Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

View Poll Results: Cum sa fie incadrarea pe grupe?
Puterea din talon inmultita cu coeficienti in functie de modificari! 117 59.69%
Puterea din talon fara nici un coeficient! 79 40.31%
Voters: 196. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 07-11-06, 12:37   #61
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Mi se pare , fara lipsa de respect , ca ai luat-o pe aratura. Nu am spus sa eliminam grupele. Vrei sa ma dau cu Dacia cu un Porsche ? As incerca. Vezi ca nu ai specificat cu ce motor si chiar cre dca am sanse cu cateva . Lancer ? Ma dau cu orice Lancer mai putin EVO . Ideea e alta - te risti tu cu Astra ta sa te dai cu Dacia mea ?
__________________

RENAULT Clio RS 197

SMART ROADSTER

AUDI A3 SPORTBACK
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 07-11-06, 13:44   #62
TigerGTS

Stage 5
 
TigerGTS's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 369
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Pai vezi taticu`...Tot sunt bune si grupele...Si la fel cum am precizat in primul meu post...Vad ca si tu sustii cu ultima ta replica existenta unui ECHILIBRU. Ma asteptam ca o sa sari cu gura si o sa ceri un duel si nu ma trag inapoi. O sa tin prezenta provocarea si atunci cand o sa ne intalnim sper sa fie intr-un climat de fair-play si luciditate, nu de persoane care ba vor grupe, ba nu vor. In ceea ce ma priveste pe mine, cu siguranta nu am luat-o pe aratura: consider ca am fost ferm si spre diferenta de altii mi-am sustinut in continuare acelasi punct de vedere, nu m-am ragzgandit pe la jumatatea drumului...Trebuie sa existe grupe si un oarecare echilibru...Si ca sa nu crezi ca am vrut sa te jignesc, exemplul meu de data aceasta este ce as face eu cu Astra G impotriva unui Lancer EVO? (Daca vrei sa mai imi zici ceva mai acid prefer sa vorbim in privat).
TigerGTS is offline   Reply With Quote
Old 12-11-06, 08:41   #63
-ZZ-

Stage 5
 
-ZZ-'s Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 694
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Dupa parearea mea,in afara de ceea ce scrie in talon ar trebui verificat putin si ce se afla pe sub capota(nu cip)...turbine,nos,compresoare etc..si facute niste calcule de putere si incadratzi la grupele corespunzatoare de catre persoane abilitate si daca nimeni nu verifica aceste persoane si totusi ele declara altceva decat realitatea si castiga anumite grupe pe nedrept,atunci sa fie o intelegere intre organizatorii de curse din Romania ca acele persoane sa nu mai fie primite in acel an la nici o alta intrecere de acest gen,drept pedeapsa.
Spuneam sa nu se ia in considerare cip-urile pentru ca majoritatea dintre noi cei care participa la curse de acest gen,au cipuit motorul,deci nu ar mai avea sens sa luam in calcul si acest lucru.
Un alt criteriu important de care ar trebui sa se tina cont in alcatuirea grupelor ,este raportul greutate/forta (de ex: lotus are motor de 192 de cai ,deci ar trebui inscris la grupa pana in 200 de cai,dar toata lumea stie cat scoate lotus pe 400 m si cat are 0-100.... )

Si eu mai raman la parearea mea...ultima ....masinile de stada cu masinile de strada si cele 'custom' intre ele...

Bafta.
-ZZ- is offline   Reply With Quote
Old 12-11-06, 08:54   #64
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Adik daca toata lumea a facut chip nu mai are rost sa se urce in grupe sau sa se declare corect , dar raportul cal / kg ar trebui luat in calcul ? Sa inteleg ca exista unul mic si rau care te obliga sa mergi la curse cu o masina de 3 tone ? Sau e altul si mai al draq care nu te lasa sa dai jos din greutate atunci cand mergi la CURSE ? In cel mai rau caz e unul al draq rau care te obliga sa cumperi un sifonier de 1.200 kg si apoi te face sa plangi ca te-a batut un kart de 800 kg iar tu vei spune ca nu e corect.
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 12-11-06, 08:57   #65
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Quote:
Originally Posted by TigerGTS View Post
Pai vezi taticu`...Tot sunt bune si grupele...Si la fel cum am precizat in primul meu post...Vad ca si tu sustii cu ultima ta replica existenta unui ECHILIBRU. Ma asteptam ca o sa sari cu gura si o sa ceri un duel si nu ma trag inapoi. O sa tin prezenta provocarea si atunci cand o sa ne intalnim sper sa fie intr-un climat de fair-play si luciditate, nu de persoane care ba vor grupe, ba nu vor. In ceea ce ma priveste pe mine, cu siguranta nu am luat-o pe aratura: consider ca am fost ferm si spre diferenta de altii mi-am sustinut in continuare acelasi punct de vedere, nu m-am ragzgandit pe la jumatatea drumului...Trebuie sa existe grupe si un oarecare echilibru...Si ca sa nu crezi ca am vrut sa te jignesc, exemplul meu de data aceasta este ce as face eu cu Astra G impotriva unui Lancer EVO? (Daca vrei sa mai imi zici ceva mai acid prefer sa vorbim in privat).
Pai taticu ... ce sa cauti tu in grupa cu evo ?
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 18-11-06, 15:59   #66
basy

Stage 5
 
Join Date: May 2006
Posts: 336
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Quote:
Originally Posted by -ZZ- View Post
Dupa parearea mea,in afara de ceea ce scrie in talon ar trebui verificat putin si ce se afla pe sub capota(nu cip)...turbine,nos,compresoare etc..si facute niste calcule de putere si incadratzi la grupele corespunzatoare de catre persoane abilitate si daca nimeni nu verifica aceste persoane si totusi ele declara altceva decat realitatea si castiga anumite grupe pe nedrept,atunci sa fie o intelegere intre organizatorii de curse din Romania ca acele persoane sa nu mai fie primite in acel an la nici o alta intrecere de acest gen,drept pedeapsa.
Spuneam sa nu se ia in considerare cip-urile pentru ca majoritatea dintre noi cei care participa la curse de acest gen,au cipuit motorul,deci nu ar mai avea sens sa luam in calcul si acest lucru.
Un alt criteriu important de care ar trebui sa se tina cont in alcatuirea grupelor ,este raportul greutate/forta (de ex: lotus are motor de 192 de cai ,deci ar trebui inscris la grupa pana in 200 de cai,dar toata lumea stie cat scoate lotus pe 400 m si cat are 0-100.... )

Si eu mai raman la parearea mea...ultima ....masinile de stada cu masinile de strada si cele 'custom' intre ele...

Bafta.
Iti inteleg "nacazul" dar organizatorii nu pot sa te lase pe tine singur in grup. In stadiul in care e acum masina nu ai nici o sansa la asa ceva. Te prezinti cu o masina aproape stock si vrei sa castigi grupe. Nu o sa ai. Mi-a placut cum ti-a tras masina dar e buna pt o masina stock, nu aveai nici o sansa de finala si nu stiu prin ce regiune vei avea avand in vedere ca o sa ai adversari mult mai titrati la grupa asta de la speedster de 1000 kg la masini de 450 CP.
Multa bafta la preparari!
__________________
Adrenalina creste o data cu viteza, viteza creste o data cu apasarea pedalei, deci adrenalina creste la pedala.
basy is offline   Reply With Quote
Old 20-11-06, 12:51   #67
-ZZ-

Stage 5
 
-ZZ-'s Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 694
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Quote:
Originally Posted by basy View Post
Iti inteleg "nacazul" dar organizatorii nu pot sa te lase pe tine singur in grup. In stadiul in care e acum masina nu ai nici o sansa la asa ceva. Te prezinti cu o masina aproape stock si vrei sa castigi grupe. Nu o sa ai. Mi-a placut cum ti-a tras masina dar e buna pt o masina stock, nu aveai nici o sansa de finala si nu stiu prin ce regiune vei avea avand in vedere ca o sa ai adversari mult mai titrati la grupa asta de la speedster de 1000 kg la masini de 450 CP.
Multa bafta la preparari!
masina stock zici .....noroc ca toti m-au trimis sa ma trag eu primul cu renaultul...dupa am inteles eu de ce ....si ce sa caute speedster la grupa mea ?
-ZZ- is offline   Reply With Quote
Old 20-11-06, 15:49   #68
Al3xius

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Quote:
Originally Posted by basy View Post
Iti inteleg "nacazul" dar organizatorii nu pot sa te lase pe tine singur in grup. In stadiul in care e acum masina nu ai nici o sansa la asa ceva. Te prezinti cu o masina aproape stock si vrei sa castigi grupe. Nu o sa ai. Mi-a placut cum ti-a tras masina dar e buna pt o masina stock, nu aveai nici o sansa de finala si nu stiu prin ce regiune vei avea avand in vedere ca o sa ai adversari mult mai titrati la grupa asta de la speedster de 1000 kg la masini de 450 CP.
Multa bafta la preparari!
Nu e stock masina si trage chiar bine !
Al3xius is offline   Reply With Quote
Old 21-11-06, 08:26   #69
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Quote:
Originally Posted by -ZZ- View Post
masina stock zici .....noroc ca toti m-au trimis sa ma trag eu primul cu renaultul...dupa am inteles eu de ce ....si ce sa caute speedster la grupa mea ?
Pentru ca Speedster-ul are 199 de cai de aceeea e cu tine in grupa.
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 21-11-06, 08:35   #70
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Quote:
Originally Posted by -ZZ- View Post
Dupa parearea mea,in afara de ceea ce scrie in talon ar trebui verificat putin si ce se afla pe sub capota(nu cip)...turbine,nos,compresoare etc..si facute niste calcule de putere si incadratzi la grupele corespunzatoare de catre persoane abilitate si daca nimeni nu verifica aceste persoane si totusi ele declara altceva decat realitatea si castiga anumite grupe pe nedrept,atunci sa fie o intelegere intre organizatorii de curse din Romania ca acele persoane sa nu mai fie primite in acel an la nici o alta intrecere de acest gen,drept pedeapsa.
Spuneam sa nu se ia in considerare cip-urile pentru ca majoritatea dintre noi cei care participa la curse de acest gen,au cipuit motorul,deci nu ar mai avea sens sa luam in calcul si acest lucru.
Un alt criteriu important de care ar trebui sa se tina cont in alcatuirea grupelor ,este raportul greutate/forta (de ex: lotus are motor de 192 de cai ,deci ar trebui inscris la grupa pana in 200 de cai,dar toata lumea stie cat scoate lotus pe 400 m si cat are 0-100.... )

