Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Masina mea Daewoo

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 28-08-07, 00:43   #1306
Scoop
Audi Driver

Stage 5
 
Scoop's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 501
Member of:
[AUDI]
Default Re: CT-04-CPF - un Tico alb de Constanta

Ar fi o idee omologata ca masina de raliuri, si ar trebui sa fie mult mai simplu.
Scoop is offline  
Old 28-08-07, 16:08   #1307
peter

Stage 5
 
peter's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,588
Member of:
[Xtreme Club Emotion]
[Hyundai]
[VW]
[SKODA]
Default Re: CT-04-CPF - un Tico alb de Constanta

cine vrea compresor de japonez ptr tico SH sa imi trimita pm sau YM : peter_coolj

el nou costa 1000 de euro...
peter is offline  
Old 31-08-07, 00:03   #1308
TM32CIP

Stage 5
 
TM32CIP's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: CT-04-CPF - un Tico alb de Constanta

Scoop: daca o omologheaza ca masina de raliu nu are ce cauta cu ea pe strazi. ar fi munca in zadar. o idee apropo de rollcage batea inspre "masina are gradul ei de deformare, avand rollbar devine nesigura pt ceilalti participanti la trafic in caz de accident" ca sa citez ce am auzit .......... singura solutie sa poata omologa schimbarea de motor si o eventuala evacuare de inox e sa aiba 5 locuri (ca in talon) si fara rollcage. (deci dai jos scoicile la RAR si le pui dupa )
__________________
FRONT YARD ENGINEERING -- Fastest TICO in the WORLD -->> https://forum.4tuning.ro/111-masina-m...e/page-12.html
TM32CIP is offline  
Old 31-08-07, 21:51   #1309
Opportunity

Stage 5
 
Opportunity's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,509
Member of:
[Moderators]
[SKODA]
[FOTO]
[Opel]
Default Re: CT-04-CPF - un Tico alb de Constanta

baga-i rollbar si fa niste "capace" de fibra..si ascunde daca poti

LE: cam asa are smartu'...ca sa fie mai rezistent are bare prin usi ..peste tot
Opportunity is offline  
Old 02-09-07, 23:08   #1310
quick_5hifter

Stage 5
 
quick_5hifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of:
[Moderators]
[Xtreme Club Emotion]
[DAEWOO]
[Toyota]
[Opel]
Default Re: CT-04-CPF - un Tico alb de Constanta

Quote:
Originally Posted by TM32CIP View Post
Scoop: daca o omologheaza ca masina de raliu nu are ce cauta cu ea pe strazi. ar fi munca in zadar. o idee apropo de rollcage batea inspre "masina are gradul ei de deformare, avand rollbar devine nesigura pt ceilalti participanti la trafic in caz de accident" ca sa citez ce am auzit .......... singura solutie sa poata omologa schimbarea de motor si o eventuala evacuare de inox e sa aiba 5 locuri (ca in talon) si fara rollcage. (deci dai jos scoicile la RAR si le pui dupa )
No way, nici nu se pune problema cu motorul, am auzit mai multe variante si nu ma incadrez la nici una (sau ar fi mult prea complicat + costisitor):

1.Putere noului motor nu trebuie sa depaseasca 140% fata de puterea celui original, si chiar si asa, ar trebui supusa masina la teste....140% maxim inseamna 60 cai...iar motorul asta are cam 230% din puterea motorului original (46 cai / ?? kw -> 110 cai / 84 kw)
2.Motorul, daca nu este de provenienta Daewoo, trebuie sa aiba aprobare de la fabricantul Daewoo pentru a fi montat (asta mi s-a parut cam suspect, dar oricum n-as avea sanse sa obtin o asemenea aprobare si oricum nici nu vreau sa-mi imaginez costurile)
3.Pentru omologare artizanala, masina trebuie supusa la N teste pe care teoretic n-ai cum sa le treci, iar practic nici atat....ca bonus, pretul este fenomenal, fantastic si formidabil pentru asa ceva deci ramane sa ma mai documentez cum as putea (pana atunci vreau sa rezolv partea practica, adica sa rigidizez masina si apoi sa montez motorul -> hartiile la sfarsit sau deloc )

Pe de alta parte, siguranta mea sporita nu inseamna neaparat scaderea sigurantei celorlalti, si nu cred ca e adevarata chestia asta...in al doilea rand, sincer nu dau 2 bani, cel mai important sunt eu si sper sa nu ajung niciodata sa testez siguranta masinii...

@opportunity: barile alea din usi sunt pentru protectie, nu cred ca ajuta la rigidizarea caroseriei.

Maine revin cu niste poze sexy, fara nici o legatura cu motorul...
__________________
https://i1195.photobucket.com/albums/aa389/quick_5hifter/w191180452small-1.jpg

Last edited by quick_5hifter; 02-09-07 at 23:10.
quick_5hifter is offline  
Old 02-09-07, 23:54   #1311
DACIA-Wrc

Stage 5
 
DACIA-Wrc's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,203
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: CT-04-CPF - un Tico alb de Constanta

asa informativ nu are cumva motoru asta 111 sau 112 cp?
eu asa stiu de la cineva din germania.
intreb doar, nu detin mai multe informatii decat ca cica are 112 cp
__________________
Sa fi Om e o Intamplare, sa fi Domn e un Lucru Mare ! ! !
DACIA-Wrc is offline  
Old 03-09-07, 00:02   #1312
quick_5hifter

Stage 5
 
quick_5hifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of:
[Moderators]
[Xtreme Club Emotion]
[DAEWOO]
[Toyota]
[Opel]
Default Re: CT-04-CPF - un Tico alb de Constanta

In talon scrie 84kw (am vazut cu ochii mei, ca am obtinut intre timp si talonul masinii)
Nu stiu cum se calculeaza insa mi-a calculat cineva si mi-a zis ~110CP. Auzisem mai demult de 105 CP, iar acum sunt total confuz pana la urma cati cai inseamna 84kw
Oricum, sigur are peste suta, ceea ce nu poate fi decat bine
quick_5hifter is offline  
Old 03-09-07, 00:09   #1313
Scoop
Audi Driver

Stage 5
 
Scoop's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 501
Member of:
[AUDI]
Default Re: CT-04-CPF - un Tico alb de Constanta

Alex ti-am zis si ti-am calculat formula perfecta e kw inmultzit cu 1.341 iar ca sa afli kw inmultzesti hp cu 0.7457.

Deci 84x1.341=112.644hp
Iar tico-u tau momentan are 46x0.7457=34.3022kw

Tin sa mentionez ca din cate stiu in talon se trece puterea motorului la volanta nu la roata deci e posibil ca la roata sa ai intradevar 105bhp, exista un sg mod sa afli, dyno la motor daca avem asha ceva in romania
Scoop is offline  
Old 03-09-07, 11:31   #1314
DACIA-Wrc

Stage 5
 
DACIA-Wrc's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 4,203
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: CT-04-CPF - un Tico alb de Constanta

asa stiam si eu de 112 cp
eu stiam ca inmultesti cp`u cu 1.36 si atat nu o mai imparti si nu stiu ce :d
DACIA-Wrc is offline  
Old 03-09-07, 18:12   #1315
Scoop
Audi Driver

Stage 5
 
Scoop's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 501
Member of:
[AUDI]
Default Re: CT-04-CPF - un Tico alb de Constanta

am dat amandoua transformari HP in Kw (astea e cu impartzeala) si Kw in HP
Scoop is offline  
Old 03-09-07, 19:19   #1316
RENAULTts

Stage 4
 
RENAULTts's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 229
Default Re: CT-04-CPF - un Tico alb de Constanta

Salut!Sunt curios motorul pe ce suporti o sa stea?Ii vei folosi pe cei de pe masina sau faci unii la comanda?Multumesc!
RENAULTts is offline  
Old 03-09-07, 20:25   #1317
quick_5hifter

Stage 5
 
quick_5hifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of:
[Moderators]
[Xtreme Club Emotion]
[DAEWOO]
[Toyota]
[Opel]
Default Re: CT-04-CPF - un Tico alb de Constanta

Salut, din cate am aflat pana acum, voi putea folosi suportii originali ai motorului de Daihatsu, pe care ii am (2 din 3, dar pe-al treilea il gasesc la magazin) -> cred ca totul se va potrivi perfect, la capota am niste dubii....in rest incerc sa obtin tot ce se poate de pe vechea masina, discurile ei sunt ventilate , planetarele mai groase...pe scurt, toate sunt calculate pentru motorul respectiv, iar ce nu se mai poate folosi, comand la Al Padrino

Intre timp, iata ce-am mai reusit sa fac: am luat de la un coleg de forum un set de arcuri sport FK pentru Matiz, care s-au potrivit la fix...le-am montat azi si eram putin dezamagit pentru ca garda la sol nu scazuse decat foarte putin pe fata, iar pe spate era chiar mai mare....asa ca i-am rugat pe baieti sa-mi taie 2 spire din arcurile de spate, iar pe fata le las asa (am luat in calcul si motorul de Daihatsu, care e putin mai greu) si mai vedem ulterior ce mai adaptam (va mai cobori garda si in spateun pic, odata cu montarea muzicii)

Am facut si o tura-doua cu masina, se simte diferenta si la franare, si la plecare, si la balans, dar mai ales la gropi -> adio piatra la rinichi

Am stabilit cu un mecanic sa-i duc motorul la verificat, sa vedem daca trebuie desfacut sau nu...va tin la curent cu tot ce aflu

PS: penultima poza este cu "garda" inainte de montarea arcurilor, iar ultima poza este de la un mic event organizat de revista COX.

Poze:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Fotografii-0004.jpg
Views:	124
Size:	633.3 KB
ID:	336155   Click image for larger version

Name:	Fotografii-0005.jpg
Views:	56
Size:	397.7 KB
ID:	336156   Click image for larger version

Name:	Fotografii-0009.jpg
Views:	79
Size:	530.4 KB
ID:	336157  

Click image for larger version

Name:	Fotografii-0006.jpg
Views:	92
Size:	506.8 KB
ID:	336158   Click image for larger version

Name:	Fotografii-0007.jpg
Views:	88
Size:	344.4 KB
ID:	336159   Click image for larger version

Name:	Fotografii-0001A.jpg
Views:	145
Size:	456.4 KB
ID:	336160  

Click image for larger version

Name:	Fotografii-0002A.jpg
Views:	134
Size:	453.6 KB
ID:	336162   Click image for larger version

Name:	Fotografii-0003A.jpg
Views:	173
Size:	432.6 KB
ID:	336163   Click image for larger version

Name:	normal_1-4TuningFEVER-3146.jpg
Views:	129
Size:	156.6 KB
ID:	336167  

Click image for larger version

Name:	IMG_0272.JPG
Views:	172
Size:	509.1 KB
ID:	336168  
quick_5hifter is offline  
Old 03-09-07, 20:49   #1318
vis-a-vis

Stage 3
 
vis-a-vis's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 153
Default Re: CT-04-CPF - un Tico alb de Constanta

Ia uite ce zice la biblie.
Sigur nu-s 74 kw in talon?

http://www.carfolio.com/specificatio...25674&Daihatsu

Cat despre restul de piese care zici ca or sa se potriveasca, am unele rezerve.
Charade pare in primul rand mai lata, sigur o sa ai probleme la capitolul planetare.
vis-a-vis is offline  
Old 03-09-07, 23:27   #1319
quick_5hifter

Stage 5
 
quick_5hifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,692
Member of:
[Moderators]
[Xtreme Club Emotion]
[DAEWOO]
[Toyota]
[Opel]
Default Re: CT-04-CPF - un Tico alb de Constanta

Da, intr-adevar sunt 74kw, nu stiu de unde am scos eu 84...

Inca o corectura, masina e din 1988, nu 1986. Dimensiunile din talon sunt 3610/1600/1385 (talonul de la Tico nu-l am la indemana momentan )

Cu restul de piese, e posibil sa ai dreptate, nu esti primul care-mi zice de planetare....insa pana nu le pun pe toate pe masina, nu am cum sa fiu sigur (nici eu, nici altii care n-au mai incercat Daihatsu+Tico).

Mario, daca mai treci pe la "epava", fa-i te rog niste poze la compartimentul motor (ce-a ramas din el)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Fotografii-0001.jpg
Views:	156
Size:	364.1 KB
ID:	336302   Click image for larger version

Name:	Fotografii-0002.jpg
Views:	134
Size:	455.4 KB
ID:	336303  
quick_5hifter is offline  
Old 03-09-07, 23:45   #1320
serban_pc

Stage 5
 
serban_pc's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,446
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: CT-04-CPF - un Tico alb de Constanta

Cool, vreau si eu.
As vrea sa subliniez ca tico are 650 kg iar daihatsu asta 805 kg, deci ?
Abia astepta sa-l vad la legale si ilegale, unde cred ca va da rusinica la multe masini cu pretentii.
Bafta man.
__________________
SECRETUL REUSITEI NU ESTE SA TII MINTE CI SA STII UNDE SA CAUTI !!

(Fara erori, ballastri slim, orice tip de bec, ieftin si cu garantie)
https://forum.4tuning.ro/460-faruri-s...n/page-19.html/www.xenonieftin.ro
0724186590 / 0766900342;ID mess : serban_pc ; Bucuresti - Titan
serban_pc is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -