11-06-10, 22:01
|
#271
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
|
Re: Bugatti pregateste un nou model
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Esti o cauza pierduta in cazul asta, da subscribe la thread, sincer, nu de alta dar subiectul Veyron te depaseste, nu oricine poate sa inteleaga in totalitate masina asta, ramai cu Passat-urile tale, e pacat sa vorbesti in asemenea necunostinta de cauza despre un Hypercar de talia Veyronului. Auzi tu, sa ne imaginam ca sunt blablabla, si daca nu vreau sa imi imaginez, ceva concret au ?
|
Da, concret ai ce zic niste baieti mult mai destepti ca tine, sau ca mine:
"Having learned the VR6, it is not difficult to understand the W12. As VW said, the W12 engine shown in the mid-engined W12 supercar is virtually a combination of two VR6s."
"Similar to W12, W16 is made by mating two VR8s together, although at the moment Volkswagen group has not shown any VR8. The VR8 consists of 2 banks of 4-cylinder, mated at 15° just like VR6. The two VR8s then join together at 72°. In other words, W16 is just a W12 with one more cylinder added to each bank."
http://www.autozine.org/technical_sc..._packaging.htm
Mai mult de atat, eu nu am ce sa-ti explic..
Quote:
La Renault, 1.6 MPI este de fapt un 1.4 MPI cu cilindree marita iar 1.4 MPI este de fapt un 1.2 in aceeasi situatie, din motive de costuri.
1.4 MPI are 53 cp / litru, 1.6 16V are 66 cp / litru iar pe unele modele gasim o varianta imbunatatita de 1.6 16V (aceeasi baza, mici modificari) cu 83 cp / litru. Deci, folosind tehnologii similare, avand aceeasi baza, cu anumite modificari de la 53 CP poti ajunge la 83 CP...o mica mare diferenta, nu ?
|
compari mere cu pere...faptul ca cei de la renault subtuneaza in mod intentionat motoarele pentru a reduce consumul si totodata pentru a avea o plaja cat mai larga de motorizari nu inseamna ca de la 53 cp s-a ajuns in mod miraculos la 83 cp, ci invers, ca au plecat de la 83 cp si au ajuns la 53. plus ca, tu singur ai spus ca e mult mai usor sa obtii o putere litrica mare din motoare de cilindree mica ! ori in cazul passatului vorbim de o cilindree dubla, mai greu sa scoti 83 cp/litru. De altfel maximul de care au fost capabili a fost 81 daca nu ma insel, si asta abia dupa vreo 7 ani de la aparitia motorului respectiv !
The new Passat R36, available from early 2008, received an uprated version of the 3.6 FSI VR6 engine, with 220 kilowatts (299 PS; 295 bhp) at 6,600 rpm and 350 newton metres (258 ft·lbf) at 2,400 rpm, standard 4motion four-wheel drive, and standard Direct-Shift Gearbox (DSG).[2]
http://en.wikipedia.org/wiki/VR6_eng...specifications
Bun, sa zicem ca in versiune aspirata veyronul scotea 81 cp/litru, desi o data cu cresterea cilindreei puterea litrica scade, si desi la vremea la care a aparut (de fapt la un dupa, in 2005) cel mai puternic Passat avea 77 cp/litru, si asta dupa ce i-au bagat tehnologia FSI, pe care Veyron nu o are ! Oricum e incredibil de slab avand in vedere costul masinii. Nici macar nu se apropie de puterea litrica a lui Mclaren F1, care avea 105 cp pe litru...
Quote:
Deci, chiar daca la baza erau motoare de passat (desi nu a existat asa ceva pe passat, era ceva imaginar + inca 2 cilindri si alte vise),pentru tine e prea mult sa crezi ca ar fi avut 70 cp / litru daca ar fi fost aspirat.
|
VR6 nu e imaginar...VR8 e, in sensul ca VW nu a construit astfel de motoare pentru masinile de serie. Le-a construit in schimb pentru veyron, le-au sudat si, voila, W16 ! Deci asa cum W12-le e rezultat din unirea a doua motoare VR6, asa si W16-le e rezultat din unirea a doua VR8-uri...incredibila realizare, merita un premiu. Apropo, a luat veyronul vreun premiu pentru "engine of the year" si nu stiu eu ??
Quote:
LE - iti trebuie alt desen sa faci diferenta dintre un motor aspirat normal si unul de turatie ?
|
dar tie iti trebuie un desen ca sa pricepi ca un motor aspirat "normal" nu are ce sa caute pe un hipercar de peste un milion de euro ? Vezi tu, tocmai de aia l-au supralimentat, pentru ca era varza in versiune aspirata...repet, mai mult de 600-650 de cai nu scotea ! (650 ar fi avut daca avea 81 cp/litru, ceea ce sincer ma indoiesc) Adica ei se chinuiau sa scoata dintr-un W16 aceeasi putere pe care altii o scoteau din V12 in urma cu 20 de ani, dar tu te faci ca nu pricepi aceasta chestie simpla..
Last edited by C63 AMG; 11-06-10 at 22:14.
|
|
|
11-06-10, 22:19
|
#272
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
|
Re: Bugatti pregateste un nou model
Quote:
Originally Posted by dolb
Lasa-l anaconda, ca el e pe alta lume! Oricum..face la fel si pe sport.ro ( e acolo o stire cu veyron vs GT-R ) . Canicula asta..ce sa-i faci !
Referitor la unirea motoarelor de passat
Parca e si un lupo cu 2 bucati de VR6 in el si nu produce 1001 cp . Ce ti-e si cu mecanica asta
|
E vorba de un Golf, si e W12 bi-turbo nu W16 quad-turbo, de aia nu produce 1001 de cai. Deci daca voua vi se pare ca e o MARE smecherie sa scoti dintr-un motor de 4 litri bi-turbo 500 de cai, care unit cu un alt motor similar sa faca impreuna 1000 de cai, sincer nu stiu care dintre noi e lovit de canicula
Last edited by C63 AMG; 11-06-10 at 22:25.
|
|
|
12-06-10, 00:07
|
#273
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Bugatti pregateste un nou model
Quote:
Originally Posted by C63 AMG
E vorba de un Golf, si e W12 bi-turbo nu W16 quad-turbo, de aia nu produce 1001 de cai. Deci daca voua vi se pare ca e o MARE smecherie sa scoti dintr-un motor de 4 litri bi-turbo 500 de cai, care unit cu un alt motor similar sa faca impreuna 1000 de cai, sincer nu stiu care dintre noi e lovit de canicula
|
defapt e si un lupo, dar hai sa o lasam balta..ca nu e rost cu tine!
|
|
|
12-06-10, 01:20
|
#274
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,085
Member of: [Moderators] [Street Gambler] [Fiat] [VW]
|
Re: Bugatti pregateste un nou model
Quote:
Originally Posted by C63 AMG
Scuza-ma dar chiar nu inteleg ce anume reprezinta o capodopera la motorul ala...sunt (teoretic) doua motoare de Passat sudate, for fucks sake ! Deci daca nu-i puneau 'jdemii de turbine capodopera aia de motor nu scotea nici macar 600 de cai
|
https://www.youtube.com/watch?v=j6cyk9mQWM4
poate documentaru asta iti va schimba ideile.
|
|
|
12-06-10, 01:35
|
#275
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Bugatti pregateste un nou model
Marea inginerie de a uni motoarele a fost facuta de Fiat acum multi multi ani pentru un avion , facand primul v24 din lume , stiu ca nu are legatura ca noi vorbim de masini aici , dar nu mai ridicati veyronu in slavi atat de parca va permiteti unul , de logan mai zic , se scuza... mai avem un 5000 de euro sa luam o masina ruginita din fabrica , dar veyron ? whitey please... Warn me i diserve it .
__________________
1962 Fiat 600D
1981 Fiat 131 (1991-2000/2009-prezent)
1987 Lancia Delta HF 1.6
Fiat Coupe 20VT Plus
2005 Iveco Daily
Carpe noctem
|
|
|
12-06-10, 09:39
|
#276
|
Stage 4
Join Date: May 2009
Posts: 252
|
Re: Bugatti pregateste un nou model
Quote:
Originally Posted by denver
Marea inginerie de a uni motoarele a fost facuta de Fiat acum multi multi ani pentru un avion , facand primul v24 din lume , stiu ca nu are legatura ca noi vorbim de masini aici , dar nu mai ridicati veyronu in slavi atat de parca va permiteti unul , de logan mai zic , se scuza... mai avem un 5000 de euro sa luam o masina ruginita din fabrica , dar veyron ? whitey please... Warn me i diserve it .
|
Cred ca aici nu se ia in considerare daca ne permitem sau nu un veyron...nu are nici cea mai mica relevanta...
|
|
|
12-06-10, 23:07
|
#277
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
|
Re: Bugatti pregateste un nou model
Quote:
Originally Posted by monk
|
Stiam ca e asamblat manual motorul...pana si la AMG se asambleaza manual asa ca nu vad care-i marea smecherie
M-a amuzat insa faza cu titanul, "A material you would expect to find in an airplane, and not a car", pentru ca masina aia chiar costa cat un avion, deci chiar ma asteptam sa foloseasca asa ceva
Deci la ce pret astronomic are, chiar nu ma impresioneaza absolut deloc ca motorul are nu stiu ce componente din titan...mai ales ca chiar si asa el cantareste dublu fata de un motor AMG de 525 de cai fabricat din aluminiu. Deci asta inseamna ca motorul Veyronului are un raport greutate/putere mai slab decat un motor pe care-l gasesti la masini care costa de 10 ori mai putin, fara titan and shit
Si titan, netitan, ala tot motor de Passat e, daca intelegi ce vrea sa spun. Sunt doua Vr8-uri construite manual cu componente din titan in loc de otel, si apoi imbinate in W16. BIG FUCKING DEAL !
Asa ca oricat m-as chinui, eu tot nu pot sa pricep de ce e ridicat in slavi motorul ala...in primul rand ca e foarte greu si dupa cum s-a aratat in documentarul acela degaja incredibil de multa caldura, si are nevoie de o duzina de raditoare ca sa fie racit cum trebuie. Ori pe langa faptul ca motorul e la fel de greu ca doi sumo de 200 kile adunati la un loc, se mai adauga si greutatea acelor radiatoare + apa care circula prin ele, +transmisia care si aia mai are vreo 250 de kile ca sa reziste la cuplul de tanc, si uite asa se ajunge la aproape 1 tona numai din motor +racire + transmisie. Adica aproape dublu fata alte hipercaruri, cum ar fi mclaren F1, Pagani Zonda...(lucru care desigur se reflecta si in greutatea totala a masinii)
In fine, cred ca ar fi fost o masina mult mai reusita daca nu se incapatanau sa atinga cu orice pret 1000 de cai...adica daca optau pentru un motor normal aspirat, de turatie, in loc de aspirator quad-turbo, marca Passat ! Ceva de genul asta:
https://www.youtube.com/watch?v=fZMPD...eature=related
Last edited by C63 AMG; 12-06-10 at 23:28.
|
|
|
13-06-10, 17:56
|
#278
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 862
Member of: [KIA]
|
Re: Bugatti pregateste un nou model
E foarte grea intr`adevar. Dar totusi prinde 407 km/h. De ce oare alte hipercaruri cu motoare usoare cat un model de la Victoria Secret nu ajung la aceasta performanta? Oare nu motorul ala o impinge la aceasta viteza? Nu contest ca in viitor vor aparea masini mult mai bune decat Veyron, din toate punctele de vedere. Dar in prezent, e cea mai buna masina cu cel mai bun motor.
|
|
|
13-06-10, 17:58
|
#279
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Bugatti pregateste un nou model
Quote:
Originally Posted by JohnnyX
E foarte grea intr`adevar. Dar totusi prinde 407 km/h. De ce oare alte hipercaruri cu motoare usoare cat un model de la Victoria Secret nu ajung la aceasta performanta? Oare nu motorul ala o impinge la aceasta viteza? Nu contest ca in viitor vor aparea masini mult mai bune decat Veyron, din toate punctele de vedere. Dar in prezent, e cea mai buna masina cu cel mai bun motor.
|
motorul ala dezvolta vreo 3350 cp e cam logic sa o duca la 407.7 km/h
|
|
|
13-06-10, 18:29
|
#280
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 862
Member of: [KIA]
|
Re: Bugatti pregateste un nou model
Quote:
Originally Posted by dolb
motorul ala dezvolta vreo 3350 cp e cam logic sa o duca la 407.7 km/h
|
Nu cumva e si W48?
|
|
|
13-06-10, 18:33
|
#281
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Bugatti pregateste un nou model
Quote:
Originally Posted by JohnnyX
Nu cumva e si W48?
|
nu, e W 16 si dezvolta 3350 cp
|
|
|
13-06-10, 20:43
|
#282
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 686
Member of: [4Tuning International] [RENAULT]
|
Re: Bugatti pregateste un nou model
Quote:
Originally Posted by C63 AMG
Stiam ca e asamblat manual motorul...pana si la AMG se asambleaza manual asa ca nu vad care-i marea smecherie
|
asa spun cei de la AMG, dar conform unui calcul facut de cei de la top-gear asta inseamna ca un mecanic de la AMG trebuie sa construiasca manual 18 motoare pe zi, cam mult totusi , asta tinand cont de numarul de masini scoase intr-un an. Acum nu stiu cine minte.
|
|
|
14-06-10, 16:33
|
#283
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Bugatti pregateste un nou model
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
LE - iti trebuie alt desen sa faci diferenta dintre un motor aspirat normal si unul de turatie ? NU de alta dar si VAG scoate sensibil peste 100CP / litru din aspirat de mult timp dar la turatii mari, ca F1.
|
care e motorul asta?
|
|
|
15-06-10, 17:20
|
#284
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Bugatti pregateste un nou model
Vorbesti serios ?
4.2 420 CP
4.2 450CP
5.2 560CP
+ motorul 6.5 670CP de pe Murcielago care a fost imbunatatit recent si adus in forma asta.
De motoare turbo nici nu are rost sa vorbim, cand avea RS4 140+ CP / litru altii inca visau la asa ceva.
Last edited by _anaconda_; 15-06-10 at 17:25.
|
|
|
15-06-10, 20:28
|
#285
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
|
Re: Bugatti pregateste un nou model
Quote:
Originally Posted by JohnnyX
E foarte grea intr`adevar. Dar totusi prinde 407 km/h. De ce oare alte hipercaruri cu motoare usoare cat un model de la Victoria Secret nu ajung la aceasta performanta? Oare nu motorul ala o impinge la aceasta viteza?
|
Asa si, vrei sa spui ca o sa circule cineva cu viteza aia ? Evident ca n-o sa circule, deci care e rostul acestei masini ? Ai ghicit, nici unul
Quote:
Nu contest ca in viitor vor aparea masini mult mai bune decat Veyron, din toate punctele de vedere. Dar in prezent, e cea mai buna masina cu cel mai bun motor.
|
Si ma rog care e criteriul dupa care ai stabilit ca "e cea mai buna masina cu cel mai bun motor" ? Eu spun ca e cea mai inutila masina cu cel mai inutil motor, poti sa ma contrazici ? :P
|
|
|
|
|