Nu te baga daca nu stii despre ce vorbesti. C16 Galibier nu are W16 Quadturbo, motorul nu are nici o turbina. E compresat. Asta pentru ca cei de la Bugatti isi doreau o masina cu motor pe fata, si W16-ele nu incapea decat fara turbine.
Apoi, motorul W16.4 este foarte avansat, are mai multa tehnologie Bugatti-ul Veyron (asta privind atat motorul cat si accesorile) ca orice alta masina. Da un search, sa vezi cum se construieste un Veyron si ai sa intalegi foarte repede.
fi
esti tu sigur ca nu va supralimentat?eu stiam ca va fi supralimentat cu 2 turbine si va dezvolta 800cp..pai zi si mie uimitoarea aia tehnologie..
cum e?compresat? comprimat vrei sa spui?e cu totu' altceva
Quote:
there resides a 16-cylinder, 8-litre engine with twostage supercharging. What makes this engine special is that it was developed as a flex-fuel engine and can optional be run on ethanol. Four-wheel drive, specially developed ceramic brakes and a new suspension design enable the agile, always-sure handling of a saloon of this size
cele mai avansate motoare nu exista pe masinile produse chiar si in serie mica,si de cele mai multe ori sunt mult mai simple ca si constructie,intretinere,principiu de functionare si au putere mult mai mare...
da-mi si mie 3 argumente prin care motorul asta e cel mai avansat tehnologic..prin simplu faptul ca e mare si quad turbo asta poate insemna ca e exclusivist dar nu si cel mai avansat tehnologic..
nu am zis ca este cel mai avansat, i-am raspuns doar lui StreetStyle22 care-l considera ceva banal, ca si cum l-ai vedea la fiecare colt de strada.
o frumusete de masini...alea 8 tevi de esapament o face sa semene cu sidex-u.....in fine..creca sa dus draq moda eco...daca la masina asta ai nevoie de 8 tevi sa dai afara gazele....sau poate mai stii...nu sunt toate functionale...eu cred ca sau luat dupa asta:
__________________
Mess with the best...die like the rest...
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
Re: Bugatti pregateste un nou model
Galerie Foto: Bugatti 16C Galibier s-a intors... in negru
Bugatti 16C Galibier isi face din nou aparitia, de aceasta data prezentandu-se intr-un costum negru. Si, cu cat vedem mai des hypersedanul constructorului din Molsheim, cu atat sansele ca acesta sa intre in productie sunt mai mari. Asta daca nu cumva a si primit unda verde...
Sub capota dramatic stilizata sta ascuns motorul W16 de 8.0 litri de pe Veyron, o pereche de compresoare inlocuind insa cele patru turbine. In plus, o transmisie automata in opt trepte ar putea sa-si faca aparitia in locul cutiei DSG in sapte trepte, prezenta de asemenea pe Veyron.
Exista totusi vreo posibilitate de a vedea noul Bugatti 16C Galibier pe strazi? Doar cei din Wolfsburg stiu acest lucru. Momentan...
Mie sincer mi se par cam putine 8 tevi ! Sa puna frate fara numar, fara numar, fara numar, ca sa aiba manelistu' cu ce sa se laude Si si-asa cred ca arata mult mai fain masina daca avea toata bara spate acoperita in esapamente, nu credeti ? asa, doar cu 4 pe fiecare parte, parca e... incompleta
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
Re: Bugatti pregateste un nou model
Bugatti 16C Galibier surprins in Molsheim!
A trecut ceva vreme de cand nu am mai auzit nimic de 16C Galibier, insa super-sedanul Bugatti a fost surprins recent in Molsheim! Se vede intrarea in productie la orizont?
Desi Bugatti nu vrea sa recunoasca oficial, conceptul 16C Galibier va intra mai devreme sau mai tarziu in productie. Aparent, cei din Molsheim sunt ocupati cu un model de 1.200 cai putere, insa viitorul uber-sedan va sosi candva in 2012 sau 2013 la un pret situat in jurul sumei de 1.3 milioane euro.
Un Royale modern in esenta, noul Bugatti 16C Galibier este propulsat de un motor in 16 cilindri, echipat cu doua compresoare, ce dezvolta intre 800 si 1.000 cai putere (900 CP, cel mai probabil). Sistemul de tractiune integrala si cutia automata in opt trepte completeaza pachetul, iar 16C Galibier se anunta a fi cel mai exclusivist, elegant si puternic sedan din lume!
Eu as zice ca seamana exact cu un hipopotam ! Si probabil si cantareste cat unul...pai daca veyronul avea 2 tone, asta are cel putin 2.5 !
Dar iti dai seama la cat de puternic e motorul si la ce viteza poate atinge nu poti face o masina prea usoar , nu ? , ar fi cam ilogic ( a si veyron avea 4 turbo si 10 radiatoare sa raceasca motorul iti dai seama cat conteaza si astea la greutate nu ? )
Dar iti dai seama la cat de puternic e motorul si la ce viteza poate atinge nu poti face o masina prea usoar , nu ? , ar fi cam ilogic ( a si veyron avea 4 turbo si 10 radiatoare sa raceasca motorul iti dai seama cat conteaza si astea la greutate nu ? )
conteaza ca doar face 650kg un sfert din greutatea masinii un pic cam mult ..
Dar iti dai seama la cat de puternic e motorul si la ce viteza poate atinge nu poti face o masina prea usoar , nu ?
De keoniggsegg ccxr ai auzit ? are tot 1000 de cai si cantareste putin peste 1 tona...
Quote:
a si veyron avea 4 turbo si 10 radiatoare sa raceasca motorul iti dai seama cat conteaza si astea la greutate nu ? )
Si i-am pus eu sa puna 4 turbo si 1000 de radiatoare ? deci daca ei nu sunt in stare sa scoata 1000 de cai dintr-un motor W16 de 8 litri decat asa, problema lor...dar asta spune multe despre priceperea lor in domeniul motorsportului (ma refer la inginerii de la volskwagen), nu crezi ? Deci ei au luat doua motoare V8 audi, le-au unit intr-unul singur, si (probabil) au vazut ca motorul nu dezvolta decat vreo 600 de cai (ceea ce e oarecum normal avand in vedere ca W12-le de 6 litri abia scoatea 450 de cai)...asa ca i-au bagat fo' 4 turbine (si o tona de radiatoare) ca sa ajunga la puterea dorita
Deci bugatti asta o fi el cel mai rapid supercar construit vreodata, dar in acelasi timp e si cel mai penibil supercar construit vreodata...