tools
Old 26-10-03, 16:12   #16
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default -

eh.. poate eram nervos din alte cauze.

vreau sa clarific dc am postat asa acid. Nu este prima oara cind aud de la unii plecati din tara ca la noi nu se face nimic ,ca nu stim sa facem un motor strain etc. Chestiile astea sunt foarte deranjante mai ales pt ca sunt total eronate. Cind cineva citeste pe forum ca in romania nu exista mecanici care sa se priceapa la motoare straine incepe sa creada alte zvonuri de acest fel. Va spun eu ca un lucru scris undeva ramane mai bine in memorie decat unul auzit.
Si cu aceasta afirmatie voi jigniti multa lume, chiar si pe Florica care ti-a facut ceva gratis la masina. Dar sa stii ca Florica nu reprezinta Zeno si nu mai intru in amanunte pt ca nu vreau sa fac reclama sau antireclama,totusi zeno la zeno poti sa faci multe chestii care in alta parte sunt SF.

Am vazut propietari de masini de lux care faceau servisul masinilor in afara tarii.. ceeace este cel putin aberant , un prieten a platit o revizie la un 600sel 5 mii de dolari si nu i-au facut cine stie ce.

cat despre tuning.. ce platesti aia capeti.

motorul de wv 1.8t nu este conceput in nici un caz pentru o putere asa de mare .. este posibil sa scoti si 600 de cai sau mai mult daca dispui de bugetul aferent dar acel motor te va tine in cel mai bun caz cateva curse ..

si sa faci asa ceva pe o masina de familie.. aberant.
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 26-10-03, 17:03   #17
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default

Eu vreau sa ne spui si noua si cine a spus ca in Romania nu sunt mecanici buni si nu se pricep la masini straine,eu unul nu am vazut pe nimeni sa spuna asa ceva.Singur lucru pe care la scris pimp lex a spus ca nu ar prepara o masina in Romania.
Asta este cu totul altceva......sa repari o masina si sa o tunezi.
La reparatii suntem de multe ori mai buni decat chiar si nemti pt. ca in germania nu se repara ci se schimba,asta este diferenta.
In privinta tuningului sunt diferente mari.......Asa cum am mai spus si ma repet, sa incepi de la zero si faci tuning la motor cu tot ce ii trebuie:
Turbo/Pompa de benzina/Injectoare/Evacuare/Programarea pe dyno...etc
Asta este o inginerie mai mare..........eu caut de 2 luni in germania o firma care sa fi programat in AEM si nu gasesc nici una momentan,desi aici sunt multe firme cu renume de tuning.
In ceea ce il priveste pe Florin stiu ca el nu este Zeno dar Serban nu era in Bucuresti atunci.....in fine ,noi acum ne certam aiurea......tema era alta defapt ............era cineva care vroia niste sfaturi despre un tuning la passat,sau?
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 26-10-03, 17:22   #18
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

Quote:
Originally Posted by \"DZ1\"
Eu vreau sa ne spui si noua si cine a spus ca in Romania nu sunt mecanici buni si nu se pricep la masini straine,eu unul nu am vazut pe nimeni sa spuna asa ceva.Singur lucru pe care la scris pimp lex a spus ca nu ar prepara o masina in Romania.
Asta este cu totul altceva......sa repari o masina si sa o tunezi.
La reparatii suntem de multe ori mai buni decat chiar si nemti pt. ca in germania nu se repara ci se schimba,asta este diferenta.
In privinta tuningului sunt diferente mari.......Asa cum am mai spus si ma repet, sa incepi de la zero si faci tuning la motor cu tot ce ii trebuie:
Turbo/Pompa de benzina/Injectoare/Evacuare/Programarea pe dyno...etc
Asta este o inginerie mai mare..........eu caut de 2 luni in germania o firma care sa fi programat in AEM si nu gasesc nici una momentan,desi aici sunt multe firme cu renume de tuning.
?
foarte corect......
si chiar si cu privire la Tuning, sunt unele lucruri care se pot face foarte bine in in Ro, nu zice nimeni..........sunt exemple de masini preparate foarte frumos , Cielo lui Sebastian este cel mai bun exemplu, Dacia Turbo de pe site etc etc care arat ca intradevar sunt si priceputi, nu zice nimeni ca nu sunt..........eu ce am zis, este ca nu pt instalarea SI tunarea(nu numai instalarea, ca nu aia e partea dificila) de Calitate a unui KIT turbo(nu turbina si filtru ca ala nu e un kit turbo) de mare performanta (cum ar fii T-68 Garett+FMIC+internele motorului necesare pt ca motorul sa raman fiabil etc) conceput pt motorul 1.8T de la grup VW, eu, si i-as recomanda si lui , sa se duca afara, unde ai deja experienta pertinenta in asa ceva.......
vrei sa-mi demonstrezi ca nu e asa.......mi-ar place foarte mult.......nu sunt genu care a pelcat din tara si acum crede ca tot ce e in tara e de r*hat....chiar departe de alta.........dar atucni arata-mi poze, date tehnice, rezultate pe Dyno si pe 400/1000m a unei masini proiect a cuiva din tara, care a fost facuat in tara........cum ziceam, m-ar bucura sa fii gresit......

PS:apropoa, nu tre sa fie un VW turbo ne-aparat, poate sa fie si altceva, Opel, BMW, M-B etc...
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 26-10-03, 20:48   #19
Turbo110

Stage 5
 
Turbo110's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,717
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default :D

Greu cu KIT Turbo la noi in tzara eu nu prea cred ca exista cineva ca sa aduca in tzara un KIT TURBO TD04 Dar ar fi bine sa incerce la AUGSBURG INTERNATZIONAL !
__________________
Nothing to display
Turbo110 is offline   Reply With Quote
Old 26-10-03, 21:23   #20
fuscobal

Stage 5
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
Default

Am un prieten bun la Augsburg si o sa-l intreb.M-am uitat la variantele mai puternice ale lui 1.8T,respectiv 180,210(Cupra R) si 225(S3,TT) cai si ce am gasit diferenta este doar presiunea din turbina : 0.47 bar ptr 150 cai,0.9 bar ptr 180 si 2 bar ptr 210.Or mai fi si alte diferente?Este clar ca motorul poate avea cel putin 225 cai in conditii de fiabilitate foarte bune.Eu zic ca daca ar fi schimbate si componente ale motorului care sa sustina o putere mai mare nu ar fi probleme majore.Sunt dispus sa accept de exemplu o scadere de fiabilitate rezonabila a motorului.
In alta ordine de idei,Octavia este o masina de familie dar Cielo ce este?Daca un Cielo a putut fi transformat intr-o masina sport,se poate si la Octavia.Eu zic ca niste jante + pneuri + suspensii sport + franear rezolva comportamentul masinii.Recent eu am schimbat jantele de origine pe 15'' cu gume Matador 195/65/15 cu niste jante Fondmetal pe 17'' cu gume 215/45/17 pe fata si 235/45/17 pe spate Vredestein Ultrac.Diferenta e colosala.Pe cat uram sa iau curbe stranse inainte,pe atat imi place acum.Din punct de vedere stabilitate masina s-a transformat din Skoda in Bmw!
fuscobal is offline   Reply With Quote
Old 26-10-03, 22:45   #21
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default -

skoda, wv sau audi nu vor fi niciodat BMW.

daca masina ta nu e 4x4 nu are rost sa o impingi peste 250 de cai, hai 300

fiabilitatea si caii putere se inteleg foarte prost pe un motoras asa de mic. daca un wrc de 300 de cai te tine un sezon cam cat crezi ca poti sa faci cu o masina de serie cu presiune mult prea mare in turbo.

daca esti pregatit sa dai in jur de 2 mii de euroi pe pistoane, 1500 pe biele,3000 pe chiuloasa completa, in jur de 200 pe 1 injector, 1000 pe un comp de injectie capabil, si lista poate continua foarte mult, atunci iti fac legatura cu cineva care iti poate pune toate astea pe masina si ti-o poate regla si face multe altele de care nici nu ai auzit probabil.

spune-mi doar buget nelimitat pentru piese si atunci avem ce discuta.

chiar imi doresc din tot sufletul sa isi faca cineva o masina in halu asta.

iti mai fac o lista de upgrade-uri care TREBUIE facute la o crestere asa de mare de putere

toate preturile sunt relative unele stiu cat sunt pt masina mea si de obicei sunt similare
-kit ambreiaj sinterizat 400-800 euroi
-kit suspensie arcuri+amortizoare 800-1000
-upgrade total sistem franare cel mai tare la bani putini este movit cam 2000 (daca se fabrica pt octavia) daca nu macar niste discuri ventilate si aerisite)
-serpi turbo 1200 euroi
-galerie admisie 1000
-pompa benzina debit si presiune marita 100-200
-regulator presiune reglabil 400-600
-intercooler 600
-maruntisuri.. 1000-2(furtune, izolatii azbest etc) mai sunt cateva foarte importante dar ieftine si se pot face relativ usor

cred ca deja am ajuns de pretul unei octavii noi.

cind te hotarasti lasi pe forum un nr de telefon. (nu eu iti fac masina ,si nici nu sunt combinator sa iti cer vre-un leu)

totusi te avertizez ca masina nu va merge foarte mult timp si poti sa rupi ceva la transmisie la primu demaraj (asta este motivul pentru care masinile foarte puternici au tractiune spate sau integrala)
p.s. o cutie secventiala este intre 15 si 20 mii de euroi

daca mai vrei si injectie de nos nu vei avea nici un fel de garantie asupra lucrarii

tunerii extremi de afara nu dau nici ei garantie la motoare , asa ca sa nu te astepti la noi. masina te duce cat de greu e picioru

cam asta numesc eu o masina \"tunata\"
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 26-10-03, 23:00   #22
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default -

nu pot sa va dau poze ca sunt undercover .. la primavara dupa ce fac supra si ce o mai fi pe acolo va dau absolut toate datele technice,preturi,inginerii gandite de mine sau \"furate\" de la altii.

oricum pana la primavara mai e mult sper sa reusesc sa inscriu o alta masina fara concurent la noi cu care sa pot sa concurez si pe 1000 m

bafta in continuare si mai multi vizitatori sa am cu cine sa ma cert
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 26-10-03, 23:46   #23
Stere

Stage 2
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 56
Default

Hmmm, motoru de VW GTI ie facut sa resiste la presiune fuarte mare. Un amic de al meu are o Jetta, cu un turbo mai mare pe ea si computeru ii facea niste figuri, si la un moment dat el mergea cu jetta la 28 lbs. Si nu a avut nici pe dracu. Nu recomand atita presiune... si oricum era din gresheala. El merge acum cu jetta lui la o presiune constanta de 18lbs. Si merge futui mama ei de nare treaba) Deci el ma bate pe mine cind fac curse cu el
__________________
Stere is offline   Reply With Quote
Old 27-10-03, 01:51   #24
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default -

noi vorbim despre alt motor. 1.8 t 20 de valve 16supape
:P :P
ce spui tu acolo este cel putin improbabil .. daca i-a crescut presiunea\"din greseala\" la ora asta avea cateva pistoane topite.
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 27-10-03, 05:22   #25
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

Quote:
Originally Posted by \"Stere\"
Hmmm, motoru de VW GTI ie facut sa resiste la presiune fuarte mare. Un amic de al meu are o Jetta, cu un turbo mai mare pe ea si computeru ii facea niste figuri, si la un moment dat el mergea cu jetta la 28 lbs. Si nu a avut nici pe dracu. Nu recomand atita presiune... si oricum era din gresheala. El merge acum cu jetta lui la o presiune constanta de 18lbs. Si merge futui mama ei de nare treaba) Deci el ma bate pe mine cind fac curse cu el
nu pot sa cred ca de pe loc te bate.....pe un highway run mai inteleg.....putine Jetta 1.8T am vazut sa faca mai putin de 14.5....probleme cu tractiunea....

dar oricum....daca te bate....e timpul pt cateva mici modificari la GTP.....
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 27-10-03, 07:02   #26
Stere

Stage 2
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 56
Default

De pe loc nu aer sanse, dar trece de mine cind baga in a treia.
Stere is offline   Reply With Quote
Old 27-10-03, 19:55   #27
Turbo110

Stage 5
 
Turbo110's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,717
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default :D

Nu subestimatzi jetta !
Turbo110 is offline   Reply With Quote
Old 29-10-03, 08:14   #28
fuscobal

Stage 5
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
Default

Eu n-as zice ca un 1.8T nu se pune cu Bmw-urile.Ba chiar mai si trece de destule.Nu spun din auzite ci din incercate.Tatal meu a avut un 320i (170 cai) din 2001 pana vara trecuta.Octavia mea de 150 cai il facea zob de la plecarea de pe loc si pana la viteza maxima.Bmw-ul ala pur si simplu nu tragea.Am pus mana pe cronometru si am facut trei plecari de pe loc cu fiecare.A rezultat de la 0 la 100km/h 8.4 sec la Skoda(la fel ca in carte) si 10.6 la Bmw(8.2 in carte)>Concluzia mea a fost ca Bmw-ul umfla demarajele.Acum am un X5 3.0i de 231 cai si pot spune ca este la fel de lent prin raport la ce se da in cartea tehnica.Daca mai punem la socoteala ca intre timp mi-am pus si cip iar la reprize sunt acum undeva intre Octavia RS si Cupra R,cred ca chiar sunt putine Bmw-uri care-mi mai stau in fata.Foarte curios as fi acum sa incerc cu un 330i dar din pacate nu am intalnit inca unul.M3-ul e altceva.Chiar am incercat cu unul de 343 cai pe Dn1 si m-a facut praf da si 200 de cai fata de 343...La capitolul surprize placute(pe vremea cand nu aveam cip) stau Alfa romeo 147 sau 156 2T,un golf 2 GTI super tunat cu care nu mi-a venit sa cred ca am facut remiza si un Opel calibra la fel de tunat cu care iar am facut o cursa memorabila intr-o noapte pe Dn1.La capitolul dezamagiri stau Mercedesurile dintre care Slk 200,Clk 200 sau 230 Kompressor.
fuscobal is offline   Reply With Quote
Old 29-10-03, 22:38   #29
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default -

si daca skoda ar avea 1 secunda 100 tot cu bmw-u mi-ar place sa merg..
mai sus ma refeream la masina nu la un demaraj, incearca sa scoti DSC-u poate merge mai repede.
Crezi ca trebuie sa mergi repede cu E46 cabrio??? eu cred ca sunt de ajuns niste jenti pe 19 si 30 km/h
parea mea ,dar eu sunt un prost ,parerea vostra
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 30-10-03, 00:58   #30
fuscobal

Stage 5
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 686
Default

Nu se pune problema de cine e prost si cine nu.Fiecare are preferintele lui.Mie imi place sa merg tare si sa simt punch-ul la demaraj.Nu-ti face griji ca si Bmw-urile imi plac.Eu l-am convins pe tata sa-si ia Bmw si tot eu am pus toate optionalele pe el.Bmw-ul ramane celebru pentru sunetul motorului si stabilitatea in curbe.
B.t.w. , DSC-ul era deconectat cand am facut masuratoarea.Cu el iesea mai mult!
fuscobal is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -