Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 03-08-12, 17:41   #451
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Corrado - G60 viitor VR6

Quote:
Originally Posted by trafy-vr6 View Post
e timp pt toate...usor da sigur
Frumos. Daca tot ai trecut de la 2.9 la 2.8, lucru care nu l-as fi facut, ia admisia de la 2.9 ca este mai mare, si axele cu came. Ma castigi ceva caluti.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 03-08-12, 17:44   #452
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Corrado - G60 viitor VR6

Frumos...

Daca ai trecut de la 2.9 la 2.8, lucru pe care eu nu l-as fi facut, ia macar admisia si axele cu came de la 2.9, mai castigi ceva caluti.

Bafta in continuare.

O intrebare, jantele sunt Lenso BSX? Daca nu, sunt dintr-o bucata sau din 2/3? Mersi
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 03-08-12, 20:29   #453
Kaluvr6
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Kaluvr6's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,562
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Corrado - G60 viitor VR6

Quote:
Originally Posted by Sevastian_Vr6 View Post
Frumos...

Daca ai trecut de la 2.9 la 2.8, lucru pe care eu nu l-as fi facut, ia macar admisia si axele cu came de la 2.9, mai castigi ceva caluti.

Bafta in continuare.

O intrebare, jantele sunt Lenso BSX? Daca nu, sunt dintr-o bucata sau din 2/3? Mersi
salut, am trecut de la 2.9 la 2.8 pt ca cel de 2.9 avea niste probleme pe partea electrica si nimeni nu ii dadea de cap de cativa ani si care in ultima vreme se agravase. pe langa faptul asta, cel de 2.9 avea 400k km, cel de 2.8 avea 30k cand l-am luat. ms pt sfat si o sa il iau in considerare, dar eu ma gandeam la mai multe chestii aftermarket, cum ar fi admisie, evacuare, axe, etc. m-ar incanta cutia si ambreajul de la 2.9, cutia era mai scurta iar ambreajul mai sport, astea de le am acum, venind de pe un passat sunt mai confortabile sa zic asa, nu ma sperie cum ma speria cel dinainte si se cunoaste si diferenta de calutzi.
__________________

VW Corrado VR6 - new engine

"I started out with nothing and I still got most of it left"
www.midnightracersvl.blogspot.com
http://forum.midnightracers.ro
Kaluvr6 is offline   Reply With Quote
Old 03-08-12, 21:56   #454
radu_nb1

Stage 5
 
radu_nb1's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 935
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Corrado - G60 viitor VR6

mai traiesti! oooo
radu_nb1 is offline   Reply With Quote
Old 04-08-12, 20:50   #455
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Corrado - G60 viitor VR6

Quote:
Originally Posted by Kaluvr6 View Post
salut, am trecut de la 2.9 la 2.8 pt ca cel de 2.9 avea niste probleme pe partea electrica si nimeni nu ii dadea de cap de cativa ani si care in ultima vreme se agravase. pe langa faptul asta, cel de 2.9 avea 400k km, cel de 2.8 avea 30k cand l-am luat. ms pt sfat si o sa il iau in considerare, dar eu ma gandeam la mai multe chestii aftermarket, cum ar fi admisie, evacuare, axe, etc. m-ar incanta cutia si ambreajul de la 2.9, cutia era mai scurta iar ambreajul mai sport, astea de le am acum, venind de pe un passat sunt mai confortabile sa zic asa, nu ma sperie cum ma speria cel dinainte si se cunoaste si diferenta de calutzi.
Am un corrado fost g60 acum vr6 cu motor tot de pasat de prin 94 si il am si pe cel gri care candva a fost 2.9 dupa aceea 2.8 si acum din nou 2.9 dar la cel gri cutia este mult mai lunga ca la aia de pasat. Corrado cu motorul de passat in a 3a ia cam 155km/h, in schimb cel care e 2.9 i a 3a aproape 180km/h. Daca tot vrei sa schimbi cutia parerea mea sa pui una in 6 trepte de pe vreun golf.

Cat despre faptul ca avea 400.000 si asta 30.000 atunci nu pot sa zic decat ca ai facut o treaba buna.

Ce probleme iti dadea partea electrica?

Ce vreu tu, admisie si axe aftermarket te duce bani foarte multi cu randament minim, normal este o modificare de finete dar totusi nu cred ca te da banii afara din casa.
Admisie nu gasesti decat de la Schrick VSR sau ceva de genu care se face numai pe comanda si costa in jur la 1700e, axe cu came, parerea mea, mai bine mergi pe top ca nu e de joaca cu ele, da cauti pe net vei vedea axe cu came de 2-300e care s-au rupt, tot pe schrick sa mergi, si daca vrei ceva care sa fie mai nesimtite va trebui sa le iei cu tot cu arcuri si tacheti de la ei, fara arcuri si tacheti le gasesti pe la nemti la vreo 700, cu arcuri si tacheti pe la 1200e, deci cum am zis vei avea ceva ca la carte dar ajungi sa cheltui cam 3000e, fara sa mai calculam resoftarea absolut necesara, ceea ce cred ca mai bine ai investi intr-un sistem turbo sa compressor la presiune pana in 0.4-0.5 si sari cu mult peste puterea care ai castiga-o cu admisie si axe.

Am o cunostinta care pe el intr-adevar il da banii afara din casa, are un 2.9 cu putini km, la care i-a facut chiuloasa, a luat din ea, a pus supape mai mari samd, si-a cumparat admise Schrick, axe Schrick cu tot cu arcuri si tacheti, evacuare cap-coada vw motorsport, si cip de la vw motorsport, astea pe langa radiator ulei, termostat si termocupla low temp si altele, si a ajuns pe la 230cp.

Cu un sistem turbo cum ti-am spus parerea mea ca treci lejer de 250cp cat despre cuplu nu mai vb. Cred ca poti sa iei unul de la americani chiar daca este calitate inferioara, oricum tu nu dai cu presiune mare in el si cred ca te va tine o viata.

Eu vreau sa imi iau un sistem turbo din ala la vreo 850 euro + curier, dar mai intai mai am si eu de aranjat una alta.

Bafta si dai in continuare.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 04-08-12, 20:51   #456
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Corrado - G60 viitor VR6

Ah, inca ceva, nu mi-ai spus ce jante sunt alea!?
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 12-08-12, 21:26   #457
Kaluvr6
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Kaluvr6's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,562
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Corrado - G60 viitor VR6

salut, foarte interesant postul tau.
Ma gandesc la un turbo de foarte multa vreme si am fost la un click de a cumpara un Kit din germania la vreo 4000 euro, complet. Dar ma gandesc la consumul de dupa, la banii care trebuie sa ii investesc iara in frane, evacuare, admisie, soft, etc. plus ca nu mai e asa de fiabil. Cu toate astea, daca as pune un turbo de calitate, si as lasa presiunea la 0.5, 0.6, zici ca ar fi fiabil? Ce modificari, in afara de cele care le`am specificat mai sus, ar trebui sa fac? Consumul? Intreb ca spui ca ai prieteni si e alta treaba cand stiu sigur de la cineva care stie, nu povesti. Ma gandesc din ce in ce mai serios la treaba asta. Stii pe cineva bun care sa il puna, de incredere?

La partea cu axe, volanta, etc, ma incanta gandul ca ramane aspirat si e mult mai fiabil, dar asa e, nu castig putere cine stie ce si investitia e mare, stiam treaba asta.

Jantele sunt Calibre Vintage.

Multumesc
Kaluvr6 is offline   Reply With Quote
Old 12-08-12, 21:54   #458
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Corrado - G60 viitor VR6

Quote:
Originally Posted by Kaluvr6 View Post
salut, foarte interesant postul tau.
Ma gandesc la un turbo de foarte multa vreme si am fost la un click de a cumpara un Kit din germania la vreo 4000 euro, complet. Dar ma gandesc la consumul de dupa, la banii care trebuie sa ii investesc iara in frane, evacuare, admisie, soft, etc. plus ca nu mai e asa de fiabil. Cu toate astea, daca as pune un turbo de calitate, si as lasa presiunea la 0.5, 0.6, zici ca ar fi fiabil? Ce modificari, in afara de cele care le`am specificat mai sus, ar trebui sa fac? Consumul? Intreb ca spui ca ai prieteni si e alta treaba cand stiu sigur de la cineva care stie, nu povesti. Ma gandesc din ce in ce mai serios la treaba asta. Stii pe cineva bun care sa il puna, de incredere?

La partea cu axe, volanta, etc, ma incanta gandul ca ramane aspirat si e mult mai fiabil, dar asa e, nu castig putere cine stie ce si investitia e mare, stiam treaba asta.

Jantele sunt Calibre Vintage.

Multumesc
Am vazut si eu kit-urile alea din germania la 4000 euro, dar sincer mi se par cifre astronomice pt ceea ce ofera in kit.

Cat despre costurile de dupa nu pot decat sa iti dau dreptate.

Sincer daca nu ar fi problema cu partea de soft as monta un eaton care sa lucreze la presiune mica. Sau un kit din america de 800 euro, are tot necesarul pt a folosii motorul la presiune mica, mai lipseste garnitura de chiuloasa si alte maruntisuri, frane poti gasi la mana a 2a de porsche sau cred ca si alea de audi s3 se pot adapta sau oricum ceva de genul asta.

Ca fiabilitate la presiunea asta nu vei avea probleme, normal ca nu o sa mergi cu piciorul in blana mereu, ai vazut si tu ca celalalt vr6 te-a dus la 300.000 si mai mergea, ca motoare sunt foarte rezistente.

Uite un link cu cel mai complet kit turbo de la americani. Pe langa asta iti mai pot spune ca iti trebuie o garnitura de chiuloasa unpic mai groasa, o gasesti pe ebay.de, ca sa scada compressia si normal niste suruburi de chiuloasa noi, cam atat imi vine in minte acum, normal ca pe parcurs ce te apuci vei mai avea nevoie de una alta.

link: http://www.ebay.com/itm/RARE-JDM-VW-...438c9a&vxp=mtr

Candva asta avea un kit cu doua ventilatoare pt radiator, cu radiator de apa inclus si altele, dar nu mai are.

Ca consum nu stiu sa iti zic pt ca nu m-a interesat.

Cineva bun si de incredere nu esti decat tu si eventual sa fii ajutat de ceva prieteni care se pricep, in rest majoritatea cand muncesc pt altul isi bat joc.

Pe cineva meserias am, daca te intereseaza iti voi da numarul de telefon.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -