Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 24-01-10, 17:46   #91
Sechi

Stage 3
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 113
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Iti stiu masinile de la intalnirile noastre.
Se vede pasiunea si munca depusa.
Mie imi place mult si cum artata cea galbena, mai ales acum, ca are si bara in spate.
Sechi is offline   Reply With Quote
Old 24-01-10, 18:06   #92
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

si cateva filmulete cu masina..scuzatzi calitatea..facute cu telefonul..sau mai bine zis cu aspiratorul....

https://www.youtube.com/watch?v=mLKgvoA2PCY

https://www.youtube.com/watch?v=0bjkQ...eature=related

https://www.youtube.com/watch?v=z79Sx...eature=related

filmele au fost facute undeva cu 4 luni in urma,cu noile vechi jante...
si unul mai recent de proba cu o janta cragar ..incercam sa vad daca intra ...

https://www.youtube.com/watch?v=zCp93IrG75c

Last edited by player77; 24-01-10 at 18:25.
player77 is offline   Reply With Quote
Old 24-01-10, 18:42   #93
rik

Stage 5
 
rik's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 579
Member of:
[Extreme Racing]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Tare rau!!Felicitari pt munca depusa si bafta in continuare
rik is offline   Reply With Quote
Old 24-01-10, 22:22   #94
cristivw

Stage 5
 
cristivw's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,503
Member of:
[VW]
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Superbe ambele seturi de jante! Dar nu uita sa le refaci si pe cele originale, dupa pozele care ti le-am aratat mai demult, din pictorialul cu cel alb si fundul negru. Sunt cele originale de GT, care merita refacute, cu acele bucati din centru negre, si eventual niste inele nichelate. Asa ar da cel mai bine la defilarile Retromobil
In alta ordine de idei, sfaturi si curiozitati: ai reusit sa refaci si interiorul, cu bancheta sport pe care ti-am dat-o? Ai reusit sa pui si bordul cu turometru pe care 'nea il daduse jos in locul celui simplu? Panoul fata, intr-un viitor apropiat sau indepartat, va mai trebui putin lucrat. De asemenea si motorul, cred ca nu i-ar strica o segmentare. Mi-au spus toti ca asta se intampla cu motoarele "state" prea mult timp (si aici vorbim de fix 15 ani de stat pe loc), se duc segmentii la prima pornire, si din cate tin eu minte da putin fum albastru. Radiatorul se pare ca l-ai desfundat, nu? Mai stii ce am patit eu cand am venit de la RAR, exact in fata casei
Oricum, ca baza, a fost nemaipomenita! Linie, rugina foarte putina, si in locuri nu prea importante, motor OK, ornamente complete, ce mai... Tot ce mai ai de facut sunt mici bibileli pe care cu putini bani si putin timp liber le poti face incet-incet, ajungand la perfectiune!
Keep it up, si voi urmari acest topic cu maxim interes! You da man!
cristivw is offline   Reply With Quote
Old 24-01-10, 22:46   #95
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Quote:
Originally Posted by cristivw View Post
Superbe ambele seturi de jante! Dar nu uita sa le refaci si pe cele originale, dupa pozele care ti le-am aratat mai demult, din pictorialul cu cel alb si fundul negru. Sunt cele originale de GT, care merita refacute, cu acele bucati din centru negre, si eventual niste inele nichelate. Asa ar da cel mai bine la defilarile Retromobil
In alta ordine de idei, sfaturi si curiozitati: ai reusit sa refaci si interiorul, cu bancheta sport pe care ti-am dat-o? Ai reusit sa pui si bordul cu turometru pe care 'nea il daduse jos in locul celui simplu? Panoul fata, intr-un viitor apropiat sau indepartat, va mai trebui putin lucrat. De asemenea si motorul, cred ca nu i-ar strica o segmentare. Mi-au spus toti ca asta se intampla cu motoarele "state" prea mult timp (si aici vorbim de fix 15 ani de stat pe loc), se duc segmentii la prima pornire, si din cate tin eu minte da putin fum albastru. Radiatorul se pare ca l-ai desfundat, nu? Mai stii ce am patit eu cand am venit de la RAR, exact in fata casei
Oricum, ca baza, a fost nemaipomenita! Linie, rugina foarte putina, si in locuri nu prea importante, motor OK, ornamente complete, ce mai... Tot ce mai ai de facut sunt mici bibileli pe care cu putini bani si putin timp liber le poti face incet-incet, ajungand la perfectiune!
Keep it up, si voi urmari acest topic cu maxim interes! You da man!
ghici ce....
ps..orice lucru ce se pune pe masina asta e aldracului de scump,dar e mai ieftin ca un vis...
un pic de istorie...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ford-capri-mk1-usa-71-02.l.jpg
Views:	69
Size:	31.7 KB
ID:	1280693   Click image for larger version

Name:	ford-capri-mk1-2600-gt-xlr.l.jpg
Views:	57
Size:	30.2 KB
ID:	1280694   Click image for larger version

Name:	ford-capri-mk1-usa-7x-01.l.jpg
Views:	75
Size:	111.1 KB
ID:	1280695  

Click image for larger version

Name:	ford-capri-mk1-usa-72-03.l.jpg
Views:	104
Size:	31.9 KB
ID:	1280696   Click image for larger version

Name:	01.l.jpg
Views:	48
Size:	276.1 KB
ID:	1280697   Click image for larger version

Name:	02.l.jpg
Views:	66
Size:	207.3 KB
ID:	1280698  

Click image for larger version

Name:	04.l.jpg
Views:	53
Size:	181.1 KB
ID:	1280699   Click image for larger version

Name:	10.l.jpg
Views:	65
Size:	238.9 KB
ID:	1280700   Click image for larger version

Name:	19.l.jpg
Views:	86
Size:	280.1 KB
ID:	1280701  

Click image for larger version

Name:	07.l.jpg
Views:	79
Size:	187.2 KB
ID:	1280702  

Last edited by player77; 24-01-10 at 23:07.
player77 is offline   Reply With Quote
Old 24-01-10, 23:32   #96
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

felicitari, si s-o stapanesti sanatos! si fara evenimente! foarte frumoasa masina!
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 25-01-10, 00:15   #97
DJ-60-LAN
Ford Driver

Stage 4
 
DJ-60-LAN's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 198
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Foarte frumoasa masinuta ...dar ..parerea mea e ca sunetul face toti banii



Felicitari si ...succes in continuare la proiect
DJ-60-LAN is offline   Reply With Quote
Old 25-01-10, 15:30   #98
cox
Peugeot Driver

Stage 5
 
cox's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 440
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Superb! Bravo!
cox is offline   Reply With Quote
Old 25-01-10, 19:01   #99
cristivw

Stage 5
 
cristivw's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,503
Member of:
[VW]
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Ma bucur ca ai gasit lucruri interesante pe CD-ul care ti l-am facut.
Dar pune si pozele cu cel alb cu fundul negru, de care tot ziceam eu
cristivw is offline   Reply With Quote
Old 25-01-10, 23:29   #100
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Click image for larger version

Name:	01.jpg
Views:	103
Size:	267.4 KB
ID:	1282104

Click image for larger version

Name:	02.jpg
Views:	81
Size:	298.4 KB
ID:	1282105

Name:  03.jpg
Views: 1523
Size:  265.5 KB[QUOTE=cristivw;3014402
si o super raritate...FORD CAPRI MK1 PERANA 5000 CM 280 CP V8
CRED CA MAI SUNT MAXIM 5 IN LUME .
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	turbo-may-p01.jpg
Views:	80
Size:	170.6 KB
ID:	1282113   Click image for larger version

Name:	turbo-may-p02.jpg
Views:	60
Size:	134.4 KB
ID:	1282114   Click image for larger version

Name:	turbo-may-p03.jpg
Views:	48
Size:	157.5 KB
ID:	1282115  

Click image for larger version

Name:	turbo-may-p04.jpg
Views:	53
Size:	149.6 KB
ID:	1282116   Click image for larger version

Name:	turbo-may-p05.jpg
Views:	62
Size:	134.7 KB
ID:	1282117   Click image for larger version

Name:	turbo-may-p06.jpg
Views:	69
Size:	107.8 KB
ID:	1282118  


Last edited by player77; 25-01-10 at 23:32.
player77 is offline   Reply With Quote
Old 25-01-10, 23:40   #101
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

si o scurta istorie..poate ajuta pe cineva,am mai dat copy -paste si pe forumul capri dar ma gandesc ca ar fi binevent si pe thredul acesta.
FORD CAPRI 40 DE ANI DE EXISTENTA 1969-2009
MULTUMIM LUI GABI CORDEA DE LA CLASIC AUTO CONSTANTA.

Dupa succesul comercial de la mijlocul anilor '60 al modelului Mustang conceput si fabricat exclusiv in Statele Unite ale Americii, concernul american Ford ia decizia proiectarii pentru piata europeana a unui model sport coupe prin intermediul filialelor sale europene din Germania si Marea Britanie.
Proiectul initial a fost denumit Colt si asigura concernului Ford intrarea pe un segment de piata abordat in premiera de acesta pe piata europeana, acela al coupe-urilor sportive, dominat in acea perioada de elegantele coupe-uri ale marcilor italiene. Solutia aplicata modelului american Mustang care imprumutase initial platforma mecanica a modelului de clasa medie Falcon a fost aplicata de concernul Ford si in cazul modelului coupe sport european care va avea ca baza platforma modelului britanic de clasa medie Cortina. Modelul pentru productia de serie a fost finalizat la mijlocul anului 1968 si a fost botezat Capri, dupa numele unei insule situata in Marea Tireniana in vecinatatea Italiei si care este renumita pentru resedintele si hotelurile de lux.
Productia noului Ford Capri a demarat in noiembrie 1968 in cinci fabrici europene: din Dagenham si Halewood (Marea Britanie), Saarlouis si Koln (Germania) si Genk (Belgia) in timp ce lasarea oficiala s-a petrecut cu ocazia Salonului Auto de la Bruxelles din ianuarie 1969.
Inca de la lansare, Ford-ul Capri a fost foarte bine primit de catre presa si public impresionand prin linia eleganta si sportiva a caroseriei inspirata din cea a modelului american Mustang Fastback, avand capota lunga si consola spate scurta precum si prin cele doua fante de aer ornamentale pozitionate pe aripile din spate.
De la debutul sau pe piata, Fordu-ul Capri a fost oferit cu numai putin de sapte motorizari: V4 avand capacitati de 1.3; 1.5; 1.7L si V6 de 2L care echipau versiunile fabricate in Germania si Belgia si cu 4 cilindri in linie avand capacitati de 1.3; 1.6L si V4 de 2L ce echipau versiunile fabricate in Marea Britanie.
Conceput dupa solutia clasica cu motor amplasat frontal longitudinal si transmisie pe rotile posterioare, Ford-ul Capri era oferit in standard cu o cutie de viteze manuala cu 4 trepte sincronizate. Suspensia fata era prevazuta cu jambe elastice, leviere transversale si arcuri eleicoidale iar cea spate cu axa rigida si arcuri lamelare in timp ce sistemul de franare era servoasistat si dispunea de discuri pe puntea fata si tamburi pe cea din spate. Printre dotarile optionale oferite pe Ford-ul Capri merita mentionate: acoperisul din imitatie de piele (vinil), jantele din aliaj, radioul, proiectoarele ceata si centurile de siguranta retractabile.
Succesul comercial a fost enorm inca de la debut, pana in aprilie 1970 fiind comercializate 275.000 exemplare. Acest succes a fost asigurat de look-ul sportiv foarte reusit, habitaclul spatios pentru 4 persoane, gama larga de motorizari, numeroasele versiuni de echipare: standard, L, XL, GT, XLR si nu in ultimul rand sloganul publicitar care a insotit in primii ani de cariera modelul: „ Capri, masina pe care ti-ai promis-o mereu".
In mai 1969 este lansata versiunea „varf de gama” denumita 2300GT, echipata cu un motor V6 de 2.3L (108CP) si care dispunea de un echipament de dotari imbunatatit. In luna septembrie din acelasi an este prezentata pentru piata britanica o noua versiunea „varf de gama” denumita 3000GT si dotata cu un motor V6 de 3L (128 CP) Essex. Capri 3000GT se deosebea la exterior prin noua grila fata cu 4 faruri si dispunea de un echipament de dotari imbunatatit.
In aprilie 1970 demareaza exportul Ford-ului Capri in Statele Unite ale Americii sub denumirea de Mercury Capri, in Australia, Noua Zeelanda si Africa de Sud acesta fiind echipat exclusiv cu motorul de 1.6L. Tot in acest an este lansata pe piata europeana o noua versiune luxoasa: 2600GT echipata cu un motor V6 de 2.6L (125 CP) si care dispunea de dotari specifice.
In anul 1971 in luna septembrie este comercializata noua versiune sportiva: RS 2600 dotata cu un motor V6 de 2.6L (150 CP) alimentat cu ajutorul injectiei mecanice de benzina. Performante: viteza maxima 205 km/h, acceleratie 0-100km/h in 9 sec. Suspensia si cutia de viteze au fost modificate, structura a fost usurata iar sistemul de franare a fost prevazut cu discuri ventilate pe puntea fata. Elementele distictive la exterior erau: grila frontala prevazuta cu faruri duble, jantele din aliaj cu design sportiv si vopseaua bicolora. In octombrie acelasi an este lansata o serie limitata Capri Crayford in Marea Britanie care dispunea de caroserie cabriolet. Tot in acelasi an pilotul Dieter Glemser castiga campionatul European Touring Car la volanul unui Ford Capri RS 2600 de grupa 2, performanta obtinuta si in 1972 de catre pilotul Jochen Mass.
In septembrie 1972 este realizat un prim facelift concretizat prin retusuri la exterior unde au fost introduse noi faruri rectangulare si blocuri optice de mari dimensiuni in timp ce la interior plansa de bord a fost usor restilizata iar scaunele de conceptie noua.Din punct de vedere mecanic au fost introduse bare antiruliu, suspensia a fost complet revizuita iar motorizarile cu 4cilindri in linie de 1.3 si 1.6L au fost inlocuite cu cele V4 de 1.3; 1.5 si 1.7L iar versiunea 3000GT-GXL a inceput sa fie comercializata si pe piata europeana.
Pe data de 29 august 1973 a fost fabricat exemplarul cu numarul 1milion al Ford-ului Capri, acesta fiind un exemplar din versiunea RS 2600. In decembrie acelasi an este prezentata o noua versiune sportiva denumita RS 3100 ca succesoare a versiunii RS 2600. Aceasta era echipata cu un motor V6 de 3.1L (148 CP) si beneficia la exterior de spoilere fata-spate de mari dimensiuni, jante aliaj cu design sportiv si o grila fata cu 4 faruri. In total au fost fabricate 250 de exemplare.
In februarie 1974 este lansata o noua generatie a Ford-ului Capri care a beneficiat de o caroserie complet redesenata la exterior si interior acum aceasta dispunand si de un hayon, devenind tip hachback modelul fiind unul practic si util nu doar sportiv. Gama de motorizari cuprindea 5 propulsoare: cu 4 cilindri in linie de 1.3; 1.6 si 2L precum si V6 de 2.3 si 3L. Toate versiunile au fost echipate acum cu sistem de franare prevazut cu discuri de mari dimensiuni la puntea fata si alternator iar o cutie de viteze manuala cu 5 trepte a fost oferita in pe unele versiuni iar optional a fost oferita una automata in 3 trepte. Pentru a spori confortul au fost introduse noi dotari standard sau optional in functie de versiune.Tot acum a fost introdusa si versiunea de echipare Ghia.
La Salonul Auto de la Geneva din 1976 este prezentata versiunea speciala JPS (John Player Special) echipata cu motor de 1.6 si 2.3L.
In mai 1976 este lansata o noua motorizare V6 de 2L iar versiunea de echipare GT este inlocuita cu una noua numita S. Tot in acelasi an in octombrie este sistata productia modelului Capri in Marea Britanie productia acestuia continuand in Germania si Belgia iar un an mai tarziu este stopata si comrcializarea in Statele Unite dupa ce au fost comercializate 513.500 de exemplare intre anii 1970-1977.
In martie 1978 are loc lansarea celei de a III-a generatie Ford Capri. Acesta a beneficiat de ample restilizari la exterior si interior in timp ce partea mecanica a fost complet revizuita. Fordul Capri III a fost studiat inclusiv din punct de vedere aerodinamic, coeficientul aerodinamic CX avand acum valoarea de 0,40 fata de 0,43 cat masura la generatia precedenta. Noua generatie a fost oferita la alegere cu 5 propulsoare avand 4 cilindri in linie de 1.3 si 1.6L sau V6 de 2; 2.3 si 3L. Au fost oferite noi versiuni de echipare si noi dotari in serie sau optional.
In ianuarie 1981 a fost lansata o noua motorizare cu 4 cilindri in linie de 2L care a inlocuit in gama propulsorul V6 de 2L. La Salonul Auto de la Geneva din acelasi an a fost prezentata o noua versiune 2800I echipata cu un motor de 2.8L (160 CP) alimentat cu ajutorul injectiei electronice de benzina.
In aprilie 1982 este comrcializata o noua versiune 2800I Turbo produsa in serie limitata de 200 exemplare. Motorul acestei versiuni dezvolta 188 CP si permitea atingerea unei viteze maxime de 220 km/h. In standard era oferit un diferential autoblocabil spate. In octombrie acelasi an este lansata in Marea Britanie: Tickford Capri echipat cu motorul de 2.8L Turbo (205 CP) si dotat cu un kit aerodinamic complet. In acest caz suspensia a fost complet modificata iar sistemul de franare a fost prevazut cu discuri la puntea spate.Ca dotare a fost prevazut si un diferential autoblocabil spate. Performante: viteza maxima 225 km/h, acc. 0-100 km/h in 6 sec.
In ianuarie 1983 este oferita in standard cutia de viteze manuala cu 5 trepte pentru motorizarile de 2; 2.3 si 2.8L.
In noiembrie 1984 este sistata comercializarea pe piata europeana a modelului Capri, acesta continuand sa fie comercializat in Marea Britanie cu motorizarile de 1.6; 2 si 2.8L.
Pe data de 19decembrie 1986 a fost fabricat ultimul exemplar Ford Capri dupa o cariera de succes de 17 ani (1969-1986) timp in care au fost fabricate numai putin de 1.886.647 exemplare.

Text: Clasic auto
Foto: Ford, Gabi Gordea, arhiva
SI CAND TE GANDESTI CA SUPER TIPELE 2 DIN FOTO ACUM SUNT SUPER BUNICUTZE..
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	01.l.jpg
Views:	56
Size:	244.2 KB
ID:	1282121   Click image for larger version

Name:	02.l.jpg
Views:	44
Size:	161.5 KB
ID:	1282122   Click image for larger version

Name:	03.l.jpg
Views:	122
Size:	183.4 KB
ID:	1282123  

Click image for larger version

Name:	04.l.jpg
Views:	44
Size:	166.4 KB
ID:	1282124   Click image for larger version

Name:	05.l.jpg
Views:	47
Size:	149.5 KB
ID:	1282125   Click image for larger version

Name:	07.l.jpg
Views:	42
Size:	225.5 KB
ID:	1282126  

Click image for larger version

Name:	08.l.jpg
Views:	36
Size:	222.7 KB
ID:	1282127   Click image for larger version

Name:	09.l.jpg
Views:	44
Size:	224.4 KB
ID:	1282128   Click image for larger version

Name:	13.l.jpg
Views:	43
Size:	234.7 KB
ID:	1282129  

Click image for larger version

Name:	14.l.jpg
Views:	44
Size:	221.8 KB
ID:	1282130  

Last edited by player77; 25-01-10 at 23:42.
player77 is offline   Reply With Quote
Old 26-01-10, 08:59   #102
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

In istoricul redat de tine este o inadvertenta: Capri 2300 GT avea 125cp ,iar 108 cp avea Capri 2300 (fara GT )
Perana s-au fabricat vreo 400 buc, si foarte multe -ca si 2600 RS- se pastreaza si in ziua de azi, fiindca au fost apreciate la justa lor valoare, iar cei care le-au avut le-au ingrijit cu mare atentie, asa ca in prezent numarul lor este peste 100 buc...
Capri alb cu linii albastre+rosii este imaginea de publicitate pt kit-ul TURBO-MAY, nu are legatura cu Perana. Prin anii '70 un Capri 2300 V6 108 cp costa aprox 12000 DM, iar kit-ul Turbo-May costa in jur de 4000 DM Desi era scump, se gaseau destui amatori care plateau banii aia ca sa beneficieze de 180 cp de la kit-ul respectiv...

Last edited by capricosti; 26-01-10 at 09:01.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 26-01-10, 15:37   #103
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
In istoricul redat de tine este o inadvertenta: Capri 2300 GT avea 125cp ,iar 108 cp avea Capri 2300 (fara GT )
Perana s-au fabricat vreo 400 buc, si foarte multe -ca si 2600 RS- se pastreaza si in ziua de azi, fiindca au fost apreciate la justa lor valoare, iar cei care le-au avut le-au ingrijit cu mare atentie, asa ca in prezent numarul lor este peste 100 buc...
Capri alb cu linii albastre+rosii este imaginea de publicitate pt kit-ul TURBO-MAY, nu are legatura cu Perana. Prin anii '70 un Capri 2300 V6 108 cp costa aprox 12000 DM, iar kit-ul Turbo-May costa in jur de 4000 DM Desi era scump, se gaseau destui amatori care plateau banii aia ca sa beneficieze de 180 cp de la kit-ul respectiv...
da ai dreptate..atasez alte recalame ale acelor vremi..
ford capri rs 2600 v6 150 cp.aceeasi motorizare ,dar cu injectie mecanica,si motorul putzin diferit.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	capri1_rs71_72_0110a0e1996ca.jpg
Views:	45
Size:	26.0 KB
ID:	1282885   Click image for larger version

Name:	capri1_rs71_72_0210a0e19a515.jpg
Views:	56
Size:	23.2 KB
ID:	1282886   Click image for larger version

Name:	capri1_rs71_72_0310a0e19adcd.jpg
Views:	48
Size:	25.7 KB
ID:	1282887  

Click image for larger version

Name:	capri1_rs71_72_0410a0e19b720.jpg
Views:	53
Size:	26.3 KB
ID:	1282888   Click image for larger version

Name:	01.l.jpg
Views:	38
Size:	49.6 KB
ID:	1282889   Click image for larger version

Name:	02.l.jpg
Views:	34
Size:	33.5 KB
ID:	1282890  

Click image for larger version

Name:	03.l.jpg
Views:	34
Size:	45.2 KB
ID:	1282891   Click image for larger version

Name:	seite_02.jpg
Views:	36
Size:	136.7 KB
ID:	1282892   Click image for larger version

Name:	seite_03.jpg
Views:	46
Size:	96.7 KB
ID:	1282893  

Click image for larger version

Name:	seite_06.jpg
Views:	34
Size:	97.8 KB
ID:	1282894   Click image for larger version

Name:	seite_05.jpg
Views:	66
Size:	123.9 KB
ID:	1282895   Click image for larger version

Name:	seite_09.jpg
Views:	71
Size:	106.6 KB
ID:	1282896  

Click image for larger version

Name:	seite_12.jpg
Views:	31
Size:	132.1 KB
ID:	1282897   Click image for larger version

Name:	seite_10.jpg
Views:	37
Size:	96.4 KB
ID:	1282898  
player77 is offline   Reply With Quote
Old 28-01-10, 22:55   #104
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

salut..un pic de ajutor va rog ...
as vrea sa cobor garda masinii la sol cu vreo 2 cm,cum as putea sa realizez asta?atat pe fata cat si pe spate?mentionez ca pe spate deja am un kit de coborare,dar nu face altceva decat sa fie mai rigida.multumesc pt eventualele raspunsuri.
player77 is offline   Reply With Quote
Old 29-01-10, 17:02   #105
cristivw

Stage 5
 
cristivw's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 1,503
Member of:
[VW]
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Ii scoti arcurile elicoidale suplimentare de pe spate puse de catre batran pentru a o mai inalta! Parca ti-am mai zis.
Si... atata tot!
cristivw is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -