Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > AUDI > Masina mea Audi

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 23-02-09, 23:02   #91
barladi

Stage 5
 
barladi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of:
[AUDI]
Default Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio

Nu mai e de vanzare....cel putin deocamdata
barladi is offline  
Old 24-02-09, 07:04   #92
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio

te rog, urmareste DVul..daca sta mai multe zile masina pe dreapta in frig, daca ai ceva probleme cu el...unii se plang ca s-ar bloca...
bogdan_wrc is offline  
Old 24-02-09, 09:14   #93
barladi

Stage 5
 
barladi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of:
[AUDI]
Default Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio

Din fericire masina e folosita cam in fiecare zi. Dar oricum o sa-l urmaresc. Ms de sfat
barladi is offline  
Old 24-02-09, 15:36   #94
barladi

Stage 5
 
barladi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of:
[AUDI]
Default Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio

A picat o bobina......Doamne ce naspa facea masina...am crezut k s-a rupt ceva in ea, si cand colo era o simpla bobina pe care am inlocuit-o si acum merge perfect

M-am interesat la Cardinal de schimbul de ulei si filtru la Haldex: manopera 200 si ceva de lei si piesele 225 lei. Anunt pretul final dupa ce le schimb


ps. am facut log in 003 si in 118. 118 e ok, iar Maful, cu fila originala da un maxim de 210 cp.....deci cam ar trebui inlocuit

Poze cu spatiul dintre cutia filtrului de aer, baterie si far
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC01199.JPG
Views:	284
Size:	1.46 MB
ID:	806889   Click image for larger version

Name:	DSC01201.JPG
Views:	308
Size:	1.33 MB
ID:	806890   Click image for larger version

Name:	DSC01203.JPG
Views:	285
Size:	1.43 MB
ID:	806891  

barladi is offline  
Old 25-02-09, 07:07   #95
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio

as vrea sa vad si eu logul pe 118...

bobinele pica des la 1.8T....asa ca nu iti fa griji...

comanda a fost data pt furtun..acum asteptam sa vina...
__________________
Objects in the mirror tend to disappear

It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
bogdan_wrc is offline  
Old 25-02-09, 14:40   #96
barladi

Stage 5
 
barladi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of:
[AUDI]
Default Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio

Imi cer scuze k nu le pot pune xls, asa k le-am facut poze la monitor . O sa-ti dai u seama, sunt convins. Specific: masuratoarea e facuta cu fila originala a masinii si cu filtru de aer stock. La MAF vezi varful de 168,33 g/s care inseama un maxim de 210,41 cp. La 115 si 118 nu stiu sa le interpretez prea bine, chiar mi-ar prinde bine putin ajutor
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC01205.JPG
Views:	219
Size:	1.34 MB
ID:	808120   Click image for larger version

Name:	DSC01206.JPG
Views:	208
Size:	1.39 MB
ID:	808121  
barladi is offline  
Old 25-02-09, 14:48   #97
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio

ca sa le pui excel, schimba-le si tu extensia...pune jpg..sau ceva si dupa ce le salvam, le schimab inapoi extensia. dar e bine si asa.

dar eu nu inteleg ceva..in prima poza...nu ai facut log..adica de la ~2000 rpm in blana pe treapta 3...
iar in poza 2, ai facut ..dar degeaba ai facut cu softul stock nu vezi ca presiunea maxima...e 0.8? (1800 mbari acolo)

deci ca idee, fa un log pe 118, cu blana de la 2000 rpm pana la 6700 sau 7000 in treapta 3 si vedem ce si cum. acolo arata cat cere turbina, cat primeste.
bogdan_wrc is offline  
Old 25-02-09, 17:37   #98
barladi

Stage 5
 
barladi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of:
[AUDI]
Default Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio

Pai cam asa am facut, numai k am facut log si in a 2 si in a 3. De la randul 33 pana la randul 49 e primul log facut in a 2 si de la randul 55 pana la 71 e logul facut in a 3, blana amandoua
barladi is offline  
Old 25-02-09, 17:48   #99
barladi

Stage 5
 
barladi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of:
[AUDI]
Default Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio

Am facut cu softul stock pentru k ma interesa cat da MAF-ul pe original, sa stie omul pe urma unde era pb , de ce scoate masina doar 230 cp . Vroia sa vada dc are maful pb sau e de la altceva, pentru ca ti-am zis k urmeaza sa primesc alt soft, mai agresiv cica, si era interesat de functionarea debitmetrului. Si in functie de asta, zicea k imi mai mareste presiunea in turbina. Hai poate reusesc sa fac un log si cu softul nou, insa cred k mai dureaza un pic

Dar sa presupunem teoretic, ca masina cere 2400 mbar si turbina da 2200, care ar putea fi cauza?.....spun asta ca daca nu ma insel, cu vechiul soft parca asa era(recunosc ca atunci aveam DV stock, si am mai schimbat ink o supapa..- nuj...poate conteaza)
barladi is offline  
Old 25-02-09, 18:37   #100
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio

de la DV, sau vreun furtun care scapa...sau chiar din soft...cine stie...actuator care nu deschide cat trebuie...ar fi mai multe cauze. eu cu asta ma confrunt acum.
asta daca tot timpul cat primeste este mai mic constant decat cat cere...adica daca exista un paralelism intre ele. dar la mine e DV ca am pus de curand unul stock, cel APR il trimit in state pt ca am gasit niste probleme si are lifetime warranty.
vezi ca e o discutie mare despre DV pe vwf.
bogdan_wrc is offline  
Old 25-02-09, 18:44   #101
barladi

Stage 5
 
barladi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of:
[AUDI]
Default Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio

Dv-ul sa zic ca ar fi iesit din discutie, si dupa ce ii pun arc galben cred k o sa iasa de tot. Furtune......practic sunt 2 furtune de admisie mari daca nu ma insel, si par ok(unul dintre ele este nou), si ar mai fi celelalte furtunase mai mici si mai subtiri...de vacuum, de boost, le-am verificat la ochi, si par ok si alea. O sa fac probabil in curand un log si cu noul soft, sa vad daca mai apare acea diferenta de 200 mbari

Pana una alta, da-mi si mie linkul despre Dv. Eu am rasfoit aproape cap coada forumul ala, si e posibil sa fi citit, insa nu-l mai gasesc acum, sa-mi readuc aminte ce se zicea pe acolo
barladi is offline  
Old 25-02-09, 18:59   #102
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio

am zis DVul, pentru ca , repet, unii si din RO< si de pe seatcupra, se plang la frig ca li se blocheaza.... a patit-o chiar un prieten de-al meu cu un forge pe un GTI ..zilele trecute...

http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=3694
bogdan_wrc is offline  
Old 25-02-09, 21:23   #103
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio

Probabil condens care ingheata.
Tolerantele sunt foarte mici in jurul pistonului.
Bogdan tu poti sa numesti saiba aia de la forge pentru 2.0tfsi DV ???

Intrebare: nu se poate face o modificare din soft care sa permita montarea pe 1,8T a unui BOV standard?
bluey is offline  
Old 26-02-09, 08:04   #104
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio

bluey, DV ) ala e codul..asa e piesa :P
banuiesc ca se poate...nu m-am interesat...am fost precoupat mai mult sa fuga decat sa fasaie :P

de aia am recomandat APR R1 sau bailey, mai ales ca uite, la APR am o probl, le-am dat mail, aucm il trimit in state pt reparatie, ma costa doar shippingu pana acolo...si va fi nou, lifetime warranty..dai un ban, dar stai in fata
bogdan_wrc is offline  
Old 26-02-09, 08:27   #105
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio

Adica s-a si stricat?

Chiar ca stai in fata.
Eu am avut Forge la Smart si deja are 4 ani pe masina si nu a avut probleme in afara de curatari ocazionale.
Presupun ca eroare care iti apare la 1.8T este din cauza MAP-ului nu?
Daca montezi dv DUPA MAP iti da aceeasi eroare?
Cu alte cuvinte eroarea iti apare din cauza de scadere a presiunii sau din cauza a pierderii volumului de aer?
bluey is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -