Mai scrisesem o data, dar serverul m-a tradat....
@dj05dpx:am calculat din nou, cei 84 kw din talon inseamna de fapt 110 CP
si eu zic ca o sa fie suficienti ca sa prind suta MACAR in 7 secunde, asa cum prindea Charade GTti, care avea ~850-900kg...asta inseamna mai mult decat suficient pentru orice Tico
@serban_pc: ma bucur ca-ti place masinuta, crede-ma ca "vopseaua" nu o avantajeaza deloc, iar forma INCA nu e cea finala. La Bucuresti am fost de 2 ori saptamana asta, luni si miercuri, si saptamana trecuta.....si cred ca si saptamana asta mai fac un drum-doua, ca n-am rezolvat ce era de rezolvat. O sa anunt aici daca plec, si eventual de vedem la un Cola cu gheata
. Multa bafta si tie!
@sandrin: ma bucur ca si tie iti place masina, ma bucur ca n-ai apucat sa-mi faci vreo poza ca sa vada lumea cat de murdara putea sa fie masina...
Sper ca nu esti suparat pe mine pentru comment-ul de pe "kitsch tuning".
@dodge_this: Ba da, iti sunt foarte dator, si tie si lui vyper2thex (sper ca nu i-am gresit userul). Sper sa-mi iau vreodata revansa fata de voi...
@vis-a-vis: ala e motorul tau? Daca da....ma ajuti si pe mine cu niste sfaturi? (vreau sa ma apuc sa-l desfac si sa-l refac singur, si nu prea stiu de unde sa incep
).
@TM32CIP: tare sunt curios unde mai gasim noi un Charade GTti in Romania...eu unul zic merci ca am gasit o sursa de piese
@Peter: pai man, tu ce zici, ar merita sa dau turbo pe compresor? E ca si cum as da 1.0 benz pe un 1.0 diesel...parerea mea....
Insa s-ar putea sa am un client, hai sa discutam in particular...
Toate cele bune !