Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Dacia tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 05-01-07, 17:10   #46
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

OK sa zicem ca am ajuns la o varianta finala:

Bloc de dacia, set 1.6, chiulasa de 1.4 cu scaune + supape de 1.6.
Luat din chiulasa 2.5 mm, garnitura de chiulasa dura si subtire(victor reinz cred). Bujii bune(caut cu 4 electrozi), aprindere electronica ( comert ), 2 carburi weber verticale(am gasit om care sa le regleze ), axa cu came de 320 grade, saiba de 1mm sub arcurile la supape sau daca dau jos saiba deja existenta pun una de 2 mm, racitor ulei de oltcit, radiator mare...destea


Cam astea ar fi modificarile pe care o sa le fac la motor.
Acum astept (va rog) parerea voastra SGM, BNZ, Eaglee, Muttley, DAC, Mikkai si altii astept pareri
__________________
New project GT Panda Group AP1 / S2
Project Uno turbo MK1 Group AP1 / S2

www.facebook.com/BR14WTF

The objects in the mirror are losing...
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 05-01-07, 23:42   #47
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

cu axa cu came de 320 nu o sa fie fiabila de loc!!! mai mult dacat 280 nu sai pune, plu o sa ai consum mare cu un ax de aia.
Ai uitat usurari la motor, nu la vibrocheta, la biele, piston, arbore cu came+totul gramat si echilibrat si lustruit.
Sa nu uit de o pompa de ulei mai mare!!!
galerie de avacuare ca lumea, ca la R 12 gordini.

La 2.5mm....nu stiu, nu ma bag, se poate sa fie mult, ai calculat daca mai intra pistonul, sa nu loveasca supapa si cam ce compresie o sa ia?

Dar vad ca incepi sa prinzi ce si cum...
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 06-01-07, 00:23   #48
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

am un prieten in Braila ( Lulu ) care are un motor de 1.4 renault cu o axa exact asa 320 grade, si aseara m-a dat cu masina...cuplu incredibil... in a II - a la 3000 de ture, si masina merge asa de 2 ani PE VTM...si omu o ardea cu un carfil simplu ( are belele la turbina de ceva timp, si asta e o solutie de compromis ) ..cu jigleoare modificate.
Eu zic ca la cat de comprimat o sa fie motorul ...o sa traga bine..iar consumul....pai nu prea ma intereseaza
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 06-01-07, 00:40   #49
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

nu vreau sa usurez nimik...poate un pic din volanta ..ca acolo e mai usor cu echilibratul...la biele si pistoane ..nu ma bag.
de lustruit o sa lustruiesc doar gaurile de admisie si evacuare si partea de sus de la pistoane ( elimin punctele calde). Pompa de ulei e mai mult decat suficienta cea stock(cu tot cu radiator de ulei)

Galerie ca la R12 gordini...unde p.m. sa gasesc asa ceva ...o sa incerc sa gasesc o galerie de inox ...am auzit de cineva care a mai facut in Combinatul de la Galati ..o sa vad...

O sa verific pe masura ce mai iau din chiulasa daca atinge sau nu pistonul in supapa...si o sa tot iau ...
Raportul de compresia o sa il calculez dupa ce iau din chiulasa ( o sa masor ml de apa care incap in camera de arderea cu susul in jos + cilindrul format de garnitura de chiulasa ...si sped sa imi iasa cat mai exact
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 06-01-07, 12:35   #50
mikkai

Stage 5
 
mikkai's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,121
Member of:
[DACIA]
[RENAULT]
[Old School Cars]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

CRC-ule setul 1.6 si chiulasa de 1.4 vor fi foarte bune pentru ce vrei tu sa faci.Trebuie sa ai doar amestecul echilibrat si ai terminat cu motorul.Cred ca ar trebui sa te gandesti mai repede ce fel de cauciucuri vei folosi pt aderenta maxima si totusi destul de inguste ca sa fie manevrabila.Ce fel de cutie ai?
mikkai is offline   Reply With Quote
Old 06-01-07, 16:12   #51
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

Quote:
Originally Posted by CRC'ul View Post
nu vreau sa usurez nimik...poate un pic din volanta ..ca acolo e mai usor cu echilibratul...la biele si pistoane ..nu ma bag.
de lustruit o sa lustruiesc doar gaurile de admisie si evacuare si partea de sus de la pistoane ( elimin punctele calde). Pompa de ulei e mai mult decat suficienta cea stock(cu tot cu radiator de ulei)
Lustruitul nu de aia tre sa fie mai usoara, ci sa nu se rupe.
In al doilea rand, motorul de dac nu e echilibrat asa de bine...cateva grame, ici colo...pana la 4-5000 ture nu prea se simte, dar o data sa dai la 7000...mi sa facut frica...Incearca asta la un motor 1300 frantuzesc...la 4000 nu auzi motorul ( e favut cum tre)
Deci, prima oara sa lustruesti Arborele, biela, pistonul, pui pe cantar biela si pustonul, masuri, si dupa aia echilibrezi arborele cotit.
Asta neaparat se faci asa cum am scris!!!!
Daca nu risti sa uzeaza prematur motorul!!! si asta nu inseamna susrare! iei max 2-3% din greutatea initiala, dar ii dai +20% la durabilitate!!!
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 06-01-07, 17:26   #52
fastbiker

Stage 5
 
fastbiker's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,326
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

[QUOTE=CRC'ul;686285]OK sa zicem ca am ajuns la o varianta finala:

Bloc de dacia, set 1.6, chiulasa de 1.4 cu scaune + supape de 1.6.
Luat din chiulasa 2.5 mm, garnitura de chiulasa dura si subtire(victor reinz cred). Bujii bune(caut cu 4 electrozi), aprindere electronica ( comert ), 2 carburi weber verticale(am gasit om care sa le regleze ), axa cu came de 320 grade, saiba de 1mm sub arcurile la supape sau daca dau jos saiba deja existenta pun una de 2 mm, racitor ulei de oltcit, radiator mare...destea


dar fa si tu poze la tot si arata-ne.....sa nu murim prosti
fastbiker is offline   Reply With Quote
Old 06-01-07, 19:09   #53
caphonne

Stage 5
 
caphonne's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 335
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

uite aici ceva de la mama lui poate ai vazut nu stiu sigur da iti mai arat si eu
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1_149.jpg
Views:	150
Size:	257.5 KB
ID:	197581  
caphonne is offline   Reply With Quote
Old 06-01-07, 20:02   #54
mikkai

Stage 5
 
mikkai's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,121
Member of:
[DACIA]
[RENAULT]
[Old School Cars]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

eagleee nu cred ca se mai poate vorbi despre durabilitate aici.Odata ce ai schimbat rap. de compresie e clar ca motorul se va uza prematur.Cu toate modificarile oricum nu o sa faca o gramada de km.
mikkai is offline   Reply With Quote
Old 06-01-07, 22:19   #55
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

Ma rog...dar cu lustruitul...se poate se nu se mai rupa biela de dacie...dar oricum, eu asi umbal pentru piese de renault pentru motorul asta.

Apropo, ce cutie vrei, grup conic?
Suspensie? Frane?
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 06-01-07, 23:48   #56
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

In primul rand merci pt raspunsuri..
pt inceput o sa folosesc o cutie in 4 trepte(nu exact ce rapoarte are), de usurat piese imi este frica sa ma bag ca nus cum se face sau cine ar putea sa ma ajute, iar de lustruit.... iar e greu ca imi e frica sa nu le dezechilibrez (biele), arborele o sa il echilibrez pe banc la 8000 de ture..asta sper sa rezolve multe..

cele 2 poze scanate din revista aia le am si le-am citit dar merci oricum

poze cu masina sau motorul nu am deocamdata ...o sa fie cand termin..

o sa umblu si la frane si suspensie ..in principiu suspensie va fi tzeapana si masina f f joasa
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 07-01-07, 00:00   #57
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

Am sa pun pe prietenul meu sa iti explice cum tre facut lustruitul la motor ca nu stiu asa bine romaneste, stau in ungaria de 4 ani intro zi va fi explicat asa intru cat o sa intelegi. Nu e complicant dar..daca nu faci asa cum va fi scris faci mai mult rau dagat bun!

Eu zic sa faci rost de o cutie in 5 si grupa conica de papuc, e mai scurta.
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 07-01-07, 00:38   #58
Bryan

Stage 5
 
Bryan's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

e dar nu e atat de fiabila ca aia in 4 mai ales la forja

+ ca la asa putere o cutie scurta ar face mai mult rau,ar patina a1a si a 2-a stand pe loc
__________________
Leon 2004 1.6 16V

Ex Ford Focus 2001 1.4 16V

Ex BMW e36 1994 316i Compact
Bryan is offline   Reply With Quote
Old 07-01-07, 01:54   #59
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

Pt mine e mai buna o cutie in 4 are treptele un pic mai lungi din cate stiu eu, iar la puterea pe care o sa o aibe motorul.....o sa fie perfect



@eaglee te rog vb cu prietenul tau sa-mi explice si mie cum sa le lustruiesc fara sa le dezechilibrez...merci
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 07-01-07, 13:01   #60
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

Nu avati dreptate!!! Reno 12 gor, care a mers la curse avea cutie mai scurta dacat ceea de fabrica si avea 160cai...dar sa nu uitam ca avea su diferential autoblocant!!!

Dar oricum, cu modofocarile asta turatia va urca la 6000 in forja, ceeace inseamna camotorul merge la o turatie mai mare, si cu o cutie mai scurta scoti mult mai bine!!!
Dar nu si fara diffautoblocant de 40%
Eagleee is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -