Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > HYUNDAI > Masina mea Hyundai

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 13-12-06, 17:55   #46
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Hyundai Tucson!

Quote:
Originally Posted by cristi_407 View Post
E o familie ciudata..Nu stiu...O sa intre cineva cu 320D si o sa vezi...Eu am facut cu un BMW 320D si sta pararel cu mine..Eu am suta in 9.2..Cu un amarat de 1.7 DTI nu prea faci tot ce misca..Faci masini mai putin pretentioase..Ma astept ca sa iei Hyundai-ul ca e greoi dar BMW
Intra pe topic la BMW si spunele sa isi ia astra de 1.7 ..Esti tare omule
la faza asta eu nu imi laud masina ! doar o comparam cu tucsonul si 320-ul pe care le-am condus le-am dat la fel ca la a mea si care nu m-au lasat impresionat decat dupa 120 km/h, si sa stii ca la un 1.7 dti ( doar cu chip ... care ar duce la vreo 101 - 110 cp ) tot e bine face minuni
__________________

dolb is offline  
Old 14-12-06, 01:00   #47
tre

Stage 5
 
tre's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
Default Re: Hyundai Tucson!

da.

10 char
tre is offline  
Old 14-12-06, 08:54   #48
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Hyundai Tucson!

Quote:
Originally Posted by tre View Post
ia zi tu dolb cum ai cronometrat de ai obtinut asa timpi precisi la zecime?

asa, acum gandeste-te ca Tucson are o greutate si mai e si 4x4 deci nici in visele lui cele mai umede n-o sa fie mai rapid ca o berlina de putere comparabila care e in toate mintile.

acum legat de BMW, baga matale un ochi aici si vezi ce scrie: http://www.carfolio.com/specificatio...?car=75064&BMW . aici ai si lista cu mai multe modele BMW: http://www.carfolio.com/specificatio...s/?man=843&BMW si ai sa observi ca au renuntat la "T" pentru ca nu mai au dieseluri fara turbo. se pare ca era un pic redundant pentru sistemul lor de notare sa pastreze 2 chestii care desemneaza acelasi lucru (T si D adica, ma-ntelegi nu? : ) ).
sa revenim, am vazut ca 320d-ul din 98 (presupun ca asta ai) ar scoate cam 10 sec. pana la 100 deci teoretic si logic ar trebui sa fie cea mai rapida din cele 3.

la opel din cate am observat ( http://www.auto-evasion.com/fiches-t...4-24-Opel.html ) exista 2 motoare de 1,7, unul dti iar celalalt cdti (ia sa vedem stii diferenta?) care sunt destul de slabute. cel mai apropiat de puterea pe care zici tu ca ai obtinut-o ar fi un 1,9 cdti cu fix 120 cp dar care pe Astra vad ca n-ar scoate sub 11 sec.

daca simti nevoia sa contrazici (e posibil sa fie gresite unele date, s-a mai intamplat) vino cu argumente nu cu ce ai auzit in dreapta si-n stanga.
uite, de ultima ora am o cunostinta cu un astra ( ca al meu doar ca e in 5 usi ) 2.0 DTI cu chip si-a dus-o la vreo 120 cp si le-am testat amandoi, scotea 11 de el 10.5 de mine , a mea logic scoate mai putin pentru ca este motorul mai mic si trage o greutate mai mica
dolb is offline  
Old 14-12-06, 17:00   #49
sponsoru

Stage 5
 
sponsoru's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 673
Default Re: Hyundai Tucson!

iar am citit postul si sunt cateva neconcordante..deci prietenul cu astra 2.0 ydth de 100 hp stock a scos cu cip "vreo 120" cai...iar a ta 1.7 dti tot cam pe acolo..sa fim seriosi..??!!
Apoi "scoate mai putin ca are motorul mai mic si trage o greutate mai mica"...intr-adevar e mai usor cu vreo 50 de kile iar 1 sec in minus 0-100km/h se obtine usor..e floare la ureche NU?? )))) again aberant..
Adica de ex bmw 320 d ar trebui sa scoata mai putin decat 330 d pt ca are motorul mai usor si trage o greutate mai mica..interesant..si uite ca asistam la o revolutie tehnologica...
Oricum topicul isi mentine nota de amuzament care l-a consacrat de la bun inceput..=))
__________________
Te-ai nascut original , Nu muri o copie ..

sponsoru is offline  
Old 14-12-06, 18:07   #50
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Hyundai Tucson!

1. bmw 330 are mult mai multi cai decat 320 ( si e 4x4 )
2. am zis ca la el are doar chip! logic la a mea nu scot decat 101-110 cp ( maxim 110 ) .. daca ai fi citit tot topicul ai fi vazut ca nu am numai chip
3. daca esti curios cat te duce un chip ( ca am vazut ca nu esti sigur ca scoate 2.0 dti 120 cp) , iti sugerez www.tcmturbo.ro
dolb is offline  
Old 14-12-06, 18:09   #51
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Hyundai Tucson!

2,0 DTI DTH
- de la 74 (100)
- la 97 (126)
dolb is offline  
Old 14-12-06, 18:10   #52
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Hyundai Tucson!

daca am facut greseala sa cred pe altcineva ca 320 nu are turbo nu inseamna ca sunt prost si trebuie sa imi dai in cap! sa stii ca eu , desi sunt mai mic de varsta decat tine, am condus multe masini !! si ma uit zilnic pe site-uri gen www.mobile.de pt ca fac comert cu masini
dolb is offline  
Old 14-12-06, 22:35   #53
tre

Stage 5
 
tre's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
Default Re: Hyundai Tucson!

am inteles ca ti-ai pus evacuare din aia belea pe diesel, ia zi, se aude fain?


nu-ti da nimeni in cap, desbatem.
tre is offline  
Old 15-12-06, 13:24   #54
VWlad

Stage 2
 
VWlad's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 52
Default Re: Hyundai Tucson!

Doamneeee...fara supararea dar las-o mai moale cu postarile astea SF.Macar incheie discutia referitoare la super-opelul ala de 1.7 si hai sa revenim la Hyundai Tucson.In raportul calitate pret,eu zic ca e o masina buna..aaaa...inca ceva..cred ca nu te-ai uitat atent in catalogul de optiuni...
VWlad is offline  
Old 15-12-06, 15:13   #55
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Hyundai Tucson!

Quote:
Originally Posted by dolb View Post
a mea logic scoate mai putin pentru ca este motorul mai mic si trage o greutate mai mica
si tico "scoate" mai putin ca gti-ul, ca doar are motorul mai usor, nu?
aleks is offline  
Old 15-12-06, 15:51   #56
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Hyundai Tucson!

daca ai gandi si tu putin si te-ai uia atent la ce am postat ti-ai da seama la ce ma refer.. eu ma refeream la aceeasi masina doar ca una cu motor mai mic si una cu motor mai mare
dolb is offline  
Old 15-12-06, 19:20   #57
sponsoru

Stage 5
 
sponsoru's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 673
Default Re: Hyundai Tucson!

deci am senzatia ca ti-ai permis sa insinuezi ca nu prea stiu eu despre ce vorbesc..lasa link-urile pt mine mai bine citeste tu mai mult inainte sa postezi aberatii..
Daca ne uitam la forum numai ineptii ai postat.. ce zici?
sponsoru is offline  
Old 15-12-06, 20:23   #58
Bmw_Rulllzzz

Stage 5
 
Bmw_Rulllzzz's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 7,772
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[MERCEDES]
Default Re: Hyundai Tucson!

dolb !!!!! ti-am mai zis, roaga un moderator sa te banneze
Bmw_Rulllzzz is offline  
Old 16-12-06, 00:49   #59
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Hyundai Tucson!

sponsorul , nu ma refeream la tine
dolb is offline  
Old 16-12-06, 20:03   #60
83SOF

Stage 4
 
83SOF's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 277
Default Re: Hyundai Tucson!

Referitor la afirmatia ta precum ca scoti 50 cp din admisie, m-am dus si eu pe linkul care l-ai pus, si nu mica mi-a fost surpriza cand am vazut monstruozitatea aceea. Lasand la o parte faptul ca doar din admisie si esapament nu scoti niciodata prea multe fara sa modifici chiulase si axe cu came, bucatile alea de teava au iesit probabil din imaginatia cuiva care a vazut prea multe desene animate.

Sistemele de evacuare de performanta sunt o arta, si sunt concepute pentru fiecare motor individual, luand in considerare lucruri gen ordinea de foc a pistoanelor, la ce turatie vrei puterea maxima si nu in ultimul rand ce litraj ai. Saxofonul scos de baietii astia este un kitsch si as prefera sa merg stock decat cu ce au facut ei.

Ce reiese clar din toata chestia asta e ca esti un neavenit si ca maine o sa iti cumperi un Turbonator (http://www.turbonator.com) ca sa ai 2 turbine pe BMW.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	headers.jpg
Views:	82
Size:	41.9 KB
ID:	189841   Click image for larger version

Name:	V6Armor.jpeg
Views:	70
Size:	11.4 KB
ID:	189842  
__________________
Triumph Speed Four
Pontiac Grand Prix V6
Ford Thunderbird V8
83SOF is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -