Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Dacia tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 20-12-06, 08:13   #16
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

Quote:
Originally Posted by B-34-SGM View Post
ai auzit prost. nu cedeaza sigurantele. NU recomand intariarea arcurilor de la supape,fara a aumbla la celelalte componete aflate din distributie din urmatoarele motive :

- uzura prematura a axei cu came
- uzura prematura a lagarelor blocului motor, unde sta axa.
- uzura prematura a techetilor
- indoirea tijelor impingatoare
- smulgerea rampei cu culbutori din cele 4 suruburi
- indoirea culbutorilor
- uzura prematura a distributiei.

Exista si solutii la astea,

Cele spune mai sus sunt din experienta nu din citit pe net.
ok. GOT IT ...acuma spune-mi te rog ce tre sa mai modific ca sa pot sa intaresc arcurile la supape. ce mai trebuie schimbat ..?
Astept raspuns. ti-am trimis si un pm.
__________________
New project GT Panda Group AP1 / S2
Project Uno turbo MK1 Group AP1 / S2

www.facebook.com/BR14WTF

The objects in the mirror are losing...
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 20-12-06, 11:08   #17
Muttley

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

Ai un fix cu intaritul arcurilor de supape!!!! Pt ce sa faci asta?

Intaresti arcurile cand motorul va fi capabil de turatii mai mari de 5-6 mii de ture. Asta se-ntampla cand ai motiv sa te duci asa sus. Motiv vei avea cand vei avea cuplu sus, adica cand vei avea arbore cu came sport. Asta obliga la alte usurari prin motor pt ca piesele in miscare datorita inertiei sa nu-ti spuna pa pa...
Modificarea unui motor observ ca e treaba simpla dupa unii. Se aplica niste retete standard si gata creatia. Un intercooler ca sa gatuiesti admisia, inca vreo 3 carburatoare ca sa ineci motorul, un ventilator si mai stiu eu ce...

Ca o recomandare insa... Ai zis ca vrei sa te duci cu masina la indemanare.
Ma mir ca n-a observat nimeni inca treaba asta... Ce sa faci cu putere acolo?!? La indemanare ai nevoie de CUPLU! In concluzie-ti recomand un 1.6.

PS: BNZ, eu sunt de acord cu faptul ca ai fost cenzurat, cred ca prinzi ideea
Muttley is offline   Reply With Quote
Old 20-12-06, 16:03   #18
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

@MUTTLEY_BTL

Prietene...exact asta am spus si eu in primul post ...vreau vreo 70-80 cai si cat mai mult cuplu...nu te mai ratzoi degeaba la mine..
1. Cu siguranta motorul va fi capabil de "5-6 mii de ture"..vreau sa ajung la 7500 fara sa-mi fie frica ca crapa ceva si mai mult vreau putere si la 7000(exista portiuni de raliu unde as fi nevoit sa schimb treapta a doua ca imediat dupa sa franez si sa bag din nou treapta 1 doar ca sa am putere in intoarcere...vreau sa elimin asta mergand numai in treapta 1..evident in ture mai mari..intelegi ?)
2. daca erai mai atent ...am intrebat si de o axa cu came ..si am si gasit una........
3. Nu vreau sa usurez piese din motor...prefer sa pastrez un raport fiabilitate putere 50-50.
4.Probabil traiesti cu impresia ca modificarile de care vb ...le-am citit si eu pe ici pe colo....si probabil crezi ca tu esti singurul om de pe planeta care poate sa regleze niste carburi...(mai sunt si altiii sshht). Am mai facut un mortor de dacia dupa "reteta proprie" si tragea beton ...dar dupa asta am vandut masina pt una mai puternica stock...acum vreau iar sa fac o dacie...mai buna de data asta ..din cauza asta cer si alte pareri. Intercooler-ul era completat de un sistem gen electric supercharger (mai citeste si tu ..pe net)...tocmai ca sa nu gatui admisia
5.In motor va fi arbore +biele+pistoane+camasi de 1.6 cu chiulasa de 1.4 (subtiata)....sper la un RK 11:1
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 20-12-06, 16:06   #19
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

@MUTTLEY_BTL
Cred ca nu sunt singurul care stie ca orice motor 1.4 stock se tureaza lejer in 7000 daca e reglat bine
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 21-12-06, 06:36   #20
Muttley

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

Putin ma mai ratzoiesc si gata...

Nu le poti avea p-amandoua, si cuplu si putere... Alege una.

70-80 de cai pe care-i vrei tu ii scoti din 1.6 implicit. Fara enjpe carburatoare, axe, intercoolere, suflatoare electrice sau arculete pe la supape.

Cand vei supraalimenta un motor de dacie cu rc11 sa ne anunti si pe noi. Ma refer la ideea-n sine. Ca supraalimentarea electrica nu va da rezultate-n veci ai sa te convingi singur daca insisti.

Succes
Muttley is offline   Reply With Quote
Old 21-12-06, 10:51   #21
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

Quote:
Originally Posted by Muttley_BTL View Post
Putin ma mai ratzoiesc si gata...

Nu le poti avea p-amandoua, si cuplu si putere... Alege una.

70-80 de cai pe care-i vrei tu ii scoti din 1.6 implicit. Fara enjpe carburatoare, axe, intercoolere, suflatoare electrice sau arculete pe la supape.

Cand vei supraalimenta un motor de dacie cu rc11 sa ne anunti si pe noi. Ma refer la ideea-n sine. Ca supraalimentarea electrica nu va da rezultate-n veci ai sa te convingi singur daca insisti.

Succes

OK poate gresesc eu ceva...ajuta-ma te rog sa inteleg cum fac sa scot asa usor 70-80 de cai din motorul de 1.6 si poate nu ma mai chinui ca fraieru'...si in plus acesti cai care apar la roata mea aduc de la sine si un cuplu mai bun ..care sper sa fie de ajuns...
Si totusi nu cred ca e asa greu sa ajung la un raport de compresie de 11:1 cu toate modificarile de care am vb ..si in plus stiu sigur ca s-a mai facut ....
pt partea de supraalimentare electrica..intra aici www.electricsupercharger.com/ si mai citeste...
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 21-12-06, 12:19   #22
Muttley

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

Pretene, supraalimentare de orice fel (turbo, compresor, ventilatoare, pitici care sufla in admisie samd) obliga la raport de comprimare mic!
11 e mult si pentru un aspirat. Sufla un astfel de motor si-ti iese "aliaj" de fonta si aluminiu pe evacuare (segmenti + pistoane).
Rc 10 obtii numai din chiulasa de 1.4 pe motor de 1.6. Iti fac si demonstratie matematica daca vrei. La 11 il duci frezand cateva zecimi de mm din chiulasa, e simplu.
Si tinand cont de faptul ca 1.6-le std are 72 de cai, un 1.6 cum vrei tu cu rc marit va avea din capu' locului mai mult. Evident, cu aprindere si alimentare conforme.
Muttley is offline   Reply With Quote
Old 21-12-06, 13:09   #23
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

Daca citeai cu atentie ce am mai scris pe aici prin post-uri vedeai ca asa o sa si fie motorul, interne de 1.6 cu chiulasa de 1.4 frezata un pic 2-3 mm...si am zis ca sper la un raport 11:1 ca nu am stat sa calculez cat o sa iasa, in plus garniura de chiulasa o sa fie una mai subtire si mai dura......
....exact cum spuneai si tu ...mie imi trebuie mai mult cuplu....pe langa aia 70 si de cai...deci compresie mai mare....
acel sistem electric pt admisie ar avea rolul sa aduca aerul mai usor in capul pistonului prin ditamai traseul de la filtrul din bara...si in plus daca o sa fie si mai multe carburi..."sa le fie cat mai usor si sa aibe aer ca mai la indemana"..practic eu incerc sa ajut motorul sa aspire mai usor ..nu sa il supra alimentez... la un motor de calitatea asta orice ajutor este binevenit zic eu

..cam asta ar fi..
PS
ma astept la mai multe sfaturi si idei ..nu la post-uri in care sa fiu luat peste picior pt unele idei ......critica constructiva ..daca vrei sa-i zici
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 21-12-06, 21:06   #24
B-83-DAC

Stage 5
 
B-83-DAC's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,443
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

imi pare rau sa te anunt CRC dar pana acum toata critica a fost constructiva...tu in schimb ai senzatia ca esti luat peste picior...
B-83-DAC is offline   Reply With Quote
Old 21-12-06, 21:52   #25
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

chiar si fazele de genu' pitici care sufla in admisie si arculetze la supape...

come on !!!

Astept in continuare alte sugestii pt viitoarea mea mare iubire ..
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 29-12-06, 12:03   #26
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

In cazul in care eu chiar vreau ca masina sa fie numai cu piese dacia...care solutie e mai buna :
- 4 carburi simplucorp
- 2 carburi dublucorp

poate sa fie de ajuns si unu dublucorp ? adik daca are un traseu de aer klumea din bara si o pompa de benzina electrica ..reglat klumea o merge ?


Astept pareri ....
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 30-12-06, 21:52   #27
mikkai

Stage 5
 
mikkai's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,121
Member of:
[DACIA]
[RENAULT]
[Old School Cars]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

te referi la 4 carfil?Cum le sincronizezi?
mikkai is offline   Reply With Quote
Old 31-12-06, 12:03   #28
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

Ce de aberartii!
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 01-01-07, 23:36   #29
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

vai....un sfat din partea mea, din tot ce am citit...lasate de asta, lasate de "tuning"
tuning pe bani putin nu exista!!! 70-80 de cai e "usor" sa scoti din motor de 1300 frantuzesc.
Magaria aia de compresor sa lasi, pe banii aia poti modifica alte la motor.
A, apropo de motor, restul masini cum ramane...sper ca sti ca motorul e...30% din total...restul de 70% vin din transmisie, frane si suspensie!!!


Inca ceva, nu cred ca nu sunt carti in romania despre "tuning", mai bine zis optimalizare, modificarea masinii, punete la citit, si iti dai seama ce si cum, dupa aia o sa vezi ca multi inainte de mine au incercat totul ca sa te ajuta, dar la ce p...i scri si vrei tu, sa nu iti fie cuda ca primesti replici...
Eagleee is offline   Reply With Quote
Old 01-01-07, 23:37   #30
Eagleee

Stage 5
 
Eagleee's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 640
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

ce a zis si Lenin: "Invata, invata, invata"
Eagleee is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -