BMW E90 231 HP stock
- masurat 232 stock
- masurat cu soft modificat de Racing Code 284
Dupa cum se poate observa din grafic diferenta de cuplu si putere pe care utilizatorul o are doar facand un soft este uriasa. Acum masina este foarte rapida ciar daca avea o buna dinamica si cu softul stock.
Se mai poate observa ca dupa 3650rpm cuplul/ puterea scad, iar aceasta este o consecinta a colamtarii fitrului de particule. Dupa autoregenerare puterea urmeaza sa se mentina mult mai bine si la turatie inalta. Pentru a evita astfel de corectii periodice este bine ca DPF sa fie eliminat.
In evacuare temeratura gazelor crescand mult incepe sa faca corectii prin care scade cuplul si puterea limitand presiunea si debitul de motorina.
In general masinile cu DPF functioneaza cu variatii de putere, cand filtrul e curat stau in puterea nominala si cand se colamteaza pierd destul de mult revenint aproape la initial dupa regenerare cand senzorul egt nu mai vede in evacuare temp atat de ridicate.