Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > NISSAN - INFINITI > Nissan - Infiniti tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 08-01-11, 22:51   #1
georg

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
Default Nissan 200sx. ieee

visez sa fac drift de cand mi-a aratat tiberiu (prin 200 un clip cu ken block care se juca cu un subaru. mi-a luat ceva dar mi-am luat inima in dinti si am plecat in germania sa-mi aduc mult visata masina pentru drift: nissan 200sx.
e din 1989 si am luat-o la 83000 km. am platit 1500 E pe ea. urma sa "incerc" ceva si sa nu platesc mult la inscriere dar nu am reusit si am platit aproape 4000E taxa lacrimi si durere, s-au dus banii pentru modificari. o voi tine pe dreapta pana la primavara cand sper sa ii pun diferential si suspensie.
masina este teapana, nu bate nimic, nu are jocuri. doar suspensia este obosita.
cu diferentialul nou si suspensia sper sa invat sa fac drift
m-am antrenat doar pe zapada, (vreo 15-20 ore in total) cu frana de mana cu masina mea de familist: o mazda 3 - motor 1,6 diesel
sunt entuziasmat, imi ignor familia si toti copiii, stau pe net cautand piese si citesc pe forumuri )
e frumos sentimentul
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_1729.jpg
Views:	408
Size:	234.3 KB
ID:	1814121   Click image for larger version

Name:	IMG_1730.jpg
Views:	383
Size:	243.2 KB
ID:	1814122  
georg is offline   Reply With Quote
Old 08-01-11, 23:17   #2
pyranha_1984

Stage 5
 
pyranha_1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,012
Member of:
[Opel]
Default Re: Nissan 200sx. ieee

Frumoasa , impecabila p ea vopseaua .
1 dc nu ai inscriso la bulgari? 5 6 sute maxim, aveai bani si d modificari.
2 dc nu optzi pt un SR20DET ?
3 nu trebuie diferntial nou, pur si simlu il sudezi pe asta.
si pt moment poti opta pt intarirea suspensiei. pana ai bani sa iti iei una profi
Si dupa urmeaza multe modificari.
Bafta cu ea si spor la treaba. si fao grava cu un kit d drift ceva , o culoare.
pyranha_1984 is offline   Reply With Quote
Old 08-01-11, 23:47   #3
georg

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
Default Re: Nissan 200sx. ieee

nu am vrut sa o inscriu in bg pentru ca nu mi-a pacut. o sa investesc in ea si vreau sa fie pe numele meu inscrisa in tara mea (de cacat). va fi o nota buna mai tarziu (1-2 ani poate) cand voi merge la competitii (pot visa nu?
nu imi vinde sa schimb un motor asa frumos si putin rulat, acum are 86000km. nici nu prea stiu exact care or fi diferentele intre performantele SR si CA. recunosc ca l-am sunat pe TARNAFES de la mecanicul meu pentru ca nu statea la relanti si mi-a zis si el sa il schimb cu un SR dar nu o voi face, eu voi fi unul dintre aia care isi prepara motorul CA.
TARNAFES a fost foarte amabil (gasisem numarul lui pe net) si mi-a zis imediat sa verific debitmetrul. o musculita era infipta (venisem fara filtru aer din germania)
voi lasa designul pe ultimul loc, performanta prima. poate voi lua totusi niste jante OZ Ultraleggera la care visez de mult
georg is offline   Reply With Quote
Old 08-01-11, 23:51   #4
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200sx. ieee

Salut George,

Cum ti-am spus si pe topic-ul meu, iti urez mult succes cu proiectul si sa iti realizezi visul.

Masina arata foarte bine, se pare ca ai nimerit o mica "nestemata". Felicitari !

Pana in primavara fiind rece afara si suprafata putin aderenta va fi suficient sa faci urmatoarele :
- sudezi diferentialul daca este deschis (nu vlsd)
- intaresti suspensia (~4mil amortizoarele + eventual niste arcuri daca ale tale sunt tasate).
- sa iti pui niste gume bunicele de iarna (+ rezervor plin si ev. niste greutate in portbagaj daca e zapada/gheata rau)

Cu modificarile acestea (ieftine) ar trebui sa poti sa te semi-antrenezi putin prin parcari apoi giratorii si sa simti cum se comporta o masina cu propulsie spate. In primavara vei fi mult mai pregatit asa si vei avea alt nivel de incredere in abilitatile tale. De asemenea masina nu este foarte fortata pe zapada sau asfalt putin aderent deci sansele sa pice lucruri pe ea sunt ceva mai mici.

Pe zapada insa nu o sa prinzi mare lucru, ai nevoie de aderenta ca sa inveti cum trebuie, insa este un punct de unde poti incepe si te va ajuta sa-ti formezi unele reflexe. De ex. pe zapada la viteza relativ mica poti sa te joci cu un manji drift, pe asfalt deja trebuie sa ai ceva experienta ca sa il faci in conditii de siguranta.

Evident multa atentie sa ai toate consumabilele schimbate, motorul sa nu aiba vreo problema care ar putea sa-i puna cruce daca este fortat etc. Lucrurile astea nu tin insa de modificari ci intretinere si prevenire.

Mai toata lumea iti va recomanda sa mergi pe SR (inclusiv eu) din motive de fiabilitate, nu neaparat performanta. Daca CA-ul tau insa este in stare foarte buna si vei avea grija de el, il poti rula mult si bine pana (daca) cedeaza si apoi schimb cu SR, RB, V8 etc.

Cu taxa poti incerca sa vorbesti cu un avocat, sunt multe persoane care isi recupereaza taxa prin judecata.

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 08-01-11 at 23:58.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 08-01-11, 23:57   #5
georg

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
Default Re: Nissan 200sx. ieee

multumesc octav pentru amabilitate si sfaturi. partea cu avocatul suna extraordinar, luni ma interesez
georg is offline   Reply With Quote
Old 09-01-11, 22:11   #6
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Nissan 200sx. ieee

Quote:
Originally Posted by georg View Post
visez sa fac drift de cand mi-a aratat tiberiu (prin 200 un clip cu ken block care se juca cu un subaru. mi-a luat ceva dar mi-am luat inima in dinti si am plecat in germania sa-mi aduc mult visata masina pentru drift: nissan 200sx.
e din 1989 si am luat-o la 83000 km. am platit 1500 E pe ea. urma sa "incerc" ceva si sa nu platesc mult la inscriere dar nu am reusit si am platit aproape 4000E taxa lacrimi si durere, s-au dus banii pentru modificari. o voi tine pe dreapta pana la primavara cand sper sa ii pun diferential si suspensie.
masina este teapana, nu bate nimic, nu are jocuri. doar suspensia este obosita.
cu diferentialul nou si suspensia sper sa invat sa fac drift
m-am antrenat doar pe zapada, (vreo 15-20 ore in total) cu frana de mana cu masina mea de familist: o mazda 3 - motor 1,6 diesel
sunt entuziasmat, imi ignor familia si toti copiii, stau pe net cautand piese si citesc pe forumuri )
e frumos sentimentul
Salut George si bine ai facut primii pasi in lumea driftului. Din start vreau sa'ti spun ca mia placut maxim fraza "sunt entuziasmat, imi ignor familia si toti copiii, stau pe net cautand piese si citesc pe forumuri )"...da, clar! Esti d'al nostru copii ii impaci mai tarziu cand ii dai dea latu, nevasta...vezi tu )...

Oricum, ce pot sa'ti zic este un MARE BRAVO!!! In ochii mei pt ca ai masina pe Romania...nu'mi vine sa cred, esti 1 care'l stiu sa plateasca asa sume pe taxa...imi dau seama cat de mult tiai dorit acest s13. Si eu, la fel...miam dorit masina in care voi baga bani & timp & sentiment la greu sa fie in 1 rand A MEA, in tara mea (de maxim ***). BRAVO! Vezi cum faci, recupereaza'ti banii, se poate Is precedente, spetele is relativ simplute, e multa bataie de cap dar posibilitate fff mare.

Cat despre masina, gandestete la un aspect. Legala sau nu pt strazi? 1.8 asta o sa'ti manance fffffff multi bani si ai sa fii vesnic nemultumit de el, nu degeaba toti iti recomandam ALTCEVA. Inspirate de la altii si vezi ca si SR e ffffff scumpisor la dezvoltare. Dar daca vrei sa fie street legal, sa n'ai treaba cu ea, sa vii sa te dai si sa pleci...CA sau SR is optiunile.

Daca ai ganduri mai putin ortodoxe si inclinate inspre performanta, personal iti recomand un V8 de la bmw si aici te poti inspira de la Florica, el face asta. Atunci siiiiiiigur o sa ai putere si tot ce vrei...doar ca na...nu o sa mai fie jap engined

Orice ai alege, mult succes! Mult respect pentru cat de mult tiai dorit masina, sa ne vedem la eventuri (noi astia micii) dar incearca sa renunti la CA, oricat de greu ar fi...renunta la el ca nu aduce nimic bun. O sa'ti manance banii si ai sa fii vesnic nemultumit...si pot sa dau si aici exemple

Cheers!
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 10-01-11, 17:26   #7
reshizzo_s13

Stage 5
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,472
Member of:
[Nissan]
Default Re: Nissan 200sx. ieee

Felicitari pentru masina sa o stapanesti bine! si eu am visat mult si in sfarsit anul asta reusesc sa devina si visul realitate

referitor la avocat sa primesti taxa inapoi .. dute nu mai sta .. ca ai numai de castigat! eu am dat injudecat .. dar nu am platit taxa inainte .. am asteptat 3 luni jumate si am castigat ! pe joi sper sa va pot prezenta noul cetatean roman!
__________________
NISSAN 200SX - s13-sr20 project - my drift bitch
SUBARU IMPREZA MY08 - boxer diesel - my daily driver
reshizzo_s13 is offline   Reply With Quote
Old 10-01-11, 22:28   #8
georg

