09-02-11, 10:13
|
#631
|
Honda Driver
Stage 2
Join Date: Feb 2011
Posts: 66
Member of: [Honda]
|
Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)
buna treaba ai facut tu aici, felicitari, noi in bv suntem cu hondele inca la grupa mica....
|
|
|
09-02-11, 13:10
|
#632
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of: [Honda]
|
Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)
bai man m`am stricat de ras cu HSN ala
|
|
|
10-02-11, 21:45
|
#633
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 148
|
Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)
Quote:
Originally Posted by yulasinio
@amadeus_and: Te sfatuiesc sa intri pe thread-ul lui Adriano98_R citeste-l si apoi vezi ce greu e sa ajungi la sub 13 cu un aspirat.
Cand am fost cu el la drag nu avea nimic in masina in afara de scaun si volan(asta sa nu mai punem la cat a taiat din caroserie parti care nu erau necesare) si cu "slick-uri" de ploaie nu a reusit numai un 13.x poate daca era uscat intra la 12.XX. Asta la o masina de 260CP si undeva la ~8xx kg.
Un EG cu K20 are potential de 12.8 dar pana sa ajungi acolo o sa ai de investit.
Bafta.
|
Trebuie sa te correctez putin Iuli, masina avea numai 227CP pe data aia cu filtrul ala slab, timpul 13.05, numai dupa aia am revisionat filtrul si a facut 260CP. Un EG cu slickuri si la 260CP poate sa faca in jur de 12.6 fara probleme dar aia ie limita zic ieu.
Bravo la proiect si spor la treaba in continuare
|
|
|
10-02-11, 23:46
|
#634
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of: [4Tuning International] [Honda]
|
Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)
Nu mai stiam exact cat avea atunci masina la cat ai tot schimbat la ea
Oricum urmarim thread-ul respectiv cu interes
Last edited by yulasinio; 10-02-11 at 23:49.
|
|
|
14-02-11, 22:57
|
#635
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 686
|
Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)
giany cum merge proiectu?
|
|
|
15-02-11, 09:43
|
#636
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
|
Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)
Deocamdata masina e in hala se lucreaza la ea putin ca inca e rece afara ,INSA IN MARE PARTE E GATA ,mai trebuie lucrata evacuarea care nu e terminata si pompa de benzina .
__________________
|
|
|
15-02-11, 10:43
|
#637
|
Stage 4
Join Date: Jan 2011
Posts: 238
|
Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)
pana la urma cum ai rezolvat partea cu ecu?
|
|
|
16-02-11, 00:47
|
#638
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
|
Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)
Aici ar trebui sa las pe altcineva sa dezvolte subiectul,important e ca sa rezolvat si acum la 8 psi se misca destul de bine ,insa ineficienta fara un blocant +ca pe treapta 4 tare mi se pare ca ma lasa ambreajul ,daca nu o fi tot din lipsa blocantului ,cea ce ma face sa ma indrept spre cele 2 componente.
|
|
|
16-02-11, 12:50
|
#639
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of: [Honda]
|
Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)
ciolichips ?
|
|
|
17-02-11, 01:27
|
#640
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
|
Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)
Iebsact..... si sincer sunt curios cum va arata fisa dino .
|
|
|
17-02-11, 18:17
|
#641
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,198
Member of: [Honda]
|
Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)
speram sa treci de bariera celor 200...lejer
|
|
|
17-02-11, 18:20
|
#642
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,198
Member of: [Honda]
|
Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)
cand am avut b18c4 nu mi-ai propus sa facem un schimb de cutie ca s9b avea lsd!!!mai dadeai si tu de un suc si era bine
|
|
|
17-02-11, 23:27
|
#643
|
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 686
|
Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)
tragi un punct de sudura in cutie si gata
|
|
|
17-02-11, 23:44
|
#644
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 563
Member of: [RENAULT]
|
Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)
trebe chiar mai mult de un punct de sudura .... plus ca e dificil sa mergi cu ea prin oras zi de zi
|
|
|
18-02-11, 00:11
|
#645
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
|
Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)
Cum sa fac asta oameni buni la tractiune fata .....cand am bagat un sac de bani ,ma zgarcesc la un lsd???,mai bine mai tarziu decat cu inprovizatii.
|
|
|
|
|