Quote:
Originally Posted by Castoire
numai lu bolidu sa-i multumesti fi-ti-ar basculanta a dracu [-( m-am ars pe spate ca tractoristi si am facut bataturi facandu-ti tie munca murdara..
@bolidu: felicitari domn inginer
|
Nu stie lumea de relatia noastra>
< sti bine ca iti sunt recunoscator ca mai ajutat
Revenind, sa realizat si timoneria, schimbatorul acum are o cursa foarte scurta iar cutia este foarte precisa
mai trebuie sa contruiesc o cutie sa nu mai am gaura din podea
ca mocheta am reusit sa o lipesc acolo unde in poze este taiata si rupta
Sa montat bateria in portbagaj si sa tras cablu gros prin interiorul masini
Iar ultimul lucru care sa facut la masina a fost evacuare, de mult imi doream o evacuare la prag pe partea stanga
asa ca pentru asta am optat, traseu de 50, ca asa pleca din galerie, o mediana noua de Megan si o finala de la un prieten
si repozitionate tampoanele, din pacate la evacuare mai trebuie sa intervin ca face prea multa galagie si ma deranjeaza
Mai trebuie sa rezolv cu racirea alternatorului ca se invarte invers si nu are racire
sa dau jos carburatoarele moto si sa pun galeria originala cu un Weber DIR32 sau un DAR32, care motorul asta il avea din fabrica sau orice alt dublucorp progresiv
si cateva mici chichite care nu-mi functioneaza cum vreau eu, mutarea sondelor de apa ca nu imi indica temperatura, sa caut o sonda de presiune, pentru ceas sa vad presiunea uleiului
chestii mici
Oricum masina merge dar nu trage precum credeam eu, mai are nevoie de un reglaj de tacheti
ca tzacane si sa pun carburatoru dublu si vedem dupaia
Poze
foarte multe poze