Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Dacia tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 16-12-06, 09:04   #1
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default DACIA DE RALIU -help info

Am nevoie de ajutor pt a scoate dintr-un motor de dacia 70-80 de cai si cat mai mult cuplu.
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 16-12-06, 09:18   #2
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

Masina va fi usurata la maxim (mai raman 2 scaune), taiat 2 spire din arcurile de fata si puntea spate legata de caroserie pt o garda la sol mica de tot, sper in felul asta sa fie si mai teapana masina. Va fi folosita pt raliuri tehnico-aplicative..probe speciale de indemanare.

1. Unde gasesc o axa cu came cu timpi mai mari de admisie respectiv evacuare? ( am auzit ca se potriveste una de fiat 850 ..care stiti ceva ? )
2. Cum intaresc arcurile de la supape..care aveti o solutie ?
3. Cum e mai bine.. 2 carb dublucorp (1 pe 2 pistoane) sau 4 carb simplucorp ( 1 pe piston..parerea mea e ca se regleaza mai usor asta simplucorp..) ??
4. Cu ce / cum pot sa lustruiesc gaurile de admisie respectiv evacuare pe chiulasa ?
5. Se merita sa montez un intercooler(eventual stropit cu ceva solutie de apa/alcool) pe admisie, si in plus vreau sa incerc un sistem gen electric supercharger..cat sa ajute un pic aerul sa ajunga mai usor in motor.. ?!?!?


Astept ajutor si pareri..
__________________
New project GT Panda Group AP1 / S2
Project Uno turbo MK1 Group AP1 / S2

www.facebook.com/BR14WTF

The objects in the mirror are losing...
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 16-12-06, 09:56   #3
daniwmk

Stage 5
 
daniwmk's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,787
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

Quote:
Originally Posted by CRC'ul View Post
Masina va fi usurata la maxim (mai raman 2 scaune), taiat 2 spire din arcurile de fata si puntea spate legata de caroserie pt o garda la sol mica de tot, sper in felul asta sa fie si mai teapana masina. Va fi folosita pt raliuri tehnico-aplicative..probe speciale de indemanare.

1. Unde gasesc o axa cu came cu timpi mai mari de admisie respectiv evacuare? ( am auzit ca se potriveste una de fiat 850 ..care stiti ceva ? )
2. Cum intaresc arcurile de la supape..care aveti o solutie ?
3. Cum e mai bine.. 2 carb dublucorp (1 pe 2 pistoane) sau 4 carb simplucorp ( 1 pe piston..parerea mea e ca se regleaza mai usor asta simplucorp..) ??
4. Cu ce / cum pot sa lustruiesc gaurile de admisie respectiv evacuare pe chiulasa ?
5. Se merita sa montez un intercooler(eventual stropit cu ceva solutie de apa/alcool) pe admisie, si in plus vreau sa incerc un sistem gen electric supercharger..cat sa ajute un pic aerul sa ajunga mai usor in motor.. ?!?!?


Astept ajutor si pareri..

nu merita montarea unui intercooler ptr aspirat decat daca ai spatiu si nu ai cu ce sa il umpli
un filtru de aer hi flow e mai mult decat suficient
daniwmk is offline   Reply With Quote
Old 17-12-06, 20:35   #4
mikkai

Stage 5
 
mikkai's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,121
Member of:
[DACIA]
[RENAULT]
[Old School Cars]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

tu vrei sa zici ca daca lasi 2 scaune ai usurat masina?Ma intreb de ce vrei sa pui 2 dublu sau 4 carburi?Nu ar fi mult mai usor sa iti faci un 1.6l si sa termini cu bataia de cap?Si cum vrei tu sa legi puntea spate de caroserie?Asta n-am inteles si sunt foarte curios.
mikkai is offline   Reply With Quote
Old 18-12-06, 13:19   #5
tm8bnz

Stage 5
 
tm8bnz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of:
[Moderators]
[RR]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

Interesant,am postat niste lucruri foarte valoroase referitor la cerintele omului,si a fost sters postul...
Bravo moderatorului,sau administratorului !
tm8bnz is offline   Reply With Quote
Old 18-12-06, 15:24   #6
Ionutz maniacu

Stage 4
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 166
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

BNZ mai poateaza odata ce ai postat ieri ca u il potzi ajuta pe CRC bineinteles il mai pot ajuta si alti(SGM,etc)
Ionutz maniacu is offline   Reply With Quote
Old 18-12-06, 22:16   #7
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

Quote:
Originally Posted by mikkai View Post
tu vrei sa zici ca daca lasi 2 scaune ai usurat masina?Ma intreb de ce vrei sa pui 2 dublu sau 4 carburi?Nu ar fi mult mai usor sa iti faci un 1.6l si sa termini cu bataia de cap?Si cum vrei tu sa legi puntea spate de caroserie?Asta n-am inteles si sunt foarte curios.
1. Da. E foarte clar ce am scris. In masina vor fi doar 2 scaune...facute din schelet de aluminiu dur cu intariri facute din centuri de siguranta...vor avea aprox 15 kg bucata cu tot cu huse :P (asta pt ca nu vreau sa dau ~200 e pe un scaun sport, nu se merita.. ). Si bineinteles ca in afara de clasica bancheta spate data jos vor mai fi si alte lucruri care vor zbura de pe masina :centuri, fete de usi, mecanisme inchidere si macarale geam, intariturile de la capota si portbagaj, bord, mocheta, rezerva ), rezervorul (inlocuit cu unul de 15 l din plastic), excesele de metal de pe la incheieturi, contraaripi, scuturi, protectii....tot, sper sa dau jos de pe ea mai mult de 100 kg ceea ce ar fi super. Sper ca te-am scos din intunericul in care erai..
2. Asa vreau eu ...ambitie personala, sau ..vreau o putere mai mare din motorul de dacia.
3. Motorul va avea componente interne de 1.6
4. Cu sarma ). Se poate face in mai multe feluri:
1. Se pune greutate pe masina pana cand ajunge garda la sol pe spate la nivelul dorit de tine si apoi se sudeaza de caroserie 2 suporti de prindere pt punte, si apoi prinzi puntea de suporti.
2. Se intareste suprafata dintre amortizoarele spate(deasupra puntii) si apoi se dau 2 gauri prin podea si prin punte urmand ca prin acele gauri sa treaca 2 tije suficient de groase sa reziste la "stresul" creat de punte in incercarile ei de a se lasa, in ciuda faptului ca a fost trasa spre podeaua masinii de cele 2 tije. cu un capat fix pe punte si un capat cu filet(in masina) pt reglarea inaltimii la sol.


Incearca data viitoare sa itrebi pe un ton ..mai altfel
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 19-12-06, 00:48   #8
mikkai

Stage 5
 
mikkai's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,121
Member of:
[DACIA]
[RENAULT]
[Old School Cars]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

deci reglezi suspensia spate prin presare dar cu fata cum faci?Vad ca ti-ai facut planul cu usurarea masinii.Daca te-a deranjat tonul meu imi pare rau niciodata nu poti fi prea politicos nu ?
mikkai is offline   Reply With Quote
Old 19-12-06, 02:11   #9
sorulete

Stage 1
 
sorulete's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 10
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

potzi sa faci aripili,capota portbagajul din fibra de sticla sau carbon(nu cred k e cazul!si mai scazi din greutate
sorulete is offline   Reply With Quote
Old 19-12-06, 09:28   #10
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

Quote:
Originally Posted by mikkai View Post
deci reglezi suspensia spate prin presare dar cu fata cum faci?Vad ca ti-ai facut planul cu usurarea masinii.Daca te-a deranjat tonul meu imi pare rau niciodata nu poti fi prea politicos nu ?
ok np. Pt fata cred ca va fi de ajuns sa tai 2 spire din arcurile de fata si intarirea sau schimbarea (cu una mai groasa) barii antiruliu + bara stabilizatoare( nu stiu exact cum ii spune)
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 19-12-06, 09:30   #11
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

Quote:
Originally Posted by sorulete View Post
potzi sa faci aripili,capota portbagajul din fibra de sticla sau carbon(nu cred k e cazul!si mai scazi din greutate

lol... cred ca m-ar costa muuuult prea mult ...nu se merita
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 19-12-06, 09:35   #12
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

am mai vb cu niste oameni..care au zis ca se poate dubla arcul de la supape cu incau unul cu diametrul spirei mai mic astfel incat sa incapa in interiorul arcului clasic...dar cu riscul de a sari sigurantele de prindere a arcului pe supapa... ..ce ziceti care ati facut vreunul ceva de genu ...merge ? rezista in timp ? ..sau in 1000 km sar sigurantele ?!?!?!?

astept pareri...
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 19-12-06, 10:19   #13
Bryan

Stage 5
 
Bryan's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 1,159
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

saibe nu poti sa pui?
Bryan is offline   Reply With Quote
Old 19-12-06, 10:42   #14
CRC'ul
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRC'ul's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 987
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Fiat]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

Quote:
Originally Posted by Bryan View Post
saibe nu poti sa pui?
am inteles ca cedeaza sigurantele alea de prindere din cauza fortei arcurilor...alea sunt problema ..
CRC'ul is offline   Reply With Quote
Old 19-12-06, 18:39   #15
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: DACIA DE RALIU -help info

ai auzit prost. nu cedeaza sigurantele. NU recomand intariarea arcurilor de la supape,fara a aumbla la celelalte componete aflate din distributie din urmatoarele motive :

- uzura prematura a axei cu came
- uzura prematura a lagarelor blocului motor, unde sta axa.
- uzura prematura a techetilor
- indoirea tijelor impingatoare
- smulgerea rampei cu culbutori din cele 4 suruburi
- indoirea culbutorilor
- uzura prematura a distributiei.

Exista si solutii la astea,

Cele spune mai sus sunt din experienta nu din citit pe net.
__________________

www.rustans.ro
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -