da mai zeule,eu am inteles ce ai spus
dar,turbina e mica,de intrat intra repede,adica imi convine ca pana in 2500 de ture sa nu intre,sa pot merge linistit la "consum"
astazi am facut un "adaptor" sa-i spunem la filtrul de aer,ca sa nu stea turbina cu gura cascata in praf
am montat pompa de benzina pentru presiune+regulator pe instalatia de benzina veche(adica furtun fi6 pe tur,teava fi6 pe retur) ,facut suport pentru cablul de soc,stans ceva coliere(inca nu mi-am dat seama pe unde rasufla,daca mai rasufla)
am spalat putin motorul unde a curs ulei,am schimbat acel furtun,si traseul lui ca sa previn accidentul de aseara
am lipit pompa de apa si i-am facut suport(pana ieri a stat rezemata de contraaripa si de aceea cred ca s-a dezlipit capacul
am descoperit ca pulmonul de gpl avea si el o etansare proasta si curgea apa,in concluzie a trebuit desfacut,spalat bine si etansat
una peste alta am facut ceva azi...
din pacate n-am pornit-o pe benzina,evident nu am
carburatorul e functional,singura buba care cred ca o are ar fi jicloarele prea mari...dar o sa-l dau eu pe brazda