Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Masina mea Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 23-10-06, 05:41   #211
RaZv

Stage 5
 
RaZv's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 348
Default Re: A Cosworth Is Born

Multa bafta!
RaZv is offline   Reply With Quote
Old 23-10-06, 09:05   #212
johnny111

Stage 5
 
johnny111's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
Default Re: A Cosworth Is Born

Quote:
Originally Posted by DASCALUGABRIEL View Post
azi am mai facut 3 pasi mai aproape de telul final
1.montat definitiv cureaua
2.pus ulei in cutie de viteze .
3.montat radiator.
urmeaza uleiul de motor +filtru si placa adaptoare pt filtrul de aer

Nu e mic radiatorul pentru hardughia aia de motor? Iti va asigura o racire optima? Din cate pricep eu e un radiator de motor mic pe carburatie.
Si eu imi pun un 2l. DOHC si ma intreb daca radiatorul original de la 2l. 4 in linie carburator o sa-l pot folosi (radiatorul vechi nici nu are ventilator atasat - elicea era prinsa pe motor)
__________________
Vand Ford Capri MKIII 2.4i omologat
johnny111 is offline   Reply With Quote
Old 23-10-06, 09:51   #213
DASCALUGABRIEL
Ford Driver

Stage 5
 
DASCALUGABRIEL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of:
[Midnight Racers]
[FORD]
Default Re: A Cosworth Is Born

radiatoru e de pe un mot v6 de 2,3 litri.
poti folosi linistit radiatoru de 4 il.
singura problema pe care o vei avea este motoru -dohc-urile se preteaza prea putin la tuning si sint limitate in ceea ce priveste posibilitatile de upgrade
__________________
FORD CAPRI powered by COSWORTH(200HP)
ensured by BROWNING in curind supercharged!
DASCALUGABRIEL is offline   Reply With Quote
Old 24-10-06, 18:51   #214
johnny111

Stage 5
 
johnny111's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
Default Re: A Cosworth Is Born

Quote:
Originally Posted by DASCALUGABRIEL View Post
radiatoru e de pe un mot v6 de 2,3 litri.
poti folosi linistit radiatoru de 4 il.
singura problema pe care o vei avea este motoru -dohc-urile se preteaza prea putin la tuning si sint limitate in ceea ce priveste posibilitatile de upgrade
Chiar daca radiatorul nu va fi ventilat?
In ceea ce priveste motorul e OK. Cel putin 2 ani va fi folosita ca masina de zi cu zi. Tre' sa ma gandesc si la consum. Motoru' asta i se pare ca face cel mai bine compromisul intre consum si performanta (7-11% pentru 120 CP). In perspectiva vreau sa-mi caut un V (am gasit un 2.3 pe injectie de pe un Taurus model american. Tipul zicea ca e de 138 CP dar nu vroia sa-mi dea ECU si instalatia electrica).
johnny111 is offline   Reply With Quote
Old 24-10-06, 21:21   #215
DASCALUGABRIEL
Ford Driver

Stage 5
 
DASCALUGABRIEL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of:
[Midnight Racers]
[FORD]
Default Re: A Cosworth Is Born

Quote:
Originally Posted by johnny111 View Post
Chiar daca radiatorul nu va fi ventilat?
In ceea ce priveste motorul e OK. Cel putin 2 ani va fi folosita ca masina de zi cu zi. Tre' sa ma gandesc si la consum. Motoru' asta i se pare ca face cel mai bine compromisul intre consum si performanta (7-11% pentru 120 CP). In perspectiva vreau sa-mi caut un V (am gasit un 2.3 pe injectie de pe un Taurus model american. Tipul zicea ca e de 138 CP dar nu vroia sa-mi dea ECU si instalatia electrica).
pe radiator vine un electroventilator cu termocupla care cupleaza ventilatoru cind se atinge temperatura critica!
DASCALUGABRIEL is offline   Reply With Quote
Old 25-10-06, 17:30   #216
Achim
Dream Squad Member

Stage 5
 
Achim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[Honda]
Default Re: A Cosworth Is Born

mama cata bataie de cap mi-a dat termocupla aia
Achim is offline   Reply With Quote
Old 26-10-06, 00:58   #217
Babanu

Stage 3
 
Babanu's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 75
Member of:
[FORD]
Thumbs up Re: A Cosworth Is Born

Tre' sa recunosc ca atunci cand am inceput sa citesc this thread am crezut ca la final o sa vad si masina gata si sunt un pic dezamagit dar te inteleg ca ai avut probleme cu bishtarii pt ca degeaba vrei daca nu ai cu ce. Tot respectul pt proiectul tau si ..... cum zic toti : bafta in continuare . eu unul nu aveam curaj sa incep un proiect ca asta nici daca aveam banii disponibili. Eu am un Opel Rekord Olympia P2 din 1962 si de 4 ani imi fac curaj sa incep restaurarea si.... nimic pana acum.
__________________
It's not about speed , it's about technique !
Babanu is offline   Reply With Quote
Old 26-10-06, 10:49   #218
DASCALUGABRIEL
Ford Driver

Stage 5
 
DASCALUGABRIEL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of:
[Midnight Racers]
[FORD]
Smile Re: A Cosworth Is Born

masina va fi gata !dar nu la termenu pe care mi l-am propus.oricum pina la sfirsitul anului tot ii dau cheie!
lucrurile marunte m-au tinut in loc si ocazional lipsa banilor(tot ce am facut a fo din autofinantzare)
DASCALUGABRIEL is offline   Reply With Quote
Old 26-10-06, 18:36   #219
Bytzu
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bytzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: A Cosworth Is Born

raceste fara probleme...io am la al meu p-ala mic de 1.6..exact intre faruri vine..cu visco blocat..si vreau sa zic ca nu fierbe neam..nici la 200
__________________
BMW for ever
Ford for fun
Pejo for citymode
Bytzu is offline   Reply With Quote
Old 26-10-06, 22:05   #220
Babanu

Stage 3
 
Babanu's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 75
Member of:
[FORD]
Default Re: A Cosworth Is Born

nu te-ai gandit la tapiterie din piele sau macar partial piele? eu cred ca ar arata mai cool
Babanu is offline   Reply With Quote
Old 26-10-06, 22:10   #221
DASCALUGABRIEL
Ford Driver

Stage 5
 
DASCALUGABRIEL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of:
[Midnight Racers]
[FORD]
Default Re: A Cosworth Is Born

partial din piele!singura problema e ca nu gasesc material la nuantza pe care o caut eu(cafea cu lapte spre un crem)si mai presus nu gasesc meserias care sa stie cu ce se maninca cu adevarat tapitzeria auto.
DASCALUGABRIEL is offline   Reply With Quote
Old 27-10-06, 11:24   #222
johnny111

Stage 5
 
johnny111's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
Default Re: A Cosworth Is Born

Quote:
Originally Posted by DASCALUGABRIEL View Post
partial din piele!singura problema e ca nu gasesc material la nuantza pe care o caut eu(cafea cu lapte spre un crem)si mai presus nu gasesc meserias care sa stie cu ce se maninca cu adevarat tapitzeria auto.
La Beclean (jud BN) este o fabricutza de piele. Fac ce culori si ce texturi vrei, chiar si piele perforata. Calitate f. buna. Pretul: de la 40 ron/mp. De acolo mi-am luat si eu.
johnny111 is offline   Reply With Quote
Old 28-10-06, 04:24   #223
Achim
Dream Squad Member

Stage 5
 
Achim's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[Honda]
Default Re: A Cosworth Is Born

Quote:
Originally Posted by Bytzu View Post
raceste fara probleme...io am la al meu p-ala mic de 1.6..exact intre faruri vine..cu visco blocat..si vreau sa zic ca nu fierbe neam..nici la 200
pey mai ales la 200 nu fierbe pt ca acolo se mai raceste si de la aer...
la Scorpia mea nu imi mai mergea visco cuplajul si am venit toata autostrada fara sa stiu asta pt ca se racea singura de la aer.
de obicei fierbe in aglomeratie dak nu face fatsa ventilatorul...
Achim is offline   Reply With Quote
Old 28-10-06, 09:00   #224
DASCALUGABRIEL
Ford Driver

Stage 5
 
DASCALUGABRIEL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of:
[Midnight Racers]
[FORD]
Default Re: A Cosworth Is Born

Quote:
Originally Posted by Achim View Post
pey mai ales la 200 nu fierbe pt ca acolo se mai raceste si de la aer...
la Scorpia mea nu imi mai mergea visco cuplajul si am venit toata autostrada fara sa stiu asta pt ca se racea singura de la aer.
de obicei fierbe in aglomeratie dak nu face fatsa ventilatorul...
hapropo!vrei cumva viscocupla?dak da zii si ne intzelegem!
DASCALUGABRIEL is offline   Reply With Quote
Old 28-10-06, 09:16   #225
DASCALUGABRIEL
Ford Driver

Stage 5
 
DASCALUGABRIEL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of:
[Midnight Racers]
[FORD]
Default Re: A Cosworth Is Born

ieri mi-am facut de lucru la evacuari si la circuitul de reaspirare al vaporilor de ulei.mai precis am unit cele 2 evacuari de vapori de pe bacul drept si bancul sting si am facut o singura iesire la capatul careia am proptit un breather.rolul lui e sa evacueze din circuit umezeala si vaporii de ulei care contamineaza amestecul aer benzina(in mod normal acesti vapori de ulei intrau un galeria de admisie)si mai si formeaza diverse depuneri de calamina si lacuri in motor ,lucru de care sincer ma lipsesc.
chestiile alea mari si rosii sint muflerele .caracteristica cea mai beton e ca sint acoperite cu ceramica pe interior si astfel gazele nu apuca sa se raceasca si isi mentin volumul si totodata viteza de evacuare.au pe int tezva perforata inconjurata cu 3 straturi de fibra de sticla ceea ce ii confera un sunet beton evacuarii.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC06940_edited.JPG
Views:	225
Size:	721.3 KB
ID:	167936   Click image for larger version

Name:	DSC06941_edited.JPG
Views:	176
Size:	979.7 KB
ID:	167937   Click image for larger version

Name:	DSC06942_edited.JPG
Views:	227
Size:	695.9 KB
ID:	167938  

Click image for larger version

Name:	DSC06946_edited.JPG
Views:	358
Size:	345.1 KB
ID:	167939  
DASCALUGABRIEL is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -