Sisteme turbo si NOS Totul despre Turbo si NOS |
22-02-09, 21:44
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: Ce trebuie facut la motor inainte de a pune turbo?
din cate stiu eu nu are nici o legatura modelul turbinei cu presiunea pe care o poate face maxim.
|
|
|
22-02-09, 21:57
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Ce trebuie facut la motor inainte de a pune turbo?
Quote:
Originally Posted by wolverine
Hexer ...o sa iau o turbina de pe un Ford Probe 2.2GT care baga 0.8 bari...sti cumva daca se poate regla sa bage mai mult?
|
mai bine una de audi 2.2t
|
|
|
22-02-09, 21:58
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,204
Member of: [BMW]
|
Re: Ce trebuie facut la motor inainte de a pune turbo?
asta sa nimerit s`o iau moca...pana imi iau una mai buna am zis sa incerc cu asta ca tot nu dau bani pe ea...
|
|
|
22-02-09, 23:31
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Ce trebuie facut la motor inainte de a pune turbo?
Ford poate 150 cai, deci turbina respectiva nu poate livra mai mult aer decat pentru 180-190 cai...un 2.5 24v are atat...
|
|
|
28-02-09, 10:02
|
#50
|
Stock
Join Date: Feb 2009
Posts: 1
|
Re: Ce trebuie facut la motor inainte de a pune turbo?
salut, am un opel vectra c din 2002 si as vrea sa ma ocup putin de el , adica exterior si motor , ce ma sfatuiti, si cam la ce pret as ajunge ? Multumesc.
|
|
|
13-10-09, 13:01
|
#51
|
Stage 1
Join Date: Jul 2007
Posts: 23
|
Re: Ce trebuie facut la motor inainte de a pune turbo?
Mai interesant ar fi si daca masina mai trece testele ITP dupa ce s-a instalat o turbina.
Este posibil ca ea sa trebuiasca sa fie omologata la RAR?
|
|
|
13-10-09, 14:35
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Ce trebuie facut la motor inainte de a pune turbo?
Daca emisiile sunt ok si pe poza nu apare turbina trece
Dar daca nu ma gresesc nicaieri nu scrie ca motorul in masina e sau nu turbo, sau compresor, si existenta acestora nu inseamna neaparat ca ai castigat ceva putere....
Cei drept daca facem totul conform legislatiei in viguare...nu ia voie sa pui nici airwick-ul ala cu cocus....
|
|
|
13-10-09, 14:50
|
#53
|
Stage 1
Join Date: Jul 2007
Posts: 23
|
Re: Ce trebuie facut la motor inainte de a pune turbo?
O modificare asa de radicala se observa cu ochiul liber, oricat de gigel ar fi mecanicul respectiv
Din punctul meu de vedere problema cea mai mare ar fi totusi emisiile care cresc.
|
|
|
13-10-09, 19:14
|
#54
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 85
|
Re: Ce trebuie facut la motor inainte de a pune turbo?
normal nu ar trebui sa fie ok emisiile daca ai afr-ul corect ?
|
|
|
14-10-09, 08:25
|
#55
|
Stage 1
Join Date: Jul 2007
Posts: 23
|
Re: Ce trebuie facut la motor inainte de a pune turbo?
Parerea mea, de amator in domeniu, este ca daca creste volumul de aer atunci va creste si volumul de carburant, respectiv emisiile de gaze. Right?
|
|
|
29-11-11, 18:48
|
#56
|
Stage 1
Join Date: Nov 2011
Posts: 13
|
Re: Ce trebuie facut la motor inainte de a pune turbo?
Salut. Din cate stiu eu, la o masina in egala masura cu puterea, este si greutatea. Degeaba bagi mii de euro sa-i modifici puterea motorului, daca masina cantareste 2 tone ( cu 20 difuzoare si cutii de basi cat portbagajul, etc). Ideal si mai ieftin este sa scazi din greutatea ei si raportul putere acceleratie creste considerabil. Corectati-ma daca gresesc.
Oricum, este extraordinar de scump sa modifici un motor N/A, sa nu mai vorbim de durabilitate in timp si probleme de functionare. O idee general valabila este: vinde-l si ia-ti unul cu turbo din fabrica ! Vorba aia, nu exista masina nevanduta si femeie ne.....
|
|
|
08-12-11, 20:48
|
#57
|
Stage 4
Join Date: Dec 2010
Posts: 244
|
Re: Ce trebuie facut la motor inainte de a pune turbo?
ai intarziat 2 ani pe topicu asta , si nu trebuie neaparat motor cu turbo din fabrica , pentru o suma modesta (50 milioane) si un motor bun pentru asa ceva (150-200 E) poti scoate in juru a 200 cai la roata.
|
|
|
14-12-11, 22:18
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
|
Re: Ce trebuie facut la motor inainte de a pune turbo?
Ce parere aveti de reducerea raportului de compresie prin ajustarea partii superioare a pistonului?Sau a chiuloasei.Am observat ca pistoanele de 5 cilindri 10 valve turbo de Audi au o scobitura similara celor diesel iar cele de 20v turbo sunt aproape drepte.
10 valve=8.6:1
20 valve=9.3:1
Probabil ca din acest motiv 10 valve turbo sunt laudate ca fiind motoare reziztente(de fapt sunt mana cereasca 20 valve sunt grozave)
Ciudat este ca in grupa b audi trece de la 10 valve la 20 valve si apoi revine la 10 valve.
Sa nu fiu complet offtopic pot sugera ca inlocuirea pistoanelor pt motoare aspirate se poate face cu pistoane de la motorizari turbo cu calcularea atenta a dimensiunilor pistonului.O varianta ieftina pentru cine nu doreste sa plateasca 800 eur pe un set de wiseco.
__________________
1983 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1986 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 audi 90 b2,2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 suzuki samurai
1993 audi urs4 2.2l 20 v turbo quattro-dezmembez
1994 audi 100 c4 2.6 E 12 v FWD
2003 vw lt 35
1991 audi s2 3b
|
|
|
15-12-11, 10:05
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,016
Member of: [Competitor CNCA]
|
Re: Ce trebuie facut la motor inainte de a pune turbo?
Am vazut ceva similar aplicat la TDI-uri, bolul pistonului modificat pentru a reduce compresia.
|
|
|
15-12-11, 10:23
|
#60
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Ce trebuie facut la motor inainte de a pune turbo?
Pentru ca la tdi-uri camera de ardere este in capul pistonului si chiulasa este plata.Bolul acela este camera de ardere de fapt.
Uite chiulasa ( 8v si 16v ) si uite pistoanele de 8v
La benzinare exista o scobitura in chiulasa si capul pistonului poate fi foarte bine si plat uite la chiulasa la 1.8t si pistoanele
Nu spun ca asta este o regula.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
|
|