Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Opel tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 07-03-12, 23:00   #121
alinWRC


Stage 5
 
alinWRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 481
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Opel]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Mersi pentru sfat ,chiar ma tot gandeam cum sa dau de tine te am pe mess si nu raspunzi deloc,urma sa iti dau un pm,am vazut ca tu ai si eds 2 si vmax310 la vanzare ?? dar am si citit problemele tale cu vmax ul pe migweb,cum este pana la urma i-ai dat de cap ? nu am de gand peste 310.maxim 1,2 chiar daca din ce am inteles Sultanu merge pe 1.4 ,deci asa ziceam si eu ca este mare 76 pentru caii care ii vreau eu , stiam ca si bujiile trebuiesc schimbate am codul ,un regulator de presiune reglabil am dar nu stiu ce sa zic de el cat de ok este are flansa de anulare a celui original.despre injectoare nu stiam ca este necesar la EDS faza 2 ,dar tu stii mai bine ai mers si stii ,iar cat despre axa ce sa zic am vazut ca Andrei UGA ,recomanda montarea ei normal ,altii spun de intarziere ,acum o sa vad pana la urma cum va fi ,oricum mai am nevoie de un intercooler si ar fi minunat sa gasesc unul cu iesirile spre motor ,pentru ca nu vreau sa renunt la proiectoare si nici sa se vada foarte tare .
Legat de AFR ul wideband da chiar ar fi bun ,pentru reglaj as avea de unde sa imprumut unul are varmiu ,dar nu ar fi rau sa am unul permanent pe masina .
Si inca o intrebare imi va mai functiona computerul de bord de pe astra cu motorul let ,normal??

Cu stima ,Alin WRC
__________________
Astra Gsi C20LET'93 / 6 speed manual /black
Omega Combi x20xev GPL
Golf MK5 GTI '08/ DSG /red - SOLD
X5 4.6IS V8 /2003/estorie blue
e46 Touring 320 d 150cp/2002/M pack/emolared 2
Vw MK6 R APR stage 2 + 2.0 TFSI 4 motion/ DSG/Silver
alinWRC is offline   Reply With Quote
Old 08-03-12, 07:24   #122
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Deci,hai ca o luam pe rand,eu am avut EDS faza 2,a mers ok motorul cu el in urmatoarea configuratie,softul eds faza 2,injectoare Bosch de 350cc (sunt putin mai mari decat cele stock de LET,sunt numai bune sa asigure benzina suplimentara pt cresterea de boost),poti lasa regulatorul de presiune stock daca pui aceste injectoare sau daca ai reglabil e si mai bine,insa depinde de care regulator ai,daca e vreo chinezarie din aceea cu 200 de lei nou nout te sfatuiesc sa o lasi balta cu el ca nu este bun de nimica si numai probleme o sa ai cu el,nu tine presiune cum trebuie,oscileaza si mai mult mai incep sasi curga dupa scurt timp de utilizare.Pe langa astea am avut axa de SFI intarziata,evacuarea pe 70mm cum tiam zis si tie si FMIC cu tevi de 60mm.A mers super in aceasta configuratie.
Cu Vmax-ul 310 am rezolvat problema,era solenoidul care controleaza presiunea in turbina problema,acel Amal valve,l-am schimbat si totul e ok acuma.Cand l-am pus de vanzare stateam deja prost cu nervii ca nu ii dadeam de cap dar ma bucur foarte mult acuma ca nu l-am vandut,este foarte ok softul si merge foarte bine cu el.
Cu pusul axei de SFI la punct nu stiu ce sa zic,poti incerca in prima faza si asa,eu am pus-o de la inceput intarziata si mai ales la ture joase se simtea ca altfel merge motorul si altfel trage chiar si la ture foarte joase,e mai vioi ca sa zic asa.
Cu computerul de bord,nu stiu sa iti spun exact,poate ca ar trebui reprogramat cu Tech 1 daca bine stiu,nu stiu exact de unde citeste el valorile pt benzina injectata ca sa iti arate consumul instant si media de consum.Din cate stiu eu va trebui reprogramat cu Tech 1 dar mai bine intrebi pe cineva care stie mai bine aici la capitolul asta.Daca mai ai ceva nelamuriri intreaba-ma si cu ce stiu si pot te ajut
__________________
VECTRA A TURBO 4X4 C20LET POWER
DACIA 1310 TURBO INJECTION CONVERTED

DVR'S GARAGE- https://www.facebook.com/profile.php?id=100009200577468
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 00:30   #123
alinWRC


