succes la prima parte...si cata bafta pe tine..mai ales cu a doua parte
ptr cei care se intrebau initial daca incape Cosworth-ul sub capota, acum sa se intrebe a doua oara...k are si cireasa pe deasupra
vesti destul de nasoale!dealeru de la care intentionam sa achizitionez m90-u mi-a dat de stire(telefonic offcourse-pe banii mei,ca la mail nu raspundea)ca nu mai are asa ceva .f@#k!continui cautarile!
si chiar dak nu incape sub capota cu charger ,fac posibil sa incapa(ce naiba ca doar am reusit sa bag ditamai monstru in capri si o sa ma impiedic de un amarit de charger ,gasesc dak trebe flexu prin garaj si aranjam capota )
__________________
FORD CAPRI powered by COSWORTH(200HP)
ensured by BROWNING in curind supercharged!
aia si vroiam sa aflu...mai subtil asa..
cel mai fain e knd vezi fulia charger-ului cum se invarte
lasa vazutu fuliei,sa vezi cum incepe sa shuiere cind calci aceleratia(de la aerul care intra cu viteza in admisie),sa vezi atunci orgasm intelectual si adrenalina cit CHINA!
interesanta imagine! numa ca eu calatoresc cu putine bagaje si cel mai mult loc il ocupa trusa de scule (doar tii minte trusa aia neagra "de urgentze"-38kg)
am mai facut un pas -luat uleiul pt grup si cutie,miine urmeaza cureaua care antreneaza fulia alternatoru si pompa de apa,coturile de inox pt evacuare ,ulei si filtru ulei pt motor.
a mai ramas de confectionat adaptorul pt filtru de aer sport si de luat filtru de aer(asta e alta cheltuiala)
si mai atashez o poza cu un surge tank (e folosit pt a asigura un flux constant de benzina indiferent cit de tare tragi de volan,pompa de benzina are in permanentza benzina)care urmeaza sa ma apuc zilele astea sa il fac.
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
Re: A Cosworth Is Born
faina scula..nu stiam inainte knd o vedeam...ce este. Now I know..
da in schema are o singura iesire jos...iar in poza ta..are 2..Why?
si...inauntru sa inteleg nu este nici un traseu, e "curgere libera" cum zice in schema?
de ce capacul din prima poza are si el...gauri pt tevi..si inka 3? grea piesa asta....
ah..asta e schema...pt masini carburate..convertite la injectie? smechera adaptare
asta e in locul migaloasei placi antival din rezervor.si are 2 stuturi jos in loc de unu,deoarece ala micu e pt golire.
scula asta te scuteste sa dai jos rezervoru ,sa-l hacui si sa improvizezi o placa antival,care fie vorba intre noi ,nu stiu cit de bine o nimeresti.
azi am mai facut 3 pasi mai aproape de telul final
1.montat definitiv cureaua
2.pus ulei in cutie de viteze .
3.montat radiator.
urmeaza uleiul de motor +filtru si placa adaptoare pt filtrul de aer