13-10-09, 20:28
|
#4111
|
Stage 4
Join Date: Feb 2008
Posts: 223
|
Re: Club CIELO
@ PetricaCBD - esti multumit de paravanturi? cum ai schimbat nuca de pe maneta de vireza?
|
|
|
13-10-09, 21:52
|
#4112
|
Stage 2
Join Date: Jul 2009
Posts: 28
|
Re: Club CIELO
Quote:
Originally Posted by PetricaCBD
a2a poza e tare...unde se gasesc?
|
Ai PM
|
|
|
13-10-09, 22:55
|
#4113
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 385
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club CIELO
Quote:
Originally Posted by PetricaCBD
si cateva poze cu cielo meu si al lui huge la 4tuning vitantis...si cateva poze doar cu al meu facute de curand
|
unde ai facut pozele acolo stai???
|
|
|
13-10-09, 22:59
|
#4114
|
Stage 1
Join Date: Jul 2009
Posts: 24
|
Re: Club CIELO
salut ArG3nT0 ma ajuti si pe mine cu un raspuns? legat de ce am scris mai sus? am un executiv 2003 euro3 cu lovato instalatia de gaz .ce tip de instalatie este ? cu plaman sau injectie?
|
|
|
14-10-09, 06:25
|
#4115
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,820
|
Re: Club CIELO
Quote:
Originally Posted by eugen_dwc
Ce parere aveti de ceasurile acestea?
|
Ma intereseaza primul model. Unde se gasesc?
|
|
|
14-10-09, 09:49
|
#4116
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Club CIELO
Quote:
Originally Posted by bogdan4u
salut ArG3nT0 ma ajuti si pe mine cu un raspuns? legat de ce am scris mai sus? am un executiv 2003 euro3 cu lovato instalatia de gaz .ce tip de instalatie este ? cu plaman sau injectie?
|
Instaltie secventiala, euro 3.
Unde se gasesc modelele alea de ceasuri? Sunt folii care se aplica peste cele originale, sau plasme?
@Petrica: am fost si eu, dar duminica... nu v-am vazut masinile pe acolo.
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
|
|
|
14-10-09, 09:56
|
#4117
|
Stage 1
Join Date: Jul 2009
Posts: 24
|
Re: Club CIELO
ms de raspuns. ce parere ai de instalatile secventiale fata de celelalte?
intentionez sa modific si eu un pik masina .acum lucrez in italia la o firma care face orice din fibra de carbon, fibra de sticla,,kevlar reparatii pt 7 echipe de gp2,zilele trecute am facut partea frontala de la o lancia delta s4 dupa modelul lui toivonen.(am avut chiar o parte originala din masina lui) si am ceva cunostinte in domeniu as vrea sa fac ceva special.sper ca pot conta pe niste sfaturi, pareri pt ca la partea mecanica nu ma prea pricep.
|
|
|
14-10-09, 10:22
|
#4118
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,456
Member of: [DAEWOO] [VW]
|
Re: Club CIELO
Quote:
Originally Posted by bogdan4u
ms de raspuns. ce parere ai de instalatile secventiale fata de celelalte?
intentionez sa modific si eu un pik masina .acum lucrez in italia la o firma care face orice din fibra de carbon, fibra de sticla,,kevlar reparatii pt 7 echipe de gp2,zilele trecute am facut partea frontala de la o lancia delta s4 dupa modelul lui toivonen.(am avut chiar o parte originala din masina lui) si am ceva cunostinte in domeniu as vrea sa fac ceva special.sper ca pot conta pe niste sfaturi, pareri pt ca la partea mecanica nu ma prea pricep.
|
eu am instalatie BRC FOX model mai vechi si sunt f multumit...se regleaza usor si se intretine la fel de usor...cele secventiale sunt mai complicate si am vaz si eu la unu care avea pe un ford ca umbla pe ea cu un fel de tester...deci se regleaza mai dificil...eu unu merg pe idee ca daca e simpla e mai buna si nu ai multe batai de cap...ce e complicat e si mai greu de intretinut..parerea mea
|
|
|
14-10-09, 10:37
|
#4119
|
Stage 1
Join Date: Jul 2009
Posts: 24
|
Re: Club CIELO
sincer un priete are o instalatie ca si a mea lovato din fabrica si e multumit de ea.nu a avut probleme si o lauda .cunosti pe cineva care sa aiba aceasta instalatii..eventuale probleme ? masina mea are 107000km reali
|
|
|
14-10-09, 12:06
|
#4120
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Club CIELO
Quote:
Originally Posted by bogdan4u
ms de raspuns. ce parere ai de instalatile secventiale fata de celelalte?
intentionez sa modific si eu un pik masina .acum lucrez in italia la o firma care face orice din fibra de carbon, fibra de sticla,,kevlar reparatii pt 7 echipe de gp2,zilele trecute am facut partea frontala de la o lancia delta s4 dupa modelul lui toivonen.(am avut chiar o parte originala din masina lui) si am ceva cunostinte in domeniu as vrea sa fac ceva special.sper ca pot conta pe niste sfaturi, pareri pt ca la partea mecanica nu ma prea pricep.
|
Pai... cu cat e mai complicat un lucru, cu atat sunt sansele mai mari sa apara probleme. Din auzite (subliniez ca din auzite), am inteles ca nu ar fi prea bune cele Lovato, din fabrica. Asta nu inseamna ca sunt proaste, poate asa s-au nimerit. Oricum, pe motorul euro3 tot instalatia secventiala merge.
Daca ai ocazia sa faci din fibra de carbon sau de sticla... capota fata, capota portbagaj, aripi fata... si cred ca ai usura masina cu cel putin 60 kg. Cu ocazia asta, poti face capota direct cu bad-boy look, portbagajul modificat (eleron tip M)... Problema este ca trebuie sa faci matrite... dar lucrand in domeniu, ti-ar fi mai usor. In cazul in care faci matrita pt capota, cred ca ar fi cativa interesati sa isi schimbe capota cu una din fibra de sticla sau de carbon, daca nu e prea scumpa... inclusiv eu.
Ca idee, cam la ce costuri s-ar ridica o capota din fibra de sticla si una din fibra de carbon?
|
|
|
14-10-09, 12:19
|
#4121
|
Stage 1
Join Date: Jul 2009
Posts: 24
|
Re: Club CIELO
Quote:
Originally Posted by Geo_ZGA
Pai... cu cat e mai complicat un lucru, cu atat sunt sansele mai mari sa apara probleme. Din auzite (subliniez ca din auzite), am inteles ca nu ar fi prea bune cele Lovato, din fabrica. Asta nu inseamna ca sunt proaste, poate asa s-au nimerit. Oricum, pe motorul euro3 tot instalatia secventiala merge.
Daca ai ocazia sa faci din fibra de carbon sau de sticla... capota fata, capota portbagaj, aripi fata... si cred ca ai usura masina cu cel putin 60 kg. Cu ocazia asta, poti face capota direct cu bad-boy look, portbagajul modificat (eleron tip M)... Problema este ca trebuie sa faci matrite... dar lucrand in domeniu, ti-ar fi mai usor. In cazul in care faci matrita pt capota, cred ca ar fi cativa interesati sa isi schimbe capota cu una din fibra de sticla sau de carbon, daca nu e prea scumpa... inclusiv eu.
Ca idee, cam la ce costuri s-ar ridica o capota din fibra de sticla si una din fibra de carbon?
|
Nu am calculat cam la ce pret sar ridica . ideea de a face o matrita nu este atat de complicata pe cat necesita timp.stiu exact ce materiale trebuie folosite dar pt partea de model eu nu ma pricep. cel la care lucrez face asa ceva . el defineste modelul modificand o capota normala iar stampul(matrita) il fac eu.din materiale simple (tesut eposidic + o rezina eposidica ec-130).eu o sa incerc sa fac o copie a celei originale dar in carbon.problema este ca se ridica la o suma frumusica.eu sunt platit la 10 euro ora (tie ti-ar pune 15 ora de lucru) +materiale (stratul de carbon are 0,25mm si costa cam 10 euro metru patrat).poate o sa imbrac capota originala in 2straturi de carbon asa este cel mai simplu .da-mi un pm cu id tau de yahoo si-ti mai spun cate ceva detalii daca doresti.
Last edited by bogdan4u; 14-10-09 at 12:41.
|
|
|
14-10-09, 14:10
|
#4122
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Club CIELO
Ideea nu e doar sa arate bine... ci sa fie si usoare piesele. Mai bine (mai ieftin) se face o capota (de exemplu) din fibra de sticla si se imbraca cu un ultim strat de fibra de carbon. In felul asta e si usoara si frumoasa. Nu o sa-si dea nimeni seama, de la exterior, ca nu e in totalitate din carbon.
|
|
|
14-10-09, 15:37
|
#4123
|
Stage 1
Join Date: Jul 2009
Posts: 24
|
Re: Club CIELO
Quote:
Originally Posted by Geo_ZGA
Ideea nu e doar sa arate bine... ci sa fie si usoare piesele. Mai bine (mai ieftin) se face o capota (de exemplu) din fibra de sticla si se imbraca cu un ultim strat de fibra de carbon. In felul asta e si usoara si frumoasa. Nu o sa-si dea nimeni seama, de la exterior, ca nu e in totalitate din carbon.
|
Ai perfecta dreptate e mai ieftin din fibra de sticla si apoi 2 straturi(1 strat nu e suficient) in carbon dar exista anumite minusuri in fabricare. momentan in lipsa timpului(si implicit a banilor )de a face cap-coada o capota eu o sa optez pt imbracarea celei vechi (dupa un tratament adegvat) cu 2 straturi de carbon pt ca ai din start o suprafata uniforma .nu merge sa pui fibra de sticla (met ) si carbon in aceelasi timp .trebuie facut in 2 etape.oricum o sa studiez si o sa vad ce pot face.va tin la curent.
|
|
|
14-10-09, 16:10
|
#4124
|
Stage 2
Join Date: Jul 2009
Posts: 28
|
Re: Club CIELO
Iata si alte variante de culori pentru ceasuri
|
|
|
14-10-09, 16:57
|
#4125
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,899
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [DAEWOO]
|
Re: Club CIELO
Quote:
Originally Posted by CT-13-TGR
@ PetricaCBD - esti multumit de paravanturi? cum ai schimbat nuca de pe maneta de vireza?
|
dap foarte multumit de paravanturi....merita cei 65 ron investitzi :d....luate din targul vitan...am taiat nuca veche....si putin din schimbator
|
|
|
|
|