Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 19-02-10, 16:05   #166
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Quote:
Originally Posted by Low_Ridah View Post
Scuze de intarzieri ...dar la mine ...e ca la piese ...la 24h ...48h..... 7 zile pe original :P ...sper sa fie ok ...Multumiri amicului meu care a muncit
Tare filmuletul dar nu lam gasit pe torrent .... de la filmul asta ....am ajuns la un film care se intituleaza : " Still to fast for Group B Rally " .
pfoaaa..multumesc mult..daca ai timp te dau o tura
sa stii ca nu da tocmai rau.
player77 is offline   Reply With Quote
Old 19-02-10, 17:33   #167
Sechi

Stage 3
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 113
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Boala grea e si Capri asta.
Uite aici alt maniac!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	capri.jpg
Views:	264
Size:	75.6 KB
ID:	1323305  
Sechi is offline   Reply With Quote
Old 19-02-10, 17:50   #168
Low_Ridah

Stage 5
 
Low_Ridah's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,248
Member of:
[Crazy Drivers]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Cu placere .... Da arata binisor ...dar cu culorile Ford ...Albastru ala mai inchis putin ....in poza nu a iesit culoarea chiar cum ar trebui ....dar cred ca stii u ce albastru sa ii dai :P ...

Maniac omul ...da....dar totusi ....Pacat de cele 2 masini care siau dat "fundul la bataie " ...sa zic asa...
__________________
This here is Opel country ... On a quiet day you can almoast here de VW rusting and falling apart ...
Low_Ridah is offline   Reply With Quote
Old 19-02-10, 22:49   #169
papilon

Stage 1
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 21
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Gresit ! Depinde in ce investesti si cat de bine reconditionezi masina respectiva...Daca o faci doar pt imagine si cheltuiesti numai in accesorii vizibile, poate fi cum zici tu. Daca investesti in tehnica si siguranta (motor, suspensii, bucsaraie, frane, etc) atunci o poti folosi zilnic ! Eu stiu din proprie experienta
Este adevarat ca pe mine nu m-a interesat sa am o 'clasica autentica', ci o clasica modificata si functionala Asa se face ca de vreo 4 ani incoace folosesc zilnic un Capri...
+1. Si eu am facut chestia asta. In `90 am adus din germania un Capri mk2 care avea " o mica problema " la motor... am reusit cu greu sa ajung cu el acasa iar cand am desfacut motorul ( 4 linie 1300 cmc ) sa constat ca era o supapa de evacuare dusa, cureaua de distribuitie era halita si nu se gasea nimic in anii aia.... cutia cu 4 trepte era cam varza, pompa de apa la fel si nu gaseam modelul ala, asa ca am bagat-o in garajul de la subsolul unui bloc si a stat acolo pana in 98 cand am revenit in tara si am vrut sa-l trezesc la viata. Si eu sunt adeptul obiectului original, dar am avut de ales intre a repara acel motor care era muci, sau a pune unul impecabil de la o sierra care avea 80000 km dar nu se putea inscrie. Nu am stat prea mult pe ganduri, am luat motorul cu cutie cu tot, + puntea fata cu arcuri si amortizoare, care de fapt sunt f asemanatoare cu cele de Capri, dar nu sunt chiar identice, si le-am pus pe Capri fara sa modific mare lucru. De fapt am dat 4 gauri in lonjeroane ca sa prind puntea de sierra care e cu 3 cm mai lata. Motorul merge exceptional, cutia la fel, e cu 5 trepte, cardanul a ramas cel original, spatele la fel a ramas, .... Interesant a fost atunci cand am inmatriculat-o , la omologare la RAR, aia nu gaseau seria motorului cel de 1300 original, pt ca nu avea,e piesa de schimb, iar cu "putina bunavointa" au trecut in carte "nu se poate poansona seria motorului" iar la serie e trecut F.S. adica fara serie. De asta am schimbat motorul , care, in mintea unora mai fitzosi si carcotasi, si ..... , spun ca " nu e original" dom`le , si vezi... masina nu merita....dar plange sufletul in ei ca motorasul meu de 1600 are 80.000 km reali. Eu am investit in functionalitate, daca cumva am vreodata probleme cu vreo bucsa, sau pivot, sau caseta de directie, piese de motor, placute frana, discuri ventilate, etc. le gasesc de la sierra pe 2 lei si sunt f bune. Piesele originale de Capri sunt fff asemanatoare dar nu se potrivesc totusi, pt cativa milimetrii. Am mers cu Capriul cam 2 ani, zi de zi, fara probleme, nu sunt mofturos sa visez la AC sau alte fitze de maimute rujate. Prefer functionalitatea ei si costul redus al intretinerii, dar pastrand aspectul original. Jentile le-am lasat pe cele originale care sunt in stare excelenta, interiorul este intact, stopuri, faruri, etc.
Problema este acum ca a inceput sa se vada rugina, nu a fost pus niciodata vreun petic pe caroserie, am preferat sa o las asa, in eventualitatea in care o sa o vand , vreau sa se vada bine starea ei naturala, sa stie bine in ce se baga cel care o va lua.
In alta ordine de idei, apreciez munca pe care ai facut-o la Capriul alb, le stiu istoriile si lui si celui galben, dinainte sa fie la tine. Eu sunt proprietar de Capri din 1990, asa ca le cam stiu ...Ma bucur ca nu au ajuns la remat cum au ajuns multe altele.
Scuze pentru offtopic, nu am vrut sa-mi fac reclama la Capri, de fapt topic-ul era despre cum ai refacut tu Capriul tau , nu eu pe al meu.

Last edited by NWZeu; 21-02-10 at 13:49.
papilon is offline   Reply With Quote
Old 20-02-10, 08:04   #170
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

@ papilon,
cu Capri alb e Player 77, si el este gazda acestui topic. Capricosti (adica eu ) sunt doar musafir ; si eu am pus pe Capri motor de Sierra la fel ca tine (dar mai mare si mai tare decat ai pus tu ),insa eu n-am vrut nici un moment sa pastrez masina ''clasica'' batrana , ci am incercat s-o ''intineresc'' si s-o fac cat mai utilizabila si mai performanta decat era initial Si pt mine asta e mai interesant si mai placut decat toate ''Retromobil''-ele...


@ payer77,
dungile cred ca ar fi mai aspectoase daca ar fi putin mai late. Cam asa ceva:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	mk1 borduri.jpg
Views:	109
Size:	440.7 KB
ID:	1323989  
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 20-02-10, 23:04   #171
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

[QUOTE=papilon;3104468]
Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Gresit ! Depinde in ce investesti si cat de bine reconditionezi masina respectiva...Daca o faci doar pt imagine si cheltuiesti numai in accesorii vizibile, poate fi cum zici tu. Daca investesti in tehnica si siguranta (motor, suspensii, bucsaraie, frane, etc) atunci o poti folosi zilnic ! Eu stiu din proprie experienta
Este adevarat ca pe mine nu m-a interesat sa am o 'clasica autentica', ci o clasica modificata si functionala Asa se face ca de vreo 4 ani incoace folosesc zilnic un Capri...

+1. Si eu am facut chestia asta. In `90 am adus din germania un Capri mk2 care avea " o mica problema " la motor... am reusit cu greu sa ajung cu el acasa iar cand am desfacut motorul ( 4 linie 1300 cmc ) sa constat ca era o supapa de evacuare dusa, cureaua de distribuitie era halita si nu se gasea nimic in anii aia.... cutia cu 4 trepte era cam varza, pompa de apa la fel si nu gaseam modelul ala, asa ca am bagat-o in garajul de la subsolul unui bloc si a stat acolo pana in 98 cand am revenit in tara si am vrut sa-l trezesc la viata. Si eu sunt adeptul obiectului original, dar am avut de ales intre a repara acel motor care era muci, sau a pune unul impecabil de la o sierra care avea 80000 km dar nu se putea inscrie. Nu am stat prea mult pe ganduri, am luat motorul cu cutie cu tot, + puntea fata cu arcuri si amortizoare, care de fapt sunt f asemanatoare cu cele de Capri, dar nu sunt chiar identice, si le-am pus pe Capri fara sa modific mare lucru. De fapt am dat 4 gauri in lonjeroane ca sa prind puntea de sierra care e cu 3 cm mai lata. Motorul merge exceptional, cutia la fel, e cu 5 trepte, cardanul a ramas cel original, spatele la fel a ramas, .... Interesant a fost atunci cand am inmatriculat-o , la omologare la RAR, aia nu gaseau seria motorului cel de 1300 original, pt ca nu avea,e piesa de schimb, iar cu "putina bunavointa" au trecut in carte "nu se poate poansona seria motorului" iar la serie e trecut F.S. adica fara serie. De asta am schimbat motorul , care, in mintea unora mai fitzosi si carcotasi, si ..... , spun ca " nu e original" dom`le , si vezi... masina nu merita....dar plange sufletul in ei ca motorasul meu de 1600 are 80.000 km reali. Eu am investit in functionalitate, daca cumva am vreodata probleme cu vreo bucsa, sau pivot, sau caseta de directie, piese de motor, placute frana, discuri ventilate, etc. le gasesc de la sierra pe 2 lei si sunt f bune. Piesele originale de Capri sunt fff asemanatoare dar nu se potrivesc totusi, pt cativa milimetrii. Am mers cu Capriul cam 2 ani, zi de zi, fara probleme, nu sunt mofturos sa visez la AC sau alte fitze de maimute rujate. Prefer functionalitatea ei si costul redus al intretinerii, dar pastrand aspectul original. Jentile le-am lasat pe cele originale care sunt in stare excelenta, interiorul este intact, stopuri, faruri, etc.
Problema este acum ca a inceput sa se vada rugina, nu a fost pus niciodata vreun petic pe caroserie, am preferat sa o las asa, in eventualitatea in care o sa o vand , vreau sa se vada bine starea ei naturala, sa stie bine in ce se baga cel care o va lua.
In alta ordine de idei, apreciez munca pe care ai facut-o la Capriul alb, le stiu istoriile si lui si celui galben, dinainte sa fie la tine. Eu sunt proprietar de Capri din 1990, asa ca le cam stiu ...Ma bucur ca nu au ajuns la remat cum au ajuns multe altele.
Scuze pentru offtopic, nu am vrut sa-mi fac reclama la Capri, de fapt topic-ul era despre cum ai refacut tu Capriul tau , nu eu pe al meu.
salut...as vrea sa discut cu dvs ,un nr de tel sau cumva un id de mes?

Last edited by player77; 20-02-10 at 23:14.
player77 is offline   Reply With Quote
Old 21-02-10, 10:00   #172
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

[QUOTE=papilon;3104468]
Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Gresit ! Depinde in ce investesti si cat de bine reconditionezi masina respectiva...Daca o faci doar pt imagine si cheltuiesti numai in accesorii vizibile, poate fi cum zici tu. Daca investesti in tehnica si siguranta (motor, suspensii, bucsaraie, frane, etc) atunci o poti folosi zilnic ! Eu stiu din proprie experienta
Este adevarat ca pe mine nu m-a interesat sa am o 'clasica autentica', ci o clasica modificata si functionala Asa se face ca de vreo 4 ani incoace folosesc zilnic un Capri...

+1. Si eu am facut chestia asta. In `90 am adus din germania un Capri mk2 care avea " o mica problema " la motor... am reusit cu greu sa ajung cu el acasa iar cand am desfacut motorul ( 4 linie 1300 cmc ) sa constat ca era o supapa de evacuare dusa, cureaua de distribuitie era halita si nu se gasea nimic in anii aia.... cutia cu 4 trepte era cam varza, pompa de apa la fel si nu gaseam modelul ala, asa ca am bagat-o in garajul de la subsolul unui bloc si a stat acolo pana in 98 cand am revenit in tara si am vrut sa-l trezesc la viata. Si eu sunt adeptul obiectului original, dar am avut de ales intre a repara acel motor care era muci, sau a pune unul impecabil de la o sierra care avea 80000 km dar nu se putea inscrie. Nu am stat prea mult pe ganduri, am luat motorul cu cutie cu tot, + puntea fata cu arcuri si amortizoare, care de fapt sunt f asemanatoare cu cele de Capri, dar nu sunt chiar identice, si le-am pus pe Capri fara sa modific mare lucru. De fapt am dat 4 gauri in lonjeroane ca sa prind puntea de sierra care e cu 3 cm mai lata. Motorul merge exceptional, cutia la fel, e cu 5 trepte, cardanul a ramas cel original, spatele la fel a ramas, .... Interesant a fost atunci cand am inmatriculat-o , la omologare la RAR, aia nu gaseau seria motorului cel de 1300 original, pt ca nu avea,e piesa de schimb, iar cu "putina bunavointa" au trecut in carte "nu se poate poansona seria motorului" iar la serie e trecut F.S. adica fara serie. De asta am schimbat motorul , care, in mintea unora mai fitzosi si carcotasi, si ..... , spun ca " nu e original" dom`le , si vezi... masina nu merita....dar plange sufletul in ei ca motorasul meu de 1600 are 80.000 km reali. Eu am investit in functionalitate, daca cumva am vreodata probleme cu vreo bucsa, sau pivot, sau caseta de directie, piese de motor, placute frana, discuri ventilate, etc. le gasesc de la sierra pe 2 lei si sunt f bune. Piesele originale de Capri sunt fff asemanatoare dar nu se potrivesc totusi, pt cativa milimetrii. Am mers cu Capriul cam 2 ani, zi de zi, fara probleme, nu sunt mofturos sa visez la AC sau alte fitze de maimute rujate. Prefer functionalitatea ei si costul redus al intretinerii, dar pastrand aspectul original. Jentile le-am lasat pe cele originale care sunt in stare excelenta, interiorul este intact, stopuri, faruri, etc.
Problema este acum ca a inceput sa se vada rugina, nu a fost pus niciodata vreun petic pe caroserie, am preferat sa o las asa, in eventualitatea in care o sa o vand , vreau sa se vada bine starea ei naturala, sa stie bine in ce se baga cel care o va lua.
In alta ordine de idei, apreciez munca pe care ai facut-o la Capriul alb, le stiu istoriile si lui si celui galben, dinainte sa fie la tine. Eu sunt proprietar de Capri din 1990, asa ca le cam stiu ...Ma bucur ca nu au ajuns la remat cum au ajuns multe altele.
Scuze pentru offtopic, nu am vrut sa-mi fac reclama la Capri, de fapt topic-ul era despre cum ai refacut tu Capriul tau , nu eu pe al meu.
E de vanzare MK II-ul?

Last edited by Silencer Power; 21-02-10 at 10:04.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 21-02-10, 10:43   #173
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Cred ca e vorba de acest Capri; poate gresesc dar uitati-va aici:

http://www.************/viewtopic.php?t=44454



Sper sa nu se supere Papilon pe mine, incerc sa-l ajut, poate da si el o bere

Last edited by capricosti; 21-02-10 at 10:45.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 21-02-10, 17:24   #174
papilon

Stage 1
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 21
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

E, cum sa ma supar, ce naiba,... da, e de vanzare, inca, e posibil sa regret toata viata , dar acum nu mai am garaj, timp, bani, iar masina sta in strada...nu mai pot sa am grija de ea, de asta m-am gandit sa o dau. iar varianta cu remat-ul .... nici nu vreau sa aud. iar la banii astia... e deja pomana. dar, nu o sa o dau decat cuiva care vrea sa o restaureze si ma convinge ca vrea asta. daca voiam sa o dezmembrez, luam dublu pe ea de mult, dar eu vreau sa ramana la cineva pasionat cu care sa raman prieten.
papilon is offline   Reply With Quote
Old 21-02-10, 20:21   #175
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Quote:
Originally Posted by papilon View Post
E, cum sa ma supar, ce naiba,... da, e de vanzare, inca, e posibil sa regret toata viata , dar acum nu mai am garaj, timp, bani, iar masina sta in strada...nu mai pot sa am grija de ea, de asta m-am gandit sa o dau. iar varianta cu remat-ul .... nici nu vreau sa aud. iar la banii astia... e deja pomana. dar, nu o sa o dau decat cuiva care vrea sa o restaureze si ma convinge ca vrea asta. daca voiam sa o dezmembrez, luam dublu pe ea de mult, dar eu vreau sa ramana la cineva pasionat cu care sa raman prieten.
salut! la um moment dat spuneai ca stii istoria capriului meu alb,sunt tare curios ca pina acum am auzit cel putin 2 versiuni,daca stii istoria si celui gaben sunt bucuros sa o citesc aici sau pe pm!
multa bafta cu vanzarea catre un pasionat la ceea ce ai tu.
__________________
FORD CAPRI MK1 V6 2300 GTO 1969-THE WHITE DREAM
Ford Capri: the car you always promised yourself"Gone in 8 sec's...
player77 is offline   Reply With Quote
Old 21-02-10, 20:33   #176
papilon

Stage 1
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 21
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Pai, istoria celui alb sincer nu o stiu decat din ce ai scris tu pe forum si ce mai este pe club ford, dar cu cel galben m-a bazait un tip, acum vreo 3 ani, voia neaparat sa-l vanda si ma tot intreba despre al meu, daca nu vreau sa ne combinam. Nu sunt 10% sigur ca e vb de acelasi, dar cam 95% asa... a fost al unui nene mai in varsta care l-a vandut unui pustan , care l-a cam fugarit prin bucuresti o perioada, noaptea, la cursele de cartier, apoi a ajuns la cel care ma bazaia pe mine. cam asta e ce stiu eu. dar e vb de ceva timp in urma, nu mai stiu nici cum il chema pe individ ca nu mi s-a parut important.... pustanii astia care maltrateaza motoare nu-i am la suflet... asa ca... dar , repet, e posibil sa ma insel.
Iar cu Capri-ul meu, oferta asta e valabila putin timp, pt ca am varianta de a face o refinantare la banca si daca-mi iese ori nu-l mai dau, ori va avea alt pret.
papilon is offline   Reply With Quote
Old 21-02-10, 22:13   #177
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Quote:
Originally Posted by papilon View Post
Pai, istoria celui alb sincer nu o stiu decat din ce ai scris tu pe forum si ce mai este pe club ford, dar cu cel galben m-a bazait un tip, acum vreo 3 ani, voia neaparat sa-l vanda si ma tot intreba despre al meu, daca nu vreau sa ne combinam. Nu sunt 10% sigur ca e vb de acelasi, dar cam 95% asa... a fost al unui nene mai in varsta care l-a vandut unui pustan , care l-a cam fugarit prin bucuresti o perioada, noaptea, la cursele de cartier, apoi a ajuns la cel care ma bazaia pe mine. cam asta e ce stiu eu. dar e vb de ceva timp in urma, nu mai stiu nici cum il chema pe individ ca nu mi s-a parut important.... pustanii astia care maltrateaza motoare nu-i am la suflet... asa ca... dar , repet, e posibil sa ma insel.
Iar cu Capri-ul meu, oferta asta e valabila putin timp, pt ca am varianta de a face o refinantare la banca si daca-mi iese ori nu-l mai dau, ori va avea alt pret.

Cred ca este o confuzie,cel galben este luat de le un profesor din militari de istorie ,un tip foooarte ciudat ,dupa spusele sale si dupa cartea de identitate masina fiind din famile ,fapt verificat de mine--- propietarul avand 85 de ani,si cat despre curse chiar daca era aceasi masina motorul ei fiind de 1,3 50 cp...deci ...si propietarul ..sincer nu cred ca facea curse la 85 de ani..
In mod sigur este o confuzie,mai am un amic care are aprox la fel unul care a fost a unui tip de la akcent,formatia aia...e posibil sa fie vorba despre al lui,dar sincer si acolo ma indoiesc,deoarece tipul face mii de km pe an cu ea,si crede-ma sincer nu a mai vazut in ro un tip sa mearga non stop cu masina ca el.
player77 is offline   Reply With Quote
Old 22-02-10, 08:10   #178
papilon

Stage 1
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 21
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Atunci inseamna ca mai este inca unul galben, de care eu nu stiam, dar, repet, e vorba de vreo 3 ani in urma, stiu sigur ca era pe mana unui pustan care il luase gata restaurat si vopsit, iar el dupa ce il alergase prin toate gropile, ajunsese disperat ca aparea rugina peste tot. Cine l-a restaurat a folosit autogenul si se stie, acolo unde pui foc, va rugini prima data, iar la el era destul de nasol, de asta voia sa scape de el cat inca mai arata binisor. Stiu ca se batea cu pumnul in piept ca e 100% original, cu motorul v4, etc. Iar partea cu 1300 cmc, ... stiu astia sa scoata untul din ele, am avut ocazia sa vad si sa raman surprins cat de mult rezista motoarele astea la maltratarile la care sunt supuse de pustanii astia cu bani, care scot fum din roti... Pe mine ma intreaba din prima: cat prinde cu a-ntaia? degeaba incerc sa le explic ca trebuie restaurata, ca are rugina...ei spun ca nu conteaza, ca se rezolva cu chit... impotrant este daca face gogosi si cat prinde. Deci, mai este un mk1 galben pe undeva...cred ca m-am grabit cand am zis ca le stiu eu pe toate.
papilon is offline   Reply With Quote
Old 22-02-10, 10:14   #179
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Quote:
Originally Posted by papilon View Post
Atunci inseamna ca mai este inca unul galben, de care eu nu stiam, dar, repet, e vorba de vreo 3 ani in urma, stiu sigur ca era pe mana unui pustan care il luase gata restaurat si vopsit, iar el dupa ce il alergase prin toate gropile, ajunsese disperat ca aparea rugina peste tot. Cine l-a restaurat a folosit autogenul si se stie, acolo unde pui foc, va rugini prima data, iar la el era destul de nasol, de asta voia sa scape de el cat inca mai arata binisor. Stiu ca se batea cu pumnul in piept ca e 100% original, cu motorul v4, etc. Iar partea cu 1300 cmc, ... stiu astia sa scoata untul din ele, am avut ocazia sa vad si sa raman surprins cat de mult rezista motoarele astea la maltratarile la care sunt supuse de pustanii astia cu bani, care scot fum din roti... Pe mine ma intreaba din prima: cat prinde cu a-ntaia? degeaba incerc sa le explic ca trebuie restaurata, ca are rugina...ei spun ca nu conteaza, ca se rezolva cu chit... impotrant este daca face gogosi si cat prinde. Deci, mai este un mk1 galben pe undeva...cred ca m-am grabit cand am zis ca le stiu eu pe toate.
M-am intalnit si eu cu cel de la Akcent sa cumpar Capriul galben... nu se putea, era sub demnitatea unui pasionat acea masina... ceasuri de dacie, interior facut in bataie de joc, motorul arunca ulei prin toate imbinarile, rugina aparuse si ea... deci nu!

In schimb, cel negru era mult mai ok, ajunsese la un pasionat din Dorobanti, care l-a scos la vanzare acum cativa ani.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 22-02-10, 10:26   #180
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default Re: Ford Capri MK1 V6 2300 GT-The White Dream-69 GTO

Quote:
Originally Posted by papilon View Post
Atunci inseamna ca mai este inca unul galben, de care eu nu stiam, dar, repet, e vorba de vreo 3 ani in urma, stiu sigur ca era pe mana unui pustan care il luase gata restaurat si vopsit, iar el dupa ce il alergase prin toate gropile, ajunsese disperat ca aparea rugina peste tot. Cine l-a restaurat a folosit autogenul si se stie, acolo unde pui foc, va rugini prima data, iar la el era destul de nasol, de asta voia sa scape de el cat inca mai arata binisor. Stiu ca se batea cu pumnul in piept ca e 100% original, cu motorul v4, etc. Iar partea cu 1300 cmc, ... stiu astia sa scoata untul din ele, am avut ocazia sa vad si sa raman surprins cat de mult rezista motoarele astea la maltratarile la care sunt supuse de pustanii astia cu bani, care scot fum din roti... Pe mine ma intreaba din prima: cat prinde cu a-ntaia? degeaba incerc sa le explic ca trebuie restaurata, ca are rugina...ei spun ca nu conteaza, ca se rezolva cu chit... impotrant este daca face gogosi si cat prinde. Deci, mai este un mk1 galben pe undeva...cred ca m-am grabit cand am zis ca le stiu eu pe toate.
cel galben al meu are motor 1300 linie si sincer sunt curios de cum mai arata cel negru,auzisem intr-un timp ca il lovise destul de nasol in fata.
despre cel galben de la akcent auzisem numai de lauda,nimic de genul turometru de dacie...etc..
sunt curios cate ford capri mk1 mai sunt in rom in stare buna,adica sa fie folosite zi de zi.
player77 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -