Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
07-07-05, 21:31
|
#2
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
|
Eu am vazut montat un compresor electric pe un ursulet pe care am mers si inainte si dupa ce a fost montat si se simtea foarte bine. Problema este urmatoarea: cade foarte repede acel compresor electric. Vroiam si eu sa-mi pun dar de exemplu' la tipu' cu ursuletu' dupa 1.5 luni i-a cazut.  Nu stiu ce model avea pt ca nu m-a interesat firma ci exact ce poate piesa. Poate sunt unele foarte fiabile dar nu cunosc. In sfarsit un topic k lumea.
|
|
|
07-07-05, 22:21
|
#3
|
Super Moderator
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,661
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Mersi VLD.
Astia zic ca scoate 500 cfm, cubic feet per minute, si ca un turbo normal scoate doar 6-700... Deci diferenta nu e prea mare.
Insa acesta are switch, nu merge mereu, doar cand ai nevoie
|
|
|
07-07-05, 22:32
|
#4
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,882
|
Corect deci ai putea sa-l folosesti cum spui, cand ai nevoie si asa creste viata compresorului electric super mult. Evident daca tu nu ai nevoie de el zilnic, 24 din 24!  Totusi am observat pe site-uri (nu ebay) care vand compresoare/turbine electrice ca pretul este destul de mare (ce-am vazut eu era pe la 300E). 300E + transport,taxe si toate cele deja devine o suma maricica de bani. Cu banii respectivi faci axele cu came care sunt o chestie sigura din toate punctele de vedere (putere, fiabilitate) ! Sunt multe semne de intrebare.
|
|
|
07-07-05, 23:04
|
#5
|
Super Moderator
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,661
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Dar nu inteleg o treaba. Nu i-ar trebui motorului mai multa benzina pt asta ??? Sau schimbata electrica masinii ???
|
|
|
08-07-05, 00:10
|
#6
|
Stage 3
Join Date: Feb 2005
Posts: 89
|
pai ar trebui sa va faceti unu o pila la bavaria ca am auzit ca ei au montat asa ceva pe ultimele modele de motoare TD, si poate aflati exact cum e treaba de la sursa direct
|
|
|
08-07-05, 00:30
|
#7
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 515
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Mitsubishi]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Hondarul\"
Dar nu inteleg o treaba. Nu i-ar trebui motorului mai multa benzina pt asta ??? Sau schimbata electrica masinii ???
|
ba da. puterea nu vine de la aer, ci de la aer + benzina. partea buna este ca motoarele mai noi au diferiti senzori care masoara volumul de gaze(debitmetru+lambda etc) si in functie de acestea ajusteaza debitul de benzina. se stie iarasi, ca la un motor stok, injectoarele merg la o capacitate de 80%, asa ca teoretic, poti creste presiunea aerului pe admisie cu pana la 20% fatza de valoarea normala.asta ar insemna un + de 20% la putere. in realitate, lucrurile nu stau chiar asa de frumos(filtru de benzina murdar, contacte corozive la senzori, pompa benzina, injectoare etc), sa ca o valoare maxima admisibila ar fi de 15% in plus aer.
__________________
ex LKV, now EVO IX Redefines My Cornering
|
|
|
08-07-05, 01:28
|
#8
|
Super Moderator
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,661
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Imi bag picioarele ca-mi iau asa ceva si va zic daca e bun de ceva.
|
|
|
08-07-05, 06:02
|
#9
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Cunosc acest sistem nu e prea performant si nu da decat 5-10 cai la motoare destul de mici.
Doar atat da in plus, nu ti-l recomand de altfel nu pot spune nimic de fiabilitate.
|
|
|
08-07-05, 09:51
|
#10
|
 Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
si in plus, pentru acest sistem trebuie avuta grija mare cu instalatia electrica pentru ca este un consumator enorm de curent.... ce am vezut eu avea nevoie de 70 de amperi pentru a da 0.4 bari...
__________________
samurai 4x4
|
|
|
08-07-05, 10:17
|
#11
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
aici e reversul medaliei-> puterea consumata. acei 70 de amperi sunt o sarcina enorma pt alternator. teste efectuate in scop publicitar sunt efectuate alimentand acest motor electric din surse externe.
o vad urmatoarele probleme:
-sarcina enorma asupra alternator
-alternator defect = cost suplimentar mare
-restrictioneaza traseul de aer atunci cand nu este antrenat electric
-posibila scadere de tensiune in toata instalatia electrica a masinii de unde poate rezulta proasta functionare a sistemului de aprindere si gestiune.
avantaj:
-usor de montat
-debit de aer disponibil instantaneu odata cu pornirea lui indiferent de turatia motorului.
Concluzie: nu neg ca poate da surplus de putere
|
|
|
08-07-05, 13:00
|
#12
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
|
.
hondare nu iti lua asa ceva ...
e o prostie ca sa iti mearga trebuie sa pui 2/4 baterii in portbagaj ca s nu traga direct din alternator sau ceva de genu asta
mai cauta pe google eu am gasit un singur producator serios
dar are mari probleme cu consumul de energie...
chestia asta ar merge sigur pe tico... dar cu cat este mai mare motorul cu atat iti da mai putina presiune...
pe un motor de 2.5 de exemplu cred ca se simte doar pana in 3000 rpm iar pe la 4500 rpm deja restrictioneaza fluxul de aer
si mie mi s-a parut interesanta metoda de a supraalimenta un motor ... din pacate pe 12 v este teoretic imposibil
producatorii de aspiratoare dastea nici macar nu spun ca ar trebui sa dai mai multa benzina sau ceva de genul asta... stiu ca iti da un boost prea mic pt a face amestecul sarac
e ca si cum ai merge pe ploaie ...
|
|
|
09-07-05, 08:32
|
#13
|
 Stage 4
Join Date: May 2005
Posts: 277
|
Hondare, am mai discutat chestiile astea pe un topic  Este evident chiar si din descrierea care o au ei pe eBay ca nu e bun de nimic. Cine iti vinde o piesa \"de performanta\" care nu iti poate strica nimic la motor atunci cand o instalezi ? In al doilea rand, chiar ei spun ca nu trebuie sa faci nici un upgrade la injectoare/fuel regulators, ceea ce inseamna ca produsul lor nu afecteaza in nici un fel admisia. Repet ce am zis ultima data cand ai postat pe tema asta : baga-ti degetele in palele acestui asa zis supercharger, si apoi daca nu mai ai ce face cu ele baga-le si la un supercharger adevarat. Si, un ultim punct : daca este chiar asa de bun, de ce naiba e disponibil doar pe eBay si nu il poti cumpara la Autozone sau Jeg's sau NAPA sau Autohole sau O'Reilly ?
P.S. daca tot te intereseaza ala, uite aici, tot pentru tine :
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...category=42610
__________________
Triumph Speed Four
Pontiac Grand Prix V6
Ford Thunderbird V8
|
|
|
09-07-05, 18:06
|
#14
|
Super Moderator
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,661
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Mane, si acel turbonator care nu are nici o piesa in miscare are super reclama aici, si se vinde super bine. De ce ??? Nu stiu.
Este altceva asta, ca totusi comprima aerul, sau asa se zice.
|
|
|
09-07-05, 20:34
|
#15
|
 Stage 4
Join Date: May 2005
Posts: 277
|
Mai clar de atat nu cred ca pot sa ma exprim : aceste asa-zise produse de performanta au la fel de mult efect ca un abtibild cu SPEED , NO FEAR, DACIA TURBO.
Hondare, raspunsul la intrebarea ta este simplu : se vand pentru ca sunt destui fraieri care se lasa convinsi de PUBLICITATE.
Lasati-va de prostii si investiti banii in piese de calitate, nu in jeguri din astea.
|
|
|
|
|