Si eu mai raman la parearea mea...ultima ....masinile de stada cu masinile de strada si cele 'custom' intre ele...

Bafta.
1.Aceste verificari se fac si se fac demult.
2. Vinde Golf-ul si cumpara Lotus daca vrei sa castigi daca nu ............
3. FA tu cursele dupa regulile tale ca e usor sa dai din gura .................dar practic ??
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 23-11-06, 08:32   #71
-ZZ-

Stage 5
 
-ZZ-'s Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 694
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Am vazut la Craiova ce verificari s-au facut....mdaa....

Stai linistit ..nu te agita..ca am sa si FAC...soon....spring time...

Si daca tu zici ca opelul ar trebui sa concureze la grupa de 200 de cai,atunci...scuze ca te-am deranjat
-ZZ- is offline   Reply With Quote
Old 23-11-06, 09:41   #72
Al3xius

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Quote:
Originally Posted by -ZZ- View Post
Am vazut la Craiova ce verificari s-au facut....mdaa....

Stai linistit ..nu te agita..ca am sa si FAC...soon....spring time...

Si daca tu zici ca opelul ar trebui sa concureze la grupa de 200 de cai,atunci...scuze ca te-am deranjat
Nu e frumos sa arunci cu noroi in munca altora ! Am avut om special delegat sa se ocupe de verificari in parcul auto . Acesta a fost Evolution8 si cred ca s-a descurcat foarte bine .
Dar la ce grupa ai baga, DACA AI ORGANIZA TU O CURSA , Speedsterul ?? Fara nos iti spun sigur ca intra la grupa de 200 .
__________________
Many Hearts But One Soul - ACS Ghost Racing Team !
Al3xius is offline   Reply With Quote
Old 24-11-06, 08:25   #73
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Quote:
Originally Posted by -ZZ- View Post
Am vazut la Craiova ce verificari s-au facut....mdaa....

Stai linistit ..nu te agita..ca am sa si FAC...soon....spring time...

Si daca tu zici ca opelul ar trebui sa concureze la grupa de 200 de cai,atunci...scuze ca te-am deranjat

UIte in cate randuri este regulamentul scris si cat este de simplu:

A1 SUB 65 CP
A 66-85 CP
B 86-100 CP
C 101-130 CP
D 131-165 CP
E 166-200 CP
F 201-250 CP
G 251 - 300 CP
H Peste 300 CP

Se va lua in considerare puterea din talon + modificari gen : aplicarea unui turbo , compresor, nos sau schimbarea chiulasei de la 2 supape pe cilindru la mai multe !

Turbo : puterea stock * 1,6
Kompresor : Puterea Stock * 1,3
N2O : Puterea stock * 1,4

.................................................. ..............................................

Este la mintea cocosului:
Speedster-ul are 199 bhp deci la GR. E (asta in cazul in care participa fara NOS)
Daca participa cu NOS va fii 199*1,4= 278.6 adika Grupa G
Interesaza-te te rog si citeste cu atentzie regulamentul si apoi posteaza

Pe tine nu te-am gasit langa masina si de aceea nu am mai deschis capota.
Stai linistit ca daca era ceva "suspect" te verificam
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 24-11-06, 17:10   #74
Al3xius

Stage 5
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Quote:
Originally Posted by EVOLUTION8 View Post
Pe tine nu te-am gasit langa masina si de aceea nu am mai deschis capota.
Trebuia descalificata masina !(sa nu mi-o ia in nume de rau propietarul dar numai eu am urlat de vreo 2-3 ori la portavoce ca participantii sa treaca la masini... )
Al3xius is offline   Reply With Quote
Old 24-11-06, 18:08   #75
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: Incadrarea pe gupe !

Si asa l-a batut o masina de Gr.B
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -