Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Masina mea Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 14-11-04, 11:29   #151
HalbaSus

Stage 3
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 104
Default

Matizul nu e masina, este mai inrudita cu o motocicleta... am sa va explic imediat de ce, de asemenea tzin sa precizez ca in aceasi categorie se mai afla tico si oribilitatea aia de damas.

Acestea au urmatoarele probleme:
- Motor minuscul - de aici asemanarea cu motocicletele
- o distributie gresita a greutatii (din cauza asta sunt foarte predispuse \"spining\"-ului)
- centrul de greutate muuult prea sus (mai ales la damas)... acest lucru le face instabile in curbe
- protectie pasiva semi-inexistenta. pozitionarea soferului in masina il face foarte expus ranirilor grave in accidente... din punctul asta de vedere daciile sunt mai avantajate.
- in afara de asta masina stock arata oribil, tu ai facut-o sa arate dragutz dar acum vorbim de masina stock.

eu TE CRED ca matizul merge cu 170 la ora... asta nu e o problema, problema e ca la viteza aia ai nevoie si de stabilitate (matizul nu ofera asa ceva, la o manevra mai brusca s-ar putea sa... Doamne fereste)... dar probabil va ajuta eleronul ala ... daca se intampla sa derapezi (sau sa faci un \"spin\" ca am vazut multe matizuri care au facut chestia asta... ) si te trezesti izbit de un copac... nu cred ca ai vrea sa stai intr-un matiz... bine, nici intr-o dacie din 80 dar macar intr-un Cielo (ca sa nu ziceti ca am ceva impotriva marcii Daewoo... desi am ).

Daca tzii neaparat sa bagi motor mai tare pe imitatia aia de masina atunci fa-o prima data sa fie cat de cat masina... asculta-l pe nenea RS4: pune-i niste suspensii sport, schimba-i sistemele de franare, si incearca sa echilibrezi masele (fatza - spate) din masina... cu toata instalatia audio pe care ai bagat-o s-ar putea sa fi reusit treaba asta... dar merita sa vezi cum stai cu greutatea... dupa ce vei fi facut toate astea poti sa te apuci sa-i pui motor mai puternic pe care sa-l duci pana la cati cai vrei tu.

Acum daca tu chiar vrei sa te dai des cu viteze din astea ti-as mai recomanda si instalarea unui rollcage in masina (da aspect misto de curse) si centuri in 4 puncte si sa ai pe cap o casca de motociclist... for your own safety... da' ma rog... fiecare face ce vrea
__________________
My car is slow but I still love it - Opel Vectra B 2.0 DTL
HalbaSus is offline   Reply With Quote
Old 14-11-04, 11:32   #152
HalbaSus

Stage 3
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 104
Default

BTW, opelul meu vectra a mers si el cu 170, consuma 5% in afara si vreo 7% in oras... diesel of course... si la 170 km/h ofera siguranta, stabilitate, ABS, airbaguri, si tot ce vrei tu... si costa cat un matiz nou.
Asa ca eu nu ma tem sa ma duc cu viteza aia... inainte am avut o supernova pe care nu am avut tupeul sa o calc mai tare de 140 pt ca eram constient in ce cutie de conserve stau.
HalbaSus is offline   Reply With Quote
Old 14-11-04, 22:12   #153
GEF style

Stage 4
 
GEF style's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 172
Member of:
[CSR]
Default

HalbaSus...dpdv al stabilitatii stau mul mai bine fata de un matiz stok...fata e lasata mai jos cu 3 cm (nu am taiat din arcuri am luat altele mai tari si mai scurte,tentativa de arcuri sport) si in plus am cauciucuri de 185/55/14, astea ma ajuta destul de mult fata de ce era. in viitor vor fii puse si suspensii sport si vor fi facute si unghiurile de cadere cum trebe...matizu meu ii still under construction...
__________________
cine a zis ca matizu` nu-i masina?
GEF style is offline   Reply With Quote
Old 15-11-04, 00:40   #154
HalbaSus

Stage 3
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 104
Default

asta-i bine, daca tot ai bagat atatia bani pana acum merita sa o faci masina, ceea ce am vrut eu sa zic e ca matizul stock NU E MASINA, matizul tau incepe sa devina masina....
HalbaSus is offline   Reply With Quote
Old 15-11-04, 00:56   #155
n0namee

Stage 5
 
n0namee's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,313
Default

hmmm ... te iei de motociclisti acum mah?
bah un dram de adevar este si in ce zici tu. dar repet ... tuning inseamna atat modificarile legate de partea mecanica ... cat si de estetica. senzatie majora cu 40 la ora remember?
tu zici acolo de Damas? omu are Matiz ... nu il intereseaza! plus ca nu ii trebuie sa mearga cu 170. e stupid dealtfel. Matizul e masina de oras. sa nu uitam pentru ce a fost construita si care e utilitatea lui. tu afirmi ca Opelul tau are acelasi pret cu un Matiz nou! da intradevar ... dar din ce an este? Care sunt posibilitatile de cumparare a unui SH in afara de banul jos! etc. Nu trebuie sa generalizezi intodeauna. Matizul nu e masina. E mai mult decat o masina pentru un posesor care a ales aceasta optiune.
__________________
- Life is Either a Daring Adventure or Nothing At All -
n0namee is offline   Reply With Quote
Old 15-11-04, 00:58   #156
HalbaSus

Stage 3
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 104
Default

eu nu am zis ca nu respect munca ta sau ca nu imi place creatia ta... am zis doar ca matizul stock este orice numa' masina nu... tu bagi bani si munca in el si o faci masina... daca banii si munca pe care ai bagat-o in matiz o bagai intr-o masina.... iesea ceva muuuult mai tare... ce-i drept o sa ai tu cel mai tare Matiz din romania... dar nu-i pacat ca chiar si daca iti faci transplant cu motor de 1.0 vei putea fi facut de un passat cu motor de 2.5 tdi ? asta in conditiile in care tu ti-ai schimbat motorul... Eu daca fac aceasi operatiune pe masina mea pot sa-mi pun motoare de la 150 cp pana la 300 si ceva.... putere stock !!!... fara tuning !...
HalbaSus is offline   Reply With Quote
Old 15-11-04, 18:54   #157
teddy

Stage 5
 
teddy's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,804
Default

in buc. mai sunt 2 matizuri tari.
unul cameleon (mov, albastru, visiniu) care arata absolut SUPERB dar nu l-am vazut decat in trafic, din mers.... asta ar putea sa aiba ceva modificari si de performante (l-am vazut la blana)... cel putin la evacuare sigur are ceva!
altul verde inchis, cu geamuri negre, stopuri negre si niste capace cu negru... iarashi foarte reushit!
teddy is offline   Reply With Quote
Old 15-11-04, 22:46   #158
GEF style

Stage 4
 
GEF style's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 172
Member of:
[CSR]
Default

HalbaSus...crede-ma ca si matizu stock e masina destul de bunicica...eu cred ca imi lu-am vectra, da din ce an???`93 `94...cand asta ii 2003 la 3000E...eu personal mai bine imi iau masina mai noua cu bani mai putin, in care sa pot sa-mi bag banii in tuning sau in muzica, decat sa-mi iau o masina in care sa tot bag bani sa pot macar umbla cu ea.nu vreau sa fiu rau, nu am nimik cu vectrele sau cu oricare alte masini (fiecare cu ce are). am 19 ani si (nu vreau sa ma laud)am avut destule masini, dintre care primul tuning un mercedes vito din 2000 pe care i-am pus kit luma tuning.ii drept ca nu se compara cu matizu....da spre deosebire de vito tunat, matiz tunat nu prea vezi...

apropo...de unde esti???
GEF style is offline   Reply With Quote
Old 16-11-04, 21:08   #159
alexufo
Cluj Street Racing Member

Stage 5
 
alexufo's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,904
Member of:
[CSR]
[DACIA]
[PEUGEOT]
[CITROEN]
[Competitor CNCA]
Default

in sfarsit lucrurile au revenit la normal .care vreti sa vedeti masina sa veniti la arad in 28 parca
alexufo is offline   Reply With Quote
Old 17-11-04, 18:32   #160
aR99bMw

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,856
Default

mai baieti ..nu inteleg ce treaba aveti voi ca el si-a modificat matizu...fiecare isi baga banii in ce masina vrea si cat vrea.....(daca are)

eu nu bagam banii intr-un matiz pt. ca am si 1.92 si nu prea incap in asa masina )) poate o faceam cabio ))
__________________
j
aR99bMw is offline   Reply With Quote
Old 17-11-04, 22:15   #161
alexufo
Cluj Street Racing Member

Stage 5
 
alexufo's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,904
Member of:
[CSR]
[DACIA]
[PEUGEOT]
[CITROEN]
[Competitor CNCA]
Default

ar99bmw tu ce ai ??seria 5 ??
alexufo is offline   Reply With Quote
Old 17-11-04, 23:12   #162
aR99bMw

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,856
Default

seria 3
aR99bMw is offline   Reply With Quote
Old 21-11-04, 22:41   #163
alexufo
Cluj Street Racing Member

Stage 5
 
alexufo's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,904
Member of:
[CSR]
[DACIA]
[PEUGEOT]
[CITROEN]
[Competitor CNCA]
Default

ai fost la ceva legale la tm prin aprilie?ca mi se pare ca cunosc numaru si il asociez cu un bmw!lol
alexufo is offline   Reply With Quote
Old 21-11-04, 22:57   #164
aR99bMw

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,856
Default

in aprilie aveam un bmw visiniu cu numaru \"ar99bmw\" dar am participat cu altul cu care am luat locu 2
masina mea de acuma e la sectiunea masina mea....
aR99bMw is offline   Reply With Quote
Old 24-11-04, 07:40   #165
HolySoul

Stage 5
 
HolySoul's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

bravo lui ca a avut tupeul sa imbunatateasca o masina care e masina de fumei si de oras (parere proprie) e instabila si nu ai siguranta in ea ... motor de 800 cmc nu prea ai ce-i cere si consum redus si sa fuga ? si roti mici si sa aiba top speed 200 ?: )

Oricum il admir pe tip ca face ceva ce n-au reusit cei de la Daewoo . Ia si-ti fa masina OZN si arata ca se putea face o masina mult mai buna (chiar una sport)

Una e sa vezi o Octavia 1.9 TDI sau un Passat sau un Golf ca te ia la semafor si alta e sa vezi ka te face unu cu matizu ... parca itzi sta pe creier dupa aia ca te-o facut unu cu o \"cutie de chibrituri\" pe cand masinile alea sunt masini cu pretentii e normal sa te faca ...
Cel mai mult nu-mi place invidia si pe invidiosi imi place sa-i ard prin defectu lor si bag cutitu-n rana mai mult ... la ce sa le zic ca-s invidiosi ? mai degraba sa le demonstrez !
__________________
VW Passat 1.9 TDI
Nissan 350Z
HolySoul is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -