danke! o fos 2 zile de munca .in prima am inceput pe la 10 dimineatza si am plecat in casa pe la ora unu jumate noaptea !total rupt in gura de oboseala,dar se merita!
__________________
FORD CAPRI powered by COSWORTH(200HP)
ensured by BROWNING in curind supercharged!
[QUOTE=DASCALUGABRIEL]si inca ceva nu prea am vazut la capriuri(mk1,2 sau 3 )arcuri elicoidale pe spate!
Toate Capri-urile au arcuri eliptice (exceptie Capri Tickford Turbo, cred). Am auzit de unii care au trecut pe elicoidale si am crezut ca e vre-o jmekerie.
Succes in continuare. Te urmaresc cu interes.
cind e gata dau un semn!
dar mai trebe niste amoartizoare pe gaz si un disc de ambreiaj mai tzapan!si eu sint curios ce poate dupa ce reusesc s-o pornesc.si referitor la cutia manuala am una in 5 trepte curapoarte bune dar sint in cautare de una borg warner t5 care tine cam 390hp si are rapoarte super bune!dar mai caut inca....
alecks tata ,nu e lupta,e doar o competitie amicala(daca pot spune asa).si eu sint curios sa vad ce poate inainte de (macar) o legala si in felul asta aflu si eu ce mai am de modificat pt maxim de performantza!
uitati ce idee dat la mine un nene din uk!si e relativ simpla de facut !
se indeparteaza cupa pe care se sprijina partea de jos a arcului si se transforma din suspensie clasica in coilover!(adik suspensie reglabila)si asta la o zecime din pretul uneia facuta de nush ce firma
Off topic: Stie careva vre-un Capri MK III jaf de vanzare? Nu vreau sa dau bani multi pe el. Daca e cazul dau inapoi fieraraia dupa 2 saptamani. Am nevoie de acte pentru recarosare (mi-am adus unul desfacut de dincolo). In vara asta ma fac si eu sofer de Capri, ca m-am saturat sa visez