Quote:
Originally Posted by Old_boy
baga ma poze din voiaj
|
Da intradevar am fost si eu intr-un bine meritat concediu de odihna impreuna cu prietena
Am fost pe Transfagarasan si dupaia Sibiu, Rm. Valcea si inapoi acasa. Nu puteam sa trec prin AG fara sa nu ma opresc la Domnul Inginer Popescu Alexandru (aka Bolidu)
sa admire si el motoru la care a lucrat cu mine timp de o saptamana, am ajuns la el la ora 7 AM, a fost trezit special pentru aceasta vizita, nu stiu cat de bine a admirat el masina ca dormea pe el
oricum foarte incantat de vizita noastra
Pe serpentinele dupa Transfagarasan sa descurcat bine, urca foarte frumos din ture mici si nu am simtit ca nu poate sa urce... Nu am fortat nota pe serpentine deaorece aveam rulementii fata facuti pachet si am zis sa nu ma risc aiurea,dar am avut ceva emotii cu ei. La coborare franele sau dovedit foarte eficiente, nu s-au incins deloc.In schimb am avut probleme cu pasajele, cel de pe dreapta imi freca cand se inclina masina... ma terminat psihic tot drumu, la Vidraru am fost nevoit sa bag levierul pe el, sa-l mai potolesc
Per general sunt foarte multumit de cum merg motoru si franele, singurele probleme ar fi pierderile de ulei din cutia de viteze , imi este foarte foarte scarba sa ma apuc sa o dau jos si sa-i schimb simeringul de la priza si imi mai agata treapta 4 cand o grabesc, nu stiu de ce face asa...
Cand am ajuns in Bucuresti i-am schimbat rulmentii cu unii de Alexandria si bucsile de la basculele inferioare, am optat pentru un set de Papuc diese, facute de Ardeleana. Ieri am strans chiuloasa si am reglat culbutori ca am facut cam 1000 de km de cand am facut motoru
Singurele 2 lucruri mai importante care le mai am de facut acum sunt: schimb de ulei+filtru si sa-i pun antigel, momentan am apa chioara... in rest mici nimicuri...