20-02-09, 08:08
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,717
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
Felicitari pentru modificari. Ma bucur cand vad oameni cu adevarat pasionati!
|
|
|
20-02-09, 18:27
|
#77
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
Am vesti bune si vesti rele.
Vestile bune: am schimbat distributia, am scos un distantier de pe spate(acum masina arata mult mai normal si mai frumos...nu mai e iesita asa mult roata), am schimbat xenonul cu unul de 55W, am eliminat "trompa " aceea de la admisie(care duce de la cutia filtrului pana in spatele farului), si am marit orificiul de intrare in filtru, am eliminat protectiile din spatele grilelor de la intercoolere(pe fiecare grila era o protectie de plastic, care facea sa intre aer la intercooler doar pe jumatate din suprafata grilei), am montat DV-ul Forge si am incercat alt soft, care imi pare un pic mai bun decat ce aveam, insa astept altul si mai agresiv
Vesti rele: Masina nu da puterea care trebuie. Cu toate ca am verificat toate furtunele sa nu fie ceva crapat, am verificat MAF, (pe original dadea 154g/s si dp soft 190g/s), totusi masina mi-a iesit, masurata cu vag-com, cu fila originala 205 cp, si dp rescriere 230(cu filtru de aer stock) la volanta. Chiar nu stiu ce ar trebui sa mai verific, sau unde sa ma duc, la cineva sa o bibileasca, sa vada unde se pierd cca 20 cp
Ps...primul soft pe care il aveam, se spunea k ar da 265 cp, insa nu cred, deoarece cu cei 230 care mi-au iesit pe vag-com, parca se misca un pic mai bn masina. O sa pun si pozele cu micile modificari si as vrea sa atasez si logurile facute insa nu reusesc sa le incarc
|
|
|
20-02-09, 18:38
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
Se pare k nu accepta format xls. Nu am alta solutie decat sa fotografiez monitorul si sa pun pozele.... ....sper sa se inteleaga si sper sa fie cineva care poate descifra mai bine dupa log, sa ma ajute sa gasesc buba
|
|
|
20-02-09, 18:54
|
#79
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
Poate ar fi bine sa faci un dyno sau macar o masuratoare cu g-techul.
|
|
|
20-02-09, 18:58
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
Dupa ce o sa schimb si furtunul siliconic, o sa-i fac si un dyno, dar crezi k ma va ajuta mai mult sa gasesc pierderea de putere(adik sa gasesc piesa defecta sau care nu lucreaza cum trebuie) ?
|
|
|
20-02-09, 19:11
|
#81
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
1,8T e un motor foarte cunoscut.
Ar trebui sa fie cativa care il cunosc bine.
Ai pus un ceas de boost sa vezi cum sta presiunea ?
Eu am avut 2 prieteni cu tt-uri care m-au rugat sa le montez un dv forge ca nu le aveau cu surubelnitele si imi amintesc ca unul se plangea de furtune slabite/crapate.
Cat despre caii care zboara pe peretii tunerilor suntem satui.
Chiar nu prea au de unde sa stie ca vei avea X cai dupa soft.
Faci soft, faci dyno si stii in ce iti pui fundul cand pleci de acasa.
Bogdan are dreptate cand spune ca Voinea face softuri mai cuminti dar inclin sa cred ca sunt mai engine friendly decat unele duse la extrem.
Eu am auzit ca din tdi-ul de 116cp se pot scoate cu un soft 225cp.
Si e si ieftin softul la omul ala , doar vreo 270E.
|
|
|
23-02-09, 08:09
|
#82
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
bluey..whattt?? 225 decat din soft la un 116?? poate in vise
man, sa el luam pe rand... pt schimbat ulei si filtre haldex, eu zic ca la dealer e cel mai ok..cica ar costa sub 100e toata treaba...eu ma pregatesc sa le fac acolo..daca le faci inaintea mea...posteaza impresii...
fa niste loguri pe canalul 118 sau 115 si putem compara mai bine...acolo vezi exact ce..cum..cat baga turbo si cat cere...
explica te rog mai clar ce ai facut cu admisia..sau hai sa ne intalnim sa vad si eu...
neaparat iti trebuie furtunul ala..dar nu dau de om
vezi ca mai sunt niste anunturi pe 4t, de furtune siliconice...sau mai ai rabdare pana comand si eu cate ceva si vedem cum facem..
tu nu aveai 265 de cai inainte cum nu aveam eu 300 mie acum imi pierde pe la DV sau pe la un furtun deci nu e relevant ce am acum, dar adu-ti aminte cum am stat in fata ta cand ne-am dat...si nici eu nu aveam atunci 265...
__________________
Objects in the mirror tend to disappear
It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
|
|
|
23-02-09, 08:57
|
#83
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
La aceeasi putere, tu oricum ar trebui sa stai in fata....e mai usoara a ta si ai si roti ca la carte
La admisie nu am facut cine stie ce inginerie, pur si simplu am urmat sfaturile altor colegi. Ei au scos trompa, si au inlocuit-o cu un futun mai gros, pentru un debit marit de aer. La mine trompa accea era f mica(10-12 cm) si nu aveam cu ce sa o inlocuiesc, asa ca am eliminat-o complet si am marit vechea gaura in cutia filtrului.
Cel mai mult banuiesc MAF-ul. Cu softul original imi da 154g/s si la motorul meu ar trebui 180 g/s. Iar cu soft, imi da 194g/s....si teoretic ar trebui sa-mi dea mai mult, pentru o putere de 250 cp sa zic.
|
|
|
23-02-09, 14:04
|
#84
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
|
|
|
23-02-09, 15:25
|
#85
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
Quote:
Originally Posted by bluey
Eu am auzit ca din tdi-ul de 116cp se pot scoate cu un soft 225cp.
Si e si ieftin softul la omul ala , doar vreo 270E.
|
Nu vreau sa contrazic pe nimeni,si imi cer scuze pentru off-topic,dar parerea mea e urmatoarea : Pentru ce ar scoate fabricantul masina de 116 cai,sa se faca de ras ca e masina puturoasa,cand poate sa o scoata direct cu ~200 de cai,cu 300 E in plus,si sa se laude ca masina lui bate 2.0 T,si ar avea vanzare mai buna ?
Acolo,o crestere de 20,maxim 30 de cai,mai zic,dar 100 si ceva de cai...
Aproape dubleaza puterea motorului. Mai da-l in mama lui de soft...
|
|
|
23-02-09, 15:29
|
#86
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
Era o gluma.
Din intamplare stiu cam cat se scoate dintr-un diesel doar cu soft
Daca ziceam 400cp tot asa sareati la mine???
|
|
|
23-02-09, 16:42
|
#87
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
Quote:
Originally Posted by bogdan_wrc
|
Am citit posturile alea, numai k e vb de alta masina. Cam asa ceva aveam si eu de gand, insa la mine trompa aia e pe jumatate, poate chiar mai mica la lungime. Distanta intre far , baterie si cutia filtrului e de maxim 10 cm, asa k nu isi mai avea rostul nici un furtun. O sa-ti arat in realitate cand ne intalnim
|
|
|
23-02-09, 16:49
|
#88
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 510
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
Quote:
Originally Posted by eMH
Nu vreau sa contrazic pe nimeni,si imi cer scuze pentru off-topic,dar parerea mea e urmatoarea : Pentru ce ar scoate fabricantul masina de 116 cai,sa se faca de ras ca e masina puturoasa,cand poate sa o scoata direct cu ~200 de cai,cu 300 E in plus,si sa se laude ca masina lui bate 2.0 T,si ar avea vanzare mai buna ?
Acolo,o crestere de 20,maxim 30 de cai,mai zic,dar 100 si ceva de cai...
Aproape dubleaza puterea motorului. Mai da-l in mama lui de soft...
|
110 cp nici eu nu o cred....doar din soft. Insa in general, fabricantii au diverse politici de marketing, si din cauza asta nu fac o masina cu performante maxime cat ar putea scoate ea. Sa-ti dau ca exemplu, la Mercedes 200 CDI si 220 CDI, motorul este 99,9% acelasi, cam tot ce difera este softul, care automat are un pret infim. Insa cele 2 modele, sunt vandute cu diferente de 2000-3000 E intre ele, crezandu-se ca este alt motor. Plus de asta, din cand in cand mai apare cate un facelift, si atunci producatorul se mai joaca un pic la electronica masinii, masina primeste 10-20 cp in plus, o mica restilizare la exterior si gata o noua masina......vanzarile se relanseaza. Iti inchipui ca daca ar face maxim de la inceput, la un simplu facelift ar trebui schimbate multe ca sa creasca puterea, ca sa nu mia zic ca orice producator de masini nu pune 100% putere pe motorul respectiv.....il vrea mai fiabil......ti-l modifici singur daca vrei, insa nu mai e raspunderea lui
|
|
|
23-02-09, 16:53
|
#89
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
emh, masina aia tre sa fie condusa si de bunicu si de nepotu sportiv..si tre sa reziste 500 000 km in ambele situatii...
de aia masinile vin fara "cip" din fabrica.
hai sa nu deviem discutia ca aia e prea lunga.
barladi, man, pana la urma tot aia e trompa....o sa ma uit s avad daca merge ce zic ei..
|
|
|
23-02-09, 21:37
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 671
Member of: [DACIA] [VW]
|
Re: audi TT 1,8 T quattro cabrio
am vazut masina parac de vanzare pe site.....
oricum bella masina.....
|
|
|
|
|