23-02-09, 23:02
|
#91
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
Nu mai e de vanzare....cel putin deocamdata
|
|
|
24-02-09, 07:04
|
#92
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
te rog, urmareste DVul..daca sta mai multe zile masina pe dreapta in frig, daca ai ceva probleme cu el...unii se plang ca s-ar bloca...
|
|
|
24-02-09, 09:14
|
#93
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
Din fericire masina e folosita cam in fiecare zi. Dar oricum o sa-l urmaresc. Ms de sfat
|
|
|
24-02-09, 15:36
|
#94
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
A picat o bobina......Doamne ce naspa facea masina...am crezut k s-a rupt ceva in ea, si cand colo era o simpla bobina pe care am inlocuit-o si acum merge perfect
M-am interesat la Cardinal de schimbul de ulei si filtru la Haldex: manopera 200 si ceva de lei si piesele 225 lei. Anunt pretul final dupa ce le schimb
ps. am facut log in 003 si in 118. 118 e ok, iar Maful, cu fila originala da un maxim de 210 cp.....deci cam ar trebui inlocuit
Poze cu spatiul dintre cutia filtrului de aer, baterie si far
|
|
|
25-02-09, 07:07
|
#95
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
as vrea sa vad si eu logul pe 118...
bobinele pica des la 1.8T....asa ca nu iti fa griji...
comanda a fost data pt furtun..acum asteptam sa vina...
__________________
Objects in the mirror tend to disappear
It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
|
|
|
25-02-09, 14:40
|
#96
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
Imi cer scuze k nu le pot pune xls, asa k le-am facut poze la monitor . O sa-ti dai u seama, sunt convins. Specific: masuratoarea e facuta cu fila originala a masinii si cu filtru de aer stock. La MAF vezi varful de 168,33 g/s care inseama un maxim de 210,41 cp. La 115 si 118 nu stiu sa le interpretez prea bine, chiar mi-ar prinde bine putin ajutor
|
|
|
25-02-09, 14:48
|
#97
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
ca sa le pui excel, schimba-le si tu extensia...pune jpg..sau ceva si dupa ce le salvam, le schimab inapoi extensia. dar e bine si asa.
dar eu nu inteleg ceva..in prima poza...nu ai facut log..adica de la ~2000 rpm in blana pe treapta 3...
iar in poza 2, ai facut ..dar degeaba ai facut cu softul stock nu vezi ca presiunea maxima...e 0.8? (1800 mbari acolo)
deci ca idee, fa un log pe 118, cu blana de la 2000 rpm pana la 6700 sau 7000 in treapta 3 si vedem ce si cum. acolo arata cat cere turbina, cat primeste.
|
|
|
25-02-09, 17:37
|
#98
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
Pai cam asa am facut, numai k am facut log si in a 2 si in a 3. De la randul 33 pana la randul 49 e primul log facut in a 2 si de la randul 55 pana la 71 e logul facut in a 3, blana amandoua
|
|
|
25-02-09, 17:48
|
#99
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
Am facut cu softul stock pentru k ma interesa cat da MAF-ul pe original, sa stie omul pe urma unde era pb , de ce scoate masina doar 230 cp . Vroia sa vada dc are maful pb sau e de la altceva, pentru ca ti-am zis k urmeaza sa primesc alt soft, mai agresiv cica, si era interesat de functionarea debitmetrului. Si in functie de asta, zicea k imi mai mareste presiunea in turbina. Hai poate reusesc sa fac un log si cu softul nou, insa cred k mai dureaza un pic
Dar sa presupunem teoretic, ca masina cere 2400 mbar si turbina da 2200, care ar putea fi cauza?.....spun asta ca daca nu ma insel, cu vechiul soft parca asa era(recunosc ca atunci aveam DV stock, si am mai schimbat ink o supapa..- nuj...poate conteaza)
|
|
|
25-02-09, 18:37
|
#100
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
de la DV, sau vreun furtun care scapa...sau chiar din soft...cine stie...actuator care nu deschide cat trebuie...ar fi mai multe cauze. eu cu asta ma confrunt acum.
asta daca tot timpul cat primeste este mai mic constant decat cat cere...adica daca exista un paralelism intre ele. dar la mine e DV ca am pus de curand unul stock, cel APR il trimit in state pt ca am gasit niste probleme si are lifetime warranty.
vezi ca e o discutie mare despre DV pe vwf.
|
|
|
25-02-09, 18:44
|
#101
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
Dv-ul sa zic ca ar fi iesit din discutie, si dupa ce ii pun arc galben cred k o sa iasa de tot. Furtune......practic sunt 2 furtune de admisie mari daca nu ma insel, si par ok(unul dintre ele este nou), si ar mai fi celelalte furtunase mai mici si mai subtiri...de vacuum, de boost, le-am verificat la ochi, si par ok si alea. O sa fac probabil in curand un log si cu noul soft, sa vad daca mai apare acea diferenta de 200 mbari
Pana una alta, da-mi si mie linkul despre Dv. Eu am rasfoit aproape cap coada forumul ala, si e posibil sa fi citit, insa nu-l mai gasesc acum, sa-mi readuc aminte ce se zicea pe acolo
|
|
|
25-02-09, 18:59
|
#102
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
am zis DVul, pentru ca , repet, unii si din RO< si de pe seatcupra, se plang la frig ca li se blocheaza.... a patit-o chiar un prieten de-al meu cu un forge pe un GTI ..zilele trecute...
http://vwforum.vwforum.ro/index.php?showtopic=3694
|
|
|
25-02-09, 21:23
|
#103
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
Probabil condens care ingheata.
Tolerantele sunt foarte mici in jurul pistonului.
Bogdan tu poti sa numesti saiba aia de la forge pentru 2.0tfsi DV ???
Intrebare: nu se poate face o modificare din soft care sa permita montarea pe 1,8T a unui BOV standard?
|
|
|
26-02-09, 08:04
|
#104
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
bluey, DV ) ala e codul..asa e piesa :P
banuiesc ca se poate...nu m-am interesat...am fost precoupat mai mult sa fuga decat sa fasaie :P
de aia am recomandat APR R1 sau bailey, mai ales ca uite, la APR am o probl, le-am dat mail, aucm il trimit in state pt reparatie, ma costa doar shippingu pana acolo...si va fi nou, lifetime warranty..dai un ban, dar stai in fata
|
|
|
26-02-09, 08:27
|
#105
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
Adica s-a si stricat?
Chiar ca stai in fata.
Eu am avut Forge la Smart si deja are 4 ani pe masina si nu a avut probleme in afara de curatari ocazionale.
Presupun ca eroare care iti apare la 1.8T este din cauza MAP-ului nu?
Daca montezi dv DUPA MAP iti da aceeasi eroare?
Cu alte cuvinte eroarea iti apare din cauza de scadere a presiunii sau din cauza a pierderii volumului de aer?
|
|
|
|
|