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
Default Re: Nissan 200sx. ieee

multumesc pentru mesaje.
morpheusmaster, multumesc pentru mesajul calduros si prietenos. pare al unuia care se straduieste sa fie intelegator si rabdator cu un copil. ce-ai zice daca as face asa: as lua lsd-ul si suspensia (la un moment dat) pentru ca imi vor trebui indiferent de motor si intre timp m-as apuca sa caut un motor SR20DET? poate as gasi unul cu ceva modificari gata facute, ca sa scutesc ceva bani.
stiu ca pot gasi orice daca imi doresc tare (the secret
georg is offline   Reply With Quote
Old 10-01-11, 23:10   #9
georg

Stage 4
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 186
Default Re: Nissan 200sx. ieee

sa zicem ca as comanda si primi unul din asta http://www.nagasakijdmmotors.com/cat...wap-p-118.html (greu de tot)
cine oare ar face schimbul??? nu-mi pare usor deloc
georg is offline   Reply With Quote
Old 10-01-11, 23:13   #10
pyranha_1984

Stage 5
 
pyranha_1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,012
Member of:
[Opel]
Default Re: Nissan 200sx. ieee

Iati inapoi banii d la taxa ... si apoi vezi ce si cum.
pyranha_1984 is offline   Reply With Quote
Old 10-01-11, 23:54   #11
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Nissan 200sx. ieee

Deja gandesti altfel Cauta SR si daca CA ii asa fresh, pastreazal, nu strica...nu se stie niciodata cine/cand/cum, poate chiar tu o sa ai nevoie de el.

Mult succes!
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 11-01-11, 08:53   #12
reshizzo_s13

Stage 5
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,472
Member of:
[Nissan]
Default Re: Nissan 200sx. ieee

pretul este f bun .. dar transportul o sa te omoara! plus ca dureaza si minim 1 luna! plus ca cine stie ce costuri mai se implica la taxe etc.

mai degraba esti mai bine din anglia si chiar la acelasi pret!
reshizzo_s13 is offline   Reply With Quote
Old 11-01-11, 10:59   #13
XSW

Stage 5
 
XSW's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
Default Re: Nissan 200sx. ieee

Pret intr-adevar foarte bun (poate chiar prea bun) la SR-ul acela. Pe site cu PR1 si alexa 25 mil ... nu tocmai de incredere.

Ai putea lua in considerare si sa-ti aduci o masina cu tot cu SR din anglia, preferabil un S14, (cu sau fara VVT aici parerile sunt impartite). Cu wizz-air si plecat din timp ar trebui sa iesi destul de ieftin, insa nu trebuie luata o cazatura ca sa mai si ajungi in tara cu ea. In uk se negociaza destul de multisor la pret.

Cu masina completa vei fi sigur ca swap-ul va merge foarte usor, plus ai multe alte avantaje cum ar fi fuliile 5 prezoane, jug spate, frane (ma rog, aici e discutabil) samd. care le poti pune la tine ca sa imbunatatesti masina si pe alte parti. Modificate deja ca sa mai salvezi alti bani poti gasi pe forum-ul driftworks.com (dar nu lua S14-ul rosu, ala imi face putin mie cu ochiul hehe).

Sau poti lua doar motorul din uk si iesi si acolo destul de ieftinut + no taxes + transport se poate face cu un privat (duba, camion). Dureza pana la 2 sapt. dar iesi ieftinut. Eu unul as merge pe adus masina pt. ca poti testa cum trebuie inainte sa cumperi, evitand orice alte neplaceri/surprize.

Multa bafta,
Octav

Last edited by XSW; 11-01-11 at 11:02.
XSW is offline   Reply With Quote
Old 11-01-11, 13:45   #14
bakal

Stage 5
 
bakal's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Nissan 200sx. ieee

sincer, depinde ce vrei sa faci cu masina... pt ca la drift, la un nivel mai avansat, CA-ul trebuie modificat ceva mai mult, din cauza lag-ului pe care il da o turbina mai mare, in speta t28-ul, cel putin asa e la mine, dar sper sa o rezolv in primavara cu alte setari.... dar sincer ca si fiabilitate, cred ca ambele motorare au problemelel lor.... si stiu cel putin 3 masini cu SR la care fie au picat linia sau probleme la chiuloasa, adica axe si culbutori....

eu merg cu CA-ul meu, ce-i drept reconstruit in totoalitate, de un an intreg si nu mi-a facut nici o problema, si cred ca inca un an o sa mai tina linistit...

bafta cu masina
__________________
got smoke, will travel
bakal is offline   Reply With Quote
Old 11-01-11, 19:32   #15
reshizzo_s13

Stage 5
 
Join Date: May 2008
Posts: 1,472
Member of:
[Nissan]
Default Re: Nissan 200sx. ieee

un sr20 cu cutia de viteza si toate componentele (ecu, cablaj, etc.) are o greutate de ca. 220kg .. transportul cu curierat te costa din londra aprox. 180 lire, nu stiu cum vrei tu sa iesi mai ieftin daca te duci cu duba faci 5.000 km dus intors ...
reshizzo_s13 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -