Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Masina mea Daewoo

Reply
 
Thread Tools
Old 09-11-04, 01:17   #136
Piry
TIME SQUAD Member

Stage 5
 
Piry's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,105
Member of:
[TIME SQUAD]
Default

ma nici nu mai are rost sa-mi racesc gura ... cei frumos si la dumnezo ii place daca nu va placa nu va uitati da va zic io ca vati dorii sa aveti un matiz ca alui krushx sau gef. mai ales cand nu poti iesii pe strada fara sa se uite lumea dupa tine

MORI ! date draq
Piry is offline   Reply With Quote
Old 09-11-04, 10:23   #137
killme

Stage 3
 
killme's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 97
Default

mai devil unu am auzit ca ai avut ceva intamplari neplacute cu bicicleta...
killme is offline   Reply With Quote
Old 09-11-04, 14:50   #138
Devil_1

Stage 2
 
Devil_1's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 26
Default

in privinta banilor aveti dreptate.stiu ca sa investit multi bani si mult timp in acea masina shi respect treaba asta .(chiar imi place exterioru shi mai ales sub-urile) dar sa veniti sa ziceti ca mere nustiucat de bine shi tare shi ca ii puneti chip care iti da 20-30 cp e cam suspect.
Ati vazut voi chip care sa iti dea aproape jumate puterea motorului?
sa fim seriosi!
Devil_1 is offline   Reply With Quote
Old 10-11-04, 22:27   #139
alexufo
Cluj Street Racing Member

Stage 5
 
alexufo's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,904
Member of:
[CSR]
[DACIA]
[PEUGEOT]
[CITROEN]
[Competitor CNCA]
Default

devil ,fara suparare dar iar vorbesti fara sa stii
am un prieten care are un ford focus combi cu motor de 1,6 de 101 cai
a pus un cip de 980 de euro (pe bune) +evacuare directa +filtru si a ajuns la puterea de 174 de cai .cipuri sunt care sa dea destul dar daca motorul nu suporta aia e altceva
alta si mai si un diesel hdi de 206 cu 90 de cai cu un cip si filtru a batut o masina de 150 de cai deci nu zic cati cai are si sa nu vorbiti ca era sofer naspa sau mai stiu eu ce la masina cealalta
__________________
Team C.S.R.
alexufo is offline   Reply With Quote
Old 10-11-04, 23:11   #140
Bogdan_16v
Guest
 
Posts: n/a
Default

Iar vorbiti mai tampenii, nu v-ati saturat? Cum naiba sa ajunga un motor, pp ca pe benzina, de 1.6, la 175cp doar cu chip filtru si evacuare? Voi vedeti ce scrieti acolo??? Daca ar fi fost turbo diesel, mai intelegeam, cu un soft rescris la extrem si cu alte modificari mai delicate sa fi ajuns aproape de valoarea aia...
Intre timp, mai intrati si voi pe http://www.chiptuning.ro/ si poate va mai desteptati...nu de alta, dar s-ar putea sa vi se naruie visele ude...
  Reply With Quote
Old 11-11-04, 08:25   #141
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

cu chip si filtru a crescut puterea cu ~75% ?????
tu iti dai seama ce zici? adica aia de la Ford sunt cam prosti?
pai daca ii punea turbo, axa cu came sport, pistoane forjate, etc, etc inseamna ca il duce la vro 400 de cai lejereanu.
DACA ar fi cum zici tu la prima pedala data pana la limita rosie.....pa, pa motor.
COObra is offline   Reply With Quote
Old 11-11-04, 19:44   #142
HalbaSus

Stage 3
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 104
Default

daca-i pui o turbina unui motor de 1.6 poti sa-l duci \"teoretic\" pana spre 600-700 cp... spun teoretic pt ca vor trebuii modificate (a se citi inlocuite) toate componentele motorului si oricum motorul va fi de tip enzo ferrari, adica \"cea mai buna masina e cea care se dezmembreaza dupa linia de sosire\" adica nu faci cu ea 1000 de km asta-i clar...

Cat despre chipurile care dau 50% din puterea motorului... dupa cum ziceau si cei de mai sus... e aberatieeeeeeeeeee... da nu una oarecare ci din asta de zile mari... faptul ca dai 1000 de euro pe un chip nu inseamna ca iti da de
3 ori mai multi cai ca unul de 300... pe masini turbo un chip intradevar poate sa mareasca cu pana 30% puterea motorului datorita modificarii presiunii turbo 'n stuff... oricum o masina turbo e \"mai tunabila\" decat una normal aspirata... dar revenind la subiect... fordul care a ajuns de la 101 la 175 de cp sa se duca la un dyno test si sa se bucure daca are 130 (sincer m-ar mira sa aiba), iar despre 206-le hdi care a batut o masina de 150 cp am 2 precizari.
1. hdi e TURBOdiesel deci se poate ridica puterea mai tare decat la o masina normal aspirata, cu chip+filtru+evacuare poti ajunge undeva spre 130 cp
2. 206 e o masina usoara... daca a concurat cu un vectra de cdti de 150 cp sau cu ceva harb benzinar de 2 tone si 150 cp clar ca \"l-a facut\" faptul ca o masina \"face\" alta masina nu inseamna ca are cu X cp mai mult... eu pun pariu ca un tico \"face\" la liniutza ML320 care trage o rulota de 2 tone in spate... si din asta rezulta ca tico are peste 220 cp...

matizul e bine facut din pct de vedere al instalatiei audio, eleronul e haios si daca are semnatura lu couldhart se accepta ... dar chestiile alea albastre care sunt pe stergatoare si le folosesc in general taximetristii pe dacii... sunt hidoase... parerea mea... daca voua va plac atunci nu ma luati in seama... ca doar nu pe banii mei le-ati pus acolo... de altfel avantajul matiz-tuningului e ca orice modificare excentrica care pe alte masini un pic mai puternice ar parea kitch pe matiz par haioase si se integreaza in profilul masinii... care e o mare gluma la adresa masinilor... de aceea eleronul nu e \"deranjant\"... pe un passat ar fi fost... nu stiu daca ati vazut episodul din \"pimp my ride\" cand au pus eleron pe ceva duba tip damas \"ca sa apese spatele cand merge cu viteze extraordinare de 60 km/h\"... adica era haios... si se integra in peisaj... asa si cu matizul... good job.
__________________
My car is slow but I still love it - Opel Vectra B 2.0 DTL
HalbaSus is offline   Reply With Quote
Old 12-11-04, 00:36   #143
alexufo
Cluj Street Racing Member

Stage 5
 
alexufo's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,904
Member of:
[CSR]
[DACIA]
[PEUGEOT]
[CITROEN]
[Competitor CNCA]
Default

eu nu mai vorbesc despre asta ca e offtopic .nu crezi 16 v?? treaba ta .la o pedala brusca pana la fund pe teava scoatea flacara de 20 de cm .si mai avea el ceva la motor dar nu a mai vrut sa imi spuna .oricum eu o sa il mai intreb sa vad daca imi zice .
oricum nu mai are rost sa vorbesc .si am uitat sa zic ca treaba asta l-a dus la un piston varza .in fine va rog nu mai tot scrieti altceva decat despre cum arata matizu sau daca va place sau nu .
alexufo is offline   Reply With Quote
Old 12-11-04, 17:50   #144
HalbaSus

Stage 3
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 104
Default

Quote:
eu nu mai vorbesc despre asta ca e offtopic .nu crezi 16 v?? treaba ta .la o pedala brusca pana la fund pe teava scoatea flacara de 20 de cm .si mai avea el ceva la motor dar nu a mai vrut sa imi spuna .oricum eu o sa il mai intreb sa vad daca imi zice .
Bwahahahhahahhah... ce mah ? flacara de 20 de cm ? [incerc sa ma opresc din ras] adica tu crezi ca scosul flacarilor inseamna chiptuning ? inseamna ca benzina iesea pe tzeava de esapament... ceea ce inseamna ardere incompleta, ceea ce inseamna performante mai mici... benzina trebuie sa arda IN MOTOR nu in afara lui... crede-ma ca nu-i greu sa-ti fac o dacie care abia merge sa scoata flacari pe tzeava...
HalbaSus is offline   Reply With Quote
Old 12-11-04, 19:03   #145
Devil_1

Stage 2
 
Devil_1's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 26
Default

scuze ca te jignesc alexufo da esti un COPT!!!eu am zis ceva shi tu imi dai replica altceva!Eu am zis ca doar cu chip nu poti sa scoti jumate puterea motorului!!!Tu ai vorbit de chip + multe altele!!!!!
Fii shi tu mai atent!
Shi oricum la cate aberatii ai scos nush de ce se leaga lumea de mine ca am 15 ani ,shi nu de tine ca esti \"mare\" da spui tampenii!
Devil_1 is offline   Reply With Quote
Old 12-11-04, 20:44   #146
HalbaSus

Stage 3
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 104
Default

fara turbo nu se pot scoate peste 50% din capacitatea motorului... chiar si un calcul optimist arata ca:
chip+filtru+evacuare+axe cu came+injectoare cu diametru marit nu fac impreuna 75 de cai sau cati erau aia pe 1.6... daca e turbo e altceva... atunci 175 cp se pot scoate si dintr-un 1.6 turbo diesel (cam greu, si dus un pic la extrem dar se pot).
dar sa ramanem on-topic... matizul NU e o masina, cu toate acestea tuningul facut de tine e simaptic... si instalatia aia audio pare sa \"sune bine\", deci tot respectul pentru chestia aia... si inca ceva... eu va cred ca trotineta prinde 170 km/h... dar pt binele vostru nu va mai fortati norocul... e totusi o chestie mica, usoara, cu centrul de greutate destul de sus, la viteze mari eu nu as dori sa stau in asa ceva... noroc cu instalatia audio care a mai \"coborat-o\" un pic...
HalbaSus is offline   Reply With Quote
Old 14-11-04, 00:43   #147
GEF style

Stage 4
 
GEF style's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 172
Member of:
[CSR]
Default

HalbaSus...tre` sa te contrazic...matizul E masina si nu stiu ce te face sa crezi ca nu poate sa mearga 170. vezi...toate parerile astea despre matiz m-au facut sa aleg aceasta masina pt tuning.o sa-l vezi anu` viitor cand ii pun si motorul de 1000cmc de daihatsu charade gtti care are din fabrica 100cai(99 mai precis). cat crezi ca poate fii dozat motoru`?...150 de cai???merge.....pe o caroserie de 800 kg. si va fii tot matiz!!!

NE VEDEM LA ARAD!!!
__________________
cine a zis ca matizu` nu-i masina?
GEF style is offline   Reply With Quote
Old 14-11-04, 01:44   #148
catalin rs4

Stage 5
 
catalin rs4's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"GEF style\"
HalbaSus...tre` sa te contrazic...matizul E masina si nu stiu ce te face sa crezi ca nu poate sa mearga 170. vezi...toate parerile astea despre matiz m-au facut sa aleg aceasta masina pt tuning.o sa-l vezi anu` viitor cand ii pun si motorul de 1000cmc de daihatsu charade gtti care are din fabrica 100cai(99 mai precis). cat crezi ca poate fii dozat motoru`?...150 de cai???merge.....pe o caroserie de 800 kg. si va fii tot matiz!!!

NE VEDEM LA ARAD!!!
150 cp va fi greu...dar poate 15-20 maxim..de cp poti scoate...dar nu prea..cred..pune intai motorul sus..oricum daca ii pui alt motor va trebui sai modific si alte frane..etc..
__________________
catalin rs4 is offline   Reply With Quote
Old 14-11-04, 04:32   #149
alexufo
Cluj Street Racing Member

Stage 5
 
alexufo's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,904
Member of:
[CSR]
[DACIA]
[PEUGEOT]
[CITROEN]
[Competitor CNCA]
Default

cipu poate da pana la 50 la suta un 206 de 90 cai hdi cu cip face masina de 130 de cai din fabrica golf4


si la focus a schimbat si axa cu came ,filtru evacuare si cip
si radeti de flacari ???bravo

halba si eu ii zic ca se risca cu viteza aia in matiz
si halba faza cu flacara era o observatie ,dar cine sunt eu sa te contrazic poti sa razi in continuare

am incheiat subiectul
alexufo is offline   Reply With Quote
Old 14-11-04, 04:48   #150
n0namee

Stage 5
 
n0namee's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,313
Default

sunt curios totusi ... pentru ce afirmi ca Matizul NU e masina mah??? adica sunt atatia care isi fac din Dacie piese unicat ... si la care daca stai sa te gandesti un Matiz e de preferat unei Dacii din 1980 ... si care te-ar lua de gat la o astfel de afirmatie idioata! poate NU au ei chef sa dea atatia bani cat dai tu pe benzina ... sau nu le plac masinile mari ...sau etc!
__________________
- Life is Either a Daring Adventure or Nothing At All -
n0namee is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -