Quote:
Originally Posted by rob3rt0
|
Da pnm teoretic nu era treaba ta sa postezi clipurile.... in fine.. greseala mea ca nu le-am pus pe Youtube ca clipuri private...
In legatura cu ultima pagina de discutii nu ma bag
descurcati-va cu Castoire, daca va mancat in fund sa va certati cu el..
Cum se vede si din clipuri motoru porneste la cald bine
relantiul sta la 900-960 de tras trage dar am impresia ca are prea multa benzina... cand o accelerez puternic da fum negru, nu ca dizelaru dar da... la capitolul asta mai am putin de reglat/umblat
Marea mea problema este la filtru de aer... cand ii pun filtru de aer (filtru de hota sau hartie de filtru de aer) sta la relanti dar daca vreau sa plec de pe loc ineaca carburatoru si merge balbaita cu foarte multa benzina, scoate mult fum negru in sarcina si se accelereaza greu, din pacate nu pot sai pun un gat de lebada ca nu se inchide capota
maine o sa incerc sa tai din gatu de lebada sa vedem daca are vreo sansa sa intre fara sa macelaresc capota... parerea mea este ca e filtru prea aproape de carburator si daia nu trage cum trebuie aer... alta varianta nu am
Duminica am avut prima tentativa de a monta carburatorul cu galeria originala, dar aceasta a refuzat sa coopereze rezultand fisurarea ei
si mia curs toata apa din motor
(sub gaurile de admisie se afla canale de apa care comunica cu chiuloasa cu pata calda si pompa de apa) asa ca luni dimineata era la un atelier si am resudato
am facut 4 garnituri de kilgherit(multumesc Stefan BV58BAR) cu putin mastic si acum tine apa nu trage aer fals pe nicaieri, parghia de acceleratie merge bine, totul este ok
mai trebuie sai fac un reglaj la avans cu un "echipament profesionist"
si cam asta e...
Cateva poze
se poate vedea si traseul electric matisat