Quote:
Originally Posted by mikkai
tu vrei sa zici ca daca lasi 2 scaune ai usurat masina?Ma intreb de ce vrei sa pui 2 dublu sau 4 carburi?Nu ar fi mult mai usor sa iti faci un 1.6l si sa termini cu bataia de cap?Si cum vrei tu sa legi puntea spate de caroserie?Asta n-am inteles si sunt foarte curios.
|
1. Da. E foarte clar ce am scris. In masina vor fi doar 2 scaune...facute din schelet de aluminiu dur cu intariri facute din centuri de siguranta...vor avea aprox 15 kg bucata cu tot cu huse :P (asta pt ca nu vreau sa dau ~200 e pe un scaun sport, nu se merita.. ). Si bineinteles ca in afara de clasica bancheta spate data jos vor mai fi si alte lucruri care vor zbura de pe masina :centuri, fete de usi, mecanisme inchidere si macarale geam, intariturile de la capota si portbagaj, bord, mocheta, rezerva
), rezervorul (inlocuit cu unul de 15 l din plastic), excesele de metal de pe la incheieturi, contraaripi, scuturi, protectii....tot, sper sa dau jos de pe ea mai mult de 100 kg ceea ce ar fi super. Sper ca te-am scos din intunericul in care erai..
2. Asa vreau eu ...ambitie personala, sau ..vreau o putere mai mare din motorul de dacia.
3. Motorul va avea componente interne de 1.6
4. Cu sarma
). Se poate face in mai multe feluri:
1. Se pune greutate pe masina pana cand ajunge garda la sol pe spate la nivelul dorit de tine si apoi se sudeaza de caroserie 2 suporti de prindere pt punte, si apoi prinzi puntea de suporti.
2. Se intareste suprafata dintre amortizoarele spate(deasupra puntii) si apoi se dau 2 gauri prin podea si prin punte urmand ca prin acele gauri sa treaca 2 tije suficient de groase sa reziste la "stresul" creat de punte in incercarile ei de a se lasa, in ciuda faptului ca a fost trasa spre podeaua masinii de cele 2 tije. cu un capat fix pe punte si un capat cu filet(in masina) pt reglarea inaltimii la sol.
Incearca data viitoare sa itrebi pe un ton ..mai altfel