Stage 5
 
alinWRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 481
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Opel]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Mersi pentru raspuns se pare ca multi au uitat de topicul asta pentru c20let ,dar ma bucur ca macar tu imi raspunzi intrebarilor care poate par prostesti sau fara sens ,dar in ale let ului sunt incepator .
Am sa pun cateva poze cu regulatorul nu stiu daca este kinezarie sau nu eu l-am cumparat de la Bas -ul el cica l-a luat din UK ,acum voi vedea il voi pune si am sa vad daca fluctueaza sau nu ,are si tablita de anulare ,daca nu merge am sa iau pana la urma injectoare ,am vazut ca tu te incurci de un set ...,iar soft de stagiul 2 tot la tine sta ,vedem poate cand vin in tara facem treaba sa te scap de ele ,oricum mai dureaza ceva ,sper sa reusesc sa vin o luna in tara prin august -septembrie ,si daca este atunci sa fac toata treaba ,daca nu cand voi avea timp important este ca acum este let ul si ca in sfarsit am reusit sa imi realizez visul ,chiar daca va mai dura o vreme pana ma voi putea bucura de el.
clar evacuarea o sa o las la 70 ,
traseul de intercooler pe 60 ,cu intercoolerul va di ceva bataie de cap pentru ca nu vreau dupa cum am zis sa renunt la proiectoare si nici sa se vada prea tare ,nu stiu daca stii bara de astra gsi dar pun o poza vreau sa imi zici daca e suficient spatiul marcat cu rosu pentru racirea intercoolerului sau trebuie decupata si partea cu numarul ?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P1150497.jpg
Views:	39
Size:	61.2 KB
ID:	2354948   Click image for larger version

Name:	01072011152.jpg
Views:	54
Size:	1,002.5 KB
ID:	2354949   Click image for larger version

Name:	P1150494.jpg
Views:	42
Size:	74.4 KB
ID:	2354950  

Click image for larger version

Name:	P1150495.jpg
Views:	32
Size:	60.0 KB
ID:	2354951   Click image for larger version

Name:	P1150496.jpg
Views:	39
Size:	48.8 KB
ID:	2354952  
alinWRC is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 07:05   #124
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Exact acela este regulatorul de care iti spuneam ca sa nu il folosesti,mai ales la C20LET,sincer nici nu m-as deranja sa il montez,ma gandesc ca motorul pe care l-ai luat este complect,deci sfatul meu prietenesc este sa uiti acel regulator reglabil pe care il ai si sa il folosesti pe cel stock al masinii,este de 1000 de ori mai sigur decat ceea ce ai tu.
Legat de intercooler,60mm este foarte ok traseul,proiectoarele le poti lasa ca nu te vor incurca daca faci custom toate tevile pt traseu.Ar fi cat de cat suficient si acel loc pt ca aerul oricum o sa intre pe acolo si va bate pe intercooler,insa uite de exemplu cum am facut eu cand am avut Astra si aveam motor cu conversie turbo
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	13122009.jpg
Views:	113
Size:	422.0 KB
ID:	2354995  
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 12:39   #125
DaBotta

Stage 5
 
DaBotta's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of:
[Opel]
[FORD]
[VW]
[Hyundai]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Alin daca tot vrei sa pui FMIC atunci parerea mea ar fi sa tai putin din bara , exact cum avea Sorin pe Astra. Chiar se vedea ok , nu era tiganeala cum era taiata. Daca tot il pui , hai sa raceasca cum trebuie , altfel prin cat loc ai tu acolo nu o sa iti raceasca mare lucru , vara la 40 de grade si dupa cateva ture de "calificari"

Multa Bafta cu LET-ul.

Eu mai am putin si trec la un TDI suparat , dupa care ma voi gandi si la ceva pt batranica , dar mai intai imi trebuie o masina cu un consum normal , si fara galagie , etc
DaBotta is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 16:08   #126
alinWRC


Stage 5
 
alinWRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 481
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Opel]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Va multumesc asa am banuit si eu ca e nu foarte bun nici macar pe sfi nu l-am montat ,deci o sa il vand probabil,
In legatura cu bara da stiu cum arata si cred ca pana la urma nu am de ales si va trebui sa o tai exact ca a ta ,tevile vor fi custom clar ,ca si evacuarea .
Am luat masina cu totul perfect functionala si cu posibilitatea de inca un set de numere rosii.

@DaBotta ,asa este la vara va fi cald si are nevoie de cat mai rece ,de calificari se va califica doar noaptea...la LR nu are ce cauta ,poate cumva sfi ul pus pe o corsa a va merge la calificari pentru ca sigur va face mai multa treaba ,dar momentan e doar un gand pentru ca ma cam bag in groapa financiar cu doua masini de curse ,oricum corsa masina este sfi ul este s-ar face imediat ,dar va fi 100% de curse asta daca o voi face ,iar astra let de zi cu zi ,cat imi permite benzina si pentru zilele mai proaste am o omega b caravan 2.0 ecotec +GPL care crede ma e ies mai bine ca un diesel cu ea ,si nu ma refer doar la consum .
Succes si tie


Cu stima ,Alin WRC
alinWRC is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 18:14   #127
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Multa bafta iti doresc cu schimbarea de motor si upgrade-urile care vrei sa le faci.Daca mai ai ceva nelamuriri nu ezita sa intrebi si te ajut cu ceea ce stiu si pot
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 09-03-12, 18:35   #128
alinWRC


Stage 5
 
alinWRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 481
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Opel]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Multumesc mult ,sigur vor mai fi intrebari si probleme ,dar sper sa le rezolv usor .

Cu stima ,Alin WRC
alinWRC is offline   Reply With Quote
Old 16-03-12, 20:54   #129
Addy_Gaman

Stage 5
 
Addy_Gaman's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 4,357
Default Re: MOTOR C 20 LET

-hai ca ma bag si eu in vb...deci de cand am pornit masina am avut 1 problema..imi statea cecu aprins si nu stiam cauza.imi dadea erorr 31 si 71.am schimbat senzori si la fel,pana la urma era o masa si mufa de la senzorul de aer.acum merge tipla...
-acum o intreabare ptr cei cunoscatori in let..vreau ceva mai mult de la el,dar sa fie si sigur,adica sa nu topesc pistoanele,evacuarea o am pe 70,traseul la intercooler,si intercoolerul este mai mare,soft am gasit ceva stage 2.
-acum intrebarea mea este ce mai trebui sa am 250-270 cp...inafara de cele mentionate mai sus
Addy_Gaman is offline   Reply With Quote
Old 17-03-12, 02:29   #130
DaBotta

Stage 5
 
DaBotta's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of:
[Opel]
[FORD]
[VW]
[Hyundai]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Eu stiu ca ECU ala nu ii stoc. Deci ceva oricum ai pe masina
DaBotta is offline   Reply With Quote
Old 17-03-12, 15:39   #131
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Asa cum zice si Dabotta,si eu stiu ca are ceva soft de la EDS faza 1 daca nu ma insel,cel mai bine ar fi sa faci in felul urmator:dai jos ECU-ul si il desfaci,vezi ce scrie pe chipurile din el si inca o chestie foarte utila sa montezi un ceas de boost ca sa stii cat incarca turbina,si dupa asta iti poti da seama daca ECU-ul este stock sau are alt soft

Daca tu vrei un 250-270cp atunci neaparat alte injectoare mai mari,pompa de benzina sa fie buna,iti recomand bujii cu un grad mai reci si un soft.Ideal ar fi si un kit wideband ca sa poti sa vezi cum stai cu AFR-ul
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 17-03-12, 16:56   #132
Addy_Gaman

Stage 5
 
Addy_Gaman's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 4,357
Default Re: MOTOR C 20 LET

soft nu are, este stok.lam desfacut inainte sa pornesc masina si am luat codu dupa el...si este de la mama lui...ceas de boost lam comandat,imi vine marti,soft am gasit ceva foarte smecher,si chiar ma uimit cum imi poate trage,1.2.3 rupe aderenta chiar si cu rotile 9j..
Addy_Gaman is offline   Reply With Quote
Old 18-03-12, 12:46   #133
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Cu softul stock iti rupe aderenta si pe treapta 3 si roti de 9j?Ce soft ai gasit daca nu sunt indiscret?
salfkm is offline   Reply With Quote
Old 19-03-12, 13:22   #134
DaBotta

Stage 5
 
DaBotta's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of:
[Opel]
[FORD]
[VW]
[Hyundai]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Ady , nu te baga la avioane , ceva lejer , ca oricum nu te dai cu masina. Ii pacat dupa ce ai bagat atatia bani sa bubui ceva. Stii bine ca sunt foarte multe exemple de motoare care au bubuit. Si stock rupe aderenta , sunt fermconvins de asta
DaBotta is offline   Reply With Quote
Old 19-03-12, 20:14   #135
B-64-KTL
Opel Driver

Stage 5
 
B-64-KTL's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,392
Member of:
[DAEWOO]
[Opel]
Default Re: MOTOR C 20 LET

Cel mai probabil se referea ca rupe aderenta cu softul pe care l-a gasit. Asa cum a zis si DaBotta, nu te arunca la ceva agresiv ca stii ca sunt pretentioase motoarele stiu ca intotdeauna o sa vrem si mai mult dar trb sa fie in primul rand safe .
__________________
B-64-KTL is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -