02-01-12, 19:21
|
#4486
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Am inceput anul cu chef de munca si cu ambitie, asa ca nu am mai stat pe ganduri si azi m-am apucat de treaba
|
|
|
02-01-12, 19:31
|
#4487
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 656
Member of: [DACIA] [VW]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan
Am inceput anul cu chef de munca si cu ambitie, asa ca nu am mai stat pe ganduri si azi m-am apucat de treaba
|
bun asa bogdane spor la treaba
|
|
|
02-01-12, 19:33
|
#4488
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
NIG-ule iti pun si eu o intrebare....ct te'a costat dungile de gordini..?
|
|
|
02-01-12, 19:41
|
#4489
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by bigathebest
NIG-ule iti pun si eu o intrebare....ct te'a costat dungile de gordini..?
|
Chiar nu mai stiu..le-am facut in 2008...dar parca ceva in jur de 1 milion pe atunci
Multam UUT, sa fie, ca am de mesterit la amandoua
|
|
|
02-01-12, 22:16
|
#4490
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
|
|
|
02-01-12, 22:50
|
#4491
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Ai montat bateria inapoi in compartimentul motor? De ce?
Ce planuri si cu chiuloasa?
|
|
|
03-01-12, 09:08
|
#4492
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by b08ygs
Ai montat bateria inapoi in compartimentul motor? De ce?
Ce planuri si cu chiuloasa?
|
Daca nu am mai mers cu Dacia, am luat cablul lung de (+) si l-am pus in urs ca i-am mutat si lui bateria in portbagaj
Cand am pornit Dacia cu orizontalele am pus bateria la motor cu cablurile originale...este o solutie de moment pana cumpar un alt cablu lung pana in portbagaj
La chiulasa voi optimiza traseele de admisie si de evacuare, voi mai aleza 0.5- 1mm din ea si mai vad eu ce mai fac pe acolo daca tot este data jos...
Da Iulica, omul din neatentii/greseli invata...
|
|
|
03-01-12, 19:23
|
#4493
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
FELICITARI pentru pagina cu numarul 300!
Last edited by Sirius; 03-01-12 at 19:25.
|
|
|
03-01-12, 21:51
|
#4494
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by Sirius
FELICITARI pentru pagina cu numarul 300!
|
Da, am observat si eu treaba asta ..si chiar eu am inaugurat-o la inceput de an nou
Sa fie cu bafta, ce sa zic..numai ca la cate am in cap eu pentru anul acesta nu stiu cate le voi putea realiza...vom vedea
|
|
|
11-01-12, 20:38
|
#4495
|
Stage 5
Join Date: Aug 2011
Posts: 1,063
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Domnul Bogdan, referitor la traseul de evacuare, in special detenta si finala. Stiu ca este scoasa sub prag finala pe Daciuca. Asa as vrea sa ii fac si eu la papucul meu(motor stock 1.4) dar ma inteseaza daca vreti sa imi faceti si mie o schema cu traseul dumneavoastra, pentru ca nu vreau nici sa paraie ca tractorul, ci sa fie placut urechii, si mie frica daca o fac de capul meu...
Last edited by CyPz; 11-01-12 at 20:41.
|
|
|
10-02-12, 18:04
|
#4496
|
Stage 3
Join Date: Oct 2011
Posts: 76
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan
Da, am observat si eu treaba asta ..si chiar eu am inaugurat-o la inceput de an nou
Sa fie cu bafta, ce sa zic..numai ca la cate am in cap eu pentru anul acesta nu stiu cate le voi putea realiza...vom vedea
|
domu' Bogdan nimic nou ? ce mai face dacia ?
|
|
|
10-02-12, 20:27
|
#4497
|
Stage 3
Join Date: Sep 2011
Posts: 166
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Salut, buna treaba daca ai avut rabdare 300 de pagini, nu e un lucru usor...io iti urez 300cp pa viitor si de restul tu sti
Daca tot ai chiulasa jos mai bn cauta una de alpine si ai facut cea mai mare afacere decat sa investesti in cea de dacia!!! numai bn si poate sare cineva la cap cu doua BARI de 1300 complete ptr mine!!! multumesc
__________________
CINE NU INCEARCA...A PIERDUT DEJA!!!
|
|
|
10-02-12, 21:47
|
#4498
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 877
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
nu cred ca face nimic daca pune chiulasa de alpine direct...
|
|
|
10-02-12, 23:11
|
#4499
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by gabrielwrc
Salut, buna treaba daca ai avut rabdare 300 de pagini, nu e un lucru usor...io iti urez 300cp pa viitor si de restul tu sti
Daca tot ai chiulasa jos mai bn cauta una de alpine si ai facut cea mai mare afacere decat sa investesti in cea de dacia!!! numai bn si poate sare cineva la cap cu doua BARI de 1300 complete ptr mine!!! multumesc
|
se face treaba buna si cu cea de dacie.
o axa de alpine la cate grade se invarte?
chiar sunt si eu curios, ce ar fi mai bine, o axa de 320 cu o chiuloasa bine lucrata de dacie, sau o axa de alpine stoc cu o chiuloasa de alpine?
__________________
Dacia 1310 TURBO 1.7
Volvo 480 TURBO 1.7
|
|
|
10-02-12, 23:53
|
#4500
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Dacia 1300 la a doua tinerete!!!-BR 98 NIG
Quote:
Originally Posted by Sirius
se face treaba buna si cu cea de dacie.
o axa de alpine la cate grade se invarte?
chiar sunt si eu curios, ce ar fi mai bine, o axa de 320 cu o chiuloasa bine lucrata de dacie, sau o axa de alpine stoc cu o chiuloasa de alpine?
|
272 cea de aspirat si 240 cea de turbo.
Face treaba cu cea de dacie, alpinul nu depaseste 8:1 cu setul 1300.
Daca ar fi fost si setul de alpine ar fi stat altfel treaba.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
|
|
|
|
|