Quote:
Originally Posted by NtzDra
Crek ar arata si mai bine daca ai lasa-o mai catre pamant . Parerea mea
|
S-a luat in calcul, de-asta au ramas acei centimetri in plus deasupra rotilor...am calculat ca o voi cobori cel putin 3 cm, poate chiar 4, dar acum nu prea mai e cazul, trebuie mai intai sa montez motorul si apoi o cobor...
Am in calcul sa achizitionez un set de arcuri sport pt. Matiz (exista, insa n-am gasit in tara) pe care sa le mai si scurtez.
Multumesc mult pt. VT! chiar arata bine asa.
@scoop: am vazut filmuletul si inca vreo 4-5 cu alte daihatsu, multumesc pt. link!
@B-69-TAU: cum le afli tu pe toate....nu erau decat 3 persoane care stiau de motor, chiar sunt curios cum ai aflat
@serban_pc: am fost cu el la o legala in 2005, am facut un scor de 1-2 (am pierdut 2 si am castigat una).
Prea curand n-o sa pot merge cu el la curse - noul motor presupune niste ranforsari serioase si foarte costisitoare, le voi face pe rand, apoi mai trebuie sa schimb franele cu totul...si uite asa zic din nou: "Poate la vara o sa fie gata...."
@ERY: n-am nici o sansa cu M5, dar oricum o sa fac ravagii cu motorul asta...105 CP / 655 kg plus inca 40-50 kg diferenta intre motoare, planetare si adaosul de la ranforsari...inseamna raport mai bun chiar decat al lui Daihatsu Charade GTti, de pe care provine motorul...si care prinde suta in 7 secunde