07-07-08, 15:10
|
#451
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 347
Member of: [AUDI]
|
Re: Cielo 2006
S-au stricat / deformat cam multe la o viteza asa de mica...
|
|
|
07-07-08, 15:13
|
#452
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Cielo 2006
Da... calitatea slaba a materialelor... cu cielo vechi, din '96, am facut ceva asemanator si nu am avut decat suportul de numar spart
Asta e... poza diseara, sa vezi in ce hal arata bara.
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
|
|
|
07-07-08, 22:40
|
#453
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Cielo 2006
Si pozele promise...
Nu am facut poze cum era masina dupa accident, fiindca mare lucru nu se vedea... bara de plastic statea aproape la normal. Spun "aproape" fiindca era infundata, urechile rupte si umflata pe laterale.
|
|
|
12-07-08, 12:52
|
#454
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 2,630
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [VW]
|
Re: Cielo 2006
Blocurile alea imi par cunoscute .... balta alba sau berceni? Ai scapat ieftin
dupa parerea mea ... mai ai de pus bara si gata ...Vad ca incet incet masina ta
capata tot mai multe modificari .Daca lasi masina mai jos ar avea si mai multa valoare
k aspect ...e pacat sa ai roti pe 15 fara suspensie ...Scapa de paravanturile alea de
la usi ca nu dau bine deloc.
Am vazut ca vrei sa iti faci numere de inmatriculare ... dc vrei ca ale mele cu spatiu
cauta-ma si rezolvam.
|
|
|
12-07-08, 15:14
|
#455
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Cielo 2006
Merci de aprecieri Andy... pozele sunt facute pe Covasna, vis-a-vis de Cultural, la doi pasi de tine
Ieftin pt o lovitura la maxim 15 km/h? Bara fata complet stramba, farul stang spart, deplasata traversa de deasupra radiatorului si, impreuna cu ea, capota si aripile... nu mi se pare ca am scapat chiar ieftin.
Paravanturile nu le dau jos, chiar imi sunt utile... stiu, sunt urate, dar eu fumez in masina si mai mereu stau cu geamul crapat, indiferent ca ploua, ninge, e soare etc. Paravanturile astea le-am pus doar ca sa nu-mi mai intre apa in masina cand stau cu geamul crapat. Sunt utile
Legat de suspensie, am vorbit si cu Max de mai multe ori, dar eu tin la confort... stiu ce presupune o suspensie sport, stiu avantajale, dar stiu si dezavantajele. Pentru moment o las asa, in viitor o sa o mai cobor putin de fata, dar cu amortizoarele stock. Cand va fi cazul de schimbare, voi pune Sachs Advantage, pe gaz, ceva mai stabile decat porcariile astea pe ulei.
Da, o sa vreau numere... da-mi pe PM detaliile: cat costa, sunt legale sau nu... banii pt modificari se vor duce pe reparatii, asa ca nu imi permit sa ii arunc aiurea
|
|
|
14-07-08, 22:05
|
#456
|
Stock
Join Date: Apr 2008
Posts: 5
|
Re: Cielo 2006
Salutare ! zi-mi si mie ce fise de bujii ai gasit pentru cielo cu E3 in afara de cele de uzina, care mie personal mi-au distrus un set de NGK dupa 3000 de km. Acum am facut comanda la unele bosch si astept sa vina sa le montez cu un set nou de NGK si sa vad rezultatul.
Cand am schimbat prima data bujiile de facbrica cu NGK (+resetare ECM)chiar nu ma asteptam la o asa diferenta (in bine ) , pacat ca nu a tinut decat 3000
Felicitari pentru thread, super interesant, multe lucruri bune de stiut.
|
|
|
14-07-08, 23:07
|
#457
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Cielo 2006
Sincer sa fiu, eu sunt multumit de fisele "de uzina". Nu am schimbat fisele, inca le am pe cele originale, din 2006, si isi fac treaba. Am rupt una dintre ele, dar am pus alta "imprumutata" de la mecanicul meu.
Nu am auzit pana acum ca fisele sa distruga bujiile... te rog detaliaza, chiar sunt curios. Ce inseamna ca le-au distrus?
Am gasit Bosch, NGK, Beru, Magnecor si unele frantuzesti... cele mai ieftine erau cele frantuzesti, la 170ron, urmau Bosch la 200ron si Magnecor la 400 "si ceva' ron, iar pt restul nu am cautat preturi fiindca am inlocuit fisa intre timp.
Ma bucur ca gasesti interesant topicul, mie nu mi se pare...
p.s: motorul de Cielo euro3 este motorul de Lanos, deci poti sa pui linistit piesel de Lanos pe el, e acelasi motor... inclusiv fisele sunt de Lanos (nu sunt la fel ca pt Cielo modelele anterioare, aprinderea este pe modul, nu pe delco)/
|
|
|
15-07-08, 11:26
|
#458
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,399
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Cielo 2006
Bujiile Bosch sunt cele mai folosite in service-urile autorizate Daewoo. Aparent, sunt cele mai fiabile.
Cat despre fise care sa distruga bujii ... n-am auzit nici eu despre asta.
Scuze ca m-am bagat peste threadul tau, Geo.
|
|
|
15-07-08, 14:08
|
#459
|
Stock
Join Date: Apr 2008
Posts: 5
|
Re: Cielo 2006
Pai asa mi sa spus la service , ca ar fi de la fise . 3000 km cu bujiile noi a mers super, dupa dupa care a inceput sa intrerupa groaznic.Cu A/C-ul pornit nu mai plecam de la semafor.Am desfacut bujiile si 3 dintre ele aveau fisuri mici in ceramica unde se pierde scanteia, de unde si pierderea de putere si mersul neregulat. Si "specialistii" mi-au explicat ca fisele nu dau scanteia bine si se produc acele fisuri. Am inlocuit bujiile , si-a mai revenit dar tot nu merge ca inainte. Si inca ceva , daca deschid capota noaptea se vede scanteia prin fise,iar fisele dau scanteie intre ele . nu stiu daca e normal sa se vada scanteia pe fise dar am zis ca nu are rost sa mai pierd unset de bujii asa ca mi-am comandat fise care au sosit azi dar acum stau dupa bujii pana miercuri cand o sa le schimb si o sa fac si o resetare de ECM.
Bjiile care la care s-a fisurat ceramica erau NGK BPR6E facute in franta.Sincer nu sunt sigur ca e de la fise dar nici alt motiv nu mi-a venit in cap.Poate stiti voi de la ce pot aparea asemenea fisuri . Masina are si GPL desi nu vad sa fie de la asta problema .
|
|
|
15-07-08, 14:52
|
#460
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Cielo 2006
E corect ce ai spus tu cu fisele... nu e normal sa piarda curent.
Daca tot cumperi bujii NGK, cumpara "made in Japan' Nu stiu de ce, dar asa am fost sfatuit de toata lumea... doar cele facute in Japonia sunt bune.
E prima data cand aud de ceramica crapata la bujii dupa asa scurt timp si mai ales din cauza fiselor. Nici macar la Dacie nu am patit vreodata asa...
p.s: nici o problema Mustang
|
|
|
31-07-08, 17:20
|
#461
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Cielo 2006
"Back in bussines" Desi culoarea nu a iesit la aceeasi nuanta ca si restul masinii, macar e intreaga si arata cat de cat bine. Mai are mici defecte, cum ar fi finisajele mici pe la colturi, margini etc... dar merge.
In cazul in care nu se observa, am facut si o mica modificare la bara, stalpisorul de pe centru, de la grila de jos a barii fata, a disparut si zona a fost finisata frumos.
Se va monta plasa acolo, iar bandourile de pe usi si aripi vor disparea, la fel ca si scrisul de pe portbagaj (cu exceptia emblemei).
|
|
|
31-07-08, 22:18
|
#462
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 3,552
Member of: [Fiat] [DACIA] [DAEWOO]
|
Re: Cielo 2006
gut gut !!!
oricum man , nu mai iese aceeasi nuanta nici daca sfintesti vopseaua...
arata mai bine fara stalpul ala , vezi in timp sa nu se lase in zona aia...
scrisul de pe portbagaj sa se ia mai usor , incalzeste`l un pic cu bricheta , daca ai scris cu autocolant , si daca ai din ala cromat in relief , cu un fir de guta..
__________________
Dacia Logan 1.4 - B 21 YNE
Fiat Grande Punto 1.2 - CT 25 SSS
Daewoo Tico SL - CT 40 SSM
BMW E30 Coupe 1989 320i - CT 88 SRH
BMW E30 Sedan 1991 320i - CT 50 AID
Peugeot 306 1994 1.8i - CC 6992 CB
|
|
|
01-08-08, 11:09
|
#463
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Cielo 2006
Merci de sfaturi topser, e scris cromat si se ia destul de usor daca prinzi un capat. Am rezolvat problema cu frecatul lipiciului care ramane dupa ce scot scrisul si bandourile de pe usi... imi imprumuta vopsitorul meu o mica unealta electrica (un fel de polizor) cu cap din cauciuc, cu care curata si el masinile de asemenea urme de lipici. In loc sa frec de nebun cu carpa cu benzina, in 30 secunde s-a curatat tot lipiciul cu scula aia.
De vopsea stiu ca nu mai iese, mai ales la argintiu si, in plus, acum vopselurile sunt toate pe baza de apa, nu mai sunt cele vechi. Toti mi-au zis ca nu o sa mai iasa... asta e, urmatoarea data o vopsesc integral.
Azi ma duc la Autosoft sa imi echilibrez iar rotile si sa ii fac geometria, iar saptamana viitoare trebuie sa fac ITP-ul... dupa asta, continui cu micile modificari.
|
|
|
01-08-08, 12:45
|
#464
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
Re: Cielo 2006
Fa ITPul cu rotile normale pe 14, sa nu uiti acest aspect
|
|
|
01-08-08, 17:38
|
#465
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: Cielo 2006
Quote:
Originally Posted by NWZeu
Fa ITPul cu rotile normale pe 14, sa nu uiti acest aspect
|
Nu am uitat, iti dai seama
Am vorbit acum, de fapt un prieten a vorbit, sa ma duc marti sa-mi zica baietii de la service daca am vre-o problema. Una sigur o am, dar sa vedem daca se poate trece cu vederea: parbrizul crapat. Nu prea se observa in poze (asta e un lucru bun ), dar este pe partea soferului, pe langa sticker-ul de asigurare.
|
|
|
|
|