11-02-12, 11:41
|
#4501
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by cheluakame
272 cea de aspirat
|
282 de grade. Bafta!
|
|
|
11-02-12, 15:01
|
#4502
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by aditza579
282 de grade. Bafta!
|
Corect, tineam minte de 72 IA si AE si de aceea ma gandeam la 272...
|
|
|
12-02-12, 11:19
|
#4503
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Dacioara este f bine, sta la garaj si asteapta vremea mai buna
Cel mai rapid plan de cum da caldura este sa-i dau jos motorul si cutia ca sa-i lucrez lonjeroanele..am ramas cu ceva restante pe acolo de cand am lucrat masina pentru ca atunci nu am avut timpul necesar pentru a demonta si mecanica toata.
Intre timp, am dezechipat complet chiulasa si va urma sa ma apuc sa o lucrez, asa incet incet cu rabdare de chinez batran...am sa investesc in ea doar banii pentru alezare si pentru gaurit tachetii
Am sa merg tot pe chiulasa de Dacie deocamdata, daca e sa fac vreo schimbare vreodata am sa schimb motorul si cutia cu totul...pentru moment prefer sa imbunatatesc tehnica autohtona
CyPz, am poze cu traseul de evacuare pozat de dedesubtul masinii, poate le gasesc ..le-am gasit
Intre timp am schimbat saxofonul si intermediara(cu una de inox), dar in principiu desenul traseului a ramas acelasi
|
|
|
12-02-12, 12:44
|
#4504
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Multumesc imi vor fi de mare ajutor
Am auzit pe la televizor ca acolo pe la Braila e zapada mare sa ai grija de Daciuca si de Urs ca sunt bomboane!
|
|
|
12-02-12, 16:58
|
#4505
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,744
Member of: [Moderators] [Old School Cars] [FOTO] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Si cablul ala care tine evacuarea sa nu cada e tot acolo ... ?
|
|
|
12-02-12, 19:15
|
#4506
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by LKS
Si cablul ala care tine evacuarea sa nu cada e tot acolo ... ?
|
Am uitat sa reeditam poza atunci. acum nu mai e!
|
|
|
12-02-12, 19:38
|
#4507
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,744
Member of: [Moderators] [Old School Cars] [FOTO] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by Sirius
Am uitat sa reeditam poza atunci. acum nu mai e!
|
.....
|
|
|
12-02-12, 20:39
|
#4508
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by LKS
Si cablul ala care tine evacuarea sa nu cada e tot acolo ... ?
|
Da, numai ca, intre timp a fost inlocuit cu o sarma ruginita..si chiar vorbesc serios ..eu nu ma ascund dupa degete si nu am de ce sa-mi fie rusine cu ceva care nu este in regula la masinile mele
Insa observ ca spiritul asta acru al tau inca nu a disparut, in ciuda trecerii anilor si a unei asteptate maturizari..poate?
|
|
|
12-02-12, 20:54
|
#4509
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,744
Member of: [Moderators] [Old School Cars] [FOTO] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Stii vorba aia, lupul isi schimba parul ...
In alta ordine de idei, observ ca si perfectionismul tau se cam lasa asteptat, domnule inginer.
|
|
|
12-02-12, 21:05
|
#4510
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by LKS
Stii vorba aia, lupul isi schimba parul ...
In alta ordine de idei, observ ca si perfectionismul tau se cam lasa asteptat, domnule inginer.
|
Viziunea mea legata de fiare s-a schimbat destul de mult, precum si prioritatile mele, asta odata cu varsta, dar si cu speranta tot mai slaba de mai bine in viitor ..am invatat sa fiu mult mai precaut in ceea ce priveste cheltuirea banilor si nu uita ca acum am si E30-ul care a cerut si cere f multe resurse, de tot felul
La ambele masini m-am concentrat pe siguranta si functionare tehnica ireprosabila...la 160km/h cu Dacia nu am simtit nici-un fior rece pentru ca aveam o sarma la evacuare..in rest rula ca la 80km/h..
|
|
|
13-02-12, 01:18
|
#4511
|
Stage 3
Join Date: Oct 2011
Posts: 76
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan
Viziunea mea legata de fiare s-a schimbat destul de mult, precum si prioritatile mele, asta odata cu varsta, dar si cu speranta tot mai slaba de mai bine in viitor ..am invatat sa fiu mult mai precaut in ceea ce priveste cheltuirea banilor si nu uita ca acum am si E30-ul care a cerut si cere f multe resurse, de tot felul
La ambele masini m-am concentrat pe siguranta si functionare tehnica ireprosabila...la 160km/h cu Dacia nu am simtit nici-un fior rece pentru ca aveam o sarma la evacuare..in rest rula ca la 80km/h..
|
domnu' Bogdan nu luati in seama orce rautate ... as avea si eu cateva intrebari despre exapamentul aflat pe dacia dumnevostra : modifica cumva consumul ? si aveti probleme la itp? sau in general cu el ?
|
|
|
13-02-12, 11:55
|
#4512
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by kardan
domnu' Bogdan nu luati in seama orce rautate ... as avea si eu cateva intrebari despre exapamentul aflat pe dacia dumnevostra : modifica cumva consumul ? si aveti probleme la itp? sau in general cu el ?
|
O evacuare mai permisiva nu poate decat sa-ti micsoreze consumul(prea putin) si sa-ti mareasca performantele..atentie insa, nici sa pui o teava din fata pana-n spate nu este bine, vei pierde cuplu
La ITP nu am mai fost de peste 2 ani, iar ultiumul ITP mi l-am facut personal, deci nu am avut probleme...
Acum lasand sarmele deoparte, vara aceasta voi modifica complet evacuarea, ocazie cu care am sa-mi fac si un suport adecvat cu prindere pe lonjeron
Colegu LKS, sa stii ca piesa de prindere a evacuarii o am desenata deja, trebuie numai lucrata in tabla...insa daca eu nu am mai circulat in ultimii 2 ani+ cu Dacia nu am vazut rostul efortului ..am avut f multa ocupatie in schimb cu E30-ul, pe care se vad din plin rezultatele.
Toate la timpul lor si in functie de prioritate..le voi face asa usor, usor..important este ca sunt hotarat sa nu renunt la visul meu cu aceasta masina(Gordina)
|
|
|
13-02-12, 12:51
|
#4513
|
Stage 2
Join Date: Nov 2009
Posts: 54
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Toate la timpul lor si in functie de prioritate..le voi face asa usor, usor..important este ca sunt hotarat sa nu renunt la visul meu cu aceasta masina(Gordina) [/QUOTE]
Foarte bine ca nu esti hotarat sa renunti la visul asta frumos
__________________
I ♥ 1310
|
|
|
13-02-12, 13:03
|
#4514
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Bogdan uite 2 idei folosite de mine, fara nici o pisa fantastica, doar 2 tampoane clasice da Dacie si niste placband aici si aici
Pe lonjeronul din spate ai o gaura, acolo poti suda o piulita in care sa prinzi tamponul de cauciuc foarte lejer si frumos si la mijloc am facut un S cu doua gauri, una am prinso de surubu de la centurile de siguranta si alta de tampon, iara o traba usoara si foarte ieftina si cu piese de schimb la indemana(operatiunile mele le-am facut la un servis de tobe)
Bafta in tot ce ti-ai propus
p.s. la voi cum e cu zapada?
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
|
|
|
13-02-12, 14:35
|
#4515
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,622
Member of: [Moderators] [Midnight Racers] [Oltcit] [DACIA] [Echipa de sprijin] [Dacia Rally Team] [VW]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Bună treaba asta cu placbandu` si mai ales că lucrarea e facută intr`un servis de tobe.... bla bla bla ... ne batem joc de limba română...
Bogdan, un lucru bine făcut necesită timp...
|
|
|
|
|