Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HONDA - ACURA > Masina mea Honda - Acura

Reply
 
Thread Tools
Old 16-05-11, 10:50   #676
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)

Nu au rost contraziceri ....am mai multe biletele cu timpii ...unde constant faceam 13.8......13,7....blablabla.....,la cursa din ARAD nu am ajuns cu toate ca nici vremea nu a fost cea mai frumoasa ,turbina a suferit in ultimele zile cumplit si chiar pe drum spre cursa a cedat ...,cauze ....infundat restrictorul de ulei si s-a gripat axul turbinei .
Nici o problema ,in 2 zile deja aveam un garet t3 putin mai mare si masina a revenit de data asta la curse de noapte ..,unde sia facut datoria exemplar.
De aici se pune din nou STOP
Masina revine la NA ,e prea costisitor turbo si nu poti merge tare, doar in linie dreapta si nu sunt curios de asta .
__________________
giany_TM is offline   Reply With Quote
Old 16-05-11, 11:07   #677
Urban_Racing
Honda Driver

Stage 5
 
Urban_Racing's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of:
[Honda]
Default Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)

Pacat , tine minte, fara presiune viata e pustiu
Urban_Racing is offline   Reply With Quote
Old 16-05-11, 11:32   #678
Cristi_XP

Stage 5
 
Cristi_XP's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of:
[Moderators]
[DACIA]
Default Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)

Quote:
Originally Posted by giany_TM View Post
Nu au rost contraziceri ....am mai multe biletele cu timpii ...unde constant faceam 13.8......13,7....blablabla.....,la cursa din ARAD nu am ajuns cu toate ca nici vremea nu a fost cea mai frumoasa ,turbina a suferit in ultimele zile cumplit si chiar pe drum spre cursa a cedat ...,cauze ....infundat restrictorul de ulei si s-a gripat axul turbinei .
Nici o problema ,in 2 zile deja aveam un garet t3 putin mai mare si masina a revenit de data asta la curse de noapte ..,unde sia facut datoria exemplar.
De aici se pune din nou STOP
Masina revine la NA ,e prea costisitor turbo si nu poti merge tare, doar in linie dreapta si nu sunt curios de asta .
cea mai buna alegere .
Bine ca n-ai ajuns sa darami motorul ca sa tragi concluzia asta )
Cristi_XP is offline   Reply With Quote
Old 16-05-11, 14:32   #679
buzzy17

Stage 5
 
buzzy17's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,198
Member of:
[Honda]
Default Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)

eu am avut ocazia sa conduc 2 masini de puteri sensibil egale,si genul meu a ramas aspirat,audi avea 150 cai si pana nu intra turbo era un bleg,iar honda avea 169 si era vioi mai tot timpul!!! si mai ceva cand acceleram turbo parca in manca si viata pe langa benzina!!! clar cu vreo 4-5 litri in plus!!!
buzzy17 is offline   Reply With Quote
Old 16-05-11, 14:52   #680
tm8bnz

Stage 5
 
tm8bnz's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,584
Member of:
[Moderators]
[RR]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)

Exemplul tau nu are nici o relevanta. Cand mai faceti comparatii intre masini NA si Turbo luati in calcul mai multe aspecte nu doar superficial motorul. Si inca ceva,specficati la ce le folositi,ca daca faceti liniute pe o rampa de 30 grade v-ati supt fara cuplu.
__________________
Driving a race car is like sex,all men think they're good at it ! ... Jay Leno
tm8bnz is offline   Reply With Quote
Old 17-05-11, 00:02   #681
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)

Ce sa zic ...stai linistit CRISTI ...ca nu nu avea de ce sa fie probleme cu motorul ,cine stie masina ,poate confirma ca am avut minimum de piese pe masina sa fie kek .
Decizia de a vinde kitul de turbo a venit din mai multe motive...(personale)..plus ca am avut ocazia sa se si potriveasca majoritatea pieselor pe un alt CIVIC.
giany_TM is offline   Reply With Quote
Old 17-05-11, 08:38   #682
Cristi_XP

Stage 5
 
Cristi_XP's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,393
Member of:
[Moderators]
[DACIA]
Default Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)

inseamna ca treci si pe la mine zilele astea ?
Cristi_XP is offline   Reply With Quote
Old 17-05-11, 10:42   #683
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)

Da prietene .....urmeaza zilele astea sa ne vedem.
giany_TM is offline   Reply With Quote
Old 17-05-11, 17:21   #684
cata.tatuc

Stage 5
 
cata.tatuc's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 559
Default Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)

yo zic ca ii mai bine pe aspirat!!!e mai honda asa!!bafta si va ast pe la bv!!
cata.tatuc is offline   Reply With Quote
Old 17-05-11, 17:33   #685
SiCeDaca

Stage 4
 
SiCeDaca's Avatar
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 198
Default Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)

Nu stiu ce sa zic. Ti-ai dorit asa mult masina turbo iar acum cand o ai o vrei aspirata? e alegerea ta presupun ca ai motivele tale, si stiu sigur ca tu stii ce e mai bine pt tine si masina ta. Doar ca as fi fost curios sa o vedem pe la legale turbo si sa vedem cum face si cat face. Succes in continuare si stiu sigur ca nu ne vei dezamagi.
SiCeDaca is offline   Reply With Quote
Old 17-05-11, 18:47   #686
clau91

Stage 3
 
clau91's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 133
Default Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)

Quote:
Originally Posted by giany_TM View Post
Nu au rost contraziceri ....am mai multe biletele cu timpii ...unde constant faceam 13.8......13,7....blablabla.....,la cursa din ARAD nu am ajuns cu toate ca nici vremea nu a fost cea mai frumoasa ,turbina a suferit in ultimele zile cumplit si chiar pe drum spre cursa a cedat ...,cauze ....infundat restrictorul de ulei si s-a gripat axul turbinei .
Nici o problema ,in 2 zile deja aveam un garet t3 putin mai mare si masina a revenit de data asta la curse de noapte ..,unde sia facut datoria exemplar.
De aici se pune din nou STOP
Masina revine la NA ,e prea costisitor turbo si nu poti merge tare, doar in linie dreapta si nu sunt curios de asta .
Zici ca nu se mai merita turbo ? diferenta de putere cred eu ca este semnificativa...

Succes pe mai departe !
clau91 is offline   Reply With Quote
Old 18-05-11, 00:03   #687
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)

Spun asta din punctul meu de vedere ,nu se merita ....daca nu ai BUGET MARE .......,IN REST MAI MULT TE INCURci.
giany_TM is offline   Reply With Quote
Old 19-05-11, 19:19   #688
450yfz

Stage 5
 
450yfz's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 2,449
Default Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)

Quote:
Originally Posted by giany_TM View Post
Spun asta din punctul meu de vedere ,nu se merita ....daca nu ai BUGET MARE .......,IN REST MAI MULT TE INCURci.
lasa giany mai bine fara turbo p**a mea am vazut odata curul de crx nu vreau sa il mai vad si a 2-a oara asa non turbo mai am o mica sansa asa ca din partea mea sa traiesti 910 ani si 10000 de ture!
__________________
450yfz is offline   Reply With Quote
Old 19-05-11, 23:59   #689
ruller

Stage 5
 
ruller's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,515
Default Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)

eu zic ca ai ales cea mai buna cale...pe aspirat ! ...n-ai stress..masina chiar merge tare si pe aspirat...pici in categorie buna, sanse mari de castig...
Daca ramaneai pe turbo..cred ca numai belele aveai...ba o picat aia,ba nu rezista aia..ba trebuie schimbata aia..numa probleme, si bani

bafta !
ruller is offline   Reply With Quote
Old 20-05-11, 10:46   #690
giany_TM

Stage 5
 
giany_TM's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
Default Re: '93 - CRX ED9 - 1.6 16V (B16A)

Posibil in vara asta sa plec din tara ,poate definitiv si asta a fost unul din motive, sa nu mai continui pe turbo ,plus ca va trebui sa vand masina daca voi pleca definitiv ....nu are rost sa o tin parasita prin vreun garaj,ani de zile si nu cred ca cineva ar fi fost dispus sa plateasca pretul integral al masini ,in configuratia aia.S-au poate cine ar fi cumparat masina nu ar fi vruto turbo.....,asa am recuperat o parte din banii care s-au investit in piese ,am cumparat tot ce trebuia pntr a reveni la na si am pastrat doar WALBRO fuelpump.
Masina pe setupul turbo ...,a functionat PERFECT ,cu mici probleme la sistemul de ungere al turbinei ,care ulterior s-au rezolvat ,daca nu s-ar fi ivit ocazia de a pleca ...mai mult ca sigur continuam si urmau pe lista interne si ce ar mai fi fost necesar....INTELESUMATI.
giany_TM